The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV kampioen!
#91
Ook bij Kluivert gingen de remmen weer los :wink:

[Image: 148628_661_1178020613168-HULDIGING18.jpg]
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#92
Ekslem Wrote:Ook bij Kluivert gingen de remmen weer los :wink:

[Image: 148628_661_1178020613168-HULDIGING18.jpg]

Misschien kan ie even door Best gaan rijden :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#93
Gefeliciteerd psv-ers, behalve Peter.

Ik bleef zeggen dat psv kampioen zou gaan worden, alleen 1 wedstrijd voor het einde had ik m'n geld toch op AZ gezet....

Knappe prestatie die laatste pot.
Reply
#94
Thx Fabian!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#95
Feli PSV. Knap zo'n laatste pot!
Reply
#96
Wat werd Schuitema gister uitgefloten door het PSV publiek. Koeman kreeg applaus. Ben benieuwd of ie volgend jaar nog trainer is! Koeman heeft binnen 3 dagen duidelijkheid geeist.

Jammer dat op het laatst een aantal malloten het veld bestormde waardoor er een abrupt einde kwam aan de huldiging.

EDIT:
Quote:Schuitema: "Uiterst reëel dat Koeman blijft"
01 mei 2007


De kans dat Ronald Koeman ook volgend jaar nog trainer van PSV is, is "uiterst reëel". Dat heeft PSV-voorzitter Frits Schuitema dinsdagavond na de huldiging van de landskampioen 2006-2007 gezegd tegen Omroep Brabant.


In het gesprek dat het clubbestuur op korte termijn met de coach heeft, zal echter ook aan de orde komen dat een aantal dingen beter moet, legde hij uit. Club en trainer moeten het daar volgens hem samen over eens worden. De preses zei de steun van het Eindhovense publiek voor Koeman in zijn oordeel mee te wegen. Tijdens de huldiging in het Philips-stadion werd Koeman hartstochtelijk toegejuicht, terwijl Schuitema een fluitconcert kreeg.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#97
Het is voor de concurrentie te hopen dat Koemen bij PSV blijft. Hij is nu op het nippertje met een hoop mazzel nog net kampioen geworden, maar dat lukt hem geen tweede keer.
May The Schwartz Be With You
Reply
#98
Berend Botje Wrote:Het is voor de concurrentie te hopen dat Koemen bij PSV blijft. Hij is nu op het nippertje met een hoop mazzel nog net kampioen geworden, maar dat lukt hem geen tweede keer.

Beaam. Mss 'verdient' ie het wel om te blijven door het resultaat, maar ik ben absoluut niet onder de indruk van zijn trainerscapaciteiten en alles wat daarbij komt kijken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#99
Quote:Jammer dat op het laatst een aantal malloten het veld bestormde waardoor er een abrupt einde kwam aan de huldiging.

+

Quote:Schuitema: "Uiterst reëel dat Koeman blijft"

=

[Image: gerets.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dan laat Koeman maar zitten :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Berend Botje Wrote:Het is voor de concurrentie te hopen dat Koemen bij PSV blijft. Hij is nu op het nippertje met een hoop mazzel nog net kampioen geworden, maar dat lukt hem geen tweede keer.

Beaam. Mss 'verdient' ie het wel om te blijven door het resultaat, maar ik ben absoluut niet onder de indruk van zijn trainerscapaciteiten en alles wat daarbij komt kijken.

Beaam. Net als bij zijn vorige clubs zijn de meeste transfers die hij 'geregeld' heeft (nog) niet echt succesvol (om het maar eens zacht uit te drukken), het resultaatvoetbal is een keer uitgewerkt (zeker als Alex, Cocu, Farfan en misschien Gumus wegvallen) en het gemekker om 'zekerheid' van de directie als je op de een-na-laatste speeldag het kampioenschap lijkt te verspelen is natuurlijk slapjanusserij van de eerste orde.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Excelsior-directeur boos op 'arrogant PSV'

2/5/2007 8 :50

'Het verbaast me dat ik helemaal niets uit Eindhoven heb gehoord', moppert Simon Kelder, algemeen directeur van Excelsior. Hij had verwacht dat PSV de Rotterdamse club zou bedanken omdat het AZ een nederlaag aansmeerde op de slotdag van de competitie en PSV zo op weg naar de titel hielp.
Voor Excelsior stond zondag eigenlijk weinig op het spel, alleen de strijd met RKC Waalwijk om de zestiende en zeventiende plaats. En de sportieve eer natuurlijk. Aan die sportieve eer hielden de Kralingers zich door koploper AZ met 3-2 te tackelen.

'PSV roept de hele tijd dat het de beste is', klaagt Kelder in het Algemeen Dagblad. 'Ik snap niet waar ze die arrogantie vandaan halen. Als wij onze sportieve plicht niet hadden gedaan, was AZ gewoon kampioen geweest. Maar de teneur vanuit Eindhoven is dat Ajax het heeft laten liggen. De naam Excelsior is daar niet één keer genoemd.'

Overigens hebben supporters van PSV zich wel laten horen. Enkele hebben bij de ingang van het stadion van Excelsior een spandoek opgehangen met de tekst 'Bedankt', terwijl ze bovendien zouden hebben toegezegd de Rotterdammers te steunen in hun strijd tegen degradatie.

Calimero Het moet er nog bijkomen dat ze hun sportieve plicht NIET hadden gedaan, zoals Vitesse ( :wink: ), dan hadden ze alsnog direct teruggezet moeten worden naar de Trappistenliek!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
AZ-trainer boos op 'arrogant PSV'

2/5/2007 8 :50

'Het verbaast me dat ik helemaal niets uit Eindhoven heb gehoord', moppert Louis van Gaal, technisch directeur van AZ. Hij had verwacht dat PSV de Alkmaarders zou bedanken omdat het tegen Excelsior tegen een nederlaag aanliep en PSV zo op weg naar de titel hielp.

'PSV roept de hele tijd dat het de beste is', klaagt van Gaal in het Algemeen Dagblad. 'Ik snap niet waar ze die arrogantie vandaan halen. Als wij gewoon gewonnen hadden was AZ gewoon kampioen geweest. Maar de teneur vanuit Eindhoven is dat Ajax het heeft laten liggen. De naam AZ is daar hooguit één keer genoemd.'

Overigens hebben supporters van PSV zich wel laten horen. Enkele hebben bij de ingang van het DSB stadion van AZ een spandoek opgehangen met de tekst 'Bedankt', terwijl ze bovendien zouden hebben toegezegd de Alkmaarders te steunen in de play-offs.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
:lol: :lol: =D>
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Daar kan je wel een mooie voor 't Wereldje van bakken.... :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Daar kan je wel een mooie voor 't Wereldje van bakken.... :lol:

Ook Scheringa, Jaakke en Bakker wachten nog op een bedankje uit Eindhoven.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Daar kan je wel een mooie voor 't Wereldje van bakken.... :lol:

Ook Scheringa, Jaakke en Bakker wachten nog op een bedankje uit Eindhoven.

Kiek es an. Zo moeilijk is't niet.... =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:wo 02 mei 2007, 10:13 | 4 reacties
15.000 euro boete voor PSV-fan
EINDHOVEN - PSV bestraft een supporter die zondag na het laatste fluitsignaal van de kampioenswedstrijd tegen Vitesse, het veld opliep met een boete van 15.000 euro en een stadionverbod van tien jaar. Veiligheidsmanager Frank Wijnveld heeft dat woensdag aangekondigd.

Het is voor het eerst dat PSV deze zware straf uitdeelt sinds de club twee jaar geleden de hekken om het veld weghaalde. Wijnveld kon nog niet zeggen wat er gaat gebeuren met de honderden fans die dinsdagavond de huldiging op het veld verstoorden.

Nadat zondag in Eindhoven bekend was geworden, dat PSV aan de 5-1-overwinning net genoeg had voor het kampioenschap, renden enkele supporters het veld op. Een van hen is geïdentificeerd en hij kan de zware sanctie verwachten, zei Wijnveld.

Volgende week zoekt PSV uit wie dinsdagavond hun blijdschap niet wisten te beheersen. Wijnveld merkt op dat er geen wedstrijd was gespeeld, de permanente lage hekken al waren vernield en dat mogelijk ook mensen met stadionverboden aanwezig waren, omdat daarop niet werd gecontroleerd.


Er komt iets boven borrelen over boeren, hekken verwijderen rond een weiland, gras groener bij de buren, maar ik moet zo eerst maar even lunchen, denk ik.... Confused
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ajax bedankt :cheers:

Quote:'Ajax beloofde Excelsior winstpremie'

Excelsior-speler Robert Braber stelt dat Ajax vorig weekeinde zijn winstpremie heeft uitgeloofd aan Excelsior als de Rotterdammers van AZ zouden winnen. Het zou gaan om een bedrag van circa zevenduizend euro per speler.


"Maar hoe hoog precies die premie was, kan ik niet zeggen. Het ging om een leuk bedrag en dat is altijd meegenomen", laat Braber weten in Het Parool. Volgens de aanvaller is het geld nog niet overgemaakt. "We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden."

Door de 3-2 overwinning van Excelsior liep AZ het landskampioenschap mis. Ajax passeerde de Alkmaarders op de ranglijst door met 2-0 te winnen bij Willem II. De zege was uiteindelijk niet voldoende voor de titel aangezien PSV met 5-1 zegevierde tegen Vitesse.

Ajax zegt niets te weten over een premie. Persvoorlichter Marcel Baas: "'Maar ik ga het wel uitzoeken.'' Ook Excelsior-trainer Ton Lokhoff is niet op de hoogte: "'Ik weet niets af van een premie. 'Ik heb die jongens laten weten dat dit het moment was om het land te laten zien wat we in huis hebben. Ik wil gewoon altijd winnen."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Misselijkmakend Puke
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
je bedoelt die prutsers die nu proberen om geld te slaan uit het feit dat ze gewonnen hebben?
The great old Ludwig von...
Reply
ik zou het niet erg vinden. toch geen omkoping? het is erger als ajakkes het nu zou ontkennen en niet betaalt.
Reply
Hup Braber. Eerst Treesong op het verkeerde been zetten en nu dit. :lol:

Als dit overigens echt waar is, is het een zeer kwalijke zaak. Onderzoekje lijkt me zeker op zn plaats, dit is toch simpelweg niet toegestaan? Omkoping is het niet, maar toch ook weer wel. Misschien hadden ze zich zonder die premie in het vooruitzicht wel als makke schapen naar de slachtbank laten leiden. 7.000 euro is voor zo'n Braber volgens mij een behoorlijk bedrag. Kon Ajax wel eens op minpunten komend seizoen komen te staan als je het mij vraagt. Gaat toch in totaal om meer dan een ton wat richting Excelsior gaat zo. Kun je toch een halve Tommie v/d Leegte voor kopen! :p

Mooiste vind ik nog dat Ajax wil overhandelen over de premie (terwijl Excelsior zijn deel van de overeenkomst is nagekomen) omdat ze er niks aan hebben gehad. Kan ik in de supermarkt soms ook mn geld terugkrijgen als ik iets heb gekocht wat ik vervolgens te lang in de koelkast laat staan waardoor het over de datum raakt? :lol:
Reply
waarom zou dit niet mogen? een prikkel om ze harder te laten lopen. lijkt me prima. heeft niets met omkoping te maken.
Reply
Hup Braber! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Is niet omkopen..Omkopen zou zijn: AZ betalen om te verliezen Smile
Dit is gewoon zoiets van we weten dat jullie nacompetitie moeten spelen, bonusje als jullie geen competitievervalsing doen en gewoon keihard werken voor die 7 rooitjes...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
vind t ook geen omkoping. Als jij als miljonair de spelers van een cluppie een premie beloofd, mag dat dan wel volgens jou Peter?
Los daarvan geloof ik er weinig van
The great old Ludwig von...
Reply
Braber zag dattie buiten de top 100 zou vallen bij CM en wilde koste wat het kost een petje kopen.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gebeurt vaker in het voetbal, onzin dat het 'omkoping' is, lijkt me gewoon toegestaan.

Dan zouden 'premies' an sich namelijk niet meer mogen, zou dan ook 'omkoping' zijn ?!

:eeeek:
Reply
Dit mag idd wel. Ik vond het alleen een mooi verhaal :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: