The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wedstrijden dinsdag en woensdag...
#61
Matig voetbal?

Bekijk alleen de goals dan maar even van deze wedstrijd.....

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=9GqSpdaJchg&mode=related&search=">http://www.youtube.com/watch?v=9GqSpdaJ ... ed&search=</a><!-- m -->

Vergeet dan vooral Liverpool - Arsenal, Chelsea en Manchester van dit seizoen niet.
Reply
#62
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:En hier is nummer 1:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=4iyNGIksbOQ">http://www.youtube.com/watch?v=4iyNGIksbOQ</a><!-- m -->

kennelijk vind jij dit bewust. voorbarig, ik vind dat op z'n zachtst gezegd discutabel.
Discutabel?! Boateng mag blij zijn dat ie nog kan voetballen. Een centimeter hoger en zijn knie was kapot geweest.

daarmee zeg je niets over het feit dat het een bewust actie was van gerard. ik zie dat er niet aan af.
Als je met gestrekt been op kniehoogte inkomt, ga je niet voor de bal. Dus ik weet niet of het een bewuste actie was, al vermoed ik dat wel, maar het is iig een idiote actie.

dit heeft niets met een gestrekt been inkomen te maken. hij schiet over de bal heen en op het moment dat zijn been gestrekt is raakt hij zijn tegenstander. dat is heel wat anders.

ik zie hier niets bewust in, en als dit het enige is dat je hebt is sneijder iig een grotere gek.
Reply
#63
Dugarry Wrote:2 jaar kampioen, daarvoor was het ook jaren niets.

Je komt ook met het feit dat er kampioenen in de CL horen te zitten. Valencia was dat niet, PSV wel, dan moet in jou ogen PSV toch veel sterker zijn, Ada?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=UY925KHO1WY&mode=related&search=">http://www.youtube.com/watch?v=UY925KHO ... ed&search=</a><!-- m -->

Zoek ook nog de goals maar even op van de FA cup finale 2005, misschien zouden ze gekken als Gerrard beter op kunnen nemen, wegens het maken van te mooie goals.
Ik heb nooit gezegd dat hij geen mooie goals maakt. Ik vind het ook een hele goede voetballer, maar er zit echt een steekje bij hem los en dit komt er zo nu en dan op het veld uit.
En ik heb nooit gezegd dat er alleen maar kampioenen in de CL horen te zitten, ik heb gezegd dat ik liever Chelsea in de CL zie omdat ik hen een CL-finale op hun palmares gun. Als reden heb ik aangevoerd dat ze een zwaardere weg tot de finale achter de rug hebben, sympathiekere spelers hebben en al jaren top presteren in de PL.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind het een sympathieke club, maar het voetbal dat ze spelen staat me gewoon al jaren niet zo aan.
En ondanks die kut-Mourinho, verdient Chelsea het gewoon om in de CL-finale te staan.

Maar aan de andere kant gun ik Milan ook wel de revanche tegen Liverpool, en ze hebben natuurlijk veel meer kans tegen Liverpool.

wat een gelul man. waarom verdient chelsea het dan? die hadden meer te besteden dan liverpool, dan is het toch knapper als liverpool het haalt?
en dat gezanik over het voetbal dat ze spelen... :roll: waarom zou je ajakkes dat wel een prijs gunnen..

ik vind het iig telkens weer een genot om naar gerard te kijken. =P~

Zelfde kan gezegd worden van Lampard. Vind ik persoonlijk ook een super speler.

Maakt mij niet zoveel uit wie er door gaat van de twee.
Vorig jaar over 2 wedstrijden 1 doelpuntje gezien maar het waren twee leuke wedstrijden.
Dus verwacht vanavond ook wel wat amusement :razz:
Make tea, not war
Reply
#65
waf Wrote:
Depor Wrote:[dat Duitsland het verdiend om te winnen

jij moest toch zo hard lachen om 'galory play'? dom he, 'die havensloebers'? ik moest ook lachen hoor, in het stadion, maar ik denk dat dat in jouw geval nogal ongepast is. :razz:

d en t zit ik nog wel eens naast, maar Galory play is wel heel erg triest...en "havensloebers" komt niet uit mijn toetsenbord
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#66
waf Wrote:dit heeft niets met een gestrekt been inkomen te maken. hij schiet over de bal heen en op het moment dat zijn been gestrekt is raakt hij zijn tegenstander. dat is heel wat anders.

ik zie hier niets bewust in, en als dit het enige is dat je hebt is sneijder iig een grotere gek.
Hij schiet over de bal heen?! :eeeek:

Ik ben op zoek, maar er zijn meer mensen als Dugarry en ik kan dus alleen maar goals van hem vinden.

Ik kan me een aantal tackles van jaren geleden herinneren waarover Tom Egberts toerndertijd zei dat het hem af en toe zwart voor de ogen werd en hij een belachelijke overtreding maakte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:dit heeft niets met een gestrekt been inkomen te maken. hij schiet over de bal heen en op het moment dat zijn been gestrekt is raakt hij zijn tegenstander. dat is heel wat anders.

ik zie hier niets bewust in, en als dit het enige is dat je hebt is sneijder iig een grotere gek.
Hij schiet over de bal heen?! :eeeek:

Ik ben op zoek, maar er zijn meer mensen als Dugarry en ik kan dus alleen maar goals van hem vinden.

Ik kan me een aantal tackles van jaren geleden herinneren waarover Tom Egberts toerndertijd zei dat het hem af en toe zwart voor de ogen werd en hij een belachelijke overtreding maakte.

Dat is toch zooooooooooooooooooo erg.....god als je nou gewoon typt dat je Chelsea leuker vind dan Liverpool, of dat het je geen fuck uitmaakt wie er wint...maar om nou met het argument te komen dat Gerard niet goed is omdat ie af en toe door het lint gaat...is wel heel slap.
vGalen was een briljante voetballer die af en toe door het lint ging maar dat maakt hem geen slechte voetballer en AZ geen slechte club...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#68
Depor Wrote:Dat is toch zooooooooooooooooooo erg.....god als je nou gewoon typt dat je Chelsea leuker vind dan Liverpool, of dat het je geen fuck uitmaakt wie er wint...maar om nou met het argument te komen dat Gerard niet goed is omdat ie af en toe door het lint gaat...is wel heel slap.
vGalen was een briljante voetballer die af en toe door het lint ging maar dat maakt hem geen slechte voetballer en AZ geen slechte club...
Icon_question

Ik heb nooit direct Gerrard als reden aangevoerd waarom ik liever zie dat Chelsea wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Hij schiet over de bal heen?! :eeeek:
idd. wat is je punt?
Reply
#70
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij schiet over de bal heen?! :eeeek:
idd. wat is je punt?
Het is maar goed dat jij geen scheidsrechter bent of in een tuchtcommissie zit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij schiet over de bal heen?! :eeeek:
idd. wat is je punt?
Het is maar goed dat jij geen scheidsrechter bent of in een tuchtcommissie zit...

goed argument! :roll:
Reply
#72
Ik heb geen argument nodig, de beelden spreken voor zich.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Ad Wim Wrote:Ik heb geen argument nodig, de beelden spreken voor zich.

en net gaf je nog toe dat je niet wist of het bewust is? en nu spreekt het allemaal voor zich. Xtragaap4de
Reply
#74
Het gaat hier niet over bewust of niet, het gaat erom of hij over de bal trapt of gewoon keihard en lomp inkomt. Ik zeg dat laatste en mijn inziens ondersteunen de beelden dat ook. Ik snap niet hoe je kunt denken dat hij alleen maar over de bal trapt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ad Wim Wrote:Het gaat hier niet over bewust of niet, het gaat erom of hij over de bal trapt of gewoon keihard en lomp inkomt. Ik zeg dat laatste en mijn inziens ondersteunen de beelden dat ook. Ik snap niet hoe je kunt denken dat hij alleen maar over de bal trapt...

dat is heel simpel. je kunt ook keihard inkomen terwijl je de bal wilt spelen. je bent pas de door jou genoemde gek als je dit soort overtredingen bewust maakt. daar nu, valt niets over te zeggen.

ik zie dat hij gewoon de bal wil wegschoppen. hij komt ook helemaal niet met een gestrekt been in. maar gemakshalve ga je daar maar niet op in.

ik had het zelf ook al onbehouwen genoemd. en het is zeker rood. deze actie is hoe dan ook een matige onderbouwing van je stelling.
Reply
#76
Leuke discussie hier :Big Grin
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#77
Depor Wrote:
waf Wrote:
Depor Wrote:[dat Duitsland het verdiend om te winnen

jij moest toch zo hard lachen om 'galory play'? dom he, 'die havensloebers'? ik moest ook lachen hoor, in het stadion, maar ik denk dat dat in jouw geval nogal ongepast is. :razz:

d en t zit ik nog wel eens naast, maar Galory play is wel heel erg triest...en "havensloebers" komt niet uit mijn toetsenbord

Dat is gewoon NL-se grammatica. Galory is gewoon een moeilijk buitenlands woord :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#78
Terrrrrry scooort de 1-0!! Tjakka Wink
Insane life.
Reply
#79
Waar kan ik tekenen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#80
Ekslem Wrote:Waar kan ik tekenen?


(Blanco)

.......


en hier

....


De rest vul ik naderhand wel in.
Insane life.
Reply
#81
Ekslem Wrote:Waar kan ik tekenen?
Echo
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#82
Carvalho speelt en Fereira op rechtsback
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#83
affluiten maar
Make tea, not war
Reply
#84
Wat een vooractie van drogba. Let ook op hoe ie wegloopt de diepte in =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#85
Het is ook Kalou #-o

edit: dit was een reactie op een niet zo snuggere post van LL, die hij snel verwijderd heeft :razz:
Reply
#86
Frank Snoeks, meestal heb ik niet zo moeite met hem als commentator, maar vanavond heeft-ie zo z'n favorietjes... :roll:
Reply
#87
Matador! Wrote:Frank Snoeks, meestal heb ik niet zo moeite met hem als commentator, maar vanavond heeft-ie zo z'n favorietjes... :roll:

"Mourinho mag dan een goede pianospeler zijn, de piano waarop hij speelt is wel erg goed"

"Er werd nul keer gelachen op de training van Chelsea. Nul keer, da's niet veel"

#-o :roll:
Reply
#88
Dat is Wright-Philps LL Wink
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#89
Voyou Wrote:Het is ook Kalou #-o

edit: dit was een reactie op een niet zo snuggere post van LL, die hij snel verwijderd heeft :razz:

:Big Grin Alleen Riekki had hem gesnapt :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#90
Matador! Wrote:Frank Snoeks, meestal heb ik niet zo moeite met hem als commentator, maar vanavond heeft-ie zo z'n favorietjes... :roll:

Hij zei nog iets over een armada, maar hij was daarna zo overstaanbaar dat ik die ongetwijfeld grote dommigheid gelukkig niet heb kunnen horen, maar toen hij voor de zoveelste keer zei dat iemand, Riise, uit zijn slof schoot, ben ik definitief afgehaakt.
Reply


Forum Jump: