The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NEC - PSV
#31
Wie moet ik tegenwoordig bellen in Den Haag om ervoor te zorgen dat Peter het land wordt uitgezet?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Mukkus Wrote:Wie moet ik tegenwoordig bellen in Den Haag om ervoor te zorgen dat Peter het land wordt uitgezet?

Euh euh, Rouvoet en zeggen dat het satanist is oid.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#33
Mukkus Wrote:Wie moet ik tegenwoordig bellen in Den Haag om ervoor te zorgen dat Peter het land wordt uitgezet?

Ik denk dat EJR wel een paar vrinden kan optrommelen om dit klusje te klaren
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#34
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Wie moet ik tegenwoordig bellen in Den Haag om ervoor te zorgen dat Peter het land wordt uitgezet?

Ik denk dat EJR wel een paar vrinden kan optrommelen om dit klusje te klaren

Nemen ze de ADO selectie ook mee naar het buitenland dan?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#35
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Wie moet ik tegenwoordig bellen in Den Haag om ervoor te zorgen dat Peter het land wordt uitgezet?

Ik denk dat EJR wel een paar vrinden kan optrommelen om dit klusje te klaren

Is er nog een vertakking van die Hofstad groep actief? Peter vertelde mij per PB dat hij (hele slechte, dat dan weer wel) cartoons maakt over de profeet Mohammed.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
Gewoon wachten tot PSV weer in Turkije speelt, Peter een gratis uitkaartje sturen en vlak voor-ie teruggaat bij de grens 4 kilo hash in z'n rugzakje doen.

[Image: midnight-express-.JPG]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#37
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Wie moet ik tegenwoordig bellen in Den Haag om ervoor te zorgen dat Peter het land wordt uitgezet?

Ik denk dat EJR wel een paar vrinden kan optrommelen om dit klusje te klaren

Is er nog een vertakking van die Hofstad groep actief? Peter vertelde mij per PB dat hij (hele slechte, dat dan weer wel) cartoons maakt over de profeet Mohammed.

Overgestapt op paarden Mukkus? :razz:

Quote:Man verkracht pony 45 keer


MARSSUM - De politie heeft in de nacht van maandag op dinsdag een 27-jarige man opgepakt die ervan wordt verdacht in negen maanden tijd een pony in het Friese Marssum 45 keer te hebben verkracht. Dat heeft een woordvoerder donderdag laten weten.

De eigenaar van de pony kon aan verschillende sporen zien waneer de ponyverkrachter langs was geweest. Na verschillende keren te hebben gepost, wist hij de man deze week te overmeesteren.



Seks met dieren is in Nederland niet verboden. De politie probeert daarom bewijs te verzamelen dat de man heeft ingebroken in de schuur waar de pony staat.

Verbod

De pony is eigendom van een familie uit Gytsjerk. Hun 12-jarige dochter verzorgt het dier. De familie wil niets zeggen over het misbruik van de pony.

Naar aanleiding van de verkrachting in Friesland stuurt de Stichting Zinloos geweld tegen Dieren vrijdag een brief naar minister Hirch Ballin (Justitie) om maatregelen te vragen. Ze wil dat seks met dieren verboden wordt. "In België is het sinds kort ook verboden", aldus voorzitter Henk ten Napel van de stichting uit Enschede.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Treesong Wrote:En ik win dit jaar de WSOP :lol:

BOehhhhhhhhhhhh! Die is voor mij :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#39
harry_bierdop Wrote:
Treesong Wrote:En ik win dit jaar de WSOP :lol:

BOehhhhhhhhhhhh! Die is voor mij :8:


Allemaal bluf
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#40
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Wie moet ik tegenwoordig bellen in Den Haag om ervoor te zorgen dat Peter het land wordt uitgezet?

Ik denk dat EJR wel een paar vrinden kan optrommelen om dit klusje te klaren

Is er nog een vertakking van die Hofstad groep actief? Peter vertelde mij per PB dat hij (hele slechte, dat dan weer wel) cartoons maakt over de profeet Mohammed.

Overgestapt op paarden Mukkus? :razz:

Nee, tenzij je Johnny Heitinga meerekend.
Ik ben tijdelijk overgestapt op geblesseerde PSV-spelers. God, allejezus, wat heb ik het druk. Hoop dat die Alex weer snel fit, die heeft een veel te ruime anus. Vind ik maar niks.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Wie moet ik tegenwoordig bellen in Den Haag om ervoor te zorgen dat Peter het land wordt uitgezet?

Ik denk dat EJR wel een paar vrinden kan optrommelen om dit klusje te klaren

Is er nog een vertakking van die Hofstad groep actief? Peter vertelde mij per PB dat hij (hele slechte, dat dan weer wel) cartoons maakt over de profeet Mohammed.

Overgestapt op paarden Mukkus? :razz:

Nee, tenzij je Johnny Heitinga meerekend.
Ik ben tijdelijk overgestapt op geblesseerde PSV-spelers. God, allejezus, wat heb ik het druk. Hoop dat die Alex weer snel fit, die heeft een veel te ruime anus. Vind ik maar niks.

Simons is op dit moment de enige speler uit de basiself zonder pijntjes. Knap dat je er 10 tegelijk aankunt!
Reply
#42
Wat is het nou???? :roll:

Quote:AD: Geen Afellay, twijfel Kromkamp, mogelijk wel Farfán [wijzig]

Het Algemeen Dagblad meldt dat Ibrahim Afellay niet zal kunnen aantreden tegen NEC. De jonge middenvelder heeft nog altijd last van een hamstringblessure. Uit onderzoek bleek wel dat de spier in elk geval niet beschadigd is.

Jan Kromkamp is een twijfelgeval voor de uitwedstrijd in Nijmegen. De linksback :roll: heeft al enige tijd last van zijn knie en moet wellicht op korte termijn in het ziekenhuis worden onderzocht. Van dezelfde knie scheurde hij ooit zijn kruisbanden.

Jefferson Farfán lijkt daarentegen wel te kunnen spelen. De Peruviaan viel uit tegen Liverpool in de rust, maar zijn blessure lijkt mee te vallen. Op de training van vrijdag zal een beslissing vallen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Ekslem Wrote:Wat is het nou????

Gomes: gister botsing met medespeler op training. Training toen gestaakt. Wrs gewoon inzetbaar.
Kromkamp: Knie. twijfelachtig
Alex: hamstring. blessé
Salcido: slijmbeursontstekening heup; kan spelen
Alcides: gisteren alleen looptraining gedaan, wrs wel fit
Afellay: hamstring. niet fit.
Cocu: pijntjes na Liverpool; wrs fit
Mendez: knie, wrs fit
Farfan: hamstring. wrs niet fit
Koné: hersteld, maar risico op nieuwe blessure bij hard duel
Tardelli: griep


Toch een aardig 11-tal niet fitte spelers. :8:

Als alles meezit:
Afellay, Alex afwezig

Als alles tegenzit:
Afellay, Alex, Farfan, Koné, Tardelli, Mendez, Kromkamp afwezig

:razz:
Reply
#44
Peter Wrote:Als alles tegenzit:
Afellay, Alex, Farfan, Koné, Tardelli, Mendez, Kromkamp afwezig

:razz:

Dan moet ik vol aan de bak!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Als alles tegenzit:
Afellay, Alex, Farfan, Koné, Tardelli, Mendez, Kromkamp afwezig

:razz:

Dan moet ik vol aan de bak!

En heb je ook nog de pech dat er 3 negers tussen zitten!
Reply
#46
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Als alles tegenzit:
Afellay, Alex, Farfan, Koné, Tardelli, Mendez, Kromkamp afwezig

:razz:

Dan moet ik vol aan de bak!

En heb je ook nog de pech dat er 3 negers tussen zitten!

Da's het probleem niet. Afellay is het probleem, die wil graag dat ik buk en 'Beeeeeeeeh' roep. Daar beginnen we niet aan, natuurlijk.

Maar het gaat goed, ben er begin dit jaat mee begonnen en die PSV'ers voelen zich nu al aardig genaaid!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#47
Nog maar een blessureupdate'je doen? :lol:

Afellay niet, Farfán en Koné willen spelen tegen NEC

Ibrahim Afellay zal zeker niet spelen als PSV zaterdag op bezoek gaat bij NEC. De 21-jarige middenvelder heeft nog te veel last van een hamstringblessure. Jefferson Farfán en Arouna Koné zijn optimistisch over hun inzetbaarheid in Nijmegen.
'Ik had al een dag of tien last van mijn spieren en daarom heb ik een aantal trainingen overgeslagen', vertelde Farfán aan PSV.tv. De Peruviaan moest zich tijdens de rust van het Champions League-duel met Liverpool (3-0 verlies) ook laten vervangen. Een MRI-scan bracht niets ernstigs aan het licht. 'Het zag er perfect uit en ik verwacht tegen NEC in de aanval te staan.'

Ook Koné denkt aan een rentree in De Goffert. 'Of ik er zaterdag al bij ben? Misschien. Ik moet eerst even afwachten welke reactie ik krijg na de training. Het voelt in ieder geval goed. Als het risico niet te groot is, wil ik spelen.'

Coach Ronald Koeman kan waarschijnlijk gewoon beschikken over Edison Méndez. Net als Farfán moest de Ecuadoriaan tegen Liverpool van het veld met een blessure. De knieklachten hielden Méndez in ieder geval niet van het trainingsveld.
Reply
#48
Peter Wrote:Nog maar een blessureupdate'je doen?

Nee, hoeft niet. Ik heb liever dat je een spreekverbod wordt opgelegd.

En het kan me geen ene ruk schelen of PSV'ers wel/niet, misschien een beetje, oh nee toch niet en waarschijnlijk misschien net wel/niet op tijd fit en/of geblesseerd zijn.

Ook niet als ze allemaal spontaan het syndroom van Down krijgen....
(kop maar in)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#49
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Nog maar een blessureupdate'je doen?

Nee, hoeft niet. Ik heb liever dat je een spreekverbod wordt opgelegd.

En het kan me geen ene ruk schelen of PSV'ers wel/niet, misschien een beetje, oh nee toch niet en waarschijnlijk misschien net wel/niet op tijd fit en/of geblesseerd zijn.

Ook niet als ze allemaal spontaan het syndroom van Down krijgen....
(kop maar in)

Mij en mss een aantal anderen interesseert het wel.
Dus Mukkus als het je geen schapenzak interesseert, blijf je hier maar weg uit dit topic! :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
Ekslem Wrote:Dus Mukkus als het je geen schapenzak interesseert, blijf je hier maar weg uit dit topic! :razz:

Het enige wat me interesseert is de angst in de berichten van jou en Peter. Daarom blijf ik hier.

Het is trouwens 'deze' topic.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Dus Mukkus als het je geen schapenzak interesseert, blijf je hier maar weg uit dit topic! :razz:

Het enige wat me interesseert is de angst in de berichten van jou en Peter. Daarom blijf ik hier.

Het is trouwens 'deze' topic.

Zoals al eerder aangegeven vind ik deze topic niet lekker klinken en daarom gebruik ik lekker dit topic! Ik was er dus van op de hoogte, maar toch bedankt!

Als je angst in mijn berichten leest, vind ik dat erg knap. Heb namelijk geen angst mbt het kampioenschap van PSV. Ben namelijk erg goed in relativeren!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
wat is de regel dat het deze topic moet zijn en niet dit topic? ik vind dit topic ook beter klinken
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#53
dan lag het aan de wel niet of dan toch blessures?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#54
Gewoon Farfan en Koné samen voorin met Johnny de Jong erachter op 10 morgen hoop ik. Ik geloof nooit dat beiden zwaar geblesseerd zullen uitvallen en zodra 'we' 2 goals voorstaan kun je ze meteen wisselen. De thuiswedstrijden moeten we zonder Koné of Farfan ook kunnen winnen (denk ik) door de 12e man mocht er 1tje uitvallen morgen. In de uitwedstrijd tegen Utrecht mag het missen van een spits geen smoesje zijn, hun missen er immers 3. Morgen is cruciaal dus gewoon een gokje wagen! Grote kans dat beiden er niet geblesseerd uitkomen. Farfan gewoon op tijd naar de kant halen.

NEC mist naast Patrick Pothuizen ook Andrzej Niedzielan en Ferne Snoyl.
Reply
#55
affelay had het verschil kunnen maken....

0-0
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#56
0-1

56''Rode kaart Kluivert.
89''doelpunt Cocu.
Insane life.
Reply
#57
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Nog maar een blessureupdate'je doen?

Nee, hoeft niet. Ik heb liever dat je een spreekverbod wordt opgelegd.

En het kan me geen ene ruk schelen of PSV'ers wel/niet, misschien een beetje, oh nee toch niet en waarschijnlijk misschien net wel/niet op tijd fit en/of geblesseerd zijn.

Ook niet als ze allemaal spontaan het syndroom van Down krijgen....
(kop maar in)

Mukkie! Het syndroom van Down is geconstateerd bij enkele PSV'ers!!!
Reply
#58
Mendeze wrs niet. Bij Kone is nog iets te zien op de MRI, maar hij wil zelf spelen #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#59
Ekslem Wrote:Bij Kone is nog iets te zien op de MRI, maar hij wil zelf spelen #-o

Ebola?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#60
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Bij Kone is nog iets te zien op de MRI, maar hij wil zelf spelen #-o

Ebola?

hartritmestoornis
Utrecht, it's vocking delicious
Reply


Forum Jump: