The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV -Liv
#1
Crouch net op tijd hersteld. Hij heeft er alweer twee inliggen tegen Arsenal.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Make that three! :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#3
Dikke zege Liverpool op Arsenal. Eerder dit seizoen 3 dikke zeges Arsenal op Liverpool. PSV verslaat Arsenal, dus mogelijk is het altijd. Dat het zeer, zeer zwaar wordt is sowieso duidelijk, gezien de vorm en blessure's al helemaal. Toch heb ik het gevoel dat beide ploegen morgen net als eerder dit seizoen in Eindhoven wel eens tevreden zouden kunnen zijn met 0-0. PSV zal denken met Koné erbij volgende week wel een goaltje te kunnen maken, Liverpool zal denken thuis makkelijk te kunnen winnen. Lijkt me een prima compromis. =D>

Mijn voorspelling echter: 0-2. Ik moet morgen helaas tot 17.00 werken, 17.30 thuis, snel eten en naar de stad. Meer mensen morgen de stad in? Hoorde net van een maat dat het vanavond al gezellig druk is daaro met de Engelsen die er al zijn. :8:
Reply
#4
Ik naai er morgen om half 5 tussenuit zodat ik me vanaf 5 uur vol kan laten lopen op het stratum!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
Ik ben er ook bij morgen, forumbiertje voor de wedstrijd?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#6
Maten van me gaan al eerder. Ik weet dus nog niet in welke kroeg ik te vinden ben....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
0-3
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Ik ben er bang voor.... Affelay speelt trouwens niet

Koeman spaart Ibrahim Afellay
PSV-trainer Ronald Koeman weigert risico te nemen met Ibrahim Afellay. De spelmaker kampt met een hamstringblessure en wordt gespaard voor het duel met Liverpool, meldt het AD.

Afellay liep de hamstringblessure op in het duel met NAC. Omdat de competitie momenteel voor PSV het belangrijkste is, neemt Koeman geen risico met de Utrechter.



"Ik ben sowieso niet iemand die met dit soort blessures snel risico neemt. Als het de laatste wedstrijd was, kun je zoiets gokken. Maar dat is niet zo. Tot aan het einde van het seizoen moeten we zo compleet mogelijk blijven", lichtte Koeman zijn besluit toe.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Mukkus Wrote:0-3

Das dan weer een tikkie overdreven. Zolang PSV het niet hoeft te maken gaat t meestal wel aardig. Tegen Ajax daarentegen. :roll: Ik hou het op een 0-0 salonremise. Hakkuh
Reply
#10
Peter Wrote:salonremise

Dat is natuurlijk onmogelijk
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#11
0-0, genoeg voor LFC. Ben nu in A'dam, zo wat Ieren van Schiphol ophalen en naar Eindhoven. Zit (gelukkig) in het uitvak.

Vanmiddag naar de Ierse pub, das logisch.

Liverpool spaart Fowler.
Reply
#12
Dugarry Wrote:0-0, genoeg voor LFC. Ben nu in A'dam, zo wat Ieren van Schiphol ophalen en naar Eindhoven. Zit (gelukkig) in het uitvak.

Vanmiddag naar de Ierse pub, das logisch.

Liverpool spaart Fowler.

De Boston of O'Shea? En Fowler sparen lijkt me logisch.. Kuijt, Bellamey en Crouch zijn beter. :roll:
Reply
#13
Dugarry Wrote:0-0, genoeg voor LFC. Ben nu in A'dam, zo wat Ieren van Schiphol ophalen en naar Eindhoven. Zit (gelukkig) in het uitvak.

Vanmiddag naar de Ierse pub, das logisch.

Liverpool spaart Fowler.


spaart fowler??? die speelt sowieso alleen als de anderen rust krijgen of geblessseerd zijn...
Reply
#14
Ekslem Wrote:Ik ben er bang voor.... Affelay speelt trouwens niet

Koeman spaart Ibrahim Afellay
PSV-trainer Ronald Koeman weigert risico te nemen met Ibrahim Afellay. De spelmaker kampt met een hamstringblessure en wordt gespaard voor het duel met Liverpool, meldt het AD.

Afellay liep de hamstringblessure op in het duel met NAC. Omdat de competitie momenteel voor PSV het belangrijkste is, neemt Koeman geen risico met de Utrechter.



"Ik ben sowieso niet iemand die met dit soort blessures snel risico neemt. Als het de laatste wedstrijd was, kun je zoiets gokken. Maar dat is niet zo. Tot aan het einde van het seizoen moeten we zo compleet mogelijk blijven", lichtte Koeman zijn besluit toe.

Ibrahim Afellayfelgeval.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Het zal vanavond weer dolletjes zijn :roll:

Quote:Vlaggenzee als decor van eerste kwartfinalewedstrijd
03 april 2007 14:00
PSV deelt vanavond aan alle supporters een speciale ‘Brabantse’ vlag uit van 73 bij 50 centimeter, met de opdruk van de wedstrijd PSV - Liverpool, de datum en het feit dat het een duel in de kwartfinales betreft. De plastic vlaggen moeten samen een prachtig decor vormen als sfeervolle ondersteuning voor de spelers.

[Image: 145630_661_1175602277837-VLAGGENZEE.jpg]
De vlaggen - van 73 bij 50 centimeter - die vanavond worden uitgedeeld.

Bij opkomst spelers
“We willen een echte vlaggenzee creëren. Bovendien zijn het leuke dingen om te bewaren als collectors item”, zegt een van de medewerkers van PSV die verantwoordelijk is voor dergelijke acties. Elke thuiswedstrijd in de UEFA Champions League deelt de club een sfeerartikel uit aan de fans. Voorheen waren dat onder meer kleinere vlaggen, uitvouwbare PSV Flitsen, de ‘Wavecape’, rood-witte bordjes, plastic PSV-hesjes en stoffen sjaaltjes van PSV. Het Philips Stadion is in zijn geheel uitverkocht, dus dat belooft een spectaculair gezicht te gaan worden als de spelers het veld opkomen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
joepie... een ajaxsfeer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
0-4
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
Je zou zeggen dat ze met een dergelijke opstelling het niet gaan redden, maar hup PSV!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Geblunder
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#20
0-2 riise mooie goal

iedereen blessee aan het raken.....
denk dat ik 2 nec ers op ga stellen
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#21
Blunder 2
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#22
Gaat lekker, Farfan en Mendez geblesseerd, Cocu vertoont wat pijntjes, hoop dat er nog 1 of 2 uitvallen met beslures en AJAX word kampioen
[color=#FF0000][size=117][url=http://www.tpgs.nl/]Its The Fucking Society[/url][/color][/size]
Reply
#23
The Society Wrote:Gaat lekker, Farfan en Mendez geblesseerd, Cocu vertoont wat pijntjes, hoop dat er nog 1 of 2 uitvallen met beslures en AJAX word kampioen

Als die blessures er tegen Twente nog zitten dan wel...NEC winnen ze wel met een C elftal
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#24
Autch
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#25
Depor Wrote:CrAutch
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
wat een beauty weer...

nec wordt een gelijkspelletje denk ik zo
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#27
Frits Wrote:wat een beauty weer...

nec wordt een gelijkspelletje denk ik zo

Als Farfan Mendes Cocu blessee zijn moet het kunnen, als ze verliezen word Ajax kampioen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#28
hahaha die Kuyt! slimmer dan ik dacht Smile
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#29
Frits Wrote:hahaha die Kuyt! slimmer dan ik dacht Smile
:lol:
[color=#FF0000][size=117][url=http://www.tpgs.nl/]Its The Fucking Society[/url][/color][/size]
Reply
#30
The Society Wrote:
Frits Wrote:hahaha die Kuyt! slimmer dan ik dacht Smile
:lol:

slimste van t veld ;-)
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply


Forum Jump: