The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC CT - Nelson City
#1
Morgen de zeer belangrijke wedstrijd tegen de nummer 2 Nelson City. Bij winst doen we een grote stap richting landskampioenschap!

Nelson City speelt over het algemeen met 2 centrale spitsen en een linkerspits. Is het handig onze tactiek daarop aan te passen en met 2 CV's en een rechtsback te spelen in plaats van 3 CV's?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
Lips in de basis, Klop op de bank lijkt me om te beginnen wel het beste
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#3
Legion, hou alsjeblieft een keer op met dat zagen tegen Klop en het ophemelen van Gitter. 't is algemeen bekend dat jij en Muk pro Gitter en anti Vietjes zijn, maar dat hoef je echt niet met nagenoeg elke post te bevestigen...
Reply
#4
en ja, Gitter speelt morgen, maar dat was al dagenlang bekend
Reply
#5
@Lennie: Daar zit ik inderdaad wel aan te denken, gezien onze problemen met voorzetten de laatste tijd...
Reply
#6
T00L Wrote:Legion, hou alsjeblieft een keer op met dat zagen tegen Klop en het ophemelen van Gitter. 't is algemeen bekend dat jij en Muk pro Gitter en anti Vietjes zijn, maar dat hoef je echt niet met nagenoeg elke post te bevestigen...
Wil je mij er buiten laten Wink
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#7
Als ik naar hun ploeg kijk heb ik zo'n lichte vermoeden dat hun met twee vleugelaanvallers gaan spelen. De ene keer hebben ze iemand op recht en dan weer op links. Vooral als hun vanuit gaan dat wij met 3 centrale verd. spelen.
Wat me ook opviel dat bijna al hun spelers hoog in hun speed stats staan. De meeste tegen de 10 aan. Iets waar we ook rekening mee moeten houden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#8
T00L Wrote:Legion, hou alsjeblieft een keer op met dat zagen tegen Klop en het ophemelen van Gitter. 't is algemeen bekend dat jij en Muk pro Gitter en anti Vietjes zijn, maar dat hoef je echt niet met nagenoeg elke post te bevestigen...

Hohohoho, ik ben niet Pro-Gitter of Anti-Kleppenbrug.
Waarom Gitter?
1. Meer snelheid (imo een zeer onderschatte stat)
2. specialiteit afstandschieten

Waarom niet Kluppenborg?
1. haalt niet het max. uit zijn stats en er zit ook geen verbetering in.
Traint overwegend SI en PS. Hartstikke mooi, maar in combinatie met geen speed, geen passing en foute individuele orders heb je er geen reet aan. Dat wordt hem al 3 maanden duidelijk gemaakt. Scoort wekelijks een 5, met een uitschieter naar beneden. Heeft of geen bbz (heb je niks aan) of veel bbz, maar doet veel fout (heb je ook niks aan).

Vandaar ben ik van mening dat Lips een kans MOET krijgen om zich te bewijzen. Vanuit mijn oogpunt puur gebaseerd op feiten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
T00L Wrote:Legion, hou alsjeblieft een keer op met dat zagen tegen Klop en het ophemelen van Gitter. 't is algemeen bekend dat jij en Muk pro Gitter en anti Vietjes zijn, maar dat hoef je echt niet met nagenoeg elke post te bevestigen...

Rustig aan ontzettende Louis van Gaal.
Dat ik dat hier neerzet is puur uit teambelang en heeft niks met De Klop of Lips in person te maken. Dat jij graag met Vietjes in PBtjes dingen gaat zitten uitvechten is jouw keuze. Ik ben open tegen de rest van het team.
Misschien moet je zelf eens leren kritiek te accepteren ipv alles wat hier op het forum gezegd wordt tegen je te weerleggen. Een coach staat altijd onder druk. Zeker degene van een topclub als FC CT.
Zo dit was even de frustratie van mijn kant over jouw laatste 40 posts. Dat is er weer uit.
P.S. Nou zit ik zeker op de bank? :razz:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#10
Legion Wrote:P.S. Nou zit ik zeker op de bank? :razz:

Ja, en voor straf moet je naast de Klep zitten!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:Legion, hou alsjeblieft een keer op met dat zagen tegen Klop en het ophemelen van Gitter. 't is algemeen bekend dat jij en Muk pro Gitter en anti Vietjes zijn, maar dat hoef je echt niet met nagenoeg elke post te bevestigen...

Hohohoho, ik ben niet Pro-Gitter of Anti-Kleppenbrug.
Waarom Gitter?
1. Meer snelheid (imo een zeer onderschatte stat)
2. specialiteit afstandschieten

Waarom niet Kluppenborg?
1. haalt niet het max. uit zijn stats en er zit ook geen verbetering in.
Traint overwegend SI en PS. Hartstikke mooi, maar in combinatie met geen speed, geen passing en foute individuele orders heb je er geen reet aan. Dat wordt hem al 3 maanden duidelijk gemaakt. Scoort wekelijks een 5, met een uitschieter naar beneden. Heeft of geen bbz (heb je niks aan) of veel bbz, maar doet veel fout (heb je ook niks aan).

Vandaar ben ik van mening dat Lips een kans MOET krijgen om zich te bewijzen. Vanuit mijn oogpunt puur gebaseerd op feiten.


Bij ons is snelheid de belangrijkste skill van nagenoeg iedereen.
Snelheid is idd zeer belangrijk, temeer omdat je er iedereen gewoon kan 'af' lopen, en dus veel kansen kan creëren. Ook handig om die doorgebroken spits terug te halen als verdediger.
Reply
#12
Joepie. Neem jij kaarten mee Vietjes?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#13
Legion Wrote:
T00L Wrote:Legion, hou alsjeblieft een keer op met dat zagen tegen Klop en het ophemelen van Gitter. 't is algemeen bekend dat jij en Muk pro Gitter en anti Vietjes zijn, maar dat hoef je echt niet met nagenoeg elke post te bevestigen...

Rustig aan ontzettende Louis van Gaal.
Dat ik dat hier neerzet is puur uit teambelang en heeft niks met De Klop of Lips in person te maken. Dat jij graag met Vietjes in PBtjes dingen gaat zitten uitvechten is jouw keuze. Ik ben open tegen de rest van het team.
Misschien moet je zelf eens leren kritiek te accepteren ipv alles wat hier op het forum gezegd wordt tegen je te weerleggen. Een coach staat altijd onder druk. Zeker degene van een topclub als FC CT.
Zo dit was even de frustratie van mijn kant over jouw laatste 40 posts. Dat is er weer uit.
P.S. Nou zit ik zeker op de bank? :razz:

Inderdaad, dat heb ik inderdaad met Vietjes in onze ubersupergeheime igm contacten met hem afgesproken. jij eruit, vietjes op ML Wink
er is niks wat ik niet meld op het forum (ok, op de vele aanboden van spelers die bij ons willen spelen na), dus ga alsjeblieft niet insinueren dat ik zaken achterhou voor de andere FC CT leden.

ik zal vast niet altijd even goed omgaan met kritiek, maar als het op een normale manier gebracht wordt dan sta ik daar echt wel voor open. met opbouwende kritiek kan ik nl iets, met losse kreten niet.
Reply
#14
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:Legion, hou alsjeblieft een keer op met dat zagen tegen Klop en het ophemelen van Gitter. 't is algemeen bekend dat jij en Muk pro Gitter en anti Vietjes zijn, maar dat hoef je echt niet met nagenoeg elke post te bevestigen...

Hohohoho, ik ben niet Pro-Gitter of Anti-Kleppenbrug.
Waarom Gitter?
1. Meer snelheid (imo een zeer onderschatte stat)
2. specialiteit afstandschieten

Waarom niet Kluppenborg?
1. haalt niet het max. uit zijn stats en er zit ook geen verbetering in.
Traint overwegend SI en PS. Hartstikke mooi, maar in combinatie met geen speed, geen passing en foute individuele orders heb je er geen reet aan. Dat wordt hem al 3 maanden duidelijk gemaakt. Scoort wekelijks een 5, met een uitschieter naar beneden. Heeft of geen bbz (heb je niks aan) of veel bbz, maar doet veel fout (heb je ook niks aan).

Vandaar ben ik van mening dat Lips een kans MOET krijgen om zich te bewijzen. Vanuit mijn oogpunt puur gebaseerd op feiten.

Klop kijkt wat verder daarom gaat de periode Klop nog komen.
Met de op hand zijnde dubbele snelheidstraining zal Kloppo met z'n uitstekend spelinzicht en mooie positiespel op termijn de lijnen van FC CT uit gaan zetten. Kacda mag het vuile schoffelwerk doen, Lipsie kan de knikker er van afstand injagen en Ed doet van alles een beetje. Ik zie de toekomst zonnig in.
Voorlopig neemt Klop zonder morren z'n plekkie op de rand van de bank in, klaar om in te vallen.

Tjonge, wat is het toch een teamspeler die Klopperinho.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#15
Ik ruik iets......oh, wacht, ik weet al wat het is!

De angstzweet van een gefrustreerd bankzittertje!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Een angstscheetje!?! :wink:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#17
Zweet of scheten, da's bij de Klap hetzelfde.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
Pos Naam Leeftijd Fit Moreel Integ.

GK Levi de Wit 18 100% 100% 100%
DR Cas Oosterhuis 18 89% 100% 100%
DC Hemmo Beukman 18 89% 88% 100%
DC Wilfred Souer 18 100% 100% 100%

MR Jelle de Leede 18 82% 86% 100%
MC Henk Lips 18 84% 96% 100%
MC Milad Acda 18 95% 83% 100%
MC Ed van Meerte Janse 18 82% 100% 100%
ML Emile Bostoen 18 97% 100% 100%

FC Lucas van Boxel 18 84% 92% 100%
FC Onno van den Berg 18 82% 98% 100%

iedereen voldoet aan de fitness eis. Aangezien Legion op 95% komt en ik verwacht dat ie weer veel zal gaan rennen, komt vanaf de 70e minuut Wiebe in het veld. Verder zie ik geen reden om te wisselen, als jullie daar anders over denken hoor ik het graag.
Reply
#19
Denken we ook aan het moraal? Er zullen morgen aardig wat spelers met het koppie naar beneden het veld instappen. Ik heb nog een having fun training staan om te kijken hoever ik daarmee omhoog ga.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
Ja, Onno wil er uit in de 75e minuut. Kan 1 van de 2 andere collega spitsen ook wat ervaring opdoen.

Misschien is het ook eens om uit te proberen( in een oefenpot uiteraard)om een CV met veel speed in te laten vallen als spits. Aangezien tackling heel hoog is, kan hij wel eens heel snel in balbezit komen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#21
check.
wat betreft die CV in de spits, zou ie dan wel weten wat ie met die bal moet doen?

[edit]Marsh valt dus in de 75 minuut voor je in[/edit]
Reply
#22
T00L Wrote:check.
wat betreft die CV in de spits, zou ie dan wel weten wat ie met die bal moet doen?

[edit]Marsh valt dus in de 75 minuut voor je in[/edit]


Dat moeten we dan eens uitproberen om te kijken wat die CV gaat doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#23
Dat kunnen we a.s. woensdag in de friendly uitproberen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Harold heeft alvast zijn trainingsjas uitgedaan en staat te popelen

edit: na 10 minuten in zijn eentje buiten te hebben gestaan terwijl de rest zelfs nog in hun nest ligt toch maar naar binnen gegaan om een fruitshake te drinken... :8:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#25
Milad heeft als voorbereiding vanmorgen even een stukje voetpad achterhuis hergestraat/geherstraat(?)...kortom wat verzakte tegels weer wat opgehoogd en recht gelegd......

Door het harde werken gaat Milad nu een uitsmijter maken met een biertje.

Moraal is gestegen naar 90%, of dit komt door die 'having fun training' vanmorgen of de wilde sex van gisteravond is niet helemaal bekend.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
Mukkus Wrote:Milad heeft als voorbereiding vanmorgen even een stukje voetpad achterhuis hergestraat/geherstraat(?)...kortom wat verzakte tegels weer wat opgehoogd en recht gelegd......

Door het harde werken gaat Milad nu een uitsmijter maken met een biertje.

Moraal is gestegen naar 90%, of dit komt door die 'having fun training' vanmorgen of de wilde sex van gisteravond is niet helemaal bekend.

Sex voor de wedstrijd?!
De coach moet toch maar ff overwegen om de Klop er maar in te zetten.....

Belachelijk, sex voor de wedstrijd....
Btw, ik loop ook te kutkammen in de tuin met herstraten en dat soort geneuzel. Wie heeft dat toch uitgevonden dat vrouwen de boel willen opleuken en opruimen als het mooi weer wordt?! Icon_evil
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#27
Ik irriteerde me al weken aan dat stuk verzakte voetpad. Mijn vrouw reageerde juist van: "Wat doe jij nou?"

Bier is toch maar yoghi geworden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#28
Mukkus Wrote:Ik irriteerde me al weken aan dat stuk verzakte voetpad. Mijn vrouw reageerde juist van: "Wat doe jij nou?"

Bier is toch maar yoghi geworden.

Pas jij nou maar op dat je hart niet verzakt, druktemakert
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#29
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:Ik irriteerde me al weken aan dat stuk verzakte voetpad. Mijn vrouw reageerde juist van: "Wat doe jij nou?"

Bier is toch maar yoghi geworden.

Pas jij nou maar op dat je hart niet verzakt, druktemakert

Heb ik geen tijd voor. Sta straks 90 minuten in het veld. Hoe is het trouwens met jou?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
Didier zit lekker op het terras te relaxen met een meter bier.. Zit dadelijk toch 90 minuten op de bank.
Insane life.
Reply


Forum Jump: