The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ado - Gro
#1
gestaakt :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Dat meen je niet (2 keer Groningen hier)

Terugzetten naar de Jupilerleague dat tuig!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Vuurwerk volgens langs de lijn. Hier ook twee keer Gro by the way
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Gestaakt? Waarom nu weer?

Mocht het door supporters komen:

Vond het een echte volksclub, beetje jammer dat het volk wat er komt asociale randdebielen zijn...blij toe dat die idioten opgerot zijn.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#5
TT zegt vuurwerk...

Met een grijns op het gezicht: En we zwaaien met zijn allen, we zwaaien met zijn allen, we zwaaien met zijn allen naar Den Haag.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#6
Dat zei ik :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
Ekslem Wrote:Dat zei ik :razz:

Gewoon over heen gelezen :oops:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#8
Firecrackerssssssss
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
#9
0-1 Nevland
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#10
assist Svejdik
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
Volgens langs de lijn was het trouwens Levchenko met de assist
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
0-2 Lovre (Saurez)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
0-3 weer Nevland (Lindgren)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#14
Gestaakt :eeeek:

Weg punten? :cry:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Ekslem Wrote:Gestaakt :eeeek:
Definitief ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#16
Ja
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Ekslem Wrote:Weg punten
Icon_evil
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#18
En nu spelen ze schijnbaar weer #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Ekslem Wrote:En nu spelen ze schijnbaar weer #-o
Je maakt me een beetje in de war zo :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#20
Afscheid Zuiderpark eindigt in anticlimax

ADO Den Haag neemt op pijnlijke wijze afscheid van de Eredivisie. De laatste wedstrijd in het Zuiderpark haalde het einde niet, waar FC Groningen al voor rust afstevende op een ruime overwinning.

De laatste wedstrijd van ADO Den Haag in het Zuiderpark eindigde in een complete anticlimax. Al na twee minuten staakte scheidsrechter Jack van Hulten de wedstrijd vanwege overmatig vuurwerk.

Na een onderbreking van een kwartier verdween voor ADO Den Haag ook het zicht op een sportief positief afscheid van het Zuiderpark. Na tien minuten opende Erik Nevland uit een voorzet van Evgeniy Levchenko de score.

FC Groningen hoefde zich halverwege de eerste helft nog minder zorgen te maken, nadat Goran Lovré na een steekpass van Luis Suárez de voorsprong had verdubbeld. De Kroatische middenvelder passeerde met een stift ADO-keeper Sergio Sánchez, die op slag van rust weer kansloos was op een inzet van Nevland.

Het was de laatste treffer in het Zuiderpark. De tweede helft was slechts enkele minuten onderweg, toen er opnieuw vuurwerk vanaf de tribune op het veld werd geworpen. Voor Van Hulten was dat aanleiding de wedstrijd definitief te staken.

Mocht de KNVB vasthouden aan deze stand, dan stelde FC Groningen plaatsing voor de play-offs om een ticket voor het UEFA Cup-toernooi veilig. Stiekem houdt de ploeg van Ron Jans zicht op de vijfde plaats, al is het nog de vraag wat de KNVB doet met de gestaakte wedstrijd. Want het doelsaldo kan beslissend worden.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#21
Zo, goed dat ADO oprot, zooitje debielen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#22
Depor Wrote:Zo, goed dat ADO oprot, zooitje debielen
Inderdaad! Ik heb het altijd al een onsympathieke club gevonden, dit bevestigt het voor de zoveelste keer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Dat mensen 2 x groningen opstellen snap ik niet! Dit was wel enigzins te verwachtten natuurlijk... Laatste wedstrijd zuiderpark, toch al gedragdeerd supporters bonje met het bestuur... ik had het iig al gezegd :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#24
harry_bierdop Wrote:Dat mensen 2 x groningen opstellen snap ik niet! Dit was wel enigzins te verwachtten natuurlijk... Laatste wedstrijd zuiderpark, toch al gedragdeerd supporters bonje met het bestuur... ik had het iig al gezegd :razz:

Jij bent ook al enigszins gedrogeerd en/of beneveld, volgens mij. :lol:
Zo blij met dat puntje in de Kuip?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#25
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Zo, goed dat ADO oprot, zooitje debielen
Inderdaad! Ik heb het altijd al een onsympathieke club gevonden, dit bevestigt het voor de zoveelste keer.

Beetje kort door de bocht.
Er zitten helaas iets teveel mensen die ze niet allemaal op een rijtje hebben en keer op keer vergeten dat ze het voor zichzelf en de echte supporters behoorlijk verzieken.
Ook bij ADO zitten echter veel meer normale mensen dan debielen die dit soort domme dingen doen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#26
Bumme Wrote:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Zo, goed dat ADO oprot, zooitje debielen
Inderdaad! Ik heb het altijd al een onsympathieke club gevonden, dit bevestigt het voor de zoveelste keer.

Beetje kort door de bocht.
Er zitten helaas iets teveel mensen die ze niet allemaal op een rijtje hebben en keer op keer vergeten dat ze het voor zichzelf en de echte supporters behoorlijk verzieken.
Ook bij ADO zitten echter veel meer normale mensen dan debielen die dit soort domme dingen doen.

Yupz, en de goeden lijden onder dat zwikkie debielen, alleen doet het ADO bestuur er zo weinig aan om die debielen het stadion uit te rammen...
Helft van die debielen stond al op het veld, geen stadionverbod gehad niets...dan is het niet zo gek dat ze het blijven doen.
En nu was het ook niet zo dat ADO met het spel zoveel sympathie opwekte, stelletje schoppers bij elkaar.
Dus al met al ben ik blij dat ze oprotten, nu hopen dat het bestuur van ADO die mongolen verband en er leuk voetbal gespeeld gaat worden dan zijn ze weer welkom op het hoogste niveau
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#27
Het is niet de eerste keer dit seizoen dat het misgaat, en ook niet het eerste seizoen waarin zulke dingen gebeuren bij ADO. Het is dus niet incidenteel en het is door de bank genomen dus gewoon tuig dat daar zit.
En de supporters zijn niet de enige reden dat ik de club onsympathiek vind.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Quote:Persverklaring n.a.v. gestaakte wedstrijd
Naar aanleiding van de gestaakte thuiswedstrijd tegen FC Groningen wenst ADO Den Haag de navolgende verklaring af te leggen.

ADO Den Haag betreurt ten zeerste dat de club door het wangedrag van de bezoekers van de Aad Mansveld Tribune op uiterst onwaardige manier afscheid heeft moeten nemen van haar ruim 82 jaar dienstdoende stadion.

Voorts wil zij benadrukken dat zich buiten het Zuiderparkstadion geen incidenten hebben voorgedaan die de openbare orde hebben verstoord. De wedstrijd is in de 49e minuut definitief gestaakt na het herhaaldelijk gooien van vuurwerk op het speelveld.

Voorafgaand aan dit duel heeft in nauwe samenwerking met Politie Haaglanden een zeer zorgvuldige schouw van het Zuiderparkstadion plaatsgehad. Bovendien was er sprake van een zeer grondige toegangscontrole. Tenslotte zijn in de week voorafgaand aan het duel rond het stadion extra veiligheidsmaatregelen getroffen.

ADO Den Haag zal de komende twee weken in beraad gaan met de lokale driehoek (burgemeester, hoofdcommissaris van Politie en officier van Justitie) om te bepalen welke maatregelen zullen worden getroffen om soortgelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Daarbij zullen alle in het verleden gemaakte afspraken met supporters tot nader order worden teruggedraaid en heroverwogen.

Dit bedoel ik dus, in plaats dat het bestuur hier keihard ingrijpt is het weer slapjes, ze zijn gewoon bang voor de eigen aanhang.
Zeer grondige toegangscontrole me hoela, vuurpijlen, betonstrijkers en gereedschap om de stoeltjes los te krijgen...
Totdat die idioten worden aangepakt ben ik blij dat ADO is opgerot.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#29
Quote:Restant ADO-Groningen in Emmen

23/4/2007 13:36

Het restant van het na 49 minuten gestaakte duel ADO Den Haag-FC Groningen wordt woensdag in Emmen vanaf 12.00 uur zonder publiek uitgespeeld.
Het duel wordt afgewerkt in het Univé Stadion, normaliter de thuishaven van FC Emmen. FC Groningen start met een in Den Haag gerealiseerde 3-0 voorsprong.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#30
Staan daar nog mensen op scherp ? Idea
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply


Forum Jump: