The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe jeugdopleiding
Tsja, wat moet je nou? Patriek is 15 jaar en 79 dagen, matig in vorm, haalde gisteren 5* en heeft volgens de trainer 'het meeste potentieel van allemaal'. wordt al weken getraind op verdedigen.....

Quote:Patriek Bouwer: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Positiespel.

Gelukkig werkt het verdedigen trainen wel zijn vruchten af:

Quote:Patriek Bouwer: Verschillende spelers hebben zich deze week verbeterd dankzij de training, maar ik licht hem er toch even uit omdat hij hard gewerkt heeft aan het verbeteren van zijn Verdedigen.

Patriek maar eens een weekje als middenvelder dan en trainen op verdedigen en positiespel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat soort vage meldingen heb ik ook.
Pietje wil graag scoren trainen, maar pietje haalt daar slechts 1 ster #-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
is sowieso 1 speler keeper? heb al 8 of 9 keepers geprobeerd...maar nog geen halve ster
Reply
Dat weet ik ook niet. Ben ook nog altijd wat aan het proberen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Siebe Ergen: We moesten hem alweer uit een vechtpartij sleuren deze week. Dat joch leert het nooit!

Charlie Langendries: Hij heeft andere kwaliteiten, maar soms zou ik willen dat hij wat meer emotioneel betrokken was bij wat er gebeurde op het veld.


iemand enig idee wat ik hiermee ben?
Reply
ontslaan
Reply
Birger Wrote:Siebe Ergen: We moesten hem alweer uit een vechtpartij sleuren deze week. Dat joch leert het nooit!

Charlie Langendries: Hij heeft andere kwaliteiten, maar soms zou ik willen dat hij wat meer emotioneel betrokken was bij wat er gebeurde op het veld.


iemand enig idee wat ik hiermee ben?

zijn het allebei belgen? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Birger Wrote:Siebe Ergen: We moesten hem alweer uit een vechtpartij sleuren deze week. Dat joch leert het nooit!

Charlie Langendries: Hij heeft andere kwaliteiten, maar soms zou ik willen dat hij wat meer emotioneel betrokken was bij wat er gebeurde op het veld.


iemand enig idee wat ik hiermee ben?

zijn het allebei belgen? :wink:

die eerste kon ook een nederlander zijn :nanana:

@Ara: Charlie ontsla ik nog niet: is mijn keeper :wink:
Reply
Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...

Mel Zwaaf: Ik ben onder de indruk van hem. Hij kon wel eens onze topspeler worden wanneer we hem helpen zijn potentieel te ontwikkelen.

Rogier Boissevain: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.

Yorrick van Kuppeveld: Hij gaat voorop in de strijd: op het veld en daarbuiten. Dat kan hem nog problemen gaan geven...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Leuk hoor die speler van de scouts (redelijk vleugel) haalt 4 sterren.
Zou dan 4 sterren gelijk zijn aan redelijk 6 aan goed? 2 aan matig ofzo?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
We zullen moeten afwachten tot het moment als we ze kunnen promoveren.
Het blijft bij mij bij 3* spelers, ben al druk aan het ontslaan en nieuwe jongens te scouten.
Reply
Bocaloca Wrote:Leuk hoor die speler van de scouts (redelijk vleugel) haalt 4 sterren.
Zou dan 4 sterren gelijk zijn aan redelijk 6 aan goed? 2 aan matig ofzo?
zag bij adder een keeper met 7 sterren ofzo? lijkt me dus niet waarschijnlijk dat jouw indeling klopt, anders zou dat echt een topper zijn
Reply
Je kan ook jeugdspelers hebben die tussen goed en uitstekend inzitten?
Maar zal wel niet kloppen dan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ben al bezig met een overzicht om een indicatie te geven hoever een speler op zijn positie is aan de hand van hun vorm en sterren.
Tot heden weet ik zeker dat 3.5* met redelijk vorm zwak op hoofdstat is.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Ben al bezig met een overzicht om een indicatie te geven hoever een speler op zijn positie is aan de hand van hun vorm en sterren.
Tot heden weet ik zeker dat 3.5* met redelijk vorm zwak op hoofdstat is.

Confirm. 3,5 redelijk is defenitely zwak op hoofdstat

Ook ik ben druk bezig adhv allerlei indicatoren vanalles bij te houden.
laten we aan het eind van 't seizoen alles maar eens bij elkaar leggen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Als iedereen nou zijn jeugdspelers post die op hun juiste positie staan en dan erbij vermelden hoeveel sterren ze hebben behaald in welke vorm dan hebben we meer vergelijkings materiaal en zo kunnen we een overzicht maken waar iedereen wat aan heeft. Dan zien we over een aantal weken/maanden wel wat we werkelijk pullen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Vietjes Wrote:
Antidote Wrote:Ben al bezig met een overzicht om een indicatie te geven hoever een speler op zijn positie is aan de hand van hun vorm en sterren.
Tot heden weet ik zeker dat 3.5* met redelijk vorm zwak op hoofdstat is.

Confirm. 3,5 redelijk is defenitely zwak op hoofdstat
speler van mij speelde op zn plek, en haalde 4 sterren. En had volgens de scouts redelijk op die positie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Boca weet je nog wat zijn vorm was?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Matig ( uit mn hoofd)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Wie kan ik uitdagen voor een friendly?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
mij
Reply
mij
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Beide zijn uitgedaagd.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:Beide zijn uitgedaagd.

En geaccepteerd, jammer Boca volgende keer meer succes.
Reply
Ben voor t eerst een beetje aan t kijken naar mijn jeugdspelers.
Onderstaande opmerkingen; zijn die vrij standaard of is dat best goed?

09-06-2007 17:15
Wedstrijd Jan Bonnink: Ik moet je zeggen dat hij op dit moment onze beste speler is. Hij kan een goede professional worden.


09-06-2007 17:15
Wedstrijd Jan Bonnink: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.


02-06-2007 17:15
Wedstrijd Jan Bonnink: Laat me je één ding over hem vertellen - hij heeft meer natuurlijk talent dan welke andere speler in het team.
The great old Ludwig von...
Reply
Da's vrij goed.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
das fijn om te horen, volgens mij is t voor de rest bagger Smile
thx Muk
The great old Ludwig von...
Reply
Ik krijg bijna wekelijks zo'n melding over mijn beste speler. Of het een toptalent is weet je niet, maar hij is qua potentie de beste speler van je elftal.

In het land der blinden is eenoog koning, zeg maar. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hallo daar,

Watze Boone: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.


Bye, bye - tot binnenkort.

hij was keeper en had geen enkele ster! das dus een speler van niks?
Reply
kooltje Wrote:Hallo daar,

Watze Boone: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.


Bye, bye - tot binnenkort.

hij was keeper en had geen enkele ster! das dus een speler van niks?

Dat betekent dat hij in zijn vorige prestaties nog slechter was. Dit is waarschijnlijk een veldspeler. Waar? Dat moet je zelf uitzoeken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: