The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wedstrijden dinsdag en woensdag
#1
speciaal voor de nieuwe Wink

1-0 voor Liverpool, door Agger. Geel voor A. Cole en Drogba mist zojuist een levensgrote kans op de gelijkmaker. Liverpool heeft een licht overwicht.

Zo, een half uur wedstrijd in 4 zinnen samengevat :razz:
Reply
#2
Chelsea begint nu toch (helaas) iets meer in de wedstrijd te komen heb ik het gevoel...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#3
Voyou Wrote:speciaal voor de nieuwe Wink

1-0 voor Liverpool, door Agger. Geel voor A. Cole en Drogba mist zojuist een levensgrote kans op de gelijkmaker. Liverpool heeft een licht overwicht.

Zo, een half uur wedstrijd in 4 zinnen samengevat :razz:
=D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#4
aiaiaiaiaiaiaaaaaiiiiiii Dirk kopt op de lat! #-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#5
Gelukkig is de stand na 120min bepalend dus er is nog hoop.....
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#6
Heerlijke pot!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
En we krijgen een verlenging =D>
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#8
Ad Wim Wrote:Heerlijke pot!

Niet overdrijven he? Het golft mooi op en neer, maar echt goed wordt er niet gevoetbald. Er zijn ook weinig echte kansen geweest.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
jammer...gegokt en verloren.....laat dan nu dirk het maar doen!
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#10
Pienanties! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#11
Jeuj! Mis! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#12
Hup Dirk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Het mooiste van deze uitslag is natuurlijk dat die strontvervelende Portugees WEER niet de CL gaat winnen! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#14
En ook geen kampioen wordt :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Kippevel... =D>

Wat een wedstrijd, wat een entourage. Woonde ik maar in Liverpool met een seasonticket.

En een terechte uitslag natuurlijk, want die afgekeurde 2-0 van Dirk was geen buitenspel. Hakkuh
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#16
Het mooiste van deze uitslag is natuurlijk dat die strontvervelende en misselijkmakende (goede voetballer) Robben zijn strafschop miste en de CL niet gaat winnen! =D>
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#17
Ik vind de wederopstanding van Boudewijn wel opmerkelijk. Ik gaf een paar jaar geleden geen cent meer voor deze linkspoot.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#18
Idd wat een geweldige sfeer =D> . Ik heb genoten.
Zenden speelt idd als herboren. In deze vorm en met een basisplaats bij de Reds zal ie zeker niet naar PSV gaan.

Wel opvallend dat de wissels (al dan niet gebracht voor een pingel, Geremi zeker wel) beide misten aan Chelsea zijde. De misser van Robben zag je aankomen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Ekslem Wrote:De misser van Robben zag je aankomen.

ik had zo'n vermoeden, maar toch vond ik hem niet slecht ingeschoten. hoewel, als reina zo ver in de hoek komt moet hij eerder die richting op bewegen dan dat de nemer schiet. toch goed gekeept ook.

geweldige sfeer daaro op anfield. ik hoop van harte op een finale liverpool-milan.

dirrekie kuijt ole ole! Hakkuh
Reply
#20
waf Wrote:
Ekslem Wrote:De misser van Robben zag je aankomen.

ik had zo'n vermoeden, maar toch vond ik hem niet slecht ingeschoten. hoewel, als reina zo ver in de hoek komt moet hij eerder die richting op bewegen dan dat de nemer schiet. toch goed gekeept ook.

geweldige sfeer daaro op anfield. ik hoop van harte op een finale liverpool-milan.

dirrekie kuijt ole ole! Hakkuh

Robben koos een hoek en keek verder niet naar de keeper. Reina zag waar de bal zou komen en vertrok volgens mij al voor Robben schoot. Als je een hoek kiest moet ie harder en niet half hoog.

Zenden nam hem ongeveer hetzelfde. Verschil was dat hij wel ook naar de keeper keek.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Probable teams
Milan: Dida; Massimo Oddo, Alessandro Nesta, Kakha Kaladze, Marek Jankulovski; Gennaro Gattuso, Andrea Pirlo, Massimo Ambrosini; Kaká, Clarence Seedorf; Filippo Inzaghi.

Man. United: Edwin van der Sar; John O'Shea, Nemanja Vidić/Rio Ferdinand, Wes Brown, Gabriel Heinze; Darren Fletcher, Michael Carrick; Cristiano Ronaldo, Paul Scholes, Ryan Giggs; Wayne Rooney.

Volgens uefa.com
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
Nou, laat ManU maar winnen vanavond. Dat er maar geen corrupte spaghettivreters in die finale staan. Ik heb wel zo'n verschrikkelijke hekel aan die Pipo "wat-is-iedereen-toch-tegen-mij-gezicht" Inzaghi. Als die in je selectie zit en dat geldt ook voor Robben, dan verdien je het om nooit iets te winnen en elk seizoen met -8 te beginnen. Icon_twisted
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#23
joep Wrote:elk seizoen met -8 te beginnen. Icon_twisted

Ach, je hebt ook teams die zelfs met -10 eindigen en toch nog keurig 7e worden :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#24
:lol: =D>


Wat een heerlijk avondje, volgende keer neem ik de laatste vlucht ipv de eerste, al was ie dubbel zo duur. Terechte overwinning, kon niet beoordelen of het een goede wedstrijd was, spannend was het wel. Mn stem ben ik kwijt, maar dat zijn zorgen voor morgen.

Kan via een belg naar de finale, 3-daagse reis voor 1250,- incl. kaartje. Vind het iets te gortig, dus probeer het wat goedkoper te regelen, anders in de pub vrees ik.

We hadden trouwens vrij laat in de gaten dat die goal, van Kuijt bleek later, afgekeurd werd. Op de beelden zag ik net dat het geen buitenspel was, je moet namelijk met je hele lichaam voorbij de laatste verdediger zijn en niet alleen met je flaporen.


Bij de 1-0 werd de geluidsbarriere doorbroken denk ik, wat een pokke herrie.

Hink op twee gedachten, als we winnen hoop ik dat we dat van Mancs doen, als we verliezen hoop ik dat Milan de tegenstander zal zijn.

Ik kijk dus niet vanavond.
Reply
#25
Dugarry Wrote:Op de beelden zag ik net dat het geen buitenspel was, je moet namelijk met je hele lichaam voorbij de laatste verdediger zijn en niet alleen met je flaporen.

:roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#26
Liverpool FC's heroic goalkeeper Pepe Reina was burgled on Tuesday night as he was helping send the club through to the Champions League final.
The 24-year-old Spaniard saved two out of three spot kicks in a penalty shoot-out against Chelsea at Anfield.

But he returned from celebrating the win in the early hours of Wednesday to find his home in Woolton, Liverpool, had been ransacked.

A number of high value items and the player's Porsche Cayenne was taken.
Reply
#27
Anders plaats deze onzin twee keer! :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#28
Ekslem Wrote:Anders plaats deze onzin twee keer! :roll:

Mag dit in het taaltopic?
Reply
#29
Dugarry Wrote:
Ekslem Wrote:Anders plaats deze onzin twee keer! :roll:

Mag dit in het taaltopic?

Tuurlijk. Doe dan meteen die van jezelf er even bij :wink:

Quote:Barca, it's only for loan
In Athens, Greece
It's coming back home!

The Fab. Five: '77, '78, '81, '84 & '05

Het kan nog steeds Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#30
1-0 door Kaka © Hakkuh Hakkuh
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: