The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe jeugdopleiding
#91
El Parasito Wrote:Een vriend van mij, een verdedigingstrainer, zit er aan te denken om de eerste wedstrijd in een 10-0-0 opstelling te spelen, om er zo achter te komen of er talentvolle verdedigers tussen zitten, en wie die verdedigers zijn..

Het lijkt mij op zich wel een goed idee, wat denken jullie?

Ik neem aan dat na die wedstrijd dan nog niemand training krijgt ivm verwarrende opstelling, maar op deze manier kan je wel vanaf dat moment een paar spelers zeer effectief gaan trainen. Mss ook wel een mooi idee voor de centrale middenvelders :-k
Reply
#92
Vietjes Wrote:Pfff, nou ik zit erbij hoor. De competitie zit gelijk vol ook.

en het wedstrijdschema is gemaakt.. kunnen we de speeldag nog wijzigen? 2 wedstrijden op woensdag lijkt me wat veel van het goede
Reply
#93
en 21.00 beginnen, voordat die 15/16 jarigen op bed liggen is het 24.00 [-X
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#94
Vietjes Wrote:Pfff, nou ik zit erbij hoor. De competitie zit gelijk vol ook.

Zit mijn uitnodiging er nog in? Gaan we niet meer naar 16 ploegen?
Reply
#95
El Parasito Wrote:Een vriend van mij, een verdedigingstrainer, zit er aan te denken om de eerste wedstrijd in een 10-0-0 opstelling te spelen, om er zo achter te komen of er talentvolle verdedigers tussen zitten, en wie die verdedigers zijn..

Het lijkt mij op zich wel een goed idee, wat denken jullie?

Dit was ook mijn idee... 0-10-0 spelen en zien wie het meeste potentie heeft... overigens raken die kids ook aan hun max dus kan je de meest getalenteerde (en jonge spelers) plannen hoe ze trainen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#96
T00L Wrote:
Vietjes Wrote:Pfff, nou ik zit erbij hoor. De competitie zit gelijk vol ook.

en het wedstrijdschema is gemaakt.. kunnen we de speeldag nog wijzigen? 2 wedstrijden op woensdag lijkt me wat veel van het goede

Blijkbaar niet meer gelukt. Ik had dit nog op zaterdag gezet en ook aantal teams naar 16 maar het eerste seizoen (tot september) zal het op woensdag blijven.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#97
Als ik het goed begrijp ben ik dus te laat om nog aan deze competitie mee te doen?

Of kan ik nog meedoen?
Team fysio force
Reply
#98
Ik zag Bumme ergens melden dat er nog uitbreiding naar 16 mogelijk is. Toch Bumme?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#99
Vietjes Wrote:Ik zag Bumme ergens melden dat er nog uitbreiding naar 16 mogelijk is. Toch Bumme?

Als dat zo is, ontvang ik graag een uitnodiging:

Fysio Future (257166)
Jeugdteam van Fysio Force
Team fysio force
Reply
anders lezen jullie ff 4 posts terug? Wink
Reply
Ik doe helaas niet mee met de SD-junioren, zit samen met twee RL vrienden in een competitie. Er is nog plaats voor drie man, dus als er SD'ers nog een plekje zoeken dan kunnen ze altijd joinen! (open competitie).
Reply
Sjeffer Wrote:Ik doe helaas niet mee met de SD-junioren, zit samen met twee RL vrienden in een competitie. Er is nog plaats voor drie man, dus als er SD'ers nog een plekje zoeken dan kunnen ze altijd joinen! (open competitie).

je mag me wel uitnodigen.

Jongens van Stavast (134903)
Jeugdploeg van Haastige Spoed
Reply
Forever Wrote:
Sjeffer Wrote:Ik doe helaas niet mee met de SD-junioren, zit samen met twee RL vrienden in een competitie. Er is nog plaats voor drie man, dus als er SD'ers nog een plekje zoeken dan kunnen ze altijd joinen! (open competitie).

je mag me wel uitnodigen.

Jongens van Stavast (134903)
Jeugdploeg van Haastige Spoed

Wat is het ID van deze competitie Sjeffer?

EDIT: Ik heb hem al: Ganiemeedus (6780)
Team fysio force
Reply
Leuk dat jullie erbij zijn! :Big Grin

Nog één plekje over nu, dus als er nog een SD'er een plekje nodig heeft...
Reply
Sjeffer Wrote:Leuk dat jullie erbij zijn! :Big Grin

Nog één plekje over nu, dus als er nog een SD'er een plekje nodig heeft...

Libosan. Speelt Travian en zit ook op het CT forum, alleen niet op het hT gedeelte dacht ik.
Dus stuur hem een berichtje bij Ht en hij zal komen, want hij zocht een jeugdcompetitie.
Multi Juniors (219827)
Jeugdteam van Fc Multiculto
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Dank voor de tip Adder! Berichtje is zojuist verstuurd.
Reply
Als er nog 1 plekje vrij is doe ik graag mee!!!!

edit:
CdF Marshall Jr (324881)
Jeugdteam van CdF Marshall




Je jeugdteam zal over ongeveer 3 minuten worden geactiveerd!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Berichtje aan Lib is verstuurd maar hij heeft nog niet ingelogd... dus wie het eerst komt die het eerst maalt... league-ID is 6780.
Reply
Ingeschreven bij

Ganiemeedus (6780)



Maarreh, wie is Odyssee?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Odyssee is een RL vriend van mij, evenals Gandhi. Verder dus Caput, Forever en mijn persoontje. De laatste twee teams ken ik ook niet.

Maar we kunnen in ieder geval van start! :Big Grin
Reply
Zo de eerste wedstrijden worden gespeeld, leuk commentaar erbij. Het lijkt er dus op dat je daar op moet gaan letten.

Sta bij rust met 3-1 voor.
Reply
geniaal, wel 19 toeschouwers :lol:
Reply
Handig om met 10 middenvelders te spelen. Ik weet nu al dat bijna de helft van mijn spelers niet als keeper kunnen aantreden, omdat 6 van mijn spelers minstens een halve ster had als middenvelder plus mijn keeper van vandaag die geen ster haalde. In totaal heb ik 15 spelers. Volgende week zal ik mijn oudste jeugdspeler, die vandaag geen ster haalde op het middenveld, als keeper neerzetten. De 4 die vandaag niet meespeelden + de keeper van vandaag worden de volgende wedstrijd middenvelders. Daarna zet ik de 3 overige spelers die ook geen ster haalden op het middenvelders in de verdediging. Verder zet ik nog 2 spelers die een halve ster haalden op het middenveld ook neer als verdedigers. Hiermee speel ik dus de volgende wedstrijd met een 5-5-0 taktiek.
Reply
Quote:Dat Coen van Woerkom nog niet zo lang voetbalt bleek toen hij plotseling de bal met beide handen opving en in rugbyhouding richting de vijandelijke defensie begon te rennen.

:lol: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
ik speelde een 10-0-0 tactiek en had zowaar 1 speler met 2 sterren
ook meteen een +5 geblesseerd (waarvoor dank bakke Wink), dus die mag meteen opdonderen
Reply
2x een speler met anderhalve ster, een fraaie 9-1 zege op Caput, en een speler die goals viert door zijn 'liefje aan de zijlijn' een knuffel te geven. Dat zal dan wel een aangenaam persoon zijn. :wink:

Had geen blessures, dus maar de oudste speler uit het team ontslagen. Met zijn 17 jaar zal deze buurjongen sowieso weinig potentie hebben gehad...
Reply
hmm, zie nu dat bakke een speler met 3,5 sterren heeft, dus zo speciaal is die van mij nou ook weer niet Wink
Reply
Een vriend van mij had een vleugelspeler met 5 sterren (!)
Gosse Plantinga (2382852)
Net 15 jaar, dus wat voor wereldtalent moet dat dan wel niet zijn.
Daarnaast had hij ook nog een spits met 3,5 ster.

Ik zelf had slechts 2 spelers met 2 sterren, de rest stonden nog niet goed.
What, me worry?
Reply
Wat een kutzooi.
Ik speel alleen tegen de keeper van Vietjes en ik verlies met 3-2.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
T00L Wrote:ik speelde een 10-0-0 tactiek en had zowaar 1 speler met 2 sterren
ook meteen een +5 geblesseerd (waarvoor dank bakke Wink), dus die mag meteen opdonderen

Hé, als jij je spelers niet genoeg Brinta geeft kan ik er niets aan doen... mijn spelers krijgen iedere ochtend een voedzaam ontbijt. Gebakken eieren met bacon, een bord brinta, 2 glazen uitgeperst sinaasappelsap, een ontbijtkoek, croissantjes... Wink
Reply


Forum Jump: