04-05-2007, 07:58 PM
even 2 minuutjes stil....
Wie dit leest is gek
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
sssstttt.....
|
04-05-2007, 08:05 PM
En iedere keer weer verwacht ik een luid applaus als die blaasband klaar is met het volkslied.
Dat kunnen ze toch gewoon een keertje doen? Gewoon 's wat anders.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
04-05-2007, 08:07 PM
Buurjongetje van 13 gaat vanavond een paar stenen door zijn raam krijgen, die mongool verstoorde de 2 minuten en verdiend het liefst een lijfstraf. Voor elke seconde een zweepslag ofzo.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
04-05-2007, 08:10 PM
Er zijn klanten van KPN die denken dat we in die 2 minuten ook gewoon de telefon opnemen als ze bellen....
Wie dit leest is gek
04-05-2007, 08:10 PM
Kleine Jan Wrote:Er zijn klanten van KPN die denken dat we in die 2 minuten ook gewoon de telefon opnemen als ze bellen.... Daarna opbellen en de huid volschelden...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
04-05-2007, 08:48 PM
Kleine Jan Wrote:even 2 minuutjes stil....done :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
04-05-2007, 10:06 PM
EJR Wrote:En iedere keer weer verwacht ik een luid applaus als die blaasband klaar is ![]()
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
05-05-2007, 06:42 PM
goa Wrote:EJR Wrote:En iedere keer weer verwacht ik een luid applaus als die blaasband klaar is Is da nie Ivanhoe?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
06-05-2007, 09:13 AM
Ivanhoe, Ivanhoe / Onvervaard gaan wij te paard met Ivanhoe / Waar hij gaat of staat / Wij zijn steeds aan zijn zij / Wij zijn paraat / En zingen vrij en blij / Ivanhoe, Ivanhoe / Overal door bos en dal met Ivanhoe / De vrijheid is zijn leuze / Gerechtigheid in 't land / Er is voor hem geen keuze / Zijn zwaard ligt in zijn hand / Kom we gaan, allen te saam / Voorwaarts met Ivanhoe / Met Ivanhoe
Insane life.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|