The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




21/03/2007 @ 17:00 FCDC vs FC CT
#1
Gezien het resultaat van de wedstrijd van afgelopen zaterdag, laat ik komende zaterdag dezelfde spelers starten. Voor de friendly heeft dit dus als gevolg dat deze spelers spelen:

Pos Naam Leeftijd Fit Moreel Integ.

GK Levi de Wit 18 85% 100% 100%

DC Pascal Tergau 17 88% 100% 100%
DC Hemmo Beukman 18 97% 100% 100%
DC Didier Onstein 17 64% 100% 100%

ML Wiebe van IJperen 18 100% 100% 100%
MC Henk Lips 18 91% 100% 100%
MC Milad Acda 18 94% 100% 100%
MC Jonas Boer 18 100% 87% 100%
MR Jelle de Leede 18 75% 100% 100%

FC Joep Segeren 17 88% 100% 100%
FC Harold van Merkenstein 18 82% 100% 100%

Geen wissels gepland, tenzij iemand graag in wil vallen en iemand anders plaats wil maken
Reply
#2
ik wil wel 10 minuutjes ballen. Goed voor ervaring.
Weet alleen niet of 1 van de 2 plaats wil maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#3
Ik wil net als Adder best een aantal minuten meespelen, mits dat wenselijk is.
What, me worry?
Reply
#4
Ik wil best 20 minuten plaatsmaken voor een middenvelder....
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Wil je evt van die 20 minuten de helft aan een aanvaller en de andere helft aan een verdediger doneren?
Dan kunnen Adder en ik aan de bak :wink:
What, me worry?
Reply
#6
:lol: geen zin om het middenveld eens te proberen Fred?
The great old Ludwig von...
Reply
#7
ik wil ook wel in de 70e minuut naar de kant hoor......als andere daar hun voordeel mee kunnen doen geen enkel probleem.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
Yoepie, Gilles, heeft eindelijk rust. Kan ie eindelijk is die nieuwe dugoutstoelen testen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#9
Hmmz, 1 keer een crash van mijn harde schijf en meteen mijn tot dan toe onomstreden basisplaats kwijt in de competitie? :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
Lamme Lennie Wrote:Hmmz, 1 keer een crash van mijn harde schijf en meteen mijn tot dan toe onomstreden basisplaats kwijt in de competitie? :|

Concurrentie is moordend in dit team. :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#11
Lamme Lennie Wrote:Hmmz, 1 keer een crash van mijn harde schijf en meteen mijn tot dan toe onomstreden basisplaats kwijt in de competitie? :|

als we door zo'n crash van je HD meer spelers à la Anti krijgen, dan mag ie nog best een paar keer crashen Wink
Misschien dat Bumme de volgende crash ineens naar 10 positiespel popt
Reply
#12
Hmmz, ben er uiteraard niet blij mee, maar ik zal het moeten accepteren. Ik ga er wel van uit dat het eenmalig is Icon_twisted
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#13
Fred Naaigaren Wrote:Wil je evt van die 20 minuten de helft aan een aanvaller en de andere helft aan een verdediger doneren?
Dan kunnen Adder en ik aan de bak :wink:

Je mag er wel even in voor mij hoor, maar dan wil ik zaterdag invallen Smile
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#14
Lamme Lennie Wrote:Hmmz, ben er uiteraard niet blij mee, maar ik zal het moeten accepteren. Ik ga er wel van uit dat het eenmalig is Icon_twisted

Als we zaterdag weer winnen, dan blijft dit team staan. Bij elk ander resultaat zullen er de week erop weer wat wissels plaatsvinden. Wie is afhankelijk van de prestaties van komende zaterdag
Reply
#15
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje een vreemde werkwijze vind.
Ik vind dat je de opstelling eigenlijk af zou moeten laten hangen van de vorderingen van de spelers, en de spelers die je tegenover je hebt staan, in plaats van van resultaten uit de vorige wedstrijd. Als wij tegen een snelle spits moeten spelen die goed kan koppen, dan moet je daar je verdedigers op aanpassen. Dat moet je niet af laten hangen van de vorige wedstrijd. Als wij nu 3 keer tegen een simpele tegenstander spelen, betekent dat dan dat ik 3 wedstrijden niet speel omdat we die winnen? En wat als we met 5-4 winnen. Heeft de verdediging het dan goed gedaan en spelen ze volgende week weer? En als we met 1-0 winnen, hebben de spitsen het dan goed gedaan en spelen ze volgende week weer?

Tevens doen we ook niets met onderstaande informatie:

T00L Wrote:Ik zit eens te kijken bij het maken van de opstelling.. Daar heb je achter elke speler een knopje, die "extra" informatie laat zien over de betreffende speler (de skills van die speler)

't valt me op dat er 5 skills apart staan:

Voor keepers: Balgevoel, uitkomen, reflexen, lenigheid, uitgooien
Voor verdedigers: Tackelen, koppen, positiespel, spelinzicht, korte pass
voor middenvelders: korte pass, lange pass, spelinzicht, positiespel, techniek
Voor aanvallers: scoren, koppen, positiespel, spelinzicht, afstandschot

't zou mij niks verbazen, als dit de belangrijkste skill per positie zouden zijn (en in volgorde van belangrijkheid)...

Op basis hiervan spelen nu niet de beste 3 verdedigers in de competitie Confused
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#16
Er zijn geen zwakke tegenstanders, dus dat is vast een probleem minder.
We weten vantevoren ook niet zeker welke spelers we tegen ons krijgen, dus ons team daarop inrichten heeft ook weinig zin. We weten ook niet wat beter is; een verdediger met 15 tackelen en 5 speed en verder niks, of 1 met daarvoor lagere skills en ook wat positiespel, inzicht, etcetera.
Het enige wat we wel weten is dat als we gewonnen hebben, we iets goed gedaan hebben, anders win je niet.. maar wat precies blijft nog steeds onduidelijk.

Uiteindelijk gaat het erom DAT we winnen, niet hoe.
Reply
#17
T00L Wrote:Er zijn geen zwakke tegenstanders, dus dat is vast een probleem minder.
We weten vantevoren ook niet zeker welke spelers we tegen ons krijgen, dus ons team daarop inrichten heeft ook weinig zin. We weten ook niet wat beter is; een verdediger met 15 tackelen en 5 speed en verder niks, of 1 met daarvoor lagere skills en ook wat positiespel, inzicht, etcetera.
Het enige wat we wel weten is dat als we gewonnen hebben, we iets goed gedaan hebben, anders win je niet.. maar wat precies blijft nog steeds onduidelijk.

Uiteindelijk gaat het erom DAT we winnen, niet hoe.

Maar als je verliest met het team waar de vorige week mee won, heb je dan wat verkeerd gedaan? Het wisselen bij puntverlies lijkt me geen goede zaak, helemaal niet als vantevoren is afgesproken dat de beste spelers spelen en dat er bij gelijkwaardige spelers gerouleerd wordt. Daar is geen sprake van als je het winnende team laat staan.

Uiteraard begin ik pas met 'zeuren' omdat ik niet speel, maar ook omdat ik me er daardoor nu pas meer in verdiep. Op basis van je eigen quote in mijn vorige bericht behoor ik tot de 3 beste verdedigers, en snap ik dus niet dat ik niet speel (of in ieder geval meega ik een rouleersysteem, ook bij winst)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
Puur op basis van aantal punten op die 5 skills ben je idd een betere verdediger dan Anti. Maar tackelen is misschien wel 3x belangrijker, dan zou Anti ineens weer een veel betere verdediger zijn.

Daarnaast heb ik idd aangegeven dat we rouleren, maar ik zie mezelf nergens zeggen dat we dat op wekelijkse basis doen. Ik heb wel al eerder aangegeven het principe "never change a winning team" te hanteren, daarop is toen geen commentaar gekomen dus dat blijf ik hanteren.

Daarbij zou het toch niet reeel zijn om een speler, die een erg goede wedstrijd speelde en een directe inbreng had in de overwinning (assist), te wisselen omdat ie aan de beurt is? Zal ik Mac dan ook maar wisselen, ondanks dat ie afgelopen wedstrijd 3x scoort?

Jij kan het 'uiteraard' vinden dat je pas begint met zeuren als het jezelf aangaat, ik vind dat niet. We zijn met z'n allen FC CT en het zou dus ook fijn zijn als iedereen (en dus niet alleen Mukkus) verder kijkt dan alleen z'n eigen footstar persoontje.
Reply
#19
T00L Wrote:Puur op basis van aantal punten op die 5 skills ben je idd een betere verdediger dan Anti. Maar tackelen is misschien wel 3x belangrijker, dan zou Anti ineens weer een veel betere verdediger zijn.

Daarnaast heb ik idd aangegeven dat we rouleren, maar ik zie mezelf nergens zeggen dat we dat op wekelijkse basis doen. Ik heb wel al eerder aangegeven het principe "never change a winning team" te hanteren, daarop is toen geen commentaar gekomen dus dat blijf ik hanteren.

Daarbij zou het toch niet reeel zijn om een speler, die een erg goede wedstrijd speelde en een directe inbreng had in de overwinning (assist), te wisselen omdat ie aan de beurt is? Zal ik Mac dan ook maar wisselen, ondanks dat ie afgelopen wedstrijd 3x scoort?

Jij kan het 'uiteraard' vinden dat je pas begint met zeuren als het jezelf aangaat, ik vind dat niet. We zijn met z'n allen FC CT en het zou dus ook fijn zijn als iedereen (en dus niet alleen Mukkus) verder kijkt dan alleen z'n eigen footstar persoontje.

Als het dan echt moet mag Lennie best op mijn stekkie staan hoor :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#20
Mukkus is gewoon een slijmbal Tool Wink
Ik ben ook wel voor het principe 'never change a winning team' eigenlijk.
We spelen straks ook weer beker LL dus dan is iedere wedstrijd even belangrijk. Komt allemaal goed :Big Grin
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#21
Van mij hoeft het ook niet te veranderen hoor, ik ben het er alleen niet mee eens.
Als je met 5-4 wint, dan had je met andere verdedigers misschien wel met 5-0 gewonnen (die het dus beter zouden hebben gedaan), terwijl je dan toch de volgende week met dezelfde spelers gaat spelen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#22
Uit de statistieken blijkt dat we verdedigend echt helemaal niks hebben weggegeven. We winnen met 3-0, die 0 door een zeer solide verdediging. Dan lijkt het me logisch dat die blijft staan, zoals ie stond.

Als we nu zaterdag met dezelfde verdediging 1-4 verleizen, moeten we maar eens analyseren wat er misgegaan is. Zoals het er nu uitziet was de opstelling van zaterdag de beste opstelling die we hebben gehad. Je wint niet voor niets in een uitduel met 3-0. Nu gaan kijken of we met dezelfde elf dat a.s. zaterdag kunnen evenaren of overtreffen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Leuk om te horen dat je zo blij bent met mijn komst LL! Wink
Om eerlijk te zijn kan ik in beide standpunten wel vinden. De speler die de meeste waarde heeft in totaal behoord te spelen, maar dan moet wel uitgezocht worden welke stat de meeste weegt en dan kunnen we ook beter afstemmen op onze tegenstander. Tot dien kunnen we beter houden aan de team waar we successen mee behalen. Met de komst van de beker is het alleen maar beter dat we een brede selectie op bepaalde posities hebben.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#24
Antidote Wrote:Tot dien kunnen we beter houden aan de team waar we successen mee behalen.

Hmmz, vorig seizoen hebben we voldoende succes gehad hoor :| :wink:

Antidote Wrote:Met de komst van de beker is het alleen maar beter dat we een brede selectie op bepaalde posities hebben.

Ben ik het er niet mee eens eigenlijk. Aangezien ik altijd wil winnen, ben ik van mening dat ook in de beker het beste team moet spelen aangezien we toch niet te maken hebben met blessures, vermoeidheid of iets dergelijks.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#25
We hebben wel degelijk te maken met vermoeidheid. Je verliest fitness tijdens het spelen van een wedstrijd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
Tsja, maar dat is beperkt tot een heel klein percentage wat ruimschoots weer wordt aangevuld door de wekelijkse fitness-training. Willen jullie in de beker met een B-team gaan spelen? Ik speel liever met het beste team op dat moment.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#27
Lamme Lennie Wrote:Willen jullie in de beker met een B-team gaan spelen? Ik speel liever met het beste team op dat moment.

Ik ook. Maar sommige spelers zijn gelijkwaardig. We hebben nu bijvoorbeeld 4 topverdedigers, waarmee we kunnen rouleren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#28
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Willen jullie in de beker met een B-team gaan spelen? Ik speel liever met het beste team op dat moment.

Ik ook. Maar sommige spelers zijn gelijkwaardig. We hebben nu bijvoorbeeld 4 topverdedigers, waarmee we kunnen rouleren.

Maar dat gebeurt dus niet als we winnen :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#29
Als we ook in de beker met het sterkste team gaan spelen, houdt dat in dat Dre en Bumme (bijvoorbeeld) nagenoeg niet meer aan spelen toe komen en daar ga ik absoluut niet mee akkoord, zeker niet in de eerste paar rondes.

We zullen dus moeten bepalen wat voor ons de hoogste prioriteit heeft, de beker of de eredivisie, aangezien het mij niet wenselijk lijkt om in beide competities op halve sterkte te gaan spelen. Voor mij is dat in ieder geval 100% zeker de eredivisie.
Reply
#30
Hmmz, misschien een poll er tegenaan gooien?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: