The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gloryhunt topic
#61
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Rustig blijven Ad

Dat kent ie niet Dennis.

Moet toch een keer gaan gebeuren :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#62
Eindelijk weer eens een toernooitje gewonnen, werd wel weer eens tijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Eerste geworden in een 10manstoernooi na de hele tijd onderaan gebungelt te hebben :lol:
Uiteindelijk heads up waarin tegenspeler 6x keer zoveel had....win de heads up na zware strijd van een half uur...hele tafel heeft me bijna 2 uur gekost...een van mijn beste overwinningen =D> :8:
Weer 50 erbij maakt een totaal van $686 :8:
Reply
#64
Kraai Wrote:Eerste geworden in een 10manstoernooi na de hele tijd onderaan gebungelt te hebben :lol:
Uiteindelijk heads up waarin tegenspeler 6x keer zoveel had....win de heads up na zware strijd van een half uur...hele tafel heeft me bijna 2 uur gekost...een van mijn beste overwinningen =D> :8:
Weer 50 erbij maakt een totaal van $686 :8:
~

Kraai, jij speelt ook op everest toch? Voornamelijk de $10 SnG's en volgens mij ben je een redelijk winnende speler op $10 niveau?

Probeer eens, als je een lekker dagje hebt en wat winst gepakt, om met die winst 1 of 2 $20 SnG's te spelen... het niveau is daar echt niet veel hoger als in de $10.. vaak zijn er zelfs dezelfde spelers!

Gewoon af en toe een keer er heen switchen en een beetje "proeven" :wink: ! Beetje wennen en als het nog niet echt wil lukken zie het dan gewoon als een investering want uiteindelijk is het, op de lange termijn, echt makkelijk geld maken op everest!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#65
harry_bierdop Wrote:
Kraai Wrote:Eerste geworden in een 10manstoernooi na de hele tijd onderaan gebungelt te hebben :lol:
Uiteindelijk heads up waarin tegenspeler 6x keer zoveel had....win de heads up na zware strijd van een half uur...hele tafel heeft me bijna 2 uur gekost...een van mijn beste overwinningen =D> :8:
Weer 50 erbij maakt een totaal van $686 :8:
~

Kraai, jij speelt ook op everest toch? Voornamelijk de $10 SnG's en volgens mij ben je een redelijk winnende speler op $10 niveau?

Probeer eens, als je een lekker dagje hebt en wat winst gepakt, om met die winst 1 of 2 $20 SnG's te spelen... het niveau is daar echt niet veel hoger als in de $10.. vaak zijn er zelfs dezelfde spelers!

Gewoon af en toe een keer er heen switchen en een beetje "proeven" :wink: ! Beetje wennen en als het nog niet echt wil lukken zie het dan gewoon als een investering want uiteindelijk is het, op de lange termijn, echt makkelijk geld maken op everest!

Jahoor, ik speel ook af en toe $20 SnG's...precies zoals jij zegt ..af en toe heen en weer switchen en langzaam opbouwen...heb ook al aantal keer gewonnen daar dus komt wel goed :8:
Reply
#66
Ik zou zeggen kom gewoon op het pokerforum allemaal, dan hoeft er niet dubbel gepost te worden.
The great old Ludwig von...
Reply
#67
gittermaster Wrote:Ik zou zeggen kom gewoon op het pokerforum allemaal, dan hoeft er niet dubbel gepost te worden.

Of kom hier allemaal heen :wink: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
Mooi, net weer een toernooitje gewonnen, ik ben weer een beetje op de weg terug.
En ik had precies hetzelfde als Kraai, ik bungelde de hele tijd onderaan na in een een van de eerste handen met JJ van QQ verloren te hebben.
Moest een aantal keer all in en won zelfs met KJ tegen AA. Ik dacht: dan moet ik het toernooi wel winnen, en dat gebeurde ook Hakkuh

Weer een half uur heads up gezeten, ik vind dat toch lastig bij Everest. Dan zitten die blinds pas op 100-200 en dan zit je ongeveer gelijk met 5000 chips. Dat schiet niet op joh.
Op een gegeven stond ik behoorlijk voor en die gast had er geen zin meer in. Hij ging all in en zei dat ie 104os had over de chat. Ik callen met Q9 suited en binnen die $25 :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
YeSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Ik heb de 100-grens gehaald!!!!!!!!!!

Ik sta nu op 106,32 dollar!!!!! Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
Feli Buurs !!! =D> =D> =D>
Reply
#71
Kraai Wrote:Feli Buurs !!! =D> =D> =D>

thxs :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#72
Net terug uit in Zwitserland en in mijn eerste toernooi in dagen win ik meteen het hele toernooi Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
=D>

hoeveel?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
$25 :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
$25 :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
En in mijn tweede toernooi tweede geworden Hakkuh

En dat terwijl ik er met 5 man bijna uitlag. De blinds waren 150-300 en ik had op een gegeven moment nog maar 700. Paar keer all in gegaan, veel niet gecalld, eentje gewonnen en ik stond weer goed. Vervolgens zelf twee man eruit geknikkerd en de chip leader eentje.
Heads up beetje pech toen ik met K10s allin ging en hij callde met Q9 en er alleen maar een Q viel. Maar ja, weer $15 erbij, ik ga met een gerust gevoel slapen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
En het derde toernooi sinds mijn terugkomst ook gewonnen :o

Kan ik iedereen aanraden, een paar dagen er tussenuit :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Ad Wim Wrote:En het derde toernooi sinds mijn terugkomst ook gewonnen :o

Kan ik iedereen aanraden, een paar dagen er tussenuit :razz:

=D> :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
Na vanochtend weer een keer derde geworden te zijn, eindelijk net weer eens een toernooitje gewonnen Hakkuh

Het is zwaar, pokeren met zo'n kater, maar het loopt goed af! Het begint nu wel echt lekker te gaan weer. Zit weer in een positieve spiraal. Sta alweer op $130 :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, weer een toernooi gewonnen Hakkuh
Ik ga heads up met 1000 tegen 9000 en win hem gewoon!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Begon met twee slechte, ongeduldige toernooitjes, pokeren met een kater is soms toch lastig, word je ongeduldiger van.
Maar daarna wel 2x derde geworden in 10 manstoernooitje en net een 6 manstoernooitje gewonnen. Stond weer dik achter toen we heads up begonnen, maar hij trapte overal in :razz:
Dus toch wel $20 winst vandaag Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Ad Wim Wrote:Dus toch wel $20 winst vandaag Hakkuh

Het zal wel aan mij liggen maar daar kom ik mijn nest niet voor uit.
Reply
#83
Het gaat me niet alleen om het geld, het gaat me er meer om dat ik het echt door begin te krijgen.
Bovendien, ik speel dagelijks en dagelijks $20 winnen, daar doe ik het wel voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Jaja :Big Grin ...$22 buy-in toernooi...2de geworden en daarmee de $700 grens gepasseerd !! :8: :8: :8:
Reply
#85
=D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Weer 2de in een $22 buy in toernooi :Big Grin
Ultra agressieve tafel....elke ronde wel een raise van iemand..dus gewoon afwachten tot ze elkaar afslachten :8:
Sta nu op $780...op naar de $800 !! Hakkuh
Reply
#87
Rafa =D> 7-3!!

En nu het frustratie topic zoeken voor PSV :x :wink:
Reply
#88
Het gaat erg lekker de laatste dagen, een aantal keer 3e en 2e, gisteren een 10 manstafel gewonnen en net een 6 manstafel.
Sta al bijna op $200!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Genomico Wrote:Rafa =D> 7-3!!

En nu het frustratie topic zoeken voor PSV :x :wink:

Niet nodig gehad dus!! :razz: Hakkuh

Had het AZ best gegund, maar alleen die van Gaal niet. En het kampioenschap pakken op zo'n manier t.o.v. Ajax; mooier kan niet!!

Nu nog hopen dat AZ (of Twente of Heerenveen) gewoon die 2e CL plaats pakt, zodat we als Nederland zijnde niet nog een keer een flater slaan :razz:

Cocu Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy
Reply
#90
psv =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: