The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe jeugdopleiding
Defjes Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lijkt me een mooi moment om ook weer de opleiding in te duiken. Gelijk maar ff aanmaken
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
The Kikkertjes :razz:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
melding gekregen dat mijn 6.5 sterren winger uitgetraind is. Zal zondag met 17 jaar en 3 dagen gepromoveerd worden Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Heren, is er misschien nog een plekkie in de competietie vrij? Zo ja dan sluit me graag aan
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Bij Forever en mij zijn nog wat plekken vrij. Zitten verder nog twee RL vrienden van mij in en wat onbekend gepeupel. Leaguenaam is Ganiemeedus (6780), of kijk anders even via mijn jeugdteam.

Ik zie nu dat die maat van me (beheerder van de league) het aantal deelnemers weer es omhoog heeft gegooid. Als Vietjes zich nou aanmeldt zijn er 8 teams en kan de league weer dicht, kunnen we snel weer starten. Smile
Reply
Geeft drie trainer alleen commentaar op basis van de 1e training of ook op basis van de 2e training?
Afgelopen week nl verdedigen (nu 1e) en PM omgedraaid en nu krijg ik deze melding bij mijn mid die 5 sterren haalt en 15 is:

Quote:Cornelus Huis in 't Veld: Om eerlijk te zijn, denk ik niet dat hij nog veel beter kan worden, ongeacht de training die we hem geven. Het lijkt erop dat hij de grens van zijn ontwikkeling heeft bereikt.

Terwijl ik 2 weken geleden nog deze melding kreeg:

Quote:Cornelus Huis in 't Veld: Goed nieuws over hem. Hij reageert goed op de trainingssessies die gericht zijn op Positiespel.

Komt dat dus omdat ik eerst verdedigen train, of omdat ie echt uitgetraind is? Lijkt me wel heel vroeg...
En hoe betrouwbaar zijn die berichten eigenlijk?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het wordt wel steeds beter met de nieuwe jeugdopleiding. De coaches en scouts hebben een communicatietraining gehad en je krijgt nu dus betere commentaren. En ik kreeg afgelopen week ook meteen dit:

Thijs de Vreese: Hij is vermoedelijk matig in Positiespel op dit moment.


=D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
He, dat is idd wel mooi duidelijk commentaar. Goede verbetering.
Reply
Ik krijg over deze speler constant dit soort lovende opmerkingen. Betekent dit gewoon dat hij heel getalenteerd is of betekent het nog iets concreets, specialiteit of zo?


Quote:Thijs de Vreese: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.

Quote:Thijs de Vreese: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.

Quote:Thijs de Vreese: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.

Quote:Thijs de Vreese: Hij heeft het in de wedstrijd deze week misschien niet laten zien, maar hij kon wel eens onze meest veelbelovende speler zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jeugdopleiding begint er inderdaad steeds beter uit te zien. Spelers kunnen veel beter beoordeeld worden.
zoals bijvoorbeeld Ilja Weijnen:

Ilja Weijnen (24396112)
15 jaar en 91 dagen

Inmiddels 6,5* als spits

scout Wrote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Ilja Weijnen.

Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Passen wordt! Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Scoren, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

trainer Wrote:10-02-2008 22:00
Wedstrijd Ilja Weijnen: We hebben deze week ook Passen getraind. Hij lijkt daarin redelijk te zijn.

10-02-2008 22:00
Wedstrijd Ilja Weijnen: Het was geweldig om hem deze week in actie te zien. Hij gaf alles wat hij in zich had.

10-01-2008 12:00
Wedstrijd Ilja Weijnen: Het is een lief joch, maar denk niet dat hij de kar trekt wanneer het er op aankomt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jeetje, dat is een goudmijntje zeg :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jeetje, dat is een goudmijntje zeg :o

Ik wacht nog op een trainingsrapport over zijn scoren. Dat ie nu redelijk passen heeft is mooi om te weten, ik vraag me af of ie dat ook op scoren heeft of nog niet.......

Ik ben op zoek naar nog 2 goudmijntjes voor in de aanval. Daar staan nu nog 2 ijzerertsmijntjes. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nou ja, als ie nu al 6,5 ster haalt, zal hij minstens matig scoren hebben en misschien zelfs al redelijk.

Kreeg je die 3 berichten over 1 speler trouwens in 1 keer? Bij die ene staat nl 12 uur, of is dat een typfout?
En de lay-out van jouw rapport is ook heel anders dan die van mij, of ligt dat eraan dat jij Supporter hebt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nou ja, als ie nu al 6,5 ster haalt, zal hij minstens matig scoren hebben en misschien zelfs al redelijk.
Volgens het scoutingsrapport was ie op 15 jaar en 35 dagen al begonnen met matig scoren en matig passen. Na ongeveer 55 dagen is ie al redelijk op passen. Als die lijn zich doortrekt is ie, als ie 17 jaar en 0 dagen is, zeer hoog goed of net uitstekend op passen. Als dat met scoren ook zo is, heb ik geen goudmijntje, maar een GOUDMIJN. Da's de reden waarom ik wil weten wat zijn stat op scoren is.

Kreeg je die 3 berichten over 1 speler trouwens in 1 keer?
Nee, zie data. Beetje verwarrend, eentje van 10/1, de andere 2 van 10/2

Bij die ene staat nl 12 uur, of is dat een typfout?
Nee, dat is de traingsuitslag van een friendly. De andere 2 van de competitiewedstrijd.
(trainingsuitslag is 24 uur na de gespeelde wedstrijd. Competitiewedstrijd is zaterdags om 20:15, wedstrijd is 22:00 uur afgelopen en dus krijg ik op zondag 22:00 uur het trainingsrapport. Die andere is een friendly, die om 12:00 is afgelopen en zodoende ontving ik een dag later om 12:00 uur een trainingsrapport)


En de lay-out van jouw rapport is ook heel anders dan die van mij, of ligt dat eraan dat jij Supporter hebt?
Volgens mij heeft dat inderdaad met Supporter te maken. Ik zie de trainingsmeldingen van een aantal weken direct onder de speler staan
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wie wilt er een oefenwedstrijdje spelen?

Multi Juniors (219827)
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
k heb net al adje klop gegeven Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Benny Prik: Hij heeft een goed hoofd op zijn schouders. En dat zeg ik niet omdat hij zo slim is.
:roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Koppen als speciality
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ach, natuurlijk :oops:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wow, dit ziet er wel goed uit. Wat me alleen zorgen baart, is dat hij zegt dat hij matig kan worden als je hem doortraint, maar dat hij nu al matig is. Als dat maar niet betekent, dat hij niet meer kan groeien...


Quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Flip Oomen heet en 15 jaar oud is.

Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt. Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment redelijk volgens mij.

Geven we hem een contract, baas?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
15-jaar (en hoeveel dagen?) en overall redelijk is echter een prima combinatie!
Waarschijnlijk is zijn talent op een ander gebied dan PM veel groter. Probeer hem gewoon op veel verschillende posities uit, je hebt toch alle tijd om hem te trainen.
Reply
Dat klopt en ga ik ook doen, maar ik heb nu al een 16-jarige die redelijk is op PM dus dat wil ik graag wel blijven trainen... Ook nog een verdediger van bijna 16 die nu redelijk is in verdedigen, dus daar zou ik hem ook naast kunnen zetten. Hopen dat ie geen winger of aanvaller is, want dat train ik dus niet...

En hij is 15 en 66 dagen, wel prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zie nu pas dat ik vandaag helemaal geen jeugdwedstrijd heb.
Wist niet dat er in de tussenweek ook geen jeugdwedstrijden waren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zie nu pas dat ik vandaag helemaal geen jeugdwedstrijd heb.
Wist niet dat er in de tussenweek ook geen jeugdwedstrijden waren...

²
alleen wist ik het wel van voorgaande seizoenen..
Blijf het dom vinden. Wat maakt het uit dat je matchen kan spelen. Pullen tot daar aan toe, maar zo'n match?!? :-s
Reply
Okay, ik ben nu met thuis inet weer helemaal in de mogelijkheid om actief te zijn (afgezien van de klussen die nog moeten gebeuren).
Wie kan me meer vertellen over het belang en de achtergrond van dit jeugdteam gebeuren? Is het beter dan de normale 'pull' situatie?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mukkus Wrote:Jeugdopleiding begint er inderdaad steeds beter uit te zien. Spelers kunnen veel beter beoordeeld worden.
zoals bijvoorbeeld Ilja Weijnen:

Ilja Weijnen (24396112)
15 jaar en 91 dagen

Inmiddels 6,5* als spits

scout Wrote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Ilja Weijnen.

Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Passen wordt! Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Scoren, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

trainer Wrote:10-02-2008 22:00
Wedstrijd Ilja Weijnen: We hebben deze week ook Passen getraind. Hij lijkt daarin redelijk te zijn.

10-02-2008 22:00
Wedstrijd Ilja Weijnen: Het was geweldig om hem deze week in actie te zien. Hij gaf alles wat hij in zich had.

10-01-2008 12:00
Wedstrijd Ilja Weijnen: Het is een lief joch, maar denk niet dat hij de kar trekt wanneer het er op aankomt.

Nieuw trainingsrapport:
Ilja Weijnen (15 jaar en 104 dagen): Zijn Passen-vaardigheid is goed.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
toen:
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Sicco Emich.

Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' rampzalig op het gebied van Positiespel wordt! Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Keepen, dan zou deze jongen wel eens topklasse kunnen zijn

inmiddels:
05-03-2008 10:46
Wedstrijd Sicco Emich: Training op het gebied van Keepen zal geen effect meer op hem hebben.


Sicco inmiddels 16 jaar en 88 dagen. Heeft het nog zin hem ergens anders op te trainen?
Reply
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Jeugdopleiding begint er inderdaad steeds beter uit te zien. Spelers kunnen veel beter beoordeeld worden.
zoals bijvoorbeeld Ilja Weijnen:

Ilja Weijnen (24396112)
15 jaar en 91 dagen

Inmiddels 6,5* als spits

scout Wrote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Ilja Weijnen.

Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Passen wordt! Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Scoren, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

trainer Wrote:10-02-2008 22:00
Wedstrijd Ilja Weijnen: We hebben deze week ook Passen getraind. Hij lijkt daarin redelijk te zijn.

10-02-2008 22:00
Wedstrijd Ilja Weijnen: Het was geweldig om hem deze week in actie te zien. Hij gaf alles wat hij in zich had.

10-01-2008 12:00
Wedstrijd Ilja Weijnen: Het is een lief joch, maar denk niet dat hij de kar trekt wanneer het er op aankomt.

Nieuw trainingsrapport:
Ilja Weijnen (15 jaar en 104 dagen): Zijn Passen-vaardigheid is goed.


Casshuuuuuuuuuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hoe zit het aan het einde van een seizoen? Ga je gewoon automatisch verder in de competitie waarin je zit, of moet je je opnieuw inschrijven, voor deze of een andere competitie?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: