The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




10.30 uur
#31
Ik zeg: nieuwe scout aantrekken en Ijzeren Rinus op de bank :!:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#32
Treesong Wrote:Ik zeg: nieuwe scout aantrekken en Ijzeren Rinus op de bank :!:

En dan Cruijf en Rinus tezamen uitnodigen in Holland Sport Hakkuh
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#33
'De nederlaag tegen SC Heerenveen was de druppel. Ik heb alles gegeven wat in me zat, maar het houdt een keer op. Daarom stap ik nu op.' Erwin Koeman diende donderdag zijn ontslag in bij Feyenoord, vier dagen nadat de competitie voor de Rotterdammers was geëindigd met de zevende plaats.
Slechts zes keer presteerde Feyenoord qua puntentotaal slechter dan in het huidige seizoen. Koeman en zijn mannen sprokkelden deze competitie 53 punten bijeen. Omgerekend naar de huidige telling van drie punten per overwinning is dat nog niet de zwakste prestatie, maar wel een van de minste.

Feyenoord beleefde zijn dieptepunt eind jaren tachtig en begin jaren negentig. Zowel in het seizoen 1989/90 als in 1990/91 pakte de club - omgerekend - veertig punten. In 1990 leverde dat de elfde plaats op, een jaar later was die productie goed voor de achtste positie.

Met de 53 punten die Feyenoord dit seizoen verdiende, heeft Koeman allerminst aan de verwachtingen kunnen voldoen. Toch lijkt de coach dat anders te zien, getuige de woorden tijdens zijn afscheid. 'Of ik er niet genoeg heb uitgehaald? Ik denk dat het nog een wonder is dat we tot de laatste speeldag om de vijfde plek hebben gespeeld.' :o
Reply
#34
gittermaster Wrote:Ik denk dat Jans zeker geen verkeerde coach is.
Duo met Been en van Hanegem lijkt me voor Feyenoord ook niet verkeerd.
Maar of Been als duo met als natuurlijke leider met van Hanegem wilt werken vraag ik me af.Ik denk wel dat t belangrijk is voor Feyenoord dat er een echte feyenoorder komt.
Heeft Richard Witschge zijn papieren al?

Willem wil niet onder Bosz werken en Mario wil nu vast niet meer assistent zijn. En ik neem aan dat je ROB Witschge bedoelt of was het een grapje? In het laatste geval: cry
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#35
Richard Witsche en Tonny Bruins-Slot lijkt me de beste oplossing dan. :p
Reply
#36
Peter Wrote:Richard Witsche en Tonny Bruins-Slot lijkt me de beste oplossing dan. :p

Voor Ajax als gekke Henkie ontslagen wordt na verlies in de bekerfinale en in de play-offs ook voorronde CL niet haalt?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#37
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Richard Witsche en Tonny Bruins-Slot lijkt me de beste oplossing dan. :p

Voor Ajax als gekke Henkie ontslagen wordt na verlies in de bekerfinale en in de play-offs ook voorronde CL niet haalt?

Nee, Henk mag sowieso blijven. Hem mag je pas volgend seizoen afrekenen op het missen van de titel.
Reply
#38
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Richard Witsche en Tonny Bruins-Slot lijkt me de beste oplossing dan. :p

Voor Ajax als gekke Henkie ontslagen wordt na verlies in de bekerfinale en in de play-offs ook voorronde CL niet haalt?

Nee, Henk mag sowieso blijven. Hem mag je pas volgend seizoen afrekenen op het missen van de titel.

Dan pas? Dat zou namelijk al het tweede jaar zijn zonder titel en zonder CL. Dat lijkt me voldoende voor een tramkaartje naar het CWI.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#39
[Image: cruijff.JPG]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
Wat heeft fortunecity daar mee te maken?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#41
Feyenoord zoekt toch investeerders?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
Co Adriaanse staat open voor avances Feyenoord

4/5/2007 9 :07

'Van mij mag Co Adriaanse komen', vertelde Theo Lucius nadat coach Erwin Koeman was opgestapt bij Feyenoord. De huidige trainer van Metalurg Donetsk zegt open te staan voor een Rotterdams avontuur.
'Ik zeg niet per definitie nee', reageerde Adriaanse via televisiezender Tien op de suggestie van Lucius. De 59-jarige coach ging halverwege dit seizoen aan de slag bij de club uit Oekraïne, waarmee hij momenteel de negende plaats bezet in de competitie van zestien ploegen.

Lucius is net als enkele andere Feyenoorders van mening dat de huidige spelersgroep een harde hard nodig heeft. 'De discipline moet in elk geval worden aangehaald', zegt de Brabander in het Algemeen Dagblad. Volgens de aanvoerder was Koeman 'te aardig geweest'. 'Koeman heeft de spelers te lang de hand boven het hoofd gehouden. En niet alleen de spelers, ook anderen binnen de club heeft hij altijd beschermd. Hij had wel iets harder mogen zijn.'

Lucius ziet geen bezwaar in het Amsterdamse verleden van Adriaanse. 'Of hij past bij Feyenoord? Een trainer van dat formaat past bij elke club. Als de resultaten onder hem goed zijn, wordt Adriaanse hier echt wel geaccepteerd.'

Ook ploeggenoot Stijn Huysegems, die Adriaanse nog kent van zijn periode bij AZ, ziet een hereniging met de coach wel zitten. 'Co zou voor Feyenoord zeer geschikt zijn. Hij houdt van fris aanvallend voetbal en is in staat een groep bij elkaar te houden. We hebben het soms te gemakkelijk opgevat. Co is daar heel scherp in. Hij staat altijd boven de spelersgroep en is echt de baas. Dat hebben we hier nodig.'
The great old Ludwig von...
Reply
#43
Zou de persconferenties nog mooier maken. Met Ten Cate, van Gaal en Koeman bij 3 van de 4 beste clubs (op papier :p) is het leuk, als Adriaanse dan bij de 4e club gaat zitten wordt het smullen.. =P~
Reply
#44
Peter Wrote:Zou de persconferenties nog mooier maken. Met Ten Cate, van Gaal en Koeman bij 3 van de 4 beste clubs (op papier :p) is het leuk, als Adriaanse dan bij de 4e club gaat zitten wordt het smullen.. =P~

Co en Lowie mogen elkaar wel en Henk en Ronald zijn ook geen vijanden, dus dat worden dan mooi twee synchroonduo's. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#45
Lowie en Henk waren gister twee handen op 1 buik!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
hoor van mijn rotterdamse kameraad dat volgens hem ook de harde kern er wel achter staat.
Denk persoonlijk dat hij DE man is om Feyenoord weer naar een hoger plan te brengen. Denk wel dat hij daar de tijd voor moet krijgen en gewoon 3 seizoenen minimaal moet blijven zitten
The great old Ludwig von...
Reply
#47
Ekslem Wrote:Lowie en Henk waren gister twee handen op 1 buik!

En het is nu al zeker dat ze elkaar zondag na de wedstrijd in de haren vliegen omdat de 1 vind dat ie terecht gewonnen heeft terwijl de ander vind dat ie onterecht verloren heeft. :p
Reply
#48
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Lowie en Henk waren gister twee handen op 1 buik!

En het is nu al zeker dat ze elkaar zondag na de wedstrijd in de haren vliegen omdat de 1 vind dat ie terecht gewonnen heeft terwijl de ander vind dat ie onterecht verloren heeft. :p

En omdat de een vindt dat de ander onterecht gewonnen heeft en omdat de ander vindt dat de een terecht verloren heeft. Het is maar hoe je het bekijkt. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#49
gittermaster Wrote:hoor van mijn rotterdamse kameraad dat volgens hem ook de harde kern er wel achter staat.
Denk persoonlijk dat hij DE man is om Feyenoord weer naar een hoger plan te brengen. Denk wel dat hij daar de tijd voor moet krijgen en gewoon 3 seizoenen minimaal moet blijven zitten

En zoals gezegd een flinke zak geld
Make tea, not war
Reply
#50
Quote:Van Hanegem twijfelt over tijdelijk trainerschap
Auteur : Marcel Snip . 4 mei 2007 01:56 . 20 Reacties

Willem van Hanegem heeft tegenover televisiezender RTL laten weten dat hij het tijdelijke trainerschap bij Feyenoord als een serieuze optie ziet. Mocht Feyenoord Van Hanegem benaderen om de club te leiden in de play-offs, dan zal hij het naar eigen zeggen zeker overwegen.

Van Hanegem, zeer geliefd bij het Legioen, zei eerder niet bij Feyenoord te willen werken vanwege zijn zeer slechte band met technisch directeur Peter Bosz, maar lijkt nu misschien voor een korte periode wel een uitzondering te willen maken. Verder wist Van Hanegem ook nog te vertellen dat Co Adriaanse geen interesse heeft in een baan als trainer bij Feyenoord. 'De Kromme' spreekt daarmee andere berichten tegen, waarin werd gezegd dat Adriaanse wél wilde luisteren naar een voorstel van de club uit Rotterdam-Zuid.

Prachtige nieuwsmakerij van wat gewoon 'een hengeltje uitgooien' was van Blahblahblah Barend gisteravond. Willem zei namelijk alleen maar dat hij open zou doen als ze op de stoep stonden. :Big Grin Over Bosz is niet gesproken over Co zei hij, volgens mij, alleen maar dat hij dacht dat die niet zou willen, omdat hij nog maar net bij die olieclub zit.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#51
gittermaster Wrote:hoor van mijn rotterdamse kameraad dat volgens hem ook de harde kern er wel achter staat.

met alle respect voor je hand in hand kameraad, ik betwijfel dat ten zeerste, als ik zo de feyenoordforums eens vluchtig doorneem...

ik denk dat die kern, wie dat dan ook wezen mag, juist fel tegen deze praatjesmaker is.
Reply
#52
waf Wrote:
gittermaster Wrote:hoor van mijn rotterdamse kameraad dat volgens hem ook de harde kern er wel achter staat.

met alle respect voor je hand in hand kameraad, ik betwijfel dat ten zeerste, als ik zo de feyenoordforums eens vluchtig doorneem...

ik denk dat die kern, wie dat dan ook wezen mag, juist fel tegen deze praatjesmaker is.

Dat weet ik wel zeker. De harde kern is fel tegen Cootje. Heeft in 't verleden zeer negatief over Feyenoord gesproken en is daarnaast natuurlijk een echte ajacied. de opstand zal nog groter worden als toen Charrie kwam. Van mij mag Co 't proberen. Moet er wel een zak geld komen, anders blijft ie liever in de olie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
waf Wrote:
gittermaster Wrote:hoor van mijn rotterdamse kameraad dat volgens hem ook de harde kern er wel achter staat.

met alle respect voor je hand in hand kameraad, ik betwijfel dat ten zeerste, als ik zo de feyenoordforums eens vluchtig doorneem...

ik denk dat die kern, wie dat dan ook wezen mag, juist fel tegen deze praatjesmaker is.

:lol: :lol:
dit kreeg ik van hem op de mail vanmorgen
De meeste supporters (ook de harde kern) zijn wel voor zijn komst, lees ik op de diverse forums. Moet zeggen dat ik Co ook wel de beste optie vind, maar twijfel of hij haalbaar is…
The great old Ludwig von...
Reply
#54
<!-- m --><a class="postlink" href="http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum18/40-94.php">http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML ... /40-94.php</a><!-- m -->

Toch al heel wat pagina's volgebabbeld Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#55
Quote:Beenhakker geeft gehoor aan 'duty call'

5/5/2007 14:18

Leo Beenhakker keer tijdelijk terug in De Kuip. De oefenmeester, momenteel ook bondscoach van Polen, gaat Feyenoord leiden tijdens de play-offs voor een plaats in het UEFA Cup-toernooi.

‘Dit is een “duty call” die ik niet kan weigeren. Ik zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat Feyenoord alsnog Europa ingaat’, reageert Beenhakker op de website van Feyenoord op zijn tijdelijke aanstelling.

Zeven jaar geleden was Beenhakker voor het laatst werkzaam bij Feyenoord. Na een jaar eerder nog met Feyenoord het kampioenschap behaald te hebben, stapte de coach in 2000 op.

Feyenoord kwam bij Beenhakker terecht op basis van een profielschets: een trainer die gedurende zijn carrière heeft aangetoond in korte tijd een ommekeer te kunnen bewerkstelligen en daarnaast de club van binnen en van buiten kent.

De zoektocht van Feyenoord naar een nieuwe trainer werd noodzakelijk nadat Erwin Koeman donderdag was opgestapt. Aanvankelijk leek het erop dat de assistent-trainers Henk Duut en John Metgod het seizoen zouden afmaken, maar de Rotterdamse clubleiding koos toch voor een ervaren interim-coach. Het is overigens uitgesloten dat Beenhakker na de zomer aanblijft als hoofdtrainer.

WTF? :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#56
"Ik word hier zo moe van he..." :lol:
Reply
#57
Whahaha ! De cirkel is vast weer rond...
Reply
#58
Fans blij met Beenhakker en hopen op Adriaanse

Uit de poll onder de Feyenoord fans, gehouden sinds het bekendworden van de aanstelling van Beenhakker als interim-coach, blijkt dat er tot nu toe een enorme meerderheid van de Feyenoord fans blij is met zijn komst. Op dit moment heeft 78% van de fans voorgestemd. 16,7% geeft aan niet blij te zijn met zijn komst.

Voor het volgend seizoen is een grote meerderheid voorstander van de komst van Co Adriaanse. Maar liefst 79,4% van de fans stemde voor de komst van de vroeger toch heel controversiële Adriaanse. Vanwege de malaise waarin Feyenoord verkeert, lijken de fans over die sentimenten heen te stappen.

---
Dan is toch echt alleen de hele harde kern tegen Co. 80% is voor. :|
Reply
#59
Feyenoord OLEEEE!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: