The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




RKC...
#91
Depor Wrote:Je zal maar als Groningen naar Venlo moeten...3 uur rijden :eeeek:

Of naar Roda, nog een stukkie langer.
En dan hebben we het nog niet eens over de MVV supporters die voor een zaadpot naar Cambuur gaan, respect!
Reply
#92
Trouwens, over uitwedstrijden en VVV gesproken, ik las zojuist dat ze in Venlo een nieuw stadion willen bouwen. Persoonlijk vind ik De Koel echt een erg fraai stadion, uniek en het ademt voetbal. Ik besef dan ook dat aankomend seizoen mischien wel één van de laatste mogelijkheden voor mij is om dat stadion te bezoeken. Hopen dat dat lukt.
Reply
#93
Avond van tevoren naar Venlo... De kroegen hebben daar geen sluitingstijden en gaan de hele nacht/morgen door =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#94
Ekslem Wrote:Avond van tevoren naar Venlo... De kroegen hebben daar geen sluitingstijden en gaan de hele nacht/morgen door =D>

Haha, dat klinkt als muziek in de oren. Vraag me alleen af in welke toestand ik het stadion dan betreed :wink:
Avondje stappen in het oosten des land en de volgende dag dan afreizen naar Venlo lijkt me toch een beter plan.
Hoop echt dat dat gaat lukken, net als ik ook graag een bezoek breng aan De Graafschap - Heracles, prachtige affiche's.
Reply
#95
De Graafschap, Excelsior, VVV Venlo, Heracles.. zal mij benieuwen welke van die 4 ploegen zich rechtstreeks gaat handhaven.. zou van allevier toch een enorme stunt zijn, al heeft Heracles het al 2x geflikt.
Reply
#96
Peter Wrote:De Graafschap, Excelsior, VVV Venlo, Heracles.. zal mij benieuwen welke van die 4 ploegen zich rechtstreeks gaat handhaven.. zou van allevier toch een enorme stunt zijn, al heeft Heracles het al 2x geflikt.

Rechtstreeks handhaven? :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#97
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:De Graafschap, Excelsior, VVV Venlo, Heracles.. zal mij benieuwen welke van die 4 ploegen zich rechtstreeks gaat handhaven.. zou van allevier toch een enorme stunt zijn, al heeft Heracles het al 2x geflikt.

Rechtstreeks handhaven? :roll:

Ja? Je hebt rechtstreeks handhaven en handhaven via de play-offs net als dat je rechtstreeks degraderen en degraderen via de play-offs hebt?
Reply
#98
Het wordt sowieso rechtstreekse handhaving voor 1 van die 4 clubs inderdaad, en voor alle 4 zou dat een knappe prestatie zijn. Verder heb je altijd wel clubs die opeens een slecht seizoen kunnen doormaken, zie NAC vorig jaar. Bovendien kunnen Sparta en Willem II ook nog niet achteruit leunen.

Excelsior heeft met zo'n 3.5 miljoen veruit de laagste begroting. De Graafschap en VVV komen op zo'n 6.5 miljoen, heel aardig voor een eerste jaar. Heracles heeft 8.5 miljoen begroot maar hier en daar hoor ik geruchten dat dat bedrag niet zal worden gehaald. In het ergste geval begroot Heracles 'slechts' 7 miljoen. Wat de begroting van Sparta is weet ik niet, Willem II zat in ieder geval rond de 12 miljoen.

Begrotingen zeggen het één en ander, maar niet alles natuurlijk. Dat hebben Excelsior en Heracles laten zien. De Graafschap heeft al een paar leuke spelers aangetrokken en Heracles is druk bezig met het verlengen van contracten. Bovendien moeten er nog een paar versterkingen komen voor vertrekkende spelers. Excelsior heeft ook nog genoeg werk aan de winkel, de halve selectie vertrekt.

Aankomend seizoen wordt het weer pompen of verzuipen voor ons. De club is druk bezig om de begroting op lange termijn op te schroeven maar dit gaat zeer moeizaam. De stap naar de middenmoot is gigantisch moeilijk te maken. En al wordt dit gerealiseerd, één slecht seizoen en je geraakt weer in de problemen. Ik laat het wel op mij af komen, de club doet er alles aan en dat is een fijn gevoel. We zien wel waar ons eredivisie avontuur strand! Wat ik wel vreemd vind is die onzekerheid, er valt nu nog niks te zeggen over de positie van mijn cluppie over 5 jaar. Hoge pieken en diepe dalen, dat is een zin wat in mij op komt.
Reply


Forum Jump: