The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




[OT] Oeps.....
#1
Vanavond een wedstrijdje zaalvoetbal. In de laatste dertig seconden wordt de bal de diepte ingespeeld en Mukkus trekt een sprintje richting bal.

Even dacht ik dat iemand tegen mijn kuit schopte, ik liet me vallen en zag niemand achter me. Gevoel van kramp en spierpijn in mijn rechterkuit, pijn trok opvallend snel weg en ik probeerde op te staan. Ik voelde eigenlijk meteen dat mijn voet ontstabiel was.

Diagnose in het ziekenhuis: afgescheurde achillespees.
Mukkus zit nu met zijn poot omhoog in een spalkgips, morgen wordt de pees weer operatief vastgezet.

Iemand die dit zelf heeft meegemaakt? Ben er inmiddels wel achter dat dit wel een langdurige kwestie gaat worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
euhm.. Khalilou Fadiga heeft dat voor momenteel, en ze vrezen dat hij nooit meer zal kunnen voetballen.
Is imho vrij uitzonderlijk dat je achillespees afscheurt, laat staan zonder enig contact

In alle geval:
Veel beterschap Muk :!:
Reply
#3
Beterschap Mukkus
Make tea, not war
Reply
#4
Niet meer voetballen maak ik me niet zo druk over. Ik voetbalde zeer recreatief een half uurtje in de 2 weken (misschien was dat het probleem wel....)

Cecilio Lopes heeft hetzelfde opgelopen afgelopen woensdag.

Heb wel gelezen dat dit vaker voorkomt bij mannen tussen de 30-40, die met enige regelmaat sporten. Ook dat het vaak gebeurt zonder lichamelijk contact (springen / sprinten ).
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Beterschap Muk
Reply
#6
Als je je relaties maar hoog kan houden..... :wink:

Zonder gekheid, dit is behoorlijk kut voor je.
Maar je hebt wel internet in de buurt, dus zo erg is het allemaal niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
dit gebeurde laatst toch tijdens psvee liverpool? of was dat die fadiga?

vond het op zich wel een opmerkelijk tafereel, hij nam de bal aan, zijn gezicht vertrok van pijn en hij keek verwijtend achterom (maar daar was in de verste verte niemand te bekennen) om vervolgens ter aarde te storten.

was ook zijn achillespees.

klote, maar sterkte met de operatie. er sterven jaarlijk maar 1735 mensen in een ziekenhuis, dat zijn er maar 3 per dag.

uhhh, mag ik je scc zondag lenen?
Reply
#8
waf Wrote:uhhh, mag ik je scc zondag lenen?

Nee, want ik ga proberen met mijn scc een plekje te veroveren op de invalide-tribune. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
Mukkus Wrote:Vanavond een wedstrijdje zaalvoetbal. In de laatste dertig seconden wordt de bal de diepte ingespeeld en Mukkus trekt een sprintje richting bal.

Even dacht ik dat iemand tegen mijn kuit schopte, ik liet me vallen en zag niemand achter me. Gevoel van kramp en spierpijn in mijn rechterkuit, pijn trok opvallend snel weg en ik probeerde op te staan. Ik voelde eigenlijk meteen dat mijn voet ontstabiel was.

Diagnose in het ziekenhuis: afgescheurde achillespees.
Mukkus zit nu met zijn poot omhoog in een spalkgips, morgen wordt de pees weer operatief vastgezet.

Iemand die dit zelf heeft meegemaakt? Ben er inmiddels wel achter dat dit wel een langdurige kwestie gaat worden.

Enkelbanden gescheurd, kruisband zit er niet meer, lies afgescheurd...maar dit heb ik nog niet gezien/gehoord...weet wel dat je met een afgescheurde achillespees wel een paar maandjes (en met pech jaartjes) zoet bent. Operatie is wel te doen, maar die revalidatie is echt naar aangezien je met pech opnieuw kan leren lopen.

Enne beterschap!

Edit 10-12 weken.....

http://www.fysiowarmond.nl/achilles.html
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#10
Sterkte, ouwe geit, maar zijn er bij Heerenveen dan ook tribunes voor normale mensen?
May The Schwartz Be With You
Reply
#11
BeterSCHAAP !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#12
ai erg naar Mukkus. sterkte kerel..
The great old Ludwig von...
Reply
#13
Mukkus sterkte. Nu wordt je zeker in de watten gelegd Wink
Insane life.
Reply
#14
Sterkte met de operatie Mukkus en beterschap!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Hela, das niet zo mooi idd. Gelukkig nog nooit iets gescheurd of gebroken in mijn benen. Wel alle mogelijke pezen en spieren opgerekt, gekneusd en/of ontstoken gehad, maar verder alleen maar artritis in beide knieën. :|
Niet zo'n hele gekke gedachte dat 'het ligt' aan slechts een halfuurtje ballen per 2 weken. :wink: Sterkte in ieder geval, want dit kost je minimaal een half jaar...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
oef sterkte muk! altijd een van mn grootste angsten geweest om een spier af te scheuren (klopt af)
Reply
#17
Ekslem Wrote:Sterkte met de operatie Mukkus en beterschap!
Nu kan je wel lekker in de watten laten leggen!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#18
Beterschap, je zit klaar voor langs de lijn zondag.

Volgens mij heeft Thieme Klompe dit ook meegemaakt bij Heerenveen, nietwaar?
Mijn gras is groener
Reply
#19
Gast. Veel beterschap en sterkte met de operatie.

[Image: 0000000673yj3.gif]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#20
Beterschap.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#21
Sterkte Mukkus, lijkt me geen fijne blessure (al zijn die nooit fijn)

Ik hoop dat hier achterpoten in passen:

[Image: foto006.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#22
Beterschap Mukkus, kolere blessure is dat.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#23
Ik denk aan je Muk!!
Sterkte
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#24
God go pay you, sheepfucker. :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#25
Dit klinkt niet best Mukk.
Gelukig zit je been er nog aan :wink:

Heb vorig seizoen zelf met een schwalbe mijn schouder uit de kom geholpen en dat was ook vrij pijnlijk. Wat ook pijnlijk was, was dat iedereen het ook als een schwalbe zag, maar niemand begreep waarom ik als een speenvarken zat te schreeuwen en me links liet liggen. Het was de eerste keer dat de schouder uit de kom vloog en het schijnt daarna sneller te gebeuren. Maar voorlopig heb ik de schwalbes maar achterwege gelaten.
What, me worry?
Reply
#26
Operatie gister gehad, viel reuze mee. Kreeg een ruggeprik en dat was wel even raar dat je onderkant 'verlamd' is. Na de operatie kreeg ik weer wat tintelingen in mijn onderbuik en bovenbenen. Ik masseerde mijn bovenbenen en wat je dan voelt is heel raar. Je lul voelt ook aan alsof je een sausijsje (wel 3x zo groot) in je onderbroek hebt liggen.

Nu een dag of 10 spalkgips, hechtingen eruit en krijg ik 'loop'gips. Maar ik mag niet langer dan een half uurtje tot een uurtje per dag belasten. Daarna zie ik het nog wel.

Ik heb nu wel een rolstoel...........met sterwielen! Maandag als Koos A. Koninginnedag vieren. Mensen om me heen maken al ruzie wie mij naar het terras mag rollen.

Dank voor het medeleven!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
Het gaat dus allemaal op rolletjes.

Succes ermee Mukk.
What, me worry?
Reply
#28
:lol:

Mooi dat je een grappige draai aan het verhaal weet te geven, Mukkus... Sterkte met de revalidatie!
Reply
#29
Mukkus Wrote:Even dacht ik dat iemand tegen mijn kuit schopte, ik liet me vallen.
:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Mukkus Wrote:Operatie gister gehad, viel reuze mee. Kreeg een ruggeprik en dat was wel even raar dat je onderkant 'verlamd' is. Na de operatie kreeg ik weer wat tintelingen in mijn onderbuik en bovenbenen. Ik masseerde mijn bovenbenen en wat je dan voelt is heel raar. Je lul voelt ook aan alsof je een sausijsje (wel 3x zo groot) in je onderbroek hebt liggen.

Nu een dag of 10 spalkgips, hechtingen eruit en krijg ik 'loop'gips. Maar ik mag niet langer dan een half uurtje tot een uurtje per dag belasten. Daarna zie ik het nog wel.

Ik heb nu wel een rolstoel...........met sterwielen! Maandag als Koos A. Koninginnedag vieren. Mensen om me heen maken al ruzie wie mij naar het terras mag rollen.

Dank voor het medeleven!


Had jij ook last van het rare gevoel dat het gevoel weer terugkomt in je benen (vond ik eng, het zal maar niet terugkomen)
Ik moest nodig zeiken, leunend op 1 been en dan je leuter niet in je hand voelen blijft het meest verschrikkelijke gevoel dat ik ooit heb gehad.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: