The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ATP Masters Rome
#1
In de finaleronde kwalificatie verliest Karlovic de derde set 7-0 in de tiebreak van Massu.Alle sevicegames in de derde set gingen naar de ontvanger. :eeeek:
Reply
#2
Scorebord klopte niet.
Reply
#3
Hier het speelschema voor maandag 7 mei.

07/05/2007



TORNEO MASCHILE
Primo turno
Campo Centrale
alle 13: (16) Ferrero (ESP) c. Hrbaty (SVK)
a seguire Hewitt (AUS) c. (Q) Hernandez (ESP)
a seguire (Q) Delic (USA) c. Safin (RUS)
non prima delle 20.30 (WC) Starace (ITA) c. Calleri (ARG)
a seguire Bhupathi/Stepanek (IND/CZE) c. Nieminen/Soderling (FIN/SWE)

Stadio Pietrangeli
alle 13: Almagro (ESP) c. Henman (GBR)
a seguire Federer/Wawrinka (SUI) c. Moya/Nadal (ESP)
a seguire Simon (FRA) c. (10) Murray (GBR)
a seguire Ginepri (USA) c. (WC) Bracciali (ITA)

Campo 6
alle 13: Bjorkman (SWE) c. Tursunov (RUS)
a seguire Acasuso (ARG) c. Verkerk (NED)
a seguire Melzer (AUT) c. (Q) Canas (ARG)
a seguire Becker (GER) c. Soderling (SWE)

Campo da definire
non prima delle ore 18: Bennetau/Gasquet (FRA) c. Blake/Fish (USA)
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#4
Volgens livescore.com moet Canas nog tegen Hernandez in de Q.
Reply
#5
mooie loting voor de dubbel..federer nadal
Reply
#6
We zijn inmiddels begonnen in Rome. JCF 4-0 achter tegen Hrbaty is wel opmerkelijk.

Zie trouwens net dat het Almagro-Federer wordt in de tweede ronde :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Wawrinka/Federer - Moya/Nadal is inderdaad wel een lekkere 1e ronde voor een dubbel Smile
Reply
#8
ALmargro en Ferrero inmiddels gewonnen. Tursunov is met de 3e set bezig

Hup
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#9
Tursu lijkt zo maar te gaan winnen. had ik niet verwacht.
Reply
#10
Het natuurlijk twee rare knakkers op gravel.

Ferrero-Hrbaty was een en al breaks in de 3e set. Weet niet zo goed of ik JCF moet nemen aangezien Starace-Calleri een lastige tweede ronde is en hij niet bepaald goed speelde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
gewoon opstellen adje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#12
Verkerk begonnen en slaat meteen 2 aces in zijn eerste servicegam, die hij op love wint =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Verkerk wint zijn eerste servicegame van Acasuso met 2 aces....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#14
Echo o o o o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#15
Hij mist vervolgens 3 bp's om ter breaken. Jammer, maar wel veelbelovend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ad Wim Wrote:Hij mist vervolgens 3 bp's om ter breaken. Jammer, maar wel veelbelovend.

Acasuso sloeg zijn eerste 13 services in.... :eeeek:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#17
Verkerk breekt naar 3-1, ondanks het feit dat Acasuso 19/20 eerste services inslaat. :o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#18
Maar wordt vervolgens meteen weer terug gebroken #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Niet te filmen zeg.....Acasuso 26/27 op zijn eerste services. Krankzinnig percentage.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#20
En hij wint er maar de helft op. Kun je nagaan hoe het gaat als hij straks minder gaat serveren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Het regent, maar ze spelen door.

Verkerk gebroken na 40-15 Sad

Hewitt staat goed te spelen trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Verkerk verliest de set

Fin. R. Federer
S. Wawrinka 4 6

C. Moya
R. Nadal 6 7


nadal wint weer op gravel van Federer Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#23
Die Acasuso blijft ongelofelijk serveren. 40 van de 41 1e service in. En hij begint er nu ook behoorlijk veel van te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Simon breekt Murray =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#25
Verkerk doet leuk mee, Hewitt krijgt het lastig tegen Hernandez. Hup Simon =D>
Reply
#26
Scholten! Wrote:Hewitt krijgt het lastig tegen Hernandez.
Eerder andersom in mijn ogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Ad Wim Wrote:Die Acasuso blijft ongelofelijk serveren. 40 van de 41 1e service in. En hij begint er nu ook behoorlijk veel van te winnen.

Verkerk ook een hoog servicepercentage....

Net zal wel te laag hangen..... :razz:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#28
Murray eerste set 6-1 eraf :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Acasuso 54/56 op zijn eerste service....hij slaat ze ook niet risicoloos gezien zijn 7 aces.....vaag...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#30
Wat een mooie prestatie, 97% op z'n 1e service. Feli Acasuso =D>
Reply


Forum Jump: