The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Fey - Gro (return)
#1
Quote:Beenhakker: Hofs kan slechts half uur spelen [wijzig]

Leo Beenhakker gaf zaterdagmiddag in een interview aan dat Nicky Hofs zeker niet in de basis zal starten. dat werd hier en daar gesuggereerd en ook feyenoord.nl zette Hofs in de vermoedelijke opstelling. Hij kan volgens Beenhakker echter maar 30 minuten spelen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Ekslem Wrote:
Quote:Beenhakker: Hofs kan slechts half uur spelen [wijzig]

Leo Beenhakker gaf zaterdagmiddag in een interview aan dat Nicky Hofs zeker niet in de basis zal starten. dat werd hier en daar gesuggereerd en ook feyenoord.nl zette Hofs in de vermoedelijke opstelling. Hij kan volgens Beenhakker echter maar 30 minuten spelen.

das dan mooi kut, toch scoort ie 2 keer Big Grin
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#3
FEYENOORD: Timmer,Collen,Vlaar,Bahia,
Drenthe,Buijs,Lucius,Schreuder,
Castelen,v.Hooijdonk,Huysegems

FC GRONINGEN: v.Loo,Silva,Sankoh,
Kruiswijk,v.d.Linden,Meerdink,Matthijs,
Lovre,Levtsjenko,Nevland,Suárez
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#4
1-0 Pi Air
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
van Loo, foutje!! en bedankt
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#6
Nevland op het latje

het is aan Timmer om ze de volgende ronde in te loodsen, net als Vorm gisteren deed voor Utrecht
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#7
Lovre 1-1

fout in de verdediging van drenthe
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#8
En het feienooitpubliek liet z'n cluppie weer eens in de steek (aldus ook adje beenhakker)... Zoals al eerder besproken, en nu ook weer blijkt: zodra het wat slechter gaat met fnooit blijven die fijne "supporters" weg! :razz: Icon_twisted
Reply
#9
Tsja.. tis ook gewoon belachelijk dat ze daar nog geld durven vragen voor de kaartjes na zo'n dramatisch seizoen. Begrijp de supporters ergens wel. Confused
Reply
#10
Peter Wrote:Tsja.. tis ook gewoon belachelijk dat ze daar nog geld durven vragen voor de kaartjes na zo'n dramatisch seizoen. Begrijp de supporters ergens wel. Confused

Prijzen waren erg laag, het is lekker weer...niet dat ik het niet begrijp dat drama voetbal, maar de conclusie dat de supporters in 010 geen gloryhunters zijn kunnen we nu wel laten varen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
ludiek die Groningers...

"t legioen... is met pensioen...."
Wellicht was ie niet origineel, maar ik had m niet eerder gehoord....
The great old Ludwig von...
Reply
#12
Opvallend: Matthijs houdt Huysegems (?) vast in de 16 maar volgens scheids (en commentator) geen penalty
identieke situatie bij rkc-dordrecht ->wel een penalty en ook geheel terecht volgens de commentator
Reply
#13
Matthijs wilde hem vasthouden maar dat mislukte omdat Huysegems al naar de grond dook
Reply
#14
Depor Wrote:
Peter Wrote:Tsja.. tis ook gewoon belachelijk dat ze daar nog geld durven vragen voor de kaartjes na zo'n dramatisch seizoen. Begrijp de supporters ergens wel. Confused

Prijzen waren erg laag, het is lekker weer...niet dat ik het niet begrijp dat drama voetbal, maar de conclusie dat de supporters in 010 geen gloryhunters zijn kunnen we nu wel laten varen.

Je moet het niet omdraaien he? Je kunt hieruit wellicht alleen concluderen dat de de 'supporters' er geen heil meer in zagen, ondanks het relatief goede uitgangspunt na de 2-1 alhier. Het stadion zat dit seizoen regelmatig wel vol, ondanks dat er niet veel glory te hunten viel.

Volgens VI zaten er bij Feyenoord - Ado dit seizoen de minste toeschouwers: 36.000
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#15
ooit gehoord van een boycot?

dat is de enige reden van het weinige publiek... was vorig jaar ook al zo in de playoffs. de competitie duurt 34 wedstrijden, daarna kun je op vakantie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
centre court Wrote:ooit gehoord van een boycot?

dat is de enige reden van het weinige publiek... was vorig jaar ook al zo in de playoffs. de competitie duurt 34 wedstrijden, daarna kun je europees voetbal definitief mislopen
Reply
#17
gittermaster Wrote:ludiek die Groningers...

"t legioen... is met pensioen...."
Wellicht was ie niet origineel, maar ik had m niet eerder gehoord....

Volgens mij een seizoen of 4/5 geleden mee begonnen door de Ajax-aanhang. :lol:
Reply
#18
Fabian Wrote:
gittermaster Wrote:ludiek die Groningers...

"t legioen... is met pensioen...."
Wellicht was ie niet origineel, maar ik had m niet eerder gehoord....

Volgens mij een seizoen of 4/5 geleden mee begonnen door de Ajax-aanhang. :lol:

Icon_question De Ajax-aanhang is toch al met pensioen gegaan toen de club naar de Arena verhuisde?
Reply
#19
centre court Wrote:ooit gehoord van een boycot?

dat is de enige reden van het weinige publiek... was vorig jaar ook al zo in de playoffs. de competitie duurt 34 wedstrijden, daarna kun je op vakantie.

Want daarna valt er voor je club weinig meer te winnen/verliezen?
Reply
#20
7e aan 't eind van de rit is geen europees voetbal. dan verdien je 't ook niet. zelfde geldt voor CL-voorronde, vorig jaar verdiende AZ 'm, dit jaar Ajax. commerciele gedoe van de knvb komt me de strot uit, resultaat is dat je over een paar jaar alleen nog de kampioen naar de voorronde CL mag afvaardigen. al zal dat nu met ajax of az wel meevallen. twente of heerenveen was drama geweest natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
9e aan het eind van de rit ook niet centre court. :p
Reply
#22
Depor Wrote:
Peter Wrote:Tsja.. tis ook gewoon belachelijk dat ze daar nog geld durven vragen voor de kaartjes na zo'n dramatisch seizoen. Begrijp de supporters ergens wel. Confused

Prijzen waren erg laag, het is lekker weer...niet dat ik het niet begrijp dat drama voetbal, maar de conclusie dat de supporters in 010 geen gloryhunters zijn kunnen we nu wel laten varen.

even deze gequote, maar elke neus snapt er weer geen hol van wat er leeft bij supporters. ook bij studio neus sloegen ze de plank nogal mis.

net als vorig jaar worden de pleeoffs door een groot deel geboycot. zij zijn van mening dat fainoid 7de is geworden. punt uit. heeft geen hol met geld te maken, ook al was het gratis, dan waren ze nog niet gegaan. ook met de prestaties had het niet te maken, in de competitie (tot het eind aan toe) zaten er zat (en dan nog echt geteld ipv in de aarsrena de scc'ers tellen die er toch niet zijn)

ik ben wel geweest trouwens. met mijn kleine neefjes. omdat ik wist dat het de afscheidspot van piair kon worden. toch wel kippevel. en ik vond het nog een leuke wedstrijd ook.

groningen is over 2 wedstrijden denk ik wel terecht door, kunnen ze het weer voor nederland verneuken wat betreft het coefficient. fijn.
Reply
#23
Studio Neus was sowieso zeer zwak gisterenavond. Totaal geen inhoud. Continu als de Visser iets zei wat zij niet wilden horen was het "je neus groeit" "je zit te jokken" "telkens als hij een slokje water neemt liegt hij"... nodig hem dan niet uit zeg. Je weet toch vantevoren ook wel dat hij niks gaat zeggen over transfers ed. :roll:
Reply
#24
Peter Wrote:Studio Neus was sowieso zeer zwak gisterenavond. Totaal geen inhoud. Continu als de Visser iets zei wat zij niet wilden horen was het "je neus groeit" "je zit te jokken" "telkens als hij een slokje water neemt liegt hij"... nodig hem dan niet uit zeg. Je weet toch vantevoren ook wel dat hij niks gaat zeggen over transfers ed. :roll:

het leuke was dat hij niets vertelde, maar eigenlijk heel veel, namelijk telkens als hij een slokje nam. goed gedaan van de journalisten. :razz:
Reply
#25
Bij welke vragen/stellingen nam ie een slokje? :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#26
Bij welke niet?
Reply
#27
gittermaster Wrote:ludiek die Groningers...

"t legioen... is met pensioen...."
Wellicht was ie niet origineel, maar ik had m niet eerder gehoord....

Xtragaap4de Xtragaap4de
Reply
#28
centre court Wrote:7e aan 't eind van de rit is geen europees voetbal. dan verdien je 't ook niet. zelfde geldt voor CL-voorronde, vorig jaar verdiende AZ 'm, dit jaar Ajax. commerciele gedoe van de knvb komt me de strot uit, resultaat is dat je over een paar jaar alleen nog de kampioen naar de voorronde CL mag afvaardigen. al zal dat nu met ajax of az wel meevallen. twente of heerenveen was drama geweest natuurlijk.

Was niet de KNVB die dit plan opperde, waren de clubs, en er was maar een club die niet wou en dat was PSV.

Voor de rest die reageerden op mijn in R'dam ook gloryhunters.....HAP Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#29
waf Wrote:
gittermaster Wrote:ludiek die Groningers...

"t legioen... is met pensioen...."
Wellicht was ie niet origineel, maar ik had m niet eerder gehoord....

Xtragaap4de Xtragaap4de

In pluskut zingen we dat al jaren als Fey op bezoek komt. Ik vind het niet ludiek en helemaal niet origineel, maar zing wel mee :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#30
Depor Wrote:
Peter Wrote:Tsja.. tis ook gewoon belachelijk dat ze daar nog geld durven vragen voor de kaartjes na zo'n dramatisch seizoen. Begrijp de supporters ergens wel. Confused

Prijzen waren erg laag, het is lekker weer...niet dat ik het niet begrijp dat drama voetbal, maar de conclusie dat de supporters in 010 geen gloryhunters zijn kunnen we nu wel laten varen.

Bij Feyenoord hebben ze nauwelijk uitzicht op glory, dus je kunt ze beter gewoon 'hunters' noemen.

Feyenoord heeft overigens nog wel een prijs gepakt, dit seizoen: "de Gifbeker"! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: