The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beker ronde 2: FC CT vs Komkommer
#1
Met het oog op wat veranderingen komende zaterdag, spelen we morgen met een basis die afwijkt van die van vorige week:

GK Sjaak Born 18 97% 100% 100%

DC Giel van de Poel 18 87% 100% 100%
DC Pascal Tergau 18 88% 100% 100%
DC Didier Onstein 18 94% 100% 100%

ML Wiebe van IJperen 18 91% 100% 100%
MC Eddy Kloppenberg 18 75% 96% 100%
MC Milad Acda 18 92% 89% 100%
MC Jonas Boer 18 100% 100% 100%
MR Jelle de Leede 18 91% 92% 100%

FC Joep Segeren 18 88% 100% 100%
FC Harold van Merkenstein 18 85% 89% 100%


* Dit houdt dus in dat Levi, Hemmo en Henk zaterdag in de basis beginnen
* Ik hoop voor Didier en Eddy dat ze dit op tijd lezen en morgen alsnog een of 2 fitness trainingen inplannen, anders beginnen ze vandaag en zaterdag op de bank.
Reply
#2
Succes mannen =D>
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#3
Laat zien wie de beste in Nederland zijn! :8:
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#4
T00L Wrote:Met het oog op wat veranderingen komende zaterdag, spelen we morgen met een basis die afwijkt van die van vorige week:

GK Sjaak Born 18 97% 100% 100%

DC Giel van de Poel 18 87% 100% 100%
DC Pascal Tergau 18 88% 100% 100%
DC Didier Onstein 18 94% 100% 100%

ML Wiebe van IJperen 18 91% 100% 100%
MC Eddy Kloppenberg 18 75% 96% 100%
MC Milad Acda 18 92% 89% 100%
MC Jonas Boer 18 100% 100% 100%
MR Jelle de Leede 18 91% 92% 100%

FC Joep Segeren 18 88% 100% 100%
FC Harold van Merkenstein 18 85% 89% 100%


* Dit houdt dus in dat Levi, Hemmo en Henk zaterdag in de basis beginnen
* Ik hoop voor Didier en Eddy dat ze dit op tijd lezen en morgen alsnog een of 2 fitness trainingen inplannen, anders beginnen ze vandaag en zaterdag op de bank.

Op zich leuk dat ik zaterdag in de basis begin, alleen jammer dta mijn fitness nu op 100 staat, maaaaar ik zal niet gaan zeiken Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#5
T00L Wrote:Met het oog op wat veranderingen komende zaterdag, spelen we morgen met een basis die afwijkt van die van vorige week:

GK Sjaak Born 18 97% 100% 100%

DC Giel van de Poel 18 87% 100% 100%
DC Pascal Tergau 18 88% 100% 100%
DC Didier Onstein 18 94% 100% 100%

ML Wiebe van IJperen 18 91% 100% 100%
MC Eddy Kloppenberg 18 75% 96% 100%
MC Milad Acda 18 92% 89% 100%
MC Jonas Boer 18 100% 100% 100%
MR Jelle de Leede 18 91% 92% 100%

FC Joep Segeren 18 88% 100% 100%
FC Harold van Merkenstein 18 85% 89% 100%


* Dit houdt dus in dat Levi, Hemmo en Henk zaterdag in de basis beginnen
* Ik hoop voor Didier en Eddy dat ze dit op tijd lezen en morgen alsnog een of 2 fitness trainingen inplannen, anders beginnen ze vandaag en zaterdag op de bank.

Die komt voor Kloppenberg vers uit de lucht vallen. Misschien had dit wat eerder gemeld worden? Als de vervanging te maken heeft met de 4 van Klop van afgelopen zaterdag dan lijkt me dit een beetje flauw.

Bij deze dus protest van Klop voor de gang van wisselzaken.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#6
* Ik hoop voor Didier en Eddy dat ze dit op tijd lezen en morgen alsnog een of 2 fitness trainingen inplannen, anders beginnen ze vandaag en zaterdag op de bank.

:eeeek: :eeeek:

Zeg T00L, hoe ist!!?? Dit hoef ik niet zomaar over m'n kant te laten gaan. Ik heb ook nog wel wat anders te doen dan dit forum door te spitten. Lijkt me dat ik vrijdag gewoon fit wordt en zaterdag lekker ga ballen. Prima dat je Lips in de competitiebasis wil zetten maar dat doe je dan volgende week maar.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#7
Protest geweigerd!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Mukkus Wrote:Protest geweigerd!

Dat snap ik van jou best. Misschien is het handig als jij je er een keer niet mee bemoeid. Maakt de gang van zaken wel zo objectief.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#9
Tool mag ik AUB de beelden van de wedstrijd van zaterdag zodat ik de Klop met beeldmateriaal om zijn oren kan slaan?????
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#10
alleen al door de toon van je posts ben ik het met mukkus eens. Disciplinaire schorsing van een week wegens een grote mond richting de coach.

ps. ik ben t er wel mee eens dat bij grote veranderingen (dwz veranderingen in de basisopstellingen) de opstelling iets eerder gepresenteerd kan worden zodat men er op kan inspelen.
Reply
#11
Mac Wrote:alleen al door de toon van je posts ben ik het met mukkus eens. Disciplinaire schorsing van een week wegens een grote mond richting de coach.

ps. ik ben t er wel mee eens dat bij grote veranderingen (dwz veranderingen in de basisopstellingen) de opstelling iets eerder gepresenteerd kan worden zodat men er op kan inspelen.

Haha, wat dacht je van de toon van de coach. Zorg maar dat je op heeeele korte termijn fit wordt anders beland je 2 wedstrijden op de bank. Punt! Das lekker Mac.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#12
Legion Wrote:Tool mag ik AUB de beelden van de wedstrijd van zaterdag zodat ik de Klop met beeldmateriaal om zijn oren kan slaan?????

Vooruit dan maar. Als de coach het niet meldt dan moet ik het zelf maar doen. Ik heb op verzoek van de coach zonder individuele orders gespeeld. Wat is klop gaan doen; Gaan dribbelen en tackelen en dè ken ie niet. Beetje flauw als ie daar nou voor moet boeten vind je niet?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#13
jij hebt dit seizoen 750 minuten gespeeld. ik 674. Oftewel bijna een hele wedstrijd heb jij al extra gespeeld denk dus niet dat je heel veel te zeuren hebt over dit seizoen.

en daarvoor is ie coach vietjes, hij mag eisen stellen aan spelers. Denk je dat ten Cate tegen zn spelers zegt: oooh jij hebt deze week nog niet gespeeld, het maakt niet uit dat je niet fit bent en speelt als een krant de laatste tijd jij speelt vanavond!
Reply
#14
Vietjes Wrote:
Legion Wrote:Tool mag ik AUB de beelden van de wedstrijd van zaterdag zodat ik de Klop met beeldmateriaal om zijn oren kan slaan?????

Vooruit dan maar. Als de coach het niet meldt dan moet ik het zelf maar doen. Ik heb op verzoek van de coach zonder individuele orders gespeeld. Wat is klop gaan doen; Gaan dribbelen en tackelen en dè ken ie niet. Beetje flauw als ie daar nou voor moet boeten vind je niet?

Kijk hier hebben we wat aan. Nu ben je aan het analyseren in plaats van aan het roepen dat je de beste bent.
De Klop kan in positie staan en het spel lezen. Dat lijkt me te weinig. Ik zou snel wat andere stats gaan trainen in ieder geval.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#15
@Vietjes: Je presteert al weken niet. We hebben idd geprobeerd om afgelopen zaterdag eens zonder individuele orders te spelen en dat had hetzelfde effect als met orders spelen->je was wederom de slechtste man in het veld. Het is algemeen bekend dat ik wijzigingen doorvoer als we verloren hebben, dus je had zelf best kunnen bedenken dat dat dan o.a. op jou betrekking zou hebben.
Wat betreft de 'toon van de coach', je kunt het idd op 2 manieren lezen maar 't was in dit geval een welgemeende opmerking, geen "sneer" richting jou en Dre.

@Mac: Dat zou ik ook gedaan hebben, als ik niet pas dinsdag in de loop van de middag thuis was gekomen van een weekendje weg.

@Legion: Vanavond, net als de beelden van de bekerwedstrijd van vandaag

@Algemeen: wanneer gaat de AM er nu eindelijk komen?
Reply
#16
Vietjes Wrote:* Ik hoop voor Didier en Eddy dat ze dit op tijd lezen en morgen alsnog een of 2 fitness trainingen inplannen, anders beginnen ze vandaag en zaterdag op de bank.

:eeeek: :eeeek:

Zeg T00L, hoe ist!!?? Dit hoef ik niet zomaar over m'n kant te laten gaan. Ik heb ook nog wel wat anders te doen dan dit forum door te spitten. Lijkt me dat ik vrijdag gewoon fit wordt en zaterdag lekker ga ballen. Prima dat je Lips in de competitiebasis wil zetten maar dat doe je dan volgende week maar.

:eeeek:
Sorry hoor Viet. Ik (Lips) ben ook verrast dat ik vandaag niet speel en dus ipv die fitnesstraining een andere training had kunnen volgen, maar het is nou eenmaal anders.
De coach is de coach en die bepaalt imo wat er gebeurt.
Met de dikgedrukte zin sla je dus echt de plank mis.
Perez tegen Ten Cate. "lijkt me dat ik gewoon speel vrijdag tegen nac, dan mag tegen Willem II, Heijtinga weer op t middenveld..." :roll:
The great old Ludwig von...
Reply
#17
Mac Wrote:jij hebt dit seizoen 750 minuten gespeeld. ik 674. Oftewel bijna een hele wedstrijd heb jij al extra gespeeld denk dus niet dat je heel veel te zeuren hebt over dit seizoen.

en daarvoor is ie coach vietjes, hij mag eisen stellen aan spelers. Denk je dat ten Cate tegen zn spelers zegt: oooh jij hebt deze week nog niet gespeeld, het maakt niet uit dat je niet fit bent en speelt als een krant de laatste tijd jij speelt vanavond!

Op dat eerste ga ik niet in. Dat laatste is helemaal correct. Klop speelt als een krant en dus is het logisch dat er wat anders geprobeerd wordt maar om nou op zo'n korte termijn te verwachten dat een speler IN DIT SPELLETJE (shit doe ik het toch) effe wedstridfit wordt schiet bij Klop in't verkeerde keelgat. Zeker als er dan tussen neus en lippen gezegd wordt dat je als dat niet lukt maar 2 wedstijden niet speelt. Dat ie dat op zijn manier uit is nogal wiedes want het is en blijft een arrogant mannetje. (das ook het spelletje Mac)
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#18
gittermaster Wrote:
Vietjes Wrote:* Ik hoop voor Didier en Eddy dat ze dit op tijd lezen en morgen alsnog een of 2 fitness trainingen inplannen, anders beginnen ze vandaag en zaterdag op de bank.

:eeeek: :eeeek:

Zeg T00L, hoe ist!!?? Dit hoef ik niet zomaar over m'n kant te laten gaan. Ik heb ook nog wel wat anders te doen dan dit forum door te spitten. Lijkt me dat ik vrijdag gewoon fit wordt en zaterdag lekker ga ballen. Prima dat je Lips in de competitiebasis wil zetten maar dat doe je dan volgende week maar.

:eeeek:
Sorry hoor Viet. Ik (Lips) ben ook verrast dat ik vandaag niet speel en dus ipv die fitnesstraining een andere training had kunnen volgen, maar het is nou eenmaal anders.
De coach is de coach en die bepaalt imo wat er gebeurt.
Met de dikgedrukte zin sla je dus echt de plank mis.
Perez tegen Ten Cate. "lijkt me dat ik gewoon speel vrijdag tegen nac, dan mag tegen Willem II, Heijtinga weer op t middenveld..." :roll:

Gun het jou van harte Lipsie. Gaat om de manier waarop.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#19
T00L Wrote:@Vietjes: Je presteert al weken niet. We hebben idd geprobeerd om afgelopen zaterdag eens zonder individuele orders te spelen en dat had hetzelfde effect als met orders spelen->je was [b]wederom de slechtste man in het veld[/b]. Het is algemeen bekend dat ik wijzigingen doorvoer als we verloren hebben, dus je had zelf best kunnen bedenken dat dat dan o.a. op jou betrekking zou hebben.
Wat betreft de 'toon van de coach', je kunt het idd op 2 manieren lezen maar 't was in dit geval een welgemeende opmerking, geen "sneer" richting jou en Dre.

@Mac: Dat zou ik ook gedaan hebben, als ik niet pas dinsdag in de loop van de middag thuis was gekomen van een weekendje weg.

@Legion: Vanavond, net als de beelden van de bekerwedstrijd van vandaag

@Algemeen: wanneer gaat de AM er nu eindelijk komen?


Wederom slechste man van het veld: onzin. Zonder orders wel ja. Lijjt me dus niet fair coach.

Vat ook niks op als sneer. Gewoon irreeel en kort door de bocht
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#20
gittermaster Wrote:Op zich leuk dat ik zaterdag in de basis begin, alleen jammer dta mijn fitness nu op 100 staat, maaaaar ik zal niet gaan zeiken Wink

Ik ben uit voorzorg ook maar fitness gaan trainen omdat ik niet zeker wist of de verdedigers wel boven het vereiste % zouden komen. Is het dan niet net zo eerlijk als de andere spelers dat dan ook doen? Ik offer nu weer 2 trainingen op terwijl de andere verdedigers die vandaag niet spelen dat niet doen :| Is voor mij dus ook de laatste keer.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#21
Vietjes Wrote:Wederom slechste man van het veld: onzin. Zonder orders wel ja. Lijjt me dus niet fair coach.

Bewijs het tegendeel maar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Vietjes Wrote:Wederom slechste man van het veld: onzin. Zonder orders wel ja. Lijjt me dus niet fair coach.

Vat ook niks op als sneer. Gewoon irreeel en kort door de bocht

Dus de week ervoor tegen Houten, met je individuele orders aan, vond je jezelf niet de slechtste man van het veld? Ok, Mac was toen misschien nog slechter, maar wel 3% balbezit terwijl de andere middenvelders (zelfs incl wingers) dik boven de 10% zitten? Tegen Nelson deed je het minste van de 3 CM's, tegen HT Utd idem, tegen RS was het niet veel.

Met orders voer je geen steek uit in het veld, zonder die orders doe je veel maar nagenoeg niks goed. In beide gevallen heeft het team daar weinig aan, dus krijgt Henk zaterdag de kans om zich te bewijzen.
Reply
#23
Hoe laat begint deze wedstrijd eigenlijk?

Ik kan er eventueel nog wel een fitness training tegenaan gooien namelijk, maar dat ligt dus aan het tijdstip.

@ Vietjes, ik snap wel waarom je er zo'n stennis om maakt, je wilt per slot van rekening wel een keer spelen. Maar ik geloof dat de voorwaarde niet al te onduidelijk en irreëel is.
@ Tool, wat moet een AM kunnen?
What, me worry?
Reply
#24
Ik moet zeggen dat ik dit een beetje kort door de bocht vind. Als je gaat vergelijken op balbezit moet je ook constateren dat de Klop de laatste wedstrijd verreweg het meeste balbezit had van de 3 MC's. Ook tegen FEBO en RS had hij meer balbezit dan Acda.

Dat de Klop nu kind van de rekeing is is het recht van de coach, maar ik betwijfel of hij het slechtste was van de 3 CM's. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de beelden niet heb bekeken (maar cijfers zeggen ook voldoende)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#25
Lamme Lennie Wrote:Ik ben uit voorzorg ook maar fitness gaan trainen omdat ik niet zeker wist of de verdedigers wel boven het vereiste % zouden komen. Is het dan niet net zo eerlijk als de andere spelers dat dan ook doen? Ik offer nu weer 2 trainingen op terwijl de andere verdedigers die vandaag niet spelen dat niet doen :| Is voor mij dus ook de laatste keer.

Voor de beker wedstrijd had ik de eerste twee trainingen op woensdag ingesteld op conditie voor het geval dat ik zou mee spelen. Gisteravond zag ik dat ik niet in het veld stond en ook niet in aanmerking kwam om in te vallen, dus heb ik het weer veranderd.

Dan train je deze week iets meer conditie dan een ander. Volgende kunnen de rollen omgedraaid zijn en moet ik bijv. op woensdag spelen en een extra training inplannen. Dan loopt het qua verlies weer in en is al het gezeik nergens voor nodig geweest.

Waarom moeten hier mensen altijd zeiken als ze gepasseerd worden of iets moeten veranderen in hun wedstrijdschema. Het gaat toch uiteindelijk hier toch om het team belang. Als je zo nodig elke wedstrijd wil spelen, zoek dan een team (paar divisies lager) waar je met kop en schouders boven uit steekt dan kun je zoveel maken als je wilt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#26
Zeiken hoort er nou eenmaal bij, bij zeikers.
What, me worry?
Reply
#27
Hmm... waarom heeft niet iedereen zijn conditie op 90% of hoger staan bij een wedstrijd, ik probeer dat altijd, ook bij een bekerwedstrijd, want je weet maar nooit of iemand die wel speelt op tijd zijn fitness daar heeft.

Verder vindt ik het veel gezeur over het feit dat iemand wellicht 2 wedstrijden achter elkaar niet speelt. Levi speelt nu ook 2 wedstrijden achter elkaar niet en je hoort hem nergens over....

Met betrekking tot de coach en de mededeling wil ik opmerken dat een assistent nu een geweldige uitkomst had kunnen beteken Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#28
Antidote Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik ben uit voorzorg ook maar fitness gaan trainen omdat ik niet zeker wist of de verdedigers wel boven het vereiste % zouden komen. Is het dan niet net zo eerlijk als de andere spelers dat dan ook doen? Ik offer nu weer 2 trainingen op terwijl de andere verdedigers die vandaag niet spelen dat niet doen :| Is voor mij dus ook de laatste keer.

Voor de beker wedstrijd had ik de eerste twee trainingen op woensdag ingesteld op conditie voor het geval dat ik zou mee spelen. Gisteravond zag ik dat ik niet in het veld stond en ook niet in aanmerking kwam om in te vallen, dus heb ik het weer veranderd.

Dan train je deze week iets meer conditie dan een ander. Volgende kunnen de rollen omgedraaid zijn en moet ik bijv. op woensdag spelen en een extra training inplannen. Dan loopt het qua verlies weer in en is al het gezeik nergens voor nodig geweest.

Waarom moeten hier mensen altijd zeiken als ze gepasseerd worden of iets moeten veranderen in hun wedstrijdschema. Het gaat toch uiteindelijk hier toch om het team belang. Als je zo nodig elke wedstrijd wil spelen, zoek dan een team (paar divisies lager) waar je met kop en schouders boven uit steekt dan kun je zoveel maken als je wilt.


Gisteravond was het nog niet duidelijk of de verdedigers die vandaag zouden spelen aan de 95% zouden komen. Het was nog niet duidelijk of er wissels nodig waren. Vandaar dat ik uit voorzorg op 100% sta. Dan denk ik toch juist in het belang van het team?? :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#29
Box Brother Wrote:Hmm... waarom heeft niet iedereen zijn conditie op 90% of hoger staan bij een wedstrijd, ik probeer dat altijd, ook bij een bekerwedstrijd, want je weet maar nooit of iemand die wel speelt op tijd zijn fitness daar heeft.

=D> Jij snapt em! :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#30
Dat AM gebeuren regel ik zo snel mogelijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: