The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houten vs FC CT
#31
Geweldig dit! Kampioenen!!!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#32
Nr. 12 Wrote:
T00L Wrote:Aangezien Fred en Giel gelijke conditie hebben maar Fred op rechts staat, ga je invallen voor Giel ipv Fred

Kortom ik heb deze week geen 90 min gespeeld??? beetje vreemd.

Leg eens uit waarom dat vreemd is? Ik vind het vreemd dat je fitness niet op 100% stond (en de rest van de verdedigers die in de basis stonden ook niet)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#33
Lamme Lennie Wrote:
Nr. 12 Wrote:
T00L Wrote:Aangezien Fred en Giel gelijke conditie hebben maar Fred op rechts staat, ga je invallen voor Giel ipv Fred

Kortom ik heb deze week geen 90 min gespeeld??? beetje vreemd.

Leg eens uit waarom dat vreemd is? Ik vind het vreemd dat je fitness niet op 100% stond (en de rest van de verdedigers die in de basis stonden ook niet)

1. We hebben afgesproken dat iedereen een wedstrijd per week zal spelen. Ik heb al vaker aangegeven dat ik deze regel goed vind. Zolang ik ook maar 1 wedstrijd per week speel en een wedstrijd duurt 90 min. Voor de ervaringspunten.

2. Ik had een foutje gemaakt i.v.m. ontspannen op 16.00 uur i.p.v. 8.00 uur. Want dan zou ik wel op 100% staan. Waarbij ik wil aangegeven dat dit de eerste keer ooit is geweest dat ik niet op 100% stond en de afspraak was +95%. Kortom alle verdedigers voldeden aan de eis. Dus ik snap niet dat hierover wordt geklaagd.

Kortom:
1. ervaringspunten
2. Conform de eis, maar ik ging wel voor de 100%.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#34
Wat die 100% heb je helemaal gelijk. Daaraan hoef je niet te voldoen. En voor een verdediger is iets minder ook geen probleem.

Wat betreft de ervaring. In oefenwedstrijden doe je minder ervaring op lijkt mij dan in competitiewedstrijden. En of ervaring gekoppeld is aan het aantal minuten dat je speelt, zou kunnen, maar is niet bekend. En daarnaast heb je waarschijnlijk ook wel weken gehad dan je naast een volledige competitiewedstrijd nog in de oefenwedstrijd speelde. Dus gemiddeld gezien haal je die 90 minuten per week wel. Wink Dus het lijkt me dat een keertje (niet structureel) geen 90 minuten spelen niet waard is om aandacht aan te geven. Dus ik vraag me af waarom ik reageer. Wink
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#35
Ik ben al enorm blij dat we het zo goed doen, dus snap niet helemaal waarom er om kleine dingen zo geklaagd wordt.
De afspraak is dat iedereen fit moet zijn, dat betekent dat iemand 95+ op fitness moet hebben. Er is hier niet iets als 100 met nog wat achter de komma fitness mogelijk, dus ga ik niet bij 97% nog een extra dagdeel op fitness trainen, dat stop ik liever in iets anders.
We hebben gelukkig een hoop spelers die goede stats hebben en daardoor is er concurrentie op verschillende posities aanwezig. Dat sommige mensen daardoor niet iedere week 90 minuten spelen, lijkt me dan ook begrijpelijk. Als iemand dan als reden aangeeft hiermee niet tevreden te zijn door het gebrek aan opbouw in ervaring, vind ik niet getuigen van een goede teamgeest.
We zijn een team met louter bekenden van dit forum, dus moeten we ook wat voor elkaar overhebben. Dat we recent Bumme en Antidote erbij hebben gehaald, ben ik dan ook erg blij mee. Bij Older hebben ze een paar onbekenden binnengehaald en daardoor is bij een aantal de motivatie volledig weggeëbt (Ze hebben kennelijk niets geleerd van Travian).

Ik wil zeggen:
Kom op mannen, geen gezeur en binnenhalen dat landskampioenschap.
What, me worry?
Reply
#36
Fred Naaigaren Wrote:Ik ben al enorm blij dat we het zo goed doen, dus snap niet helemaal waarom er om kleine dingen zo geklaagd wordt.
De afspraak is dat iedereen fit moet zijn, dat betekent dat iemand 95+ op fitness moet hebben. Er is hier niet iets als 100 met nog wat achter de komma fitness mogelijk, dus ga ik niet bij 97% nog een extra dagdeel op fitness trainen, dat stop ik liever in iets anders.
We hebben gelukkig een hoop spelers die goede stats hebben en daardoor is er concurrentie op verschillende posities aanwezig. Dat sommige mensen daardoor niet iedere week 90 minuten spelen, lijkt me dan ook begrijpelijk. Als iemand dan als reden aangeeft hiermee niet tevreden te zijn door het gebrek aan opbouw in ervaring, vind ik niet getuigen van een goede teamgeest.
We zijn een team met louter bekenden van dit forum, dus moeten we ook wat voor elkaar overhebben. Dat we recent Bumme en Antidote erbij hebben gehaald, ben ik dan ook erg blij mee. Bij Older hebben ze een paar onbekenden binnengehaald en daardoor is bij een aantal de motivatie volledig weggeëbt (Ze hebben kennelijk niets geleerd van Travian).

Ik wil zeggen:
Kom op mannen, geen gezeur en binnenhalen dat landskampioenschap.

That's the spirit!
Ik heb daar niets aan toe te voegen.......

toch wel.....
Ongelofelijk dat ik het met een Rotterdammer volledig eens ben.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#37
ik sluit me ook volledig bij fred aan. Het team gaat boven alles, zeker nu we kampioen kunnen worden in de eredivisie is persoonlijk gewin zwaar van ondergeschikt belang.
Reply
#38
Eens! Vandaar mijn vraag waarom Nr.12 het vreemd vind dat hij geen 90 minuten speelde. Je moet blij zijn als je in de basis staat bij de huidige nummer 1 van de Eredivisie! Zeker als je ziet hoeveel ongeveer gelijkwaardige spelers we hebben, waarvan de bankzitters (over het algemeen) ook niet klagen. Dat de bankzitters zelf willen starten lijkt me alleen maar gezonde concurrentie (zie mijn geval). Ik ben van mening dat ik echt niet slechter ben, en toch speel ik maar een deel van de wedstrijd.

Ik ben zelf van mening dat we de regel van 95% fitness zelfs naar 100% moeten schroeven. Alles voor het kampioenschap, ook dat ene traininkje!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#39
Heb zo'n gevoel dat er sinds mijn komst toch aardig wat los is gekomen onder de verdedigers. LL die zijn basisplek is kwijt geraakt en Nr.1 die niet een volledige wedstrijd nu speelt. Hierdoor is toch wat onvrede ontstaan bij beide.
Het enige wat ik hierover wil zeggen is dat ik allang blij ben dat ik in een team speel met bekende waar ze serieus met het spelletje bezig zijn. Zoals ik al eerder een keer heb gezegd; Voor mij maakt het niks uit of ik op de bank zit, inval of in de basis sta. Als ik maar een toegevoegde waarde kan zijn aan dit geheel. Dat mijn speler nu naar behoren presteerd ben ik alleen maar blij om en geeft me alle reden om nog meer mijn best te doen met dit spelletje.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#40
Geweldig heren!
Ik klaag niet, doe gewoon mijn uiterste best om in te kunnen vallen (zodoende staat mijn conditie op zaterdag tegenwoordig op 95+ procent! Wink)

Als ik in kan vallen en kan scoren zal ik de coach ongelijk geven... Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#41
Antidote Wrote:Heb zo'n gevoel dat er sinds mijn komst toch aardig wat los is gekomen onder de verdedigers. LL die zijn basisplek is kwijt geraakt en Nr.1 die niet een volledige wedstrijd nu speelt. Hierdoor is toch wat onvrede ontstaan bij beide.
Het enige wat ik hierover wil zeggen is dat ik allang blij ben dat ik in een team speel met bekende waar ze serieus met het spelletje bezig zijn. Zoals ik al eerder een keer heb gezegd; Voor mij maakt het niks uit of ik op de bank zit, inval of in de basis sta. Als ik maar een toegevoegde waarde kan zijn aan dit geheel. Dat mijn speler nu naar behoren presteerd ben ik alleen maar blij om en geeft me alle reden om nog meer mijn best te doen met dit spelletje.

Mooi gezegd Anti! Onvrede is een groot woord. Ik vind dat de besten moeten spelen. Helaas is er vaak nog geen peil op te trekken wie de beste verdediger is (dus wat de beste skills zijn), vandaar dat er wel eens wat scheve gezichten kunnen ontstaan. Voor de coach is het ook lastig te bepalen wie de beste verdedigers zijn en is het dus niet vreemd als hij vasthoudt aan de opstelling die wint en de 0 houdt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#42
Forever Wrote:Wat die 100% heb je helemaal gelijk. Daaraan hoef je niet te voldoen. En voor een verdediger is iets minder ook geen probleem.

Dus fitness is voor verdedigers minder belangrijk?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#43
Lamme Lennie Wrote:
Forever Wrote:Wat die 100% heb je helemaal gelijk. Daaraan hoef je niet te voldoen. En voor een verdediger is iets minder ook geen probleem.

Dus fitness is voor verdedigers minder belangrijk?

Mijn idee hierachter was dat verdedigers wat minder fitness in wedstrijd verliezen dan spitsen of vleugelspelers. En dus minder snel aan het einde van de wedstrijd hier hinder van hebben. Maar als dat niet zo is, dan slaat de laatste zin van die posting nergens op.
Reply
#44
Forever Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Forever Wrote:Wat die 100% heb je helemaal gelijk. Daaraan hoef je niet te voldoen. En voor een verdediger is iets minder ook geen probleem.

Dus fitness is voor verdedigers minder belangrijk?

Mijn idee hierachter was dat verdedigers wat minder fitness in wedstrijd verliezen dan spitsen of vleugelspelers. En dus minder snel aan het einde van de wedstrijd hier hinder van hebben. Maar als dat niet zo is, dan slaat de laatste zin van die posting nergens op.

Ik heb geen idee hoor, we zouden dit een keer moeten testen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#45
Nr. 12 Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Nr. 12 Wrote:
T00L Wrote:Aangezien Fred en Giel gelijke conditie hebben maar Fred op rechts staat, ga je invallen voor Giel ipv Fred

Kortom ik heb deze week geen 90 min gespeeld??? beetje vreemd.

Leg eens uit waarom dat vreemd is? Ik vind het vreemd dat je fitness niet op 100% stond (en de rest van de verdedigers die in de basis stonden ook niet)

1. We hebben afgesproken dat iedereen een wedstrijd per week zal spelen. Ik heb al vaker aangegeven dat ik deze regel goed vind. Zolang ik ook maar 1 wedstrijd per week speel en een wedstrijd duurt 90 min. Voor de ervaringspunten.

2. Ik had een foutje gemaakt i.v.m. ontspannen op 16.00 uur i.p.v. 8.00 uur. Want dan zou ik wel op 100% staan. Waarbij ik wil aangegeven dat dit de eerste keer ooit is geweest dat ik niet op 100% stond en de afspraak was +95%. Kortom alle verdedigers voldeden aan de eis. Dus ik snap niet dat hierover wordt geklaagd.

Kortom:
1. ervaringspunten
2. Conform de eis, maar ik ging wel voor de 100%.

de tering zeg.. 1x word je voortijdig gewisseld en meteen gaan lopen zeiken?

de afspraak is dat iedereen, mits 95% fit bij aanvang van de wedstrijd, 1x per week in de basis begint. er zijn geen afspraken over het aantal minuten en die zal ik ook niet maken, aangezien ik die 'vrijheid' nodig heb voor het bepalen van de tactieken enzo... anders zou ik bij een achterstand bv geen extra spits in kunnen brengen omdat iemand anders dan een paar minuutjes te weinig speelt.
Reply
#46
Weet je wat, ik zeg wel niks meer. Je mag niet eens een vraag stellen. Ik train gewoon hard door en spel zoals het team het wil. Ik wil ook kampioen worden en als het kan wil ik die beker ook. Maar voorop staat dat we lol hebben in het spelletje. Dat heb ik iig wel.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#47
Nr. 12 Wrote:Weet je wat, ik zeg wel niks meer. Je mag niet eens een vraag stellen. Ik train gewoon hard door en spel zoals het team het wil. Ik wil ook kampioen worden en als het kan wil ik die beker ook. Maar voorop staat dat we lol hebben in het spelletje. Dat heb ik iig wel.

Vond het niet echt als een vraag geformuleerd...
Meer een verongelijkt reageren op het feit dat je een half uurtje minder speelt wat overigens kan gebeuren aangezien het verschil niet zo groot is achterin.
Wat ik wel apart vind is dat er bij een 1-0 voorsprong achterin gewisseld word, bij 2-0 lijkt me dat handiger omdat je dan redelijk save bent.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#48
Depor Wrote:
Nr. 12 Wrote:Weet je wat, ik zeg wel niks meer. Je mag niet eens een vraag stellen. Ik train gewoon hard door en spel zoals het team het wil. Ik wil ook kampioen worden en als het kan wil ik die beker ook. Maar voorop staat dat we lol hebben in het spelletje. Dat heb ik iig wel.

Vond het niet echt als een vraag geformuleerd...
Meer een verongelijkt reageren op het feit dat je een half uurtje minder speelt wat overigens kan gebeuren aangezien het verschil niet zo groot is achterin.
Wat ik wel apart vind is dat er bij een 1-0 voorsprong achterin gewisseld word, bij 2-0 lijkt me dat handiger omdat je dan redelijk save bent.

Maakt toch niets uit als er amper verschil is tussen spelers? Volgens mij moet Tool het van tevoren ingeven, en kan hij niet live wisselen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:
Nr. 12 Wrote:Weet je wat, ik zeg wel niks meer. Je mag niet eens een vraag stellen. Ik train gewoon hard door en spel zoals het team het wil. Ik wil ook kampioen worden en als het kan wil ik die beker ook. Maar voorop staat dat we lol hebben in het spelletje. Dat heb ik iig wel.

Vond het niet echt als een vraag geformuleerd...
Meer een verongelijkt reageren op het feit dat je een half uurtje minder speelt wat overigens kan gebeuren aangezien het verschil niet zo groot is achterin.
Wat ik wel apart vind is dat er bij een 1-0 voorsprong achterin gewisseld word, bij 2-0 lijkt me dat handiger omdat je dan redelijk save bent.

Maakt toch niets uit als er amper verschil is tussen spelers? Volgens mij moet Tool het van tevoren ingeven, en kan hij niet live wisselen.

Waarom dan wisselen? 1-0 is nou niet de score om te kloten achterin, dan moet je toch je allerbesten laten staan? Ik heb liever dat Onno en Lucas spelen omdat die geloof ik beter zijn ik pak mijn tijd wel in de beker
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#50
als je ervanuitgaat dat fitness afneemt gedurende de wedstrijd kan het gunstig zijn om te wisselen in de 60e minuut ofzo. Stel je voor dat iemand zich helemaal de tering loopt en zn fitness is in minuut 60 nog maar 80%. Dan kan t voorkomen dat iemand met iets mindere stats toch beter speelt omdat die op dat moment nog 100% fitness heeft.
Reply
#51
We hebben het over gelijkwaardige spelers m.i., dus dan kan het juist goed zijn om een fris iemand in te laten vallen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#52
Lamme Lennie Wrote:Maakt toch niets uit als er amper verschil is tussen spelers? Volgens mij moet Tool het van tevoren ingeven, en kan hij niet live wisselen.

tot gisteren dacht ik dat dat wel kon, wilde tijdens de wedstrijd een spits eruit halen voor een middenvelder maar dat lukte niet.
Reply
#53
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Maakt toch niets uit als er amper verschil is tussen spelers? Volgens mij moet Tool het van tevoren ingeven, en kan hij niet live wisselen.

tot gisteren dacht ik dat dat wel kon, wilde tijdens de wedstrijd een spits eruit halen voor een middenvelder maar dat lukte niet.

Ik dacht het ook eerlijk gezegd.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#54
Ik heb het nog een gecheckt onder de douche gisteren maar een aantal spelers van FC CT heeft duidelijk nog geen haar op de plasser.

Mensen we gaan super. Kampioen worden we met zijn allen. Soms speel je soms niet
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#55
Legion Wrote:Ik heb het nog een gecheckt onder de douche gisteren maar een aantal spelers van FC CT heeft duidelijk nog geen haar op de plasser.

Mensen we gaan super. Kampioen worden we met zijn allen. Soms speel je soms niet

A. Is het smerig dat jij piemels bekijkt
B. Bij mij groeit er haar boven mijn piemel niet OP mijn piemel
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#56
er zitten altijd een paar haartjes onderaan niet zeiken, kale zombie Wink
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#57
Naar andere piemels kijken is helemaal niet smerig, als ik die 'naaktslakjes' van de rest van het team zie, geeft me dat heel veel zelfvertrouwen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#58
Die Klopgeest is inderdaad niet echt flink
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#59
Vandaar ook die interesse. Die turken geilen op besneden eikeltjes.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#60
Zeg jongens is het nou echt nodig het apparaat van Klop in dit verhaal te betrekken? Hij kan er toch niks aan doen dat ie opgescheept zit met een leuter van een centimetertje of 20?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: