The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




In de aanbieding: account
#1
Kort maar krachtig: ik stop ermee.

Het spel boeit me niet meer en ben het gezeik helemaal zat. De motivatie om FC CT goed te "leiden" is er niet meer en zie ik ook niet snel terugkomen. Daar zouden jullie teveel onder gaan lijden, dus dan is er maar 1 oplossing.

Aangezien het managerschap aan mijn account hangt lijkt het me wel handig dat iemand anders m'n account overneemt.
Aan jullie dus de taak om een opvolger aan te stellen.
De wedstrijd van komende zaterdag en evt friendly van woensdag zal ik nog gewoon 'doen', daarna is het schluss.
Reply
#2
Jammer, maar ik begrijp het. Ik heb er jammer genoeg de tijd niet voor. Das arbeit blijft te druk.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#3
erg jammer Tool. Zeker weten?
The great old Ludwig von...
Reply
#4
100%
Reply
#5
Jammer. Ik weet dat ik hier mede de oorzaak van ben. Net nu er niet veel meer te zeuren valt, aangezien LL en Vietjes hier niet meer komen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
jammer tool Sad
Reply
#7
:letitallout:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#8
Mukkus Wrote:Jammer. Ik weet dat ik hier mede de oorzaak van ben. Net nu er niet veel meer te zeuren valt, aangezien LL en Vietjes hier niet meer komen.

Ik kom graag nog 1 maal terug flapdrol maar dat is dan zeker niet voor jou.

Erg jammer dat je ermee stopt T00L maar ik begrijp het donders goed.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#9
Vietjes Wrote:Ik kom graag nog 1 maal terug flapdrol maar dat is dan zeker niet voor jou.
en dat is dus 1 van de redenen dat ik ermee stop. wat is in hemelsnaam de toegevoegde waarde van dat woord?
Reply
#10
T00L Wrote:
Vietjes Wrote:Ik kom graag nog 1 maal terug flapdrol maar dat is dan zeker niet voor jou.
en dat is dus 1 van de redenen dat ik ermee stop. wat is in hemelsnaam de toegevoegde waarde van dat woord?

Idd, en dit is dus de reden dat ik me stoor en reageer(de) op Vietjes. Post ik nu iets vreemds, waardoor ik uitgemaakt mag worden voor flapdrol?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
hahaha, ik vind t allemaal prachtig.
Mannen dit is gewoon een voetbal team. Met irritaties en alles erop en eraan.
Zou t heel jammer vinden als je stopt Tool, maar bekijk t ook ff van de andere kant.
Is toch leuk, een beetje gekibbel en een beetje gefuck.
Volgens mij zijn de meeste opmerkingen met een knipoog.
Juist al dit gedoe maakt t voor mij wel interessant.
Maar goed, als je echt stopt en niet meer over te halen bent, lijkt het me nodig om te gaan kijken wie zijn rol over wilt nemen.
Gegadigden?
Of Tool, toch nog 1 keer?
The great old Ludwig von...
Reply
#12
T00L Wrote:
Vietjes Wrote:Ik kom graag nog 1 maal terug flapdrol maar dat is dan zeker niet voor jou.
en dat is dus 1 van de redenen dat ik ermee stop. wat is in hemelsnaam de toegevoegde waarde van dat woord?

Voor ieder ander dan Mukkus niks. Jullie hoeven je dan ook niks van dat woord aan te trekken. Als jullie de moeite nemen om Mukkes z'n posts kritisch door te nemen dan zou je kunnen constateren dat het flapdrolgehalte nogal aan de hoge kant is. En waarom het beestje niet bij de naam noemen?? Ik geloof dat de heer Mukkes daar zelf ook niet zo'n moeite mee heeft. Vraag maar aan LL.
Typisch gevalletje van die zwarte pot en die ketel.

Maar goed, zoals belooft was dit weer het laatste bericht van De Klop. Als T00L er echt mee stopt mogen jullie nog 1 maal een bericht van hem tegemoet zien.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#13
Jammer dat je ermee stopt T00L, ik vond dat je t prima deed tot nu toe...ik hoop dat je nog van gedachten veranderd...maar ik begrijp t ook wel als ik zo naar de reacties van de laatste weken kijk
Reply
#14
Dit vind ik echt een domper om te horen. Graag had ik nog gezien dat je aanbleef T00L, maar ik snap je besluit wel. Stel je voor dat iemand de managerschap gebeuren overneemt en jij als speler nog een deel van het team wilt uitmaken, zou je dan nog geintresseerd zijn om verder te gaan. Is het trouwens mogelijk om een managerschap van het ene account over te laten zetten naar een ander. Dan is hoe dan ook de vraag wie dat zou willen doen. Adder?

Ik was met veel enthausiastme naar FC CT gekomen. Juist omdat er zoveel bekende bij elkaar zitten die elkaar nog redelijk goed kennen. Dacht altijd dat daar onze kracht lag. Zo gevoel had ik eerst ook bij travian, maar zie hoe dat verlopen is. Nu hoop ik niet dat dit hier ook gaat gebeuren. Waarom is het zo verdomd moeilijk om normaal met elkaar om te gaan?!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#15
Vietjes Wrote:
T00L Wrote:
Vietjes Wrote:Ik kom graag nog 1 maal terug flapdrol maar dat is dan zeker niet voor jou.
en dat is dus 1 van de redenen dat ik ermee stop. wat is in hemelsnaam de toegevoegde waarde van dat woord?

Voor ieder ander dan Mukkus niks. Jullie hoeven je dan ook niks van dat woord aan te trekken. Als jullie de moeite nemen om Mukkes z'n posts kritisch door te nemen dan zou je kunnen constateren dat het flapdrolgehalte nogal aan de hoge kant is. En waarom het beestje niet bij de naam noemen?? Ik geloof dat de heer Mukkes daar zelf ook niet zo'n moeite mee heeft. Vraag maar aan LL.
Typisch gevalletje van die zwarte pot en die ketel.

Maar goed, zoals belooft was dit weer het laatste bericht van De Klop. Als T00L er echt mee stopt mogen jullie nog 1 maal een bericht van hem tegemoet zien.

Dit is een topic waarin onze manager aangeeft te stoppen, aan ons enerzijds de taak om zijn beslissing te respecteren, anderszijds hem proberen te overtuigen aan te blijven.

Wat doet meneer Klop? Die gaat meteen lopen schelden op 1 van zijn teamgenoten....en ik ben de aanstichter van dit alles? Vreemd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Jammer TOOL. Had het idee dat het eindelijk weer rustig ging worden maar goed. Dit zal wel het einde van FC CT zijn :cry:.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#17
Jammer, drie potjes niet winnen en de hele boel staat op zijn kop.... het is net een echte topploeg.

TOOL bedankt voor je inzet!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
Kan je in dat geval ff wat geld verdelen. Heb graag een beter trainer Wink
Maar ff serieus heb boven al aangegegeven wat ik er van dacht/hoopte
The great old Ludwig von...
Reply
#19
Ik wil me bij deze graag aanmelden als assistent coach zodat we naar een oplossing kunnen zoeken indien TOOL echt besluit te stoppen. Zo kan het team toch nog beheerd worden. Ik hoor het wel.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#20
legion for interim... Lijkt mij prima. Tenzij Tool natuurlijk nog besluit door te gaan....
The great old Ludwig von...
Reply
#21
Jammer dat je stopt T00L. bedankt voor je werk. =D>
Hopelijk vinden we een opvolger. Ben zelf niet beschikbaar.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#22
opzich wil ik het wel overnemen ik wil alleen wel graag mn eigen spelertje behouden. Het overzetten van het managerschap zou dus mijn voorkeur hebben.
Reply
#23
wat mij betreft een dikke vette akkoord...
Tool bedankt voor de bewezen diensten tot nu toe =D>
The great old Ludwig von...
Reply
#24
Mac Wrote:opzich wil ik het wel overnemen ik wil alleen wel graag mn eigen spelertje behouden. Het overzetten van het managerschap zou dus mijn voorkeur hebben.

Super! Dan kan Tool gewoon als speler actief blijven ook!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#25
Dat zou kunnen, maar het spelletje zelf boeit me ook steeds minder...
Reply
#26
probeer het in ieder geval nog even gewoon als speler dan. Mocht het je dan ook niet bevallen kun je altijd nog zeggen ik stop ermee
Reply
#27
Mac, mijn stem heb je.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#28
Ik heb het "hele" verhaal niet zo gevolgd de laatste tijd, omdat de aard van de verhaallijn me steeds minder ging bevallen.
Maar als 1 ding voor mij altijd duidelijk was, dan was dat Tool naar mijn idee boven de partijen stond en daardoor zich uitstekend in zijn rol als teammanager was.
Daarom vind ik het spijtig te vernemen dat je als coach er de brui aangeeft.
Maar even goede vrienden, ik ben blij dat je het zo lang gedaan hebt en nog goed ook.

Zelf zie ik graag dat FC CT door blijft gaan met het fanatisme waar we nu mee bezig zijn, maar dan wel met wat minder gekibbel.

Als Mac of Legion het over wil nemen, dan juich ik dat toe, want we moeten blijven proberen er het beste uit het team te blijven halen.
What, me worry?
Reply
#29
Jammer, maar volkomen te begrijpen. Hoop dat je het nog wel blijft spelen.
Wat betreft de opvolging van Tool: Mac lijkt me een prima gegadigde.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#30
best wel verrassend dit.
Tool jammer.
Mac en Legion succes.
Ikzelf was niet beschikbaar, had dat al eens eerder aangegeven.
Onno staat nog 2 seizoenen onder contract bij FC CT en tekent niet bij. Na deze 2 seizoenen gaat Onno eens kijken bij een andere club. Als FC CT tegen die tijd nog bestaat, betaal ik wel mijn contributie om FC CT nog een jaar door te laten gaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: