The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Een ding is nu zeker............
#1
Ajax pakt de titel en de beker!

Excelsior - AZ 2-2
Willem II - Ajax 0-3
PSV - Vitesse 1-0

Ajax - AZ 3-2

Prima seizoen geweest dus! Hakkuh
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
Waar kan ik tekenen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Bumme Wrote:Ajax pakt de titel en de beker!

Excelsior - AZ 2-2
Willem II - Ajax 0-3
PSV - Vitesse 1-0

Ajax - AZ 3-2

Prima seizoen geweest dus! Hakkuh

Ook iets teveel goudgele, beschuimde rakkers naarbinnen gedrukt, Bumme? :lol:

Excelsior - AZ 0-4
Willem II - Ajax 0-2
PSV - Vitesse 1-1

Ajax - AZ 1-2

Oh, en niet geheel onbelangrijk:SC Heerenveen - Feyenoord 3-0 (3 keer Knalves!)
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
Hoe dan ook een fantastische ontknoping. We hebben echt een hele leuke competitie!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
EN ik ben benieuwd hoe PSV het gaat doen in de play-offs, die zijn nu natuurlijk compleet gedemoraliseerd...
Die kunnen er best af tegen Twente.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Dat zou natuurlijk het mooiste competitieslot zijn... PSV met helemaal niks :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#7
Ik zie ze idd niks klaarspelen in de Playoffs!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Alsof Twente zo in vorm is de laatste tijd....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#9
Die sparen zich natuurlijk al een paar weken voor wat voor hun de bekroning van het seizoen moet worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Het lijkt me verstandiger Aissati dan wel op de bank te zetten, aan iemand die de bal uitspeelt als z'n maatje voor de 636e keer op de grond ligt hebben we niks.
Reply
#11
Ad Wim Wrote:Hoe dan ook een fantastische ontknoping. We hebben echt een hele leuke competitie!

Een Ajacied die het leuk vind dat eerst PSV in 7 jaar 5x kampioen wordt waarna nu een AZ-tijdperk lijkt aan te breken. :8:
Reply
#12
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe dan ook een fantastische ontknoping. We hebben echt een hele leuke competitie!

Een Ajacied die het leuk vind dat eerst PSV in 7 jaar 5x kampioen wordt waarna nu een AZ-tijdperk lijkt aan te breken. :8:

Goed blijven lezen kleutertje....

PSV 5x landskampioen zuigt...
En dat AZ tijdperk valt nog te bezien, Scheringa heeft ook een maximum aan wat hij kan roven van domme burgers. Maar dit seizoen is het goed dat AZ kampioen word, beter dan PSV dat op 2 spelers leunt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#13
Peter, wanneer open je een nieuwe poll over het kampioenschap?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#14
De kans dat AZ dit weggeeft is te klein om een poll te openen lijkt me, toch? Voor dit weekend was het nog spannend, nu ist zoals verwacht gelopen koers, helaas in het voordeel van AZ en niet in dat van PSV (en Ajax). Ga jij als echte Ajax-supporter nou maar lekker naar de huldiging in Alkmaar. Xtragaap4de
Reply
#15
Peter Wrote:De kans dat AZ dit weggeeft is te klein om een poll te openen lijkt me, toch? Voor dit weekend was het nog spannend, nu ist zoals verwacht gelopen koers, helaas in het voordeel van AZ en niet in dat van PSV (en Ajax). Ga jij als echte Ajax-supporter nou maar lekker naar de huldiging in Alkmaar. Xtragaap4de

De huldiging volgt hij vast via teletekst..........
Overigens is het naar mijn idee echt goed mogelijk dat Ajax er gewoon met de titel vandoor gaat.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#16
Ik zie AZ echt geen fout maken tegen die pruster van Exc.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Peter Wrote:De kans dat AZ dit weggeeft is te klein om een poll te openen lijkt me, toch?

Net zo klein als de kans dat PSV het na de winterstop nog weg zou geven.......
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
Een ding is zeker we hebben 3 maanden geen last van Peter =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#19
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:De kans dat AZ dit weggeeft is te klein om een poll te openen lijkt me, toch?

Net zo klein als de kans dat PSV het na de winterstop nog weg zou geven.......

Calimero
Vind je t nou echt zo geil dat PSV 99% zeker een keer geen kampioen wordt, ook al wordt je eigen club het, alweer, niet? Maar open vooral een poll als je t nog spannend vind. Xtragaap4de

@Bum -> dan geef ik PSV ook nog wel kans. De kans dat Ajax volgende week punten laat liggen acht ik namelijk groter dan de kans dat AZ wat verspeelt. :8:
Reply
#20
Ik geniet alleen maar van jouw posts de laatste tijd. Dat Ajax geen kampioen zou worden had ik me in de winterstop al bij neergelegd. Dat het nu zo spannend is, is alleen maar leuk.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#21
Ga nou maar een poll openen LL. Xtragaap4de

Lamme Lennie Wrote:Ik geniet alleen maar van jouw posts de laatste tijd. Dat PSV geen kampioen zou worden had ik me na NEC-uit al bij neergelegd. Dat het nu zo spannend is, is alleen maar leuk.

:roll:
Reply
#22
sow...en wij hebben nog een appeltje te schillen met die 020 neuzen na de playoffs van vorig jaar...'t hele seizoen geen pepernoot raken en opeens in de playoffs gaan voetballen...

en die friezen pakken we natuurlijk eerst ff... :lol:
Reply
#23
Quatro Wrote:sow...en wij hebben nog een appeltje te schillen met die 020 neuzen na de playoffs van vorig jaar...'t hele seizoen geen pepernoot raken en opeens in de playoffs gaan voetballen...

en die friezen pakken we natuurlijk eerst ff... :lol:

Een appeltje schillen met Ajax betekent voor Feyenoord dat ze met kleine cijfers gaan verliezen?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#24
Peter Wrote:Ga nou maar een poll openen LL. Xtragaap4de

Lamme Lennie Wrote:Ik geniet alleen maar van jouw posts de laatste tijd. Dat PSV geen kampioen zou worden had ik me na NEC-uit al bij neergelegd. Dat het nu zo spannend is, is alleen maar leuk.

:roll:

Dit soort posts bedoel ik, thanks! Notworthy
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#25
.... Reker wint de beker
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#26
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:De kans dat AZ dit weggeeft is te klein om een poll te openen lijkt me, toch?

Net zo klein als de kans dat PSV het na de winterstop nog weg zou geven.......

Calimero
Vind je t nou echt zo geil dat PSV 99% zeker een keer geen kampioen wordt, ook al wordt je eigen club het, alweer, niet? Maar open vooral een poll als je t nog spannend vind. Xtragaap4de

@Bum -> dan geef ik PSV ook nog wel kans. De kans dat Ajax volgende week punten laat liggen acht ik namelijk groter dan de kans dat AZ wat verspeelt. :8:


Ajakas wint niet bij WII dus die kunnen we iig afschrijven, het gaat tussen AZ en PSV :8:
Bangkok resident.
Reply
#27
Alsof pusvee van Vitesse wint... Het gaat waarschijnlijk tussen AZ en AZ
Reply
#28
Hoef Wrote:Alsof pusvee van Vitesse wint... Het gaat waarschijnlijk tussen AZ en AZ

Ik geef AZ ook 95% kans want excelsior gaat zich sparen voor de nacompetitie....
Bangkok resident.
Reply
#29
Ricochan Wrote:
Hoef Wrote:Alsof pusvee van Vitesse wint... Het gaat waarschijnlijk tussen AZ en AZ

Ik geef AZ ook 95% kans want excelsior gaat zich sparen voor de nacompetitie....

denk dat die juist volle bak doorgaan, om met een 'goed gevoel' de nacompetitie in te gaan
Reply
#30
T00L Wrote:
Ricochan Wrote:
Hoef Wrote:Alsof pusvee van Vitesse wint... Het gaat waarschijnlijk tussen AZ en AZ

Ik geef AZ ook 95% kans want excelsior gaat zich sparen voor de nacompetitie....

denk dat die juist volle bak doorgaan, om met een 'goed gevoel' de nacompetitie in te gaan


tuurlijk en dan bruins en slory weer geblesseerd laten raken....zonder die 2 zijn ze niks.
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: