The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Monte Carlo
#1
De eerste ronde main draw en laatste ronde kwalificaties beginnen morgen al.


Verkerk mag in zijn tweede ronde tegen Nadal :lol:
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
#2
Verkerk is op gravel natuurlijk nog steeds een held. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Federer en Djokovic zitten ook weer eens bij elkaar.
Reply
#4
Hup Roger!
Reply
#5
waar is canas?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
centre court Wrote:waar is canas?

kwalificaties, waar hij thuis hoort.

Bij nader inzien heeft hij daarvoor bedankt. Hij was in ieder geval niet direct toegelaten.
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
#7
Hier een link naar de main draw voor Monte Carlo:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=http://www.atptennis.com/1/posting/2007/410/mds.pdf">http://www.atptennis.com/en/common/Trac ... 10/mds.pdf</a><!-- m -->
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#8
Op maandag alle R1-partijen in de OOP, behalve die met de quali's en de spelers met een bye.
Alleen staat op livescores de R2 partij tussen Robredo en Clement op het programma voor maandag.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#9
Nee hoor, morgen maar de helft van de 1e rondepartijen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Nee hoor, morgen maar de helft van de 1e rondepartijen.

Adje, je hebt helemaal gelijk.
Ik heb alleen maar op livescores gekeken.

De OOP voor maandag staat hier:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=http://www.atptennis.com/1/posting/2007/410/op.pdf">http://www.atptennis.com/en/common/Trac ... 410/op.pdf</a><!-- m -->
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#11
Hehe, volgens livescore is de wedstrijd D. Hrbaty vs D. Hrbaty gecancelled. Doe er je voordeel mee Wink
Reply
#12
Was eindelijk eens een potje dat Hrbaty had kunnen winnen.
Reply
#13
Elikian Wrote:Hehe, volgens livescore is de wedstrijd D. Hrbaty vs D. Hrbaty gecancelled. Doe er je voordeel mee Wink

Het stadion was al uitverkocht. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#14
Nadal heeft wel een erg lastige loting in de eerste rondes. Eerst Chela, dan Safin, dan Murray of Nalbi. En dat voor zijn eerste graveltoernooi...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Nalbi zo ver? Ik mag het hopen als fan van hem, maar oh oh wat vrees ik voor hem.
Reply
#16
luzzi-nalbi 2-0 :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Het toernooi is weer live te volgen op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bwin.com!!">http://www.bwin.com!!</a><!-- w -->! =D>

Meerdere partijen tegelijk =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
En Murray is ook al niet zo'n gravelaar, dus lijkt Nadal alleen Safin te moeten vrezen.
Hoe zou het trouwens staan met de vorm van Gonzo, Ljubo en Davy?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#19
centre court Wrote:luzzi-nalbi 2-0 :8:

3-0*
Forza Federico.... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#20
THE MAILMAN Wrote:En Murray is ook al niet zo'n gravelaar, dus lijkt Nadal alleen Safin te moeten vrezen.
Hoe zou het trouwens staan met de vorm van Gonzo, Ljubo en Davy?
Dan vergeet je toch echt Chela...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
THE MAILMAN Wrote:
centre court Wrote:luzzi-nalbi 2-0 :8:

3-0*
Forza Federico.... :razz:
Nalbi zal hem wel winnen met 7-5 in de derde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Gicquel sleept hem er nog uit tegen Mayer. Wat een drol die Mayer, twee weken achter elkaar zo'n voorsrpong weggeven.

Vliegen gaat trouwens ook goed tegen Mathieu, wel verrassend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Verkerk gaat nu de baan op. Ben benieuwd.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#24
4 games max, vrees ik.

Youzhny wint trouwens verrassend dik de eerste set van Moya...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Verkerk pakt iig zijn eerste service game ondanks 2 df's...

Moya geeft op :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
In de tweede servicegame is het wel raak voor Chela. Dit gaat heel hard, vrees ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Verkerk breakt terug! :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Verkerk - Chela 3-3 =D>

Hij blijft aardig bij.
Ik heb er wel vertrouwen in dit gravelseizoen.
Amersfoort moet hij pieken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Al zijn RG ook niet verkeerd zijn :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
Tursunov-Gaudio nu. dramawedstrijd lijkt me dat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: