The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




punten
#31
:roll: :roll: Wat een idioten zeg. Je zou toch verwachten dat ze eens wat leren van de fouten die ze maken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#32
Hier ook het oude team zichtbaar, een weekscore van 10 en van 75 naar 93..... #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Hmmm ik dacht al dat ik de enige was. Maar met Sneijder als cap toch bijna 100 plaatsjes gestegen haha.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#34
prutsers
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#35
Ik vind het eigenlijk wel best zo :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#36
De spelers hebben wel de punten gekregen voor het afgelopen weekend. IK heb een weekscore van -1.
Wel zichtbaar is dat Sneijder en Jaliens een assist hebben gekregen en Kivuvu een doelpunt. =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#37
ik snap e rgeen hol van, dat zou best kunnen, maar dan is de score van vorige week eruit gehaald.
Na vorige week stond ik boven treesong in de gg supliek en nu heb ik weer 12 punten meer en sta ik er weer onder :roll:
The great old Ludwig von...
Reply
#38
Pfffffffffffffffffffffff, nu staat er de score en het team van 2 rondes terug :lol:
Ook sta ik weer op dezelfde positie als toen (77e)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
Ekslem Wrote:
Aukinho Wrote:ekslem loopt een beetje te janken de laatste tijd, 37 is gewoon boven gemiddeld en ga je mee stijgen. ik heb 35.

Dat ik verschrikkelijk kan janken is waar :razz: , maar 37 is toch echt onder het gemiddelde. Let maar op!

als je een beetje kijkt naar de meest gekozen spelers van de CM stats... vrij veel mensen met maar 2 punten voor de fauw als cap of 6 voor sneijder.. en er zijn naast huntelaar en wisgerhof maar weinig spelers veel gekozen die echt goed gescoord hebben.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#40
Sneijder is al 10 punten, maar goed...

De verwerking is nu gaande :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
ben benieuwd. Heb ik eindelijk eesn een ronde waarin ik volgens mij ruim boven gemiddeld scoor, zal je dit zien....
The great old Ludwig von...
Reply
#42
Ekslem Wrote:Pfffffffffffffffffffffff, nu staat er de score en het team van 2 rondes terug :lol:
Ook sta ik weer op dezelfde positie als toen (77e)

Tsja.. nu gaat het leuk worden. Ze gaan nu proberen stapje voor stapje de backups terug te zetten. Nu zijn ze 2 weken terug, dan teams vorige week neerzetten en update van toen erover, dan die van afgelopen weekend en update erover. Op papier een ei'tje en zo gepiept, maar SD kennende hebben ze tot 3 uur vanmiddag nodig om het voor elkaar te krijgen. :p

En dan moeten ze zich nog buigen over de openingstijden van de de DB en het aantal spelers per club dat we mogen kiezen. Zowel NEC-VIT en UTR-GRO als GRO-UTR en VIT-NEC in 1 ronde kan nooit de bedoeling zijn. :8:

Ik ga er vanuit dat ik pas vanavond een team kan maken iig.
Reply
#43
gittermaster Wrote:ben benieuwd. Heb ik eindelijk eesn een ronde waarin ik volgens mij ruim boven gemiddeld scoor, zal je dit zien....

Paar weken geleden was precies tzelfde aan de hand. Alles komt goed. :p
Reply
#44
Netjes SD. Teams van 2 weken terug geupdate met de punten van afgelopen ronde. =D>
Reply
#45
wat een prutsers.
Zal Treesong blij mee zijn.
Zijn dramatische ronde is vervallen en in de gg supliek stijgt ie met stip van 10 naar 6 Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#46
database is nog niet open, dus ze zullen nog wel wat veranderen.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#47
ik hoop voor ze dat ze een back upje gemaakt hebben....
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#48
En het blijft maar duren... :yellow:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#49
Dit gaat ze niet meer lukken, dan maar 't laatste rondje laten vervallen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#50
LET OP: wegens een fout in het systeem zal de database vandaag langer dicht blijven
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#51
FC Petr Wrote:Dit gaat ze niet meer lukken, dan maar 't laatste rondje laten vervallen.

Xtragaap4de Vorige keer hadden ze precies dezelfde problemen, volgens mij was het toen 16.00 uur voordat ze alles goed hadden staan.
Reply
#52
En nog steeds de stand van twee rondes terug :notfunny:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#53
Denk niet dat het nog gaat lukken vandaag :roll:
Gelukkig hebben we nog tot donderdag de tijd om na te denken over 5 wedstrijdjes :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#54
de nieuwe Wrote:Denk niet dat het nog gaat lukken vandaag :roll:
Gelukkig hebben we nog tot donderdag de tijd om na te denken over 5 wedstrijdjes :wink:

play offs gewoon skippen en iedereen 150 punten erbij geven... wil natuurlijk wel die 15 etjes extra voor de prijzen :razz:
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#55
Peter Wrote:
FC Petr Wrote:Dit gaat ze niet meer lukken, dan maar 't laatste rondje laten vervallen.

Xtragaap4de Vorige keer hadden ze precies dezelfde problemen, volgens mij was het toen 16.00 uur voordat ze alles goed hadden staan.

Volgens mij is het allang 16.00 uur geweest. Xtragaap4de
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#56
Deze ronde gaat vervallen, ik voel het..... Icon_evil
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#57
Tripplexxx Wrote:Deze ronde gaat vervallen, ik voel het..... Icon_evil
Als dat zo is.... wordt ik echt gek.
Deshotas en ik hebben een weddenschap staan om 250 euro.
En deze ronde had ik nodig om echt uit te lopen.
The great old Ludwig von...
Reply
#58
gittermaster Wrote:
Tripplexxx Wrote:Deze ronde gaat vervallen, ik voel het..... Icon_evil
Als dat zo is.... wordt ik echt gek.
Deshotas en ik hebben een weddenschap staan om 250 euro.
En deze ronde had ik nodig om echt uit te lopen.

Dan worden we samen gek, deze redelijke ronde had ik net even nodig Icon_evil ...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#59
[Image: vankampen.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
#60
Berend Botje Wrote:[Image: vankampen.jpg]

Dat plaatje gebruik je vaker he?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: