The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe jeugdopleiding
Of verdedigen. Vang je tegen die tijd ook weer wat extra voor, aangezien keepers dit vanaf volgend seizoen 'nodig' gaan hebben.

Vleugeltalentje trouwens voor 50k verkocht, eerste jeugdspeler die ik verkoop sinds 3 april. :lol:
Reply
Magisch verdediging :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Uit de regels:
Een jeugdspeler moet minimaal 17 jaar oud zijn en minimaal een seizoen (112 dagen) hebben 'gerijpt' in je jeugdopleiding voordat je hem kan promoveren naar je A-selectie. Je moet een speler promoveren voor zijn 19e verjaardag, anders gaat hij op zoek naar iets anders om te doen met zijn leven.

In hoeverre is dit waar? Heb nu namelijk 2 spelers die al ouders zijn dan 19 en een aantal die bijna 19 worden....
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
oh ik heb ook al iemand oduer dan negentien

Misschien vind hij het wel gezellig Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Het antwoord staat oa hierin.

Quote:
Wijzigingen aan de jeugdacademie

04-12-2007

Dit is het eerste van drie artikels over een aantal nakende vernieuwingen in Hattrick. Beginnen doen we met de jeugdacademie. Hier zijn immers enkele dringende aanpassingen nodig. De komende weken vertellen we jullie vervolgens meer over onze plannen voor volgend seizoen, met wijzigingen op het vlak van stadionplanning, de toeschouwersformules en de rol Spelhervatting in het spel.

Het jeugdacademiesysteem bestaat nu iets meer dan twee seizoenen. Het is heel populair, maar het is niet altijd even duidelijk en niet evident om er het maximum uit te halen. Veel managers zijn wat teleurgesteld en we moeten toegeven dat het te moeilijk is om deftige spelers te creëren. Dit komt vooral door twee factoren: de startvaardigheden van de jeugdspelers en de informatie waarover de managers beschikken om hun jeugdploeg te trainen en te analyseren.

Jeugdspelers in je academie hebben een bepaald startniveau (zoals een gewone speler) en een 'potentieel', de maximumwaarde die ze kunnen bereiken in de academie. Op die manier wordt de kwaliteit van de spelers uit de academie niet te hoog in vergelijking met die uit de talentenjacht. In theorie kunnen spelers uit de academie beter zijn dan die uit de talentenjacht, maar slechts een klein beetje. Bovendien heeft het heel wat voeten in de aarde om zo'n speler te creëren. Een beetje te veel, zo is gebleken. We hebben een oplossing in twee stappen om de jeugdacademie dichter bij onze oorspronkelijke bedoeling te krijgen. De jeugdspelers zullen gemiddeld flink wat beter zijn dan vandaag en het zal meer de moeite lonen om ze te laten doorstromen naar de eerste ploeg. Het wordt ook makkelijker om spelers te vinden die het wel eens zouden kunnen maken, maar dat heeft ook een keerzijde: je zult moeten kiezen, want je kunt niet al je spelers optimaal trainen.

De eerste stap van de oplossing verloopt als volgt:

* Alle bestaande jeugdacademiespelers krijgen met onmiddellijke ingang verbeterde vaardigheden (en een verbeterd potentieel), zodat ze beter beantwoorden aan wat we oorspronkelijk voor ogen hadden. Toekomstige spelers zullen ook op dat nieuwe niveau starten.

* De trainingssnelheid voor de jeugdspelers versnelt in vergelijking met vandaag. Je jeugdspelers zullen sneller trainen dan de spelers in je A-ploeg, ook al zijn hun vaardigheden en leeftijd gelijk. Daarnaast werd ook het trainingstype 'Individueel' een stuk doeltreffender gemaakt.

* Alle jeugdspelers hebben een bepaald 'Karakter'. Dit is een verborgen eigenschap die ook wat invloed heeft op de trainingssnelheid. In de toekomst wordt het ook mogelijk om meer te weten te komen over deze eigenschap.

* Het trainingstype 'Conditie' verdwijnt uit de jeugdacademie. Alle jeugdspelers krijgen hetzelfde niveau (ook jeugdspelers uit de talentenjacht).

* De vorm verdwijnt als factor voor de jeugdacademie. De prestaties van de jeugdspelers zullen echter van week tot week ergens tussen hun huidige en hun potentiële vaardigheid liggen. Dit is een willekeurig gebeuren dat aangeeft hoe goed en hoe slecht je speler het kan doen. Je spelers zullen echter veel vaker ongeveer op niveau van hun huidige vaardigheden spelen dan op hun potentiële niveau.

* Doordat vorm en conditie als storende invloeden verdwijnen, wordt het makkelijker om je spelers naar waarde te schatten en te focussen op de juiste training.

* Wanneer je een speler laat doorstromen, zal er geen vaardigheidsverlies optreden. Deze 'straf' bestond om je af te raden om spelers te laten doorstromen zodra ze 17 worden. De snellere training in de academie dan in de A-ploeg is volgens ons een betere stimulans om je spelers in de academie te houden tot ze 'uitgetraind' zijn.

Vanaf volgend seizoen verbeteren we nog enkele andere zaken in de jeugdacademie:

* Je jeugdscouts zullen je nuttigere en preciezere informatie geven.

* Het trainingsverslag wordt aangepast en zal nuttigere info bevatten over de spelers in je jeugdploeg. We zullen ook bekijken hoe we de manager meer controle kunnen geven over welke informatie er wordt gegeven over de jeugdspelers en nieuwe manieren ontwikkelen om bij te houden wat je reeds weet over je spelers.

Meer informatie over de veranderingen voor dit en volgend seizoen volgt vrijdag.

Tot slot hebben we de fout gecorrigeerd waardoor spelers ook na hun 19e verjaardag in de academie konden blijven. Spelers verlaten de club pas op hun verjaardag, dus wie nu spelers heeft die al ouder dan 19 zijn, moet ze promoveren voor ze 20 worden. Heb je een speler die je wel wat lijkt en hij wordt binnenkort 19, dan kun je hem maar best laten doorstromen. We werken echter aan een aangepast systeem voor dergelijke spelers die 19 worden, dus het kan zijn dat er op dat vlak nog een en ander wijzigt.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Niveau wel erg omhoog gegooid...das lekker...voorlopig opleiding maar even aanhouden...
ineens 7 spelers met meer dan 5 sterren.
Reply
Nou gezien de verhalen toch maar weer opnieuw opgestart.
Reply
Een talent vanuit de nieuwe jeugdopleiding gepromoveerd:

Oskar Vleugels (184967965)
18 jaar en 106 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 12-12-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 000
Loon: 350 €/week
Eigenaar: FC Blue Boys
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Reply
Da's niet verkeerd Eppie.
Reply
Kreeg je een melding dat ie uitgetraind was, EB?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wa's dat voor een kut-undersign Muk.
Reply
Mukkus Wrote:Kreeg je een melding dat ie uitgetraind was, EB?
Nee, hij was al bijna 19 jaar oud en misschien krijgt hij nog vannacht conditietraining.
Reply
Ik zie daar helemaal geen kut.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nee dat zeker, ziet er niet warm en vochtig uit. :Big Grin
Reply
Koel, droog en strak. Ook lekker.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
EB Sports Wrote:
Mukkus Wrote:Kreeg je een melding dat ie uitgetraind was, EB?
Nee, hij was al bijna 19 jaar oud en misschien krijgt hij nog vannacht conditietraining.
Zoals gehoopt is hij in conditie gestegen van zwak naar matig.
Reply
EB Sports Wrote:Een talent vanuit de nieuwe jeugdopleiding gepromoveerd:

Oskar Vleugels (184967965)
18 jaar en 106 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 12-12-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 000
Loon: 350 €/week
Eigenaar: FC Blue Boys
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

al bijna 19 :| pfffft
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:Koel, droog en strak. Ook lekker.

Droog, auw.

Heb vanochtend een int. jeugdcomp aangemaakt en verhip hij zit al vol ook. Nu eens kijken wat ik voor spelers heb.
Reply
De jonge Bokken
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Middenveld slecht
Rechterverdediging utopisch
Centrale verdediging goddelijk
Linkerverdediging utopisch
Rechteraanval uitmuntend
Centrale aanval goed
Linkeraanval bovennatuurlijk


LOL
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Oude wedstrijdstats zeker.
Reply
Onze training lijkt geen effect meer te hebben op Sylvain den Adel. Misschien heeft hij een nieuwe uitdaging nodig

zou dit betekenen dat hij uitgetraind is?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Sjakie Hofsteenge.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Passen, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

Nu hopen dat ie ook nog wat positiespel heeft.
[-o<
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lijkt me klaar voor promotie die Sylvain!

Ik kreeg deze melding:
Hubert Oudhuis: Het lijkt me dat hij niet veel meer kan leren in de jeugdopleiding.

Gezien zijn prestaties (5,5 ster max), zijn geschiedenis (was een 'buurjongen') en het feit dat ie nooit getraind is lijkt het me handiger Hubert te ontslaan. Hij blijft dus lekker tot zijn 19e zich vervelen in de JO.
Reply
Ik had dezelfde melding als Sjeffer met dit als gevolg:



Leo Bleuten (185214507)
17 jaar en 92 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Krachtig

Volgende verjaardag: 29-12-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 820
Loon: 470 €/week
Eigenaar: Zo lam als een balletje
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Kreeg van de week een melding dat een pa vond dat een middenvelder wel was uitgetraind. Dus die gaan we promoveren. Is geen topper. Hopelijk redelijk positiespel en 17 jaar. Maar moet nog ff wachten, want heb vorige week al een 19-jarige redelijk verdedigen en redelijk scoren gepromoveerd.
Dus alvast naar een middenverlder gezocht.
Moet wel wat worden.

Quote: Wel, Arie-Jan Sassen is 15 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.

Kijken we naar zijn Spelmaken, dan mogen we stellen dat deze jongen klasse is. Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Vleugelspel omschreven worden als slecht.

Mag hij zijn krabbel zetten, baas?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
en daar is de promotie van sylvain een feit


Sylvain den Adel (185224868) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar en 41 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig.

Volgende verjaardag: 18-02-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 470 €/week
Club: Bokken FC
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Leuke speler!!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
pfff... met die ophoging is de investering in een jeugdteam weer intressant geworden....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik zit even te kijken, maar al die spelers die hier voorbij komen zijn een stuk beter dan de spelers die ik wekelijks pull. Misschien moet ik ook maar eens met de jeugdopleiding beginnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verdikke, nu baal ik dus weer dat ik die opleiding heb stopgezet!
Reply


Forum Jump: