The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe jeugdopleiding
Vaag tot nu toe hoor, die jeugdopleiding... alleen maar rampzalige ratings, drie spelers zonder sterren, zes met een halve, eentje met 1 en dus die klapper achterin met 3,5*... wat moet dit worden? Het voelt voorlopig een beetje alsof ik teruggeworpen ben naar november 2003 Wink.
Reply
! speler met 2 sterren, de rest staat blijkbaar verkeerd. Toch met 5-1 gewonnen.
Reply
4-3 winst en volgens mij stond bijna iedereen fout LOL
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
1-0 gewonnen met een 0-10-0 opstelling... 1 speler met 1,5 ster de rest vrijwel niks.... :lol:

oh ja ... en een waardeloos middenveld :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:1-0 gewonnen met een 0-10-0 opstelling... 1 speler met 1,5 ster de rest vrijwel niks.... :lol:

oh ja ... en een waardeloos middenveld :lol:
Feli Box! Ik wist alleen dat ik tegen jou moest spelen. Was wel vergeten om een opstelling te maken. Ben benieuwd of er nog wat toppertjes tussen zitten.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
Box Brother Wrote:1-0 gewonnen met een 0-10-0 opstelling... 1 speler met 1,5 ster de rest vrijwel niks.... :lol:

oh ja ... en een waardeloos middenveld :lol:
Feli Box! Ik wist alleen dat ik tegen jou moest spelen. Was wel vergeten om een opstelling te maken. Ben benieuwd of er nog wat toppertjes tussen zitten.

Als je het niet was vergeten had je een andere opstelling gemaakt ? niemand heeft enig idee wie waar moet spelen dus we doen ook maar wat. Zit erover te twijfelen om volgende week met 10 verdedigers te gaan spelen en de week erna met 10 aanvallers om die toppers er alvast uit te prikken... wat vinden jullie van dit idee ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
denk dat dat best een goed plan is box
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Denk dat ik dat ook ga doen. Weet je meteen hoe of wat. Gisterendom geweest en gewoon 343 gespeeld.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
en verloren :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:en verloren :razz:

Houd je mond... :letitallout:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Als je een blessure hebt in je jeugdteam moet je daar dan ook dokters voor aannemen?

Misschien wel niet. Want ik heb een speler die +1 had en nu een pleister, terwijl ik geen doktoren in dienst heb.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Voor hetgeen ik gelezen heb, moet je dat niet doen..
ze gaan er immers van uit dat de ouders wel voor de dokterskosten zullen instaan :lol:
Reply
Birger Wrote:Voor hetgeen ik gelezen heb, moet je dat niet doen..
ze gaan er immers van uit dat de ouders wel voor de dokterskosten zullen instaan :lol:

Wat een kusje op de knie allemaal wel niet kan doen!

Aan de rating te zien heb ik niet echt noemens waardige spelers op één topper na. Haalde 3* als vleugelverd. Komt het nou goed uit dat ik vleugel als hoofd heb.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Weet iemand wanneer de training is van die jonkies en is het niet als bij de oudjes dat ze door een rare opstelling niet trainen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Weet iemand wanneer de training is van die jonkies en is het niet als bij de oudjes dat ze door een rare opstelling niet trainen?

schijnbaar 24 uur na de wedstrijd en met die 0-0-10 opstellingen e.d. wordt er inderdaad niet getraind
Reply
Adder Wrote:Weet iemand wanneer de training is van die jonkies en is het niet als bij de oudjes dat ze door een rare opstelling niet trainen?


die eerste 3 traineningen neem ik dan wel voor lief.. moet toch weten of ik een topper in de dop heb of niet ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:Weet iemand wanneer de training is van die jonkies en is het niet als bij de oudjes dat ze door een rare opstelling niet trainen?


die eerste 3 traineningen neem ik dan wel voor lief.. moet toch weten of ik een topper in de dop heb of niet ?

Die 15 startspelers die van het schoolplein zijn geplukt hebben over het algemeen toch minder talent dan de spelers die je scout. Daarom heb ik besloten om niet deze tactiek toe te passen en gewoon met trainbare opstellingen te spelen...
Reply
Devlin Wrote:
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:Weet iemand wanneer de training is van die jonkies en is het niet als bij de oudjes dat ze door een rare opstelling niet trainen?


die eerste 3 traineningen neem ik dan wel voor lief.. moet toch weten of ik een topper in de dop heb of niet ?

Die 15 startspelers die van het schoolplein zijn geplukt hebben over het algemeen toch minder talent dan de spelers die je scout. Daarom heb ik besloten om niet deze tactiek toe te passen en gewoon met trainbare opstellingen te spelen...

Dat is waar maar ik was toch van plan de eerste 3 weken 'normaal' te pullen .. dus ik heb geen gescoutte speler....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
2-3 winst met een 1-0-10-0 opstelling. 1 maal een net 15 jarige 2,5 ster in redelijke vorm en een 15,5 jarige 1,5 ster in matige vorm.
Volgende week de reserves en de keeper van pot 1 nog op het middenveld en m'n trainees zijn bekend.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
O, hallo, goede week achter de rug?

Sorry chef, deze week was ik er echt met m'n hoofd niet bij. Er waren wat problemen thuis, weet je. Ik heb dus niet meteen iets te melden.

Ik hoop dat je Jozef Vermeegen hebt zien spelen deze week. Hij liet een van zijn beste prestaties tot nog toe zien.


Verder heb ik niet meteen iets te melden. Volgende week meer nieuws!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hallo,

Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - die tijd van de maand - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.

Rogier Boissevain: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.


Oké. We praten binnenkort verder.

Betaal ik die vent voor dit soort onzin :letitallout: :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
lol, herb voor het eerst eentje vanuti de scouting omhoog laten gaan.
Reply
Wat gebeurt er eigenlijk met zo'n ventje? Die komt in je jeugdteam te spelen, lijkt me? En wat kost dat 'promoveren' of 'bellen' eigenlijk? Want ik heb er vanmiddag 3 gebeld en ze allemaal laten gaan. Volgens mij zat er een zwak PM tussen.
Reply
Afgelopen zaterdag de eerste wedstrijd gespeeld met 'Kindvriendelijk Frituren' en er kwamen 2 "talentjes" naar voren;
3,0* vleugelverdediger
2,5* centrale verdediger

Nu kijken of we de rest van de selectie op hun goede plaats kunne krijgen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Let op zwak is voor een kereltje van 15 niet slecht hoor.
Reply
Quote: Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Joram van de Worp is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.

Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Passen. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij.

Gaat uiteraard spelen morgen
Reply
Mijn jeugdcoach is een beste slijmjurk:

Quote:Vriend! Ik hoop dat alles goed met je gaat.

We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.

Mark Snippe: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.

Timme Postma: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Scoren.


Bye, bye - tot binnenkort.
What, me worry?
Reply
ik heb nog geeneens een trainingsrapportage gehad :|
Reply
[quote="Fred Naaigaren"]Mijn jeugdcoach is een beste slijmjurk:

[quote]Vriend! Ik hoop dat alles goed met je gaat.

We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.

Mark Snippe: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.

Timme Postma: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Scoren.

Altijd nog beter dan de mijne. Hij houdt alleen verjaardagen bij:

Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!

"We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.

Dante Bermingham: Even terzijde - het was zijn verjaardag deze week. De tijd vliegt."
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.


Bye, bye - tot binnenkort.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Mijn jeugdcoach is een beste slijmjurk:

Quote:Vriend! Ik hoop dat alles goed met je gaat.

We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.

Mark Snippe: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.

Timme Postma: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Scoren.


Bye, bye - tot binnenkort.

We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.

Mark Snippe: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.

Timme Postma: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Scoren.

Altijd nog beter dan de mijne. Hij houdt alleen verjaardagen bij:

Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!

"We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.

Dante Bermingham: Even terzijde - het was zijn verjaardag deze week. De tijd vliegt."
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply


Forum Jump: