The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Davis Cup
#31
geen djokovic...beetje grieperig geweest deze week. youzhny wint wel van zimonjic
Reply
#32
regen in israel...
zimonjic verrast voorlopig tegen youzhny
Reply
#33
Youzhny voor eigen publiek ook, wat een afgang. Zo zie je maar dat hij totaal niet constant is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
klopt...
tweede set lijkt hij wel te gaan pakken
Reply
#35
op 6-5 mist bjorkman een 30-0 op eigen service.
5-1 voor in tb...en tb verliezen met 10-8...wat nou ervaring
Reply
#36
kooltje Wrote:op 6-5 mist bjorkman een 30-0 op eigen service.
5-1 voor in tb...en tb verliezen met 10-8...wat nou ervaring

Op een gegeven moment slaat het om in ouderdom :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
youzhny toch nog een redelijk simpele overwinning.
roddick begint goed op het oostenrijkse gravel
Reply
#38
melzer pakt de tb en dwingt roddick tot 5de set.
davydenko ook de vijfde set in...met twee x 6-1 een set te verliezen :roll:
Reply
#39
beide winnen toch
Reply
#40
Weinig verassingen in de wereldgroep.
In Europees/Afrikaanse zone daarentegen wint Macedonie wel heel makkelijk van Letland. Voor mij een grote verassing, en denk ook zeer gunstig voor Nederland. Die laagvliegers moeten de Nederlanders toch makkelijk aankunnen.
Reply
#41
De Bakker lijkt nu een goede keus van Siemerink, sowieso wel goed om hem erbij te hebben. Hij laat dus Wassen thuis, toch een top 30 dubbelaar. Ik zou hem toch wel meenemen, desnoods ipv Huta Galung. Met Wessels/Wassen en 2 keer Haase heb je toch 3 vrij zekere punten lijkt me.
Reply
#42
hij vindt haase/wessels beter dan wessels/wassen of haase/wassen. Dan is het een logische keuze. Of het ook echt zo is trek ik in twijfel
Reply
#43
Haase is toch niet echt een dubbelaar? En ik zou hem liever sparen voor zijn 2 singels, kunnen toch zware potjes zijn op dat gravel.
Reply
#44
dat vind ik ook...zovaak speelt Haase geen dubbel....maar ja het mag geen probleem zijn
Reply
#45
omyaca Wrote:De Bakker lijkt nu een goede keus van Siemerink, sowieso wel goed om hem erbij te hebben. Hij laat dus Wassen thuis, toch een top 30 dubbelaar. Ik zou hem toch wel meenemen, desnoods ipv Huta Galung. Met Wessels/Wassen en 2 keer Haase heb je toch 3 vrij zekere punten lijkt me.
Hij laat dus Verkerk thuis. Volgens mij was het Verkerk of De Bakker. En volgens mij dubblet Huta Galung met Wessels...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:De Bakker lijkt nu een goede keus van Siemerink, sowieso wel goed om hem erbij te hebben. Hij laat dus Wassen thuis, toch een top 30 dubbelaar. Ik zou hem toch wel meenemen, desnoods ipv Huta Galung. Met Wessels/Wassen en 2 keer Haase heb je toch 3 vrij zekere punten lijkt me.
Hij laat dus Verkerk thuis. Volgens mij was het Verkerk of De Bakker. En volgens mij dubblet Huta Galung met Wessels...
Heb het niet zo gevolgd. Heeft hij serieus Verkerk overwogen? Undecided
En Huta Galung is niet echt lekker bezig, die zou ik dan thuislaten en Wassen gewoon lekker laten dubbelen.
Reply
#47
Ik zou sowieso altijd Wassen laten dubbelen, maar wellicht heeft Wassen er zelf geen zin om naar Macedonië af te reizen...

En volgens mij hebben Huta Galung en Wessels de laatste duels samen gedubbeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Elke idioot die zich volledig op het dubbelspel focust kan top 30 van de wereld halen. Heb die Wassen nu een paar keer live zien spelen in de DC, maar ik ben er absoluut niet van onder de indruk. In Birmingham vorig jaar was Haase nota bene de speler die aangaf wat er moest gebeuren. Daarnaast heeft Siemerink een sterke voorkeur voor spelers die hij zowel een single als een dubbel kan laten spelen. En Wassen wil geen singles spelen.

Gaat een leuk weekendje worden daar trouwens, plaats voor 800 man in het "stadion", waarvan 150 zitplaatsen...
Reply
#49
Eens Aap, Wassen heb ik ook gezien (op Wimbledon) en ik was ook alles behalve onder de indruk.
Reply
#50
Ad Wim Wrote:Ik zou sowieso altijd Wassen laten dubbelen, maar wellicht heeft Wassen er zelf geen zin om naar Macedonië af te reizen...
En volgens mij hebben Huta Galung en Wessels de laatste duels samen gedubbeld...

Siemerink heeft het hem niet opgenomen in de selectie zoals hierboven al te lezen was.
bron: Algemeen Dagblad + Telegraaf
Reply
#51
wessels staat met huta galung op hte schema voor de dubbel...
Haase tegen 28jarige nr 777 van de wereld....
de bakker tegen 24jarige 290 van de wereld...

Mag geen problemen geven...het zal volgens mij om 12:30 nederlandse tijd beginnen. Niet op tv.

ik heb toch maar even 3 eurootjes op het Zweedse team gezet...die kansloos worden geacht...quote= 12.0
Reply
#52
kooltje Wrote:ik heb toch maar even 3 eurootjes op het Zweedse team gezet...

Geef het dan aan een goed doel, dit is gewoon geld in de sloot gooien.
Reply
#53
haha...
ik moet het nog zien...tojo wel redelijk in vorm en soderling kan natuurlijk ook verrassen.
dubbelspel met bjorki...

safin berdych inmiddels begonnen..kijken hoeveel games safin haalt.
Reply
#54
Tojo op gravel in een best of five tegen Nalbandian? Neuh.

Gewoon 5-0 voor de Argentijnen.
Reply
#55
Ik snap niet dat Safin speelt i.p.v. Davydenko. Blessureleed?

Toch gaat Marat minimaal 18 games halen.
Reply
#56
nee volgens mij zijn davy en youzhny gepasseerd...ze spelen wel samen de dubbel maar dat is tegen dlouhy

Er is overigens wel bij aangegeven dat davy tijd krijgt om zich aan te passen
Reply
#57
_Tampie Wrote:Ik snap niet dat Safin speelt i.p.v. Davydenko. Blessureleed?

Toch gaat Marat minimaal 18 games halen.
3x 6-7?
in de eerste set is het al gelukt
Reply
#58
Heb ik van de week idd ook al geld op gezet Kooltje, die quotering was prima!
Reply
#59
1-0 6-3 6-2 6-2. eitje voor haase
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#60
ja het is vroeger begonnen dan ze dachten op davis cup site. Prima snelle overwinning
Reply


Forum Jump: