The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe jeugdopleiding
Ad Wim Wrote:Het is toch vreemd dat ie zegt dat ie een behoorlijk talent heeft op scoren, maar dat dit niet benut wordt door de huidige training, terwijl ik fucking scoren train?!

Nee, Ad Wim, Dat zegt ie niet. Hij zegt dat de huidige training niet optimaal is. Het scoren en/of passen heeft invloed, maar iets anders trainen (spelhervatting? positiespel?, noem aar op) zou optimaler voor hem zijnm ,dan (waarschijnlijk) passen trainen. Het kan zijn dat je nu passen traint, terwijl hij nu waardeloos op passen is en daarnaast bijvoorbeeld zwak op vleugelspel. Het zou voor hem dan optimaler zijn om scoren en vleugel te trainen i.p.v. scoren en passen. Snap je het nu of moet ik er plaatjes voor je bij doen om het uit te leggen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dan kun je laatdunkend gaan doen, maar dat is totaal misplaatst in deze, dus doe maar gewoon niet.
Ik zal de zin nog even herhalen:

Quote:Flip Oomen: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Scoren. Hij ontwikkelt dit echter niet optimaal met de huidige training.

Het woord 'dit' slaat op het talent op het gebied van scoren. Die coach zegt dus dat ik dat talent, dus het talent op het gebied van scoren, niet optimaal benut. En dat slaat dus nergens op aangezien ik scoren train.
Als hij nou zou zeggen dat ik zijn talent in het algemeen niet goed benut door de huidige training, dan klopt je uitleg inderdaad en dan zou het ook kloppen. Maar dit slaat nergens op. Hij impliceert nu dus dat ik door het veranderen van training, bijvoorbeeld naar vleugelspel of spelhervatting zoals je zegt, mijn scoren-vaardigheden zouden verbeteren en dat is natuurlijk onzin.

Snap je me nu, of moet ik het in nog simplistischere bewoordingen uitleggen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dan kun je laatdunkend gaan doen, maar dat is totaal misplaatst in deze, dus doe maar gewoon niet.
Ik zal de zin nog even herhalen:

Quote:Flip Oomen: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Scoren. Hij ontwikkelt dit echter niet optimaal met de huidige training.

Het woord 'dit' slaat op het talent op het gebied van scoren. Die coach zegt dus dat ik dat talent, dus het talent op het gebied van scoren, niet optimaal benut. En dat slaat dus nergens op aangezien ik scoren train.
Als hij nou zou zeggen dat ik zijn talent in het algemeen niet goed benut door de huidige training, dan klopt je uitleg inderdaad en dan zou het ook kloppen. Maar dit slaat nergens op. Hij impliceert nu dus dat ik door het veranderen van training, bijvoorbeeld naar vleugelspel of spelhervatting zoals je zegt, mijn scoren-vaardigheden zouden verbeteren en dat is natuurlijk onzin.

Snap je me nu, of moet ik het in nog simplistischere bewoordingen uitleggen?

Zoals jij het uitlegt, heb jij gelijk. En zoals boca, Kooltje en ik het uitleggen hebben wij gelijk. Gewoon ontslaan die Flip Homo, hebben we dit gezeik ook niet meer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik snap wel wat jullie bedoelen, en dat zal het uiteindelijk ook wel zijn, maar het ging mij vooral om de manier waarop hij het formuleerde en dat is gewoon ruk. Maar ik zal eens wat experimenteren met de tweede training. En Flip blijft zeker, aangezien hij 6 sterren haalt in de aanval!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb nu een speler van 16 jaar en 100 dagen die 7 sterren op de vleugel haalt. 7 sterren dan is hij redelijk of goed als ik hem promoveer?
Reply
kooltje Wrote:Heb nu een speler van 16 jaar en 100 dagen die 7 sterren op de vleugel haalt. 7 sterren dan is hij redelijk of goed als ik hem promoveer?

Wat ik heb begrepen is 7* wel goed, wellicht redelijke met veel bijstats (passen?). Ik weet niet of je al een melding hebt gehad dat hij uitgetrained is?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:Heb nu een speler van 16 jaar en 100 dagen die 7 sterren op de vleugel haalt. 7 sterren dan is hij redelijk of goed als ik hem promoveer?

Wat ik heb begrepen is 7* wel goed, wellicht redelijke met veel bijstats (passen?). Ik weet niet of je al een melding hebt gehad dat hij uitgetrained is?

Ja die heb ik gehad...train hem nu nog twee weken op passen dus...en dan gaat hij met 17 jaar en 0 dagen de lijst op...
Reply
Ik zoek een friendly voor mijn klunsjes... Team ID = 1032325.

edit: friendly is al geregeld
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Nog iemand zin in een friendly tegen de Godenkleinzonen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Joakim van der Starre (39849770)
16 jaar en 62 dagen

Quote:08-08-2008 14:45
Wedstrijd Joakim van der Starre: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Vleugelspel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.

08-08-2008 14:45
Wedstrijd Joakim van der Starre: Wanneer we naar zowel zijn huidige vaardigheid als naar zijn potentieel kijken, dan is dit zeker een jongen die een prachtige toekomst te wachten staat.

05-08-2008 22:05
Wedstrijd Joakim van der Starre: Waardeer je hem? Laten we 'm dan houden. Hij heeft nog wel wat vaardigheden die hij kan verbeteren in de jeugdopleiding.

05-08-2008 22:05
Wedstrijd Joakim van der Starre: Hij is vermoedelijk slecht in Verdedigen op dit moment.

22-07-2008 22:05
Wedstrijd Joakim van der Starre: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.

Deze jongen haalt 5,5* als vleugelspeler maar heeft dus buitengewoon potentieel (volgens JoF goed/uistekend hoofdstat). Haalde 3* als aanvaller en zal daar dus niet op uitblinken... verdedigen is ie echter slecht in. Waar zouden jullie hem uitproberen? Ik train momenteel verdedigen en vleugelspel...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
middenvelder Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Gegroet Box_SD! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar (en 20 dagen) en heet Benedictus Reijers.

Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

Mag het eens in de verdediging proberen....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
kijk eens aan...daar is dan het resultaat van de jeugdopleiding!
Gisbert de Goede (214430147)
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Snel

Volgende verjaardag: 05-12-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 230
Loon: 473 €/week
Eigenaar: de kooltjes
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Reply
pfff.. mooie speler kooltje.... verkopen voor een miljoentje ofzo ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:pfff.. mooie speler kooltje.... verkopen voor een miljoentje ofzo ?
ja twijfel zwaar...als ik hem op vleugelspel ga trainen maakt hij dan kans op onder 21?
anders gaat hij vandaag de deur uit...kan iemand voor mij eens kijken of hij dichtbij een pop-up zit?
Reply
kooltje Wrote:
Box Brother Wrote:pfff.. mooie speler kooltje.... verkopen voor een miljoentje ofzo ?
ja twijfel zwaar...als ik hem op vleugelspel ga trainen maakt hij dan kans op onder 21?
anders gaat hij vandaag de deur uit...kan iemand voor mij eens kijken of hij dichtbij een pop-up zit?

Geen kans op U20, heeft ie minimaal uitstekend al voor nodig (komen als uitstekend uit de JO) en zit leeftijdstechnisch kut. Wat ik heb begrepen hebben alleen pulls uit week 15 + 1t/m 4 kans op een selectie voor de U20. Dit is dus iets ruimer dan vroeger (waar alleen week 1 en 2 kans hadden) maar het idee blijft hetzelfde...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hij staat te koop...ben benieuwd...weet niet wie er van het forum allemaal vleugelspel trainen?
Reply
kooltje Wrote:Hij staat te koop...ben benieuwd...weet niet wie er van het forum allemaal vleugelspel trainen?

Anti? Depor? Legion? Muk?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:Hij staat te koop...ben benieuwd...weet niet wie er van het forum allemaal vleugelspel trainen?

Muk?

Nee.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:Hij staat te koop...ben benieuwd...weet niet wie er van het forum allemaal vleugelspel trainen?

Anti? Depor? Legion? Muk?

Jansoe :wink:

Dit is trouwens wel iets ouder, maar ook wel leuk uit de jeugdopleiding:

Josef Rinikger (209126835)
17 jaar en 49 dagen, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch, Français, Italiano & Rumantsch!

Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 17-10-2008
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 3 890
Loon: 698 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Real Romedau
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: uitstekend

Vraagprijs: 3 888 889 €

Hoogste bod:
3 888 890 € door Leshia

=P~ =P~
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
:eeeek: ...wat een bedrag...zo geweldig is hij niet...meer allrounder
Reply
Dat bedrag slaat natuurlijk nergens op, maar de speler vind ik op zich wel grappig...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
kooltje Wrote::eeeek: ...wat een bedrag...zo geweldig is hij niet...meer allrounder

multiskill is de toekomst... voor de U20 is vooral monoskill maar op latere leeftijd en dus het NT is het een erg intressante speler omdat het korter duurt om hier bijvoorbeeld een 3x wereldklasse speler van te maken dan wanneer hij start met 17jr. 0 dagen en uitstekend vleugelspel...

overigens is 4 miljoen natuurlijk absurd, er is overigens ook al 12 miljoen geboden op een 17jr 3 dagen uitstekend/uitstekend jeugdspeler. Weet alleen niet meer uit welk land die jeugdspeler kwam. Ik dacht nederland en dat ie nu in duitsland speelt....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Iemand zin in een friendly?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Iemand zin in een friendly?

Daag me maar uit.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Heb ik al geprobeerd, maar volgens mij kon dat niet omdat het te kort geleden is dat je al een friendly gespeeld hebt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Heb ik al geprobeerd, maar volgens mij kon dat niet omdat het te kort geleden is dat je al een friendly gespeeld hebt...

Ik heb je uitgedaagd.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Gelukt. Waarsch kon jij pas op vrijdag weer en niet op donderdag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vanddag aangeboden door een scout, die zocht naar een middenvelder:
Quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar (en 36 dagen) en heet Quintus Boschman.

Deze speler is rampzalig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' waardeloos op het gebied van Verdedigen wordt!

Geven we hem een contract, baas?

Dit lijkt mij meer een keepertje....iemand ervaring met zo'n pull?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
yeps duizenden van dat soort gastjes gehad...tegenwoordig kom je ze vooral op de golfbaan tegen
Reply


Forum Jump: