The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe jeugdopleiding
Jeugdopleiding zal bij mij nog ff duren, wel behoorlijk wat sterren waaronder een jeugkeepertje met nu redelijk. Helaas is hij bijna 18 als hij kan worden gepromoveerd.
Reply
Adder heb je weer uitgedaagd.
Reply
Iemand zin in een oefenpot?

Multi Juniors (219827)
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Jazeker, heb je uitgedaagd. Kon niet eerder dan vrijdag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En heb hem geaccepteerd!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Zat vandaag wat op het HT-forum en kwam het 'U-17 scouting topic' tegen. Zie ik daar bij de wingers wat 16-jarigen staan met 7*, toen ik dacht; "Heuh, zo'n eentje heb ik ook!"

En nu staat Hans Frankenhuis bij de betere U-17 wingers van Nederland:
Quote:_Vleugelspelers______________________*___leeftijd___dagen
_Luc Gianotten___________(41127142)__ _7__16___26_
_Hans Frankenhuis_______(39816919)__ _7__16___40_
_Jan-Peter Stoker________(36136115)__7,5__16___83_
_Marijn Schol___________ _(39329387)__ _7__16___50_
_Rinus Bok______________(41670906)__ _7__16___97_
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik ga volgende week maar beginnen met deze 'nieuwe jeugopleiding" aangezien er alleen maar bijna bagger uit mijn opleiding komt. Nog dingen waar ik moet opletten.
Insane life.
Reply
Dre Wrote:Ik ga volgende week maar beginnen met deze 'nieuwe jeugopleiding" aangezien er alleen maar bijna bagger uit mijn opleiding komt. Nog dingen waar ik moet opletten.

Accepteer niet iedere nieuwe aanbieding van een scout, ook daar zit wel eens bagger bij.
Reply
16 jaar en 60 dagen en nu al redelijk op positiespel. Rikus mag blijven....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
24. Lennard Blankenstein
17 jaar en 99 dagen, TSI = 3 560
goed in vorm, conditie goed [Technisch]

Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: formidabel
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: matig
Spelhervatting: zwak


Zit wel al bij de grote jongens. Denk dat hij zijn hele carriere bij mijn team blijft.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Tjakko van Loenhout (228191185)
17 jaar en 0 dagen,
volgende verjaardag: 07-04-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Eigenaar: Klavertje 4 (sinds 16-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 640
Loon: 410 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
nice... Ietwat lage TSI, als die nou ook eens rond de 1500 was geweest had je echt flink gevangen denk ik.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:nice... Ietwat lage TSI, als die nou ook eens rond de 1500 was geweest had je echt flink gevangen denk ik.

Ach het is mijn eerste echte topper uit de jeugdopleiding... had vorige week een redelijk verdediger die mij wel 11K opleverde Smile

Heb nu 3 spitsen in de jeugd lopen die hopenlijk wat geld opleveren... Ik zie wel wat er uitkomt Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
gittermaster Wrote:nice... Ietwat lage TSI, als die nou ook eens rond de 1500 was geweest had je echt flink gevangen denk ik.

Ach het is mijn eerste echte topper uit de jeugdopleiding... had vorige week een redelijk verdediger die mij wel 11K opleverde Smile

Heb nu 3 spitsen in de jeugd lopen die hopenlijk wat geld opleveren... Ik zie wel wat er uitkomt Smile

664.000 :eeeek: Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Zo, netjes.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mijn topper uit de jeugd was eindelijk uitgetraind, heeft het nog flink lang volgehouden.
Wat kan ik hiervoor krijgen? 500k of zo?
Quote:Folkert Jan Philips (228950491)
17 jaar en 84 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.


Eigenaar: FC MHOKDH (sinds 25-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 1 140
Loon: 590 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig

Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Scoren: uitstekend
Spelhervatting: rampzalig
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik denk wel wat meer, maar train jij geen scoren?
Kan je hem zelf doortrainen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Nee, ik train nog steeds PM. Zit er wel aan te denken om te veranderen, maar dit komt iets te vroeg denk ik.

Heb hem voor 500K op de TL gezet, nu maar hopen. Zou een mooie beloning voor al die investering zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, ik train nog steeds PM. Zit er wel aan te denken om te veranderen, maar dit komt iets te vroeg denk ik.

Heb hem voor 500K op de TL gezet, nu maar hopen. Zou een mooie beloning voor al die investering zijn.

Vind het niet slim om 2 verschillende dingen te trainen.
Mijn jeugd en senior trainen beiden PM en het werpt bij mij toch wel zijn vruchten af.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik trainde eerst ook PM bij de jeugd, maar een hele tijd geleden pullde ik deze gast, en kort daarna ook nog een andere goede aanvaller, en die kon ik toch niet laten gaan. Vanaf nu ga ik idd waarsch wel weer PM trainen bij de jeugd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mijn topper uit de jeugd was eindelijk uitgetraind, heeft het nog flink lang volgehouden.
Wat kan ik hiervoor krijgen? 500k of zo?
Quote:Folkert Jan Philips (228950491)
17 jaar en 84 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.


Eigenaar: FC MHOKDH (sinds 25-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 1 140
Loon: 590 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig

Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Scoren: uitstekend
Spelhervatting: rampzalig

Uiteindelijk voor 465K de deur uit, nadat ik hem voor de 3e keer op de TL had gezet. Beetje tegenvallend...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Yasar Bin-Ibrahim: Hij is redelijk wat betreft Vleugelspel, zou ik zeggen.

Die jongen is 15 jaar en 66 dagen en nu al redelijk, dat belooft wat!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Quote:Yasar Bin-Ibrahim: Hij is redelijk wat betreft Vleugelspel, zou ik zeggen.

Die jongen is 15 jaar en 66 dagen en nu al redelijk, dat belooft wat!

Dan ga je wel weer 2 verschillende dingen trainen. Als ik jou was, zou ik gewoon pos.spel gaan doen ongeacht wat je voor spelers op je pad krijgt.
Zou zo kunnen zijn dat je na 2 weken trainen het bericht krijgt dat hij uitgetraind is op vleugelspel.....
En dan?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Dan promoveer ik hem en ga ik op zoek naar nieuwe talentjes. Ik train nu gewoon dubbel vleugelspel tot ie uitgetraind is. Misschien nog wat passen en PM tussendoor, om te kijken hoe ie daarin is.
Ik ben al tijden op zoek naar talentvolle middenvelders, maar ik krijg ze maar niet uit mijn scouting.

En dan nog, volgens mij is er niet zoveel mis met deze methode. Ik heb nu, sinds ik bezig ben, drie toppers getraind: een verdediger, een middenvelder en een spits. Allemaal weg voor 4 a 5 ton, en daar gaat het toch uiteindelijk om?
Natuurlijk zou het ideaal zijn om top-mids door te laten stromen, maar die komen nu toevallig even niet langs. En de opmerking dat ik PM moet trainen, ongeacht wat voor spelers ik op m'n pad krijg, vind ik wel een gekke. Ik richt m'n training toch op de echte talenten? En ik laat zo'n talentje als deze, en ook de eerdere, toch niet gaan?
Bovendien, je krijgt maar heel zelder een 17-jarige uitstekend PM uit de jeugdopleiding, dat is volgens mij nl behoorlijk uitzonderlijk, meesten zijn toch max goed. En goed PM vind ik gewoon niet goed genoeg om te trainen bij het eerste. Daar koop ik uitstekende 17-jarigen, vaak ook nog met een bijstat, of formidabele/uitmuntende 18-jarigen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dan promoveer ik hem en ga ik op zoek naar nieuwe talentjes. Ik train nu gewoon dubbel vleugelspel tot ie uitgetraind is. Misschien nog wat passen en PM tussendoor, om te kijken hoe ie daarin is.
Ik ben al tijden op zoek naar talentvolle middenvelders, maar ik krijg ze maar niet uit mijn scouting.

En dan nog, volgens mij is er niet zoveel mis met deze methode. Ik heb nu, sinds ik bezig ben, drie toppers getraind: een verdediger, een middenvelder en een spits. Allemaal weg voor 4 a 5 ton, en daar gaat het toch uiteindelijk om?
Natuurlijk zou het ideaal zijn om top-mids door te laten stromen, maar die komen nu toevallig even niet langs. En de opmerking dat ik PM moet trainen, ongeacht wat voor spelers ik op m'n pad krijg, vind ik wel een gekke. Ik richt m'n training toch op de echte talenten? En ik laat zo'n talentje als deze, en ook de eerdere, toch niet gaan?
Bovendien, je krijgt maar heel zelder een 17-jarige uitstekend PM uit de jeugdopleiding, dat is volgens mij nl behoorlijk uitzonderlijk, meesten zijn toch max goed. En goed PM vind ik gewoon niet goed genoeg om te trainen bij het eerste. Daar koop ik uitstekende 17-jarigen, vaak ook nog met een bijstat, of formidabele/uitmuntende 18-jarigen.


Uiteraard moet je het zelf weten, maar bij mijn 1e team spelen 4 jonkies uit mijn jeugd. Ze hebben resp. formidabel, uitstekend,uitstekend en goed PM.
Zodra ze 17 werden, waren ze goed,redelijk,redelijk,redelijk uit mijn jeugd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Maar wat is dan precies het voordeel? Dat je die paar procent extra ontvangt voor ze bij verkoop dan als je trainees van buitenaf aan zou trekken? Dat lijkt me marginaal.
En zoals ik al zei, 17-jarige goed en redelijk vind ik niet de moeite. Dan koop ik liever 17-jarige uitstekend of 18 en formidabel. Daar verdien je absoluut gezien veel meer geld mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook maar weer opgestart

Dit moet toch een talent zijn

Pierre Waltman
15 jaar en 85 dagen

Laatste wedstrijd: Er zijn nog geen wedstrijden gespeeld.


Skitterende achternaam Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb je trouwens weer uitgedaagd, Lib.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hier een 18-jarige goed spits uit de jeugd gehaald, staat te koop voor 49.000
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
train spitsen maar moet eerst de rest even rondbrijen Wink

Ik an pas 2-2 weer een friendly spelen
Wel meteen een actieve competitie gevonden, dat is wel beter
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: