The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




"Messidona"
#1
Ik weet dat dit eigenlijk in het topic buitenlands voetbal thuis hoort maar dit verdient gewoon een eigen topic hier.

Kijk en geniet.....

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=ehdCElYq7C4">http://www.youtube.com/watch?v=ehdCElYq7C4</a><!-- m -->

=D> :eeeek: Notworthy
Reply
#2
Hoort dit niet in het topic buitenlands voetbal?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Dit kunstje is gepikt van Maradona, ik zag dat heel toevallig net nog op de Belg.
May The Schwartz Be With You
Reply
#4
Doet me ook wel een beetje denken aan Sala Kalou vorig seizoen (tegen volgens mij Heracles)
Make tea, not war
Reply
#5
‘Messidona’ of ‘Messias’. De Spaanse media kwamen woensdagavond superlatieven te kort om het kunststukje van Lionel Messi op de grasmat van het Camp Nou te definiëren.

Het bekerduel met Getafe (5-2 winst) was welvarend van start gegaan voor Barcelona. Xavi had namelijk na achttien minuten al de score geopend en de bezoekers zaten nog niet lekker in de wedstrijd. De 29e minuut zal echter de spelers van Getafe nog lang slapeloze nachten bezorgen.

Xavi gaf de bal aan Messi en deze, nog voor de middenlijn, zette zowel Nacho als Javier Paredes op het verkeerde been. In snelvaart naderde hij met de bal gekleefd aan de voet het strafschopgebied van Luis García, stuurde zowel David Belenguer als Alexis het bos in, omspeelde de doelman en wist uit een moeilijke hoek te score te verdubbelen.

De 53.599 toeschouwers in de thuishaven van de Azulgrana hielden één seconde hun adem in. Samuel Eto’o, Deco en Eidur Gudjohnsen bleven verbouwereerd achter, totdat het Camp Nou uit haar voegen brak. De solo over vijftig meter van het Argentijnse wonderkind werd gevierd met duizenden witte zakdoekjes en de jongere supporters hadden het gevoel dat een dergelijk doelpunt nog nooit vertoond was.

Niets is echter minder waar. Eenentwintig jaar geleden fabriceerde ene Diego Armando Maradona in de kwartfinale van het WK 1986 tegen Engeland (2-1) een identieke treffer. Maradona pikte de bal op eigen helft op, dribbelde langs de veldspelers Glenn Hoddle, Peter Reid, Kenny Sansom, Terry Butcher en Terry Fenwick, omspeelde doelman Peter Shilton en gaf de laatste zet tegen de bal. Nog steeds galmt de schreeuwende stem van de jubelende verslaggever Victor Hugo Morales ons in de oren.

In het voetbalgekke Spanje wordt inmiddels al hevig gediscussierd welk doelpunt het meest memorabel is. Voetbalzone.nl wil de lezers deze mogelijkheid ook niet ontnemen en heeft daarom een nieuwe poll aangemaakt: ‘Wie scoorde het mooiste doelpunt? Diego Armando Maradona of Lionel Messi?’

Ter vergelijking hier het doelpunt van Maradona:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=2SeJDtyNiCk">http://www.youtube.com/watch?v=2SeJDtyNiCk</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#6
Van Messi vind ik mooier. Van Maradona was toch met hangen en wurgen. Maargoed Maradona maakt em op een WK, Messi doet het in de Copa del Rey, wat niet echt leeft hier in Spanje. Hoe dan ook, de goal van Messi vind ik knapper.
Reply
#7
DIe van paul robinson. Die scoort vanaf zn eigen doelgebied :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
Tukker_Rulez Wrote:Van Messi vind ik mooier. Van Maradona was toch met hangen en wurgen. Maargoed Maradona maakt em op een WK, Messi doet het in de Copa del Rey, wat niet echt leeft hier in Spanje. Hoe dan ook, de goal van Messi vind ik knapper.

Sinds wanneer zit jij in Spanje?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
Sinds 6 december toch?
Reply
#10
Wat een doelpunt =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
Tukker_Rulez Wrote:Van Messi vind ik mooier. Van Maradona was toch met hangen en wurgen. Maargoed Maradona maakt em op een WK, Messi doet het in de Copa del Rey, wat niet echt leeft hier in Spanje. Hoe dan ook, de goal van Messi vind ik knapper.

Bovendien was het makkelijker omdat de Engelsen al gedemoraliseerd waren door de eerste goal van Maradonna in samenwerking met God
Reply
#12
Hoef Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:Van Messi vind ik mooier. Van Maradona was toch met hangen en wurgen. Maargoed Maradona maakt em op een WK, Messi doet het in de Copa del Rey, wat niet echt leeft hier in Spanje. Hoe dan ook, de goal van Messi vind ik knapper.

Bovendien was het makkelijker omdat de Engelsen al gedemoraliseerd waren door de eerste goal van Maradonna in samenwerking met God

Lijkt me duidelijk dat de goal van diego mooier is! Schoonheid van een goal schuilt er ook in hoe de speler omgaat met de "druk" van het desbetreffende moment resp. die volledig naast zich neerlegt, door (zoals diego) tijdens een zeer belangrijke wedstrijd (met ook nog een recente "oorlogsachtergrond") voor honderden miljoenen kijkers, meerdere topspelers volkomen zoek te spelen. Daarom zal (bij voorbeeld) een goal van romario tegen buijnen nooit meedoen aan deze competitie...
Reply
#13
ach.. zo maak ik ze weekelijks... snap al die ophef niet zo goed...
Wie dit leest is gek
Reply
#14
had die egotripper niet gewoon de bal kunnen afspelen? het is een TEAM sport !
Bangkok resident.
Reply
#15
Gerben Zonderland Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:Van Messi vind ik mooier. Van Maradona was toch met hangen en wurgen. Maargoed Maradona maakt em op een WK, Messi doet het in de Copa del Rey, wat niet echt leeft hier in Spanje. Hoe dan ook, de goal van Messi vind ik knapper.

Sinds wanneer zit jij in Spanje?

sinds begin januari, De sint zat volgeboekt in december.
Reply
#16
Flixieluv Wrote:
Hoef Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:Van Messi vind ik mooier. Van Maradona was toch met hangen en wurgen. Maargoed Maradona maakt em op een WK, Messi doet het in de Copa del Rey, wat niet echt leeft hier in Spanje. Hoe dan ook, de goal van Messi vind ik knapper.

Bovendien was het makkelijker omdat de Engelsen al gedemoraliseerd waren door de eerste goal van Maradonna in samenwerking met God

Lijkt me duidelijk dat de goal van diego mooier is! Schoonheid van een goal schuilt er ook in hoe de speler omgaat met de "druk" van het desbetreffende moment resp. die volledig naast zich neerlegt, door (zoals diego) tijdens een zeer belangrijke wedstrijd (met ook nog een recente "oorlogsachtergrond") voor honderden miljoenen kijkers, meerdere topspelers volkomen zoek te spelen. Daarom zal (bij voorbeeld) een goal van romario tegen buijnen nooit meedoen aan deze competitie...

niet alleen de druk en het podium maakt een wereld van verschil. ook het doelpunt zelf. belangrijke verschillen zijn dat diego verder op eigen helft begint, en de eerste passeerbeweging al prachtig (de mooiste denk ik) is en bij messi de bal vlak voor het strafschopgebied door de tegensatnder wordt aangeraakt. vooral dat laatste is een smetje.

ter vergelijking.

http://www.dailymotion.com/relevance/sea...y-maradona
Reply
#17
Onwezenlijk hoeveel de goals op elkaar lijken. Die van Diego is mooier, de eerste actie waarin hij de bal tussen twee man in vrij maakt is erg fraai, en het niveau is beter.
Reply
#18
mee eens. Ook alleen al hoe die bal aan zijn voet blijft kleven....
The great old Ludwig von...
Reply
#19
Dat commentaar hahha Big Grin
Reply


Forum Jump: