The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Punten CL halve finales heen
#31
Cech, Petr (18.05M) 7

Brown, Wes (11.95M) 2
Terry, John © (18.50M) 14
O'Shea, John (14.70M) 2
Heinze, Gabriel (13.45M) 2

Taralidis, Yiannis (2.90M) 0
Lampard, Frank (18.05M) 3
Cristiano Ronaldo (15.90M) 7

Shevchenko, Andrei (19.45M) 3
Drogba, Didier (19.30M) 3
Rooney, Wayne (17.30M) 9

Quiz 3

55
Reply
#32
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:54 inclusief alles

Dan ik ook
:wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#33
46 dankzij wayne bridge Icon_evil pfffff
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#34
26 punten (excl quiz). Hopelijk kan ik me daarmee 'n beetje staande houden in de top.
Reply
#35
Van 69 naar 38 met 51 punten, quiz is nog niet meegeteld.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#36
het werd dus niets....zo de top10 uitgeduikeld :letitallout:
Reply
#37
Idd pagina 1... van 32 naar 24. Had stiekem op een wat 'stevigere' positie gehoopt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Van 18 naar 10, maar met nog 2 rondes te gaan kan het een 5e plaats worden maar ook een 80e.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#39
Lamme Lennie Wrote:Van 18 naar 10, maar met nog 2 rondes te gaan kan het een 5e plaats worden maar ook een 80e.

Das irri idd. Je kunt er van uitgaan dat er alles of niets gokteams komen die evt. nadelig voor ons uit kunnen pakken!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
Van 94 naar 67. Hopelijk volgende week in de top 30.
Insane life.
Reply
#41
Van 3 naar 6. Niet ontevreden, gezien het aantal gescoorde punten.
Reply
#42
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Van 18 naar 10, maar met nog 2 rondes te gaan kan het een 5e plaats worden maar ook een 80e.

Das irri idd. Je kunt er van uitgaan dat er alles of niets gokteams komen die evt. nadelig voor ons uit kunnen pakken!

hmm, tegen al mijn principes in heb ik me eens aan een gok team bezondigd met desastreus resultaat. Kan me van afgelopen jaren eigenlijk herinneren dat degenen die de laatst rondes degelijek consoliderende teams opstelden ook altijd hoger eindigden.
Reply
#43
voe Wrote:
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Van 18 naar 10, maar met nog 2 rondes te gaan kan het een 5e plaats worden maar ook een 80e.

Das irri idd. Je kunt er van uitgaan dat er alles of niets gokteams komen die evt. nadelig voor ons uit kunnen pakken!

hmm, tegen al mijn principes in heb ik me eens aan een gok team bezondigd met desastreus resultaat. Kan me van afgelopen jaren eigenlijk herinneren dat degenen die de laatst rondes degelijek consoliderende teams opstelden ook altijd hoger eindigden.

Dan herinner je je 2 jaar terug waarschijnlijk niet meer. Met nog een ronde of 5 te spelen stond ik rond de 80e plaats volgens mij. Vervolgens 5 keer met een gokteam erg goed gescoord en uiteindelijk nog 1e geworden. CL gaat echt om de laatste rondes, vooral bij verrassende uitslagen (juist omdat er dan veel mensen die lager staan voro de gokteams gaan) Maar dat was vast een uitzondering en meant to be ;-)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#44
Lamme Lennie Wrote:
voe Wrote:
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Van 18 naar 10, maar met nog 2 rondes te gaan kan het een 5e plaats worden maar ook een 80e.

Das irri idd. Je kunt er van uitgaan dat er alles of niets gokteams komen die evt. nadelig voor ons uit kunnen pakken!

hmm, tegen al mijn principes in heb ik me eens aan een gok team bezondigd met desastreus resultaat. Kan me van afgelopen jaren eigenlijk herinneren dat degenen die de laatst rondes degelijek consoliderende teams opstelden ook altijd hoger eindigden.

Dan herinner je je 2 jaar terug waarschijnlijk niet meer. Met nog een ronde of 5 te spelen stond ik rond de 80e plaats volgens mij. Vervolgens 5 keer met een gokteam erg goed gescoord en uiteindelijk nog 1e geworden. CL gaat echt om de laatste rondes, vooral bij verrassende uitslagen (juist omdat er dan veel mensen die lager staan voro de gokteams gaan) Maar dat was vast een uitzondering en meant to be ;-)

ah joh, glory hunter :Big Grin
iedereen gokken, dan doe ik nog ff tweekeer verstandig en hoop ik op een top10 plekkie te eindigen
Reply


Forum Jump: