The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CL Finale Liverpool - Milan
#1
Quote:Liverpool jaagt op Cup zes, Milan op zeven

3/5/2007 12:50

Met AC Milan en Liverpool staan twee van de succesvolste clubs ooit in de finale van de Champions League. Alleen Real Madrid won vaker de Cup met de Grote Oren dan dit tweetal.
Milan staat voor de elfde keer in de finale van de belangrijkste Europese clubcompetitie. De Rossoneri wonnen zes keer de beroemde beker, vier keer stonden zij als verliezer op het veld. Liverpool was vijfmaal het sterkst en ging één keer ten onder.

Alleen Real Madrid presteerde beter dan Milan en Liverpool. De Koninklijke speelde negen keer de finale van het toernooi om de Europa Cup I en stond driemaal in de eindstrijd van de Champions League. In negen finales waren de Spanjaarden de besten.

TIEN FINALES AC MILAN

1958: Real Madrid - AC Milan 3-2 nv
1963: AC Milan - Benfica 2-1
1969: AC Milan - Ajax 4-1
1989: AC Milan - Steaua Boekarest 4-0
1990: AC Milan - Benfica 1-0
1993: Olympique Marseille - AC Milan 1-0
1994: AC Milan - Barcelona 4-0
1995: Ajax - AC Milan 1-0
2003: AC Milan - Juventus 0-0 AC Milan wns
2005: Liverpool - AC Milan 3-3 Liverpool wns

ZES FINALES LIVERPOOL

1977: Liverpool - Borussia Mönchengladbach 3-1
1978: Liverpool - Club Brugge 1-0
1981: Liverpool - Real Madrid 1-0
1984: Liverpool - AS Roma 1-1 Liverpool wns
1985: Juventus - Liverpool 1-0
2005: Liverpool - AC Milan 3-3 Liverpool wns
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Quote:Kewell fit voor Champions League

Harry Kewell is naar eigen zeggen fit genoeg om uit te komen in de finale van de Champions League. Kewell, die sinds het WK niet meer in actie kwam wegens blessureleed, maakte deze week zijn rentree in het duel met Fulham.

Kewell zegt fit te zijn voor de Champions League-finale met AC Milan. “De laatste acht weken heb ik keihard gewerkt. De manager is blij, de assistent-manager is tevreden, evenals de fitnesscoaches”, aldus de tevreden aanvaller.

De trainer zal echter bepalen of hij Kewell zal inzetten in het duel, dat op 23 mei wordt gespeeld. “Nu is het aan de manager. Ik heb me nog nooit zo fit gevoeld”, besluit Kewell.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Alleen Garcia out, voor de rest fitte groep.

Reina, Finnan, Agger, Carra, Riise, Gerrard, Alonso, Masscherano, Kewell, Kuyt en Bellamy. DIt kan nog wijzigen, Pennant en Crouch kloppen ook op de deur.

Kom maar op met die 6e titel!
Reply
#4
Zou Crouch niet gewoon de voorkeur krijgen ipv Bellamy? En Kewell heeft totaal geen ritme lijkt me....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
Ook zonder ritme is Harry een klasse beter dan Boudewijn.

Er is een kans dat Crouch speelt ipv Bellamy, gezien de tegenstander heeft een snelle spits denk ik voorkeur boven een bonestak.

Tmaakt mij niet uit wie er spelen, als we maar winnen!
Reply
#6
Milan zoals verwacht...

Kuyt toch bedankt voor je goal want ik heb op 2-1 gegokt bij de bookies :razz: =D> \Big Grin/
Bangkok resident.
Reply
#7
Rare wedstrijd, ik en Nr.12 hadden het scenario voorspelt, Milan 1-0 vlak voor rust, Benitez wacht te lang met zijn wissel, Crouch erin voor Mascherano (vond ik beter spelen als Alonso) weg overwicht middenveld en 2-0 door die sluipmoordenaar.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#8
Depor Wrote:Rare wedstrijd, ik en Nr.12 hadden het scenario voorspelt, Milan 1-0 vlak voor rust, Benitez wacht te lang met zijn wissel, Crouch erin voor Mascherano (vond ik beter spelen als Alonso) weg overwicht middenveld en 2-0 door die sluipmoordenaar.

Had je Carragher zijn gele kaart ook voorspeld, Nostradamus?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Milan Hakkuh =D>

Lelijke finale, waarin Liverpool de overhand had, maar de overwinning van Milan eigenlijk nooit echt in gevaar kwam.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:Rare wedstrijd, ik en Nr.12 hadden het scenario voorspelt, Milan 1-0 vlak voor rust, Benitez wacht te lang met zijn wissel, Crouch erin voor Mascherano (vond ik beter spelen als Alonso) weg overwicht middenveld en 2-0 door die sluipmoordenaar.

Had je Carragher zijn gele kaart ook voorspeld, Nostradamus?

Nee Nostradepor had dat niet gezien in zijn kristallen bol....
Maar ja Liverpool verdedigers nemen tegen Milan lijkt me zowiezo geen goed plan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
Ad Wim Wrote:Milan Hakkuh =D>

Lelijke finale, waarin Liverpool de overhand had, maar de overwinning van Milan eigenlijk nooit echt in gevaar kwam.


Ben je nu milan supporter geworden?
Reply
#12
Ik was iig. wel voor Milan, alles beter dan het verschrikkelijke afbraak 4-5-1 systeem van die Benitez.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#13
Depor Wrote:Ik was iig. wel voor Milan, alles beter dan het verschrikkelijke afbraak 4-5-1 systeem van die Benitez.

Speelde precies hetzelfde als Liverpool :roll: . Liverpool had zelfs nog wat aanvallende intenties itt Milan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#14
Quote: 'Je zou Zenden maar als postbode hebben'

24/5/2007 10:17

De Engelse pers, en dan vooral de boulevardkranten, pakten vol verontwaardi-ging uit over de manier waarop Liverpool werd verslagen door AC Milan in de finale van de Champions League in Athene. De handsbal waarmee Filippo Inzaghi de Italianen op voorsprong zette, was de grootste bron van inspiratie.
'A kick Inz the teeth', kopt The Daily Mirror, die vond dat Liverpool 'was robbed by the hand of Zag', die een handbaldoelpunt maakte. 'Armed Robbery', luidde de uitsmijter van The Sun die eveneens verwees naar Inzaghi's eerste treffer.

In het serieuzere dagblad The Guardian kregen Dirk Kuijt en met name Boudewijn Zenden er stevig van langs in het commentaar van Paul Doyle. De Nederlanders van The Reds kunnen volgens hem het niveau absoluut niet aan.

'Als Jermaine Pennant en Bolo Zenden postbodes waren in jouw wijk, zou je de pakketjes en de post over je hele gazonnetje verspreid terugvinden: zo slecht bezorgen ze', verwees Doyle naar de kwaliteit van de voorzetten van Liverpools rechter- en linkerflankspeler.

'Zenden waggelde bijzonder ineffectief in de rondte, net zoals hij dat al tegen Chelsea had gedaan in de halvefinaleduels. Zenden heeft met recht een vreemde carrière op topniveau.' De columnist van The Guardian vindt dan ook dat Harry Kewell vanaf het begin had moeten spelen. 'Kewell is sneller, zuiverder en dreigender dan Zenden ooit is geweest of ooit zal zijn.'

Ook Kuijt kan niet op veel sympathie rekenen. 'Zenden was niet de enige gebrekkige Nederlander op het veld. Dirk Kuijt is simpelweg geen voetballer met Champions League-klasse. En hij is geen betere versie dan de spelers die hij heeft vervangen. Hij is dan wel gedisciplineerder dan Milan Baros – en die eigenschap levert hem een plek in het hart op van technocraat Benítez – maar zijn balbehandeling is even pover en hij heeft niet de snelheid van Djibril Cissé.'
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:Milan Hakkuh =D>

Lelijke finale, waarin Liverpool de overhand had, maar de overwinning van Milan eigenlijk nooit echt in gevaar kwam.


Ben je nu milan supporter geworden?
cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:Ik was iig. wel voor Milan, alles beter dan het verschrikkelijke afbraak 4-5-1 systeem van die Benitez.

Speelde precies hetzelfde als Liverpool :roll: . Liverpool had zelfs nog wat aanvallende intenties itt Milan.
Ik neem aan dat je Milan bedoelt?
Het was niet best gisteren, maar toch is de overwinning niet in de problemen geweest. Liverpool eigenlijk maar 1 kans gehad.
Het middenveld van Milan was compleet uit vorm en daarom liep het niet zoals het normaliter loopt. Maar op basis van het hele toernooi Milan natuurlijk de terechte winnaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Bedoelde Milan idd, maar das logisch :8:

Als ik de schoten van Pennant en Xabi in de eerste helft noem, kom al tot meer dan 1 kans
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#18
Inzaghi: 'Eerste treffer was geen geluk'
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 24 mei om 10:36

Het eerste doelpunt dat Filippo Inzaghi gisteren maakte in de finale van de Champions League was geen geluk. Volgens de Italiaanse goalgetter betrof het een ingestudeerde variant, die tot in perfectie werd uitgevoerd.

”Af en toe oefenen we op deze situaties. Tegen Empoli scoorde ik vorig jaar op exact dezelfde wijze," vertelt de spits na afloop van de gewonnen finale. “Die eerste goal brak de wedstrijd open, maar de tweede vond ik mooier. We moesten daarna nog wel even oppassen, want we voelden ons euforisch.”

Dat bleek, want Liverpool wist vlak voor tijd nog enigszins terug te komen dankzij een treffer van Dirk Kuijt. Desondanks wisten The Reds een comeback zoals die van twee jaar geleden niet meer te bewerkstelligen, en belandde de cup voor de zevende maal in de historie in de handen van AC Milan.

Vanmiddag wachten Clarence Seedorf en consorten een ware heldenontvangst op het vliegveld van Malpensa, alwaar de selectie rond half 3 in de middag zal arriveren. Later volgt de huldiging in het centrum van de stad.

:^o :^o :^o :^o (hehe)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#19
Nee die eerste treffer was hands :^o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:Ik was iig. wel voor Milan, alles beter dan het verschrikkelijke afbraak 4-5-1 systeem van die Benitez.

Speelde precies hetzelfde als Milan :roll: . Liverpool had zelfs nog wat aanvallende intenties itt Milan.

Aanvallende intenties? Niet gezien, Kuijt rende als een mongool rond en dan kwam er 1 a 2 man mee op niets meer. Zelfs na de 1-0 heeft die Benitez niets gedaan om aanspraak te kunnen maken op de winst. Doet ie wat is het telaat.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#21
@ Depor: je hebt het over afbraak van Benitez met 451, maar mag ik even weten van je wat voor systeem Milan speelde? :roll: :roll:

En die eerste goal was natuurlijk hands...

Ik houd het op een complot!!!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#22
Jansoe Wrote:@ Depor: je hebt het over afbraak van Benitez met 451, maar mag ik even weten van je wat voor systeem Milan speelde? :roll: :roll:

En die eerste goal was natuurlijk hands...

Ik houd het op een complot!!!

Kaka speelt al weken als schaduwspits bij Milan, en bij Milan was het dit keer onkunde (vorm van de dag) dat niets lukte waardoor ze beperkt waren in hun aanvalsspel (Man U werd echt weggespeeld een ronde eerder)
En hands me hoela, arm ging niet naar de bal, was op de bovenarm en zo hard geschoten dat hij hem nooit kon ontwijken.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#23
Jansoe Wrote:En die eerste goal was natuurlijk hands...
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
1e goal hands, 2e goal beauty, 3e goal buitenspel.

Scheids was slecht tot matig, wel erg op de hand van Milan. 3 minuten bijgetrokken tijd, plus 0,5 minuut per wissel (staat in de regels) is dus bijna een minuut te kort gespeeld.

Maar goed, ik kan me er weinig meer van herinneren, het werd ook niet afgedwongen. Gerrard en Pennant miste de grootste kansen.

Kan ook niet zeggen of de wedstrijd goed of slechts was en wie er goed of slecht waren. De engelse pers was niet mild voor Kuijt en zenden, kan er niet over oordelen, maar wat ik me er van kan herinneren zegt me dat ze beiden bijzonder zwak speelden. Masserano speelde erg goed vond ik en hoor ik ook overal.

Volgend jaar beter, in augustus die kant weer op. YNWA
Reply
#25
Dugarry Wrote:1e goal hands, 2e goal beauty, 3e goal buitenspel.

Scheids was slecht tot matig, wel erg op de hand van Milan. 3 minuten bijgetrokken tijd, plus 0,5 minuut per wissel (staat in de regels) is dus bijna een minuut te kort gespeeld.

Maar goed, ik kan me er weinig meer van herinneren, het werd ook niet afgedwongen. Gerrard en Pennant miste de grootste kansen.

Kan ook niet zeggen of de wedstrijd goed of slechts was en wie er goed of slecht waren. De engelse pers was niet mild voor Kuijt en zenden, kan er niet over oordelen, maar wat ik me er van kan herinneren zegt me dat ze beiden bijzonder zwak speelden. Masserano speelde erg goed vond ik en hoor ik ook overal.

Volgend jaar beter, in augustus die kant weer op. YNWA

Het halve team speelde zwak, en de engelse pers heeft er dan altijd een handje van om de buitenlanders af te zeiken, al kreeg pennant dezelfde kritiek.
Dat crouch niet eerder inviel was natuurlijk een grote fout van lafaard benitez.
Reply
#26
Ricochan Wrote:
Dugarry Wrote:1e goal hands, 2e goal beauty, 3e goal buitenspel.

Scheids was slecht tot matig, wel erg op de hand van Milan. 3 minuten bijgetrokken tijd, plus 0,5 minuut per wissel (staat in de regels) is dus bijna een minuut te kort gespeeld.

Maar goed, ik kan me er weinig meer van herinneren, het werd ook niet afgedwongen. Gerrard en Pennant miste de grootste kansen.

Kan ook niet zeggen of de wedstrijd goed of slechts was en wie er goed of slecht waren. De engelse pers was niet mild voor Kuijt en zenden, kan er niet over oordelen, maar wat ik me er van kan herinneren zegt me dat ze beiden bijzonder zwak speelden. Masserano speelde erg goed vond ik en hoor ik ook overal.

Volgend jaar beter, in augustus die kant weer op. YNWA

Het halve team speelde zwak, en de engelse pers heeft er dan altijd een handje van om de buitenlanders af te zeiken, al kreeg pennant dezelfde kritiek.
Dat crouch niet eerder inviel was natuurlijk een grote fout van lafaard benitez.

1e goal was geen hands, en de 2e goal van Milan was 100% geen buitenspel.

En de kritiek op Kuijt komt door die lafaard van een coach, met een enkele spits kan je beter met Bellamy spelen, met 2 spitsen heb je Kuijt nodig.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#27
Depor Wrote:
Jansoe Wrote:@ Depor: je hebt het over afbraak van Benitez met 451, maar mag ik even weten van je wat voor systeem Milan speelde? :roll: :roll:

En die eerste goal was natuurlijk hands...

Ik houd het op een complot!!!

Kaka speelt al weken als schaduwspits bij Milan, en bij Milan was het dit keer onkunde (vorm van de dag) dat niets lukte waardoor ze beperkt waren in hun aanvalsspel (Man U werd echt weggespeeld een ronde eerder)
En hands me hoela, arm ging niet naar de bal, was op de bovenarm en zo hard geschoten dat hij hem nooit kon ontwijken.

Hij raakte hem inderdaad op de bovenarm ja. Dus HANDS! Op de manier hoe jij het interpreteert doe je het voorkomen dat het aangeschoten hands was of iets dergelijks. Dat bestaat bij mij niet, dus die discussie heeft geen zin..

Gaat er niet om op dat moment of hij er iets aan kan doen of niet, het ging erom of hij er voordeel uithaalde en dat was zeer zeker het geval..

Een eindeloze discussie wordt dit, jij zegt dat het geen hands was, ik zeg van wel...
Verschil van hoe je het wil zien.

Quote:1e goal was geen hands, en de 2e goal van Milan was 100% geen buitenspel.

Wie heeft het er over dan dat de 2e goal van Milan buitenspel was??? :roll: :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#28
Depor Wrote:
Dugarry Wrote:1e goal hands, 2e goal beauty, 3e goal buitenspel.

1e goal was geen hands, en de 2e goal van Milan was 100% geen buitenspel.

hij had het over de derde goal en die was van kuijt. ik had ook het idee dat hij buitenspel stond, maar in de herhaling zag ik dat de doorkopbal van een italiaan kwam.

ik vond het ook strafbaar hands van inzakki, maar ik kan me goed voorstellen dat die scheids dat niet zag.

kuijt speelde matig. vinjut gek. staat daar ff een topverdediging. en als hij een keer vrijstond ging rise zelf schieten. tsja...
Reply
#29
Jansoe Wrote:Dat bestaat bij mij niet, dus die discussie heeft geen zin..

omdat het bij jou niet bestaat heeft discussie geen zin. :roll: wat ben jij toch een enorm domme lul.
Reply
#30
Jansoe Wrote:
Depor Wrote:
Jansoe Wrote:@ Depor: je hebt het over afbraak van Benitez met 451, maar mag ik even weten van je wat voor systeem Milan speelde? :roll: :roll:

En die eerste goal was natuurlijk hands...

Ik houd het op een complot!!!

Kaka speelt al weken als schaduwspits bij Milan, en bij Milan was het dit keer onkunde (vorm van de dag) dat niets lukte waardoor ze beperkt waren in hun aanvalsspel (Man U werd echt weggespeeld een ronde eerder)
En hands me hoela, arm ging niet naar de bal, was op de bovenarm en zo hard geschoten dat hij hem nooit kon ontwijken.

Hij raakte hem inderdaad op de bovenarm ja. Dus HANDS! Op de manier hoe jij het interpreteert doe je het voorkomen dat het aangeschoten hands was of iets dergelijks. Dat bestaat bij mij niet, dus die discussie heeft geen zin..

Gaat er niet om op dat moment of hij er iets aan kan doen of niet, het ging erom of hij er voordeel uithaalde en dat was zeer zeker het geval..

Een eindeloze discussie wordt dit, jij zegt dat het geen hands was, ik zeg van wel...
Verschil van hoe je het wil zien.

Quote:1e goal was geen hands, en de 2e goal van Milan was 100% geen buitenspel.

Wie heeft het er over dan dat de 2e goal van Milan buitenspel was??? :roll: :roll:

Doe je tampon weer eens in Jansoe...

Als je armen + handen langs je lijf hangen en er is geen beweging met die arm/hand naar de bal is het geen hands. Hij kan die armen er moeilijk afhalen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: