The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AZ - Ajax
#91
Gabri schijnbaar op aangeven van the Hunt
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#92
Vink die zag het niet maar Louis zag het wel................. het was meters, het was meters buitenspel!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#93
Bumme Wrote:Vink die zag het niet maar Louis zag het wel................. het was meters, het was meters buitenspel!


dus toch weer de knvb die de boel oplicht :wink:
Reply
#94
Alleen het doelpunt van Donk was geen buitenspel voor zo ver ik het heb kunnen zien via ppmate.
May The Schwartz Be With You
Reply
#95
Ekslem Wrote:3-0 Huntelaar

3-0 Gabri bedoel je.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#96
Berend Botje Wrote:Alleen het doelpunt van Donk was geen buitenspel voor zo ver ik het heb kunnen zien via ppmate.

1e goal was 5 meter buitenspel en de 3e was geen buitenspel
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#97
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:3-0 Huntelaar

3-0 Gabri bedoel je.

Dat zeg ik!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#98
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:3-0 Huntelaar

3-0 Gabri bedoel je.

Dat zeg ik!

Ik had niet gezien dat jij dat had gezegd Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#99
In een wedstrijd waarin AZ nadrukkelijk op de 0-0 speelde, was Ajax de terechte winnaar. Tweede helft begonnen ze erg sterk en het wachten was op de goal, die schijnbaar gelukkig tot stand kwam. Daarna was het ook gelijk over en sluiten voor AZ, dat niet meer kon omschakelen.

Die Donk is overigens nog lang geen topverdediger. Huntelaar heeft nog nooit zo makkelijk ballen mogen aannemen. Het is dat Perez geen snelheid heeft om om Huntelaar te spelen, anders was de score veel hoger uitgevallen. Dan zie je toch het verschil met toppers als Alex en Stam, maar ook een Heitinga en Vermaelen die veel korter op de man spelen.
Reply
Beetje trieste actie van Huntelaar bij het ed'tje van Donk
Make tea, not war
Reply
2x assist Huntelaar........kut lucky ajax!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Riekki Wrote:Beetje trieste actie van Huntelaar bij het ed'tje van Donk

Inderdaad, wat een vies mannetje.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:
Riekki Wrote:Beetje trieste actie van Huntelaar bij het ed'tje van Donk

Inderdaad, wat een vies mannetje.


wat een bloedhond met zijn incestkop.
Reply
Riekki Wrote:Beetje trieste actie van Huntelaar bij het ed'tje van Donk

Tsja als er iemand op je buik gaat staan, verdient ie het gewoon....

Go Huntelaar!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Idd, laat die AZ met die zeik van Gaal maar lekker janken. Als volgend jaar alles gaat zoals het hoort, wint AZ de play offs van PSV en spelen ze eindelijk voorronde CL.
Ik heb een droom.
Reply
Depor Wrote:
Riekki Wrote:Beetje trieste actie van Huntelaar bij het ed'tje van Donk

Tsja als er iemand op je buik gaat staan, verdient ie het gewoon....

Go Huntelaar!

Ik vind het ook een smerige reactie van Huntelaar, maar in het licht van die eerdere overtreding (die nog veel smeriger was) is het wel weer te begrijpen. Zoete wraak noemt men dat.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:
Riekki Wrote:Beetje trieste actie van Huntelaar bij het ed'tje van Donk

Tsja als er iemand op je buik gaat staan, verdient ie het gewoon....

Go Huntelaar!

Ik vind het ook een smerige reactie van Huntelaar, maar in het licht van die eerdere overtreding (die nog veel smeriger was) is het wel weer te begrijpen. Zoete wraak noemt men dat.

Dat bedoel ik, gaat er een mongool vol op je borstkas staan schiet hij daarna in eigen goal...zou ik hem ook uitlachen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Terechte overwinning! Vanaf minuut 1 begon AZ al met tijdrekken en balletjes terug op de keeper, uiteindelijk krijg je dan 'het deksel op de neus' ... !

Dat van Gaal dan weer over de arbitrage begint te janken is gewoon een zwaktebod, gewoon eens toegeven dat je weggespeeld bent is blijkbaar te lastig...
Reply
Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:
Riekki Wrote:Beetje trieste actie van Huntelaar bij het ed'tje van Donk

Inderdaad, wat een vies mannetje.


wat een bloedhond met zijn incestkop.

Pak je Donk nu niet iets te hard aan Rico? Hij is met de eigengoal en vernedering door The Hunt al genoeg gestraft lijkt mij.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:
Riekki Wrote:Beetje trieste actie van Huntelaar bij het ed'tje van Donk

Inderdaad, wat een vies mannetje.


wat een bloedhond met zijn incestkop.

Pak je Donk nu niet iets te hard aan Rico? Hij is met de eigengoal en vernedering door The Hunt al genoeg gestraft lijkt mij.........

Je hebt gelijk Bumme, het spijt mij.
Reply
Ik vond de actie van Huntelaar ook wel kunnen. Die kop van Donk was natuurlijk schitterend om te zien :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik vond de actie van Huntelaar ook wel kunnen. Die kop van Donk was natuurlijk schitterend om te zien :lol:

Was toch ook gewoon een felicitatie aan het adres van de doelpuntenmaker :8:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ekslem Wrote:Ik vond de actie van Huntelaar ook wel kunnen. Die kop van Donk was natuurlijk schitterend om te zien :lol:

pcies, deed mij heel erg denken aan RvN nadat hij gescoord had ging hij ff lachen in het gezicht van die Let?? of Est weet ik veel nadat die hem had uitgelachen toen hij die pingel miste.
Kan het wel begrijpen al is t natuurlijk niet professioneel.
Of goal van Heijtinga buitenspel was kan echt niemand zeggen. Als Huntelaar m raakte wel, als ie m niet raakte niet en die derde was ook gewoon geen buitenspel.
AZ had gewoon eigen spel moeten spelen dan hadden ze het Ajax veel moeilijker gemaakt.
The great old Ludwig von...
Reply
blijft een feit dat dat kutajakkes dus weer eens is bevoordeeld door de scheids.

maar die van gal moet niet janken, die heeft daar zelf ook altijd van geprofiteerd.
Reply
uiteraard, dit is immers altijd zo....
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Ekslem Wrote:Ik vond de actie van Huntelaar ook wel kunnen. Die kop van Donk was natuurlijk schitterend om te zien :lol:

pcies, deed mij heel erg denken aan RvN nadat hij gescoord had ging hij ff lachen in het gezicht van die Let?? of Est weet ik veel nadat die hem had uitgelachen toen hij die pingel miste.
Kan het wel begrijpen al is t natuurlijk niet professioneel.
Of goal van Heijtinga buitenspel was kan echt niemand zeggen. Als Huntelaar m raakte wel, als ie m niet raakte niet en die derde was ook gewoon geen buitenspel.
AZ had gewoon eigen spel moeten spelen dan hadden ze het Ajax veel moeilijker gemaakt.

the hunt gaf zelf toe dat hij hem raakte, en hij vond het ook raar dat het geen buitenspel was, maar de hele show rond van gaal was weer belachelijk, die man zou verboden moeten worden.
Reply
Van gaal moet idd gewoon niet mekkeren.

Wel mooi bij de wedstrijden dat ze aangaven dat van gaal bij AZ alleen maar zeurt. Toen hij bij barca en Ajax zat hoorde je hem nooit
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Van gaal moet idd gewoon niet mekkeren.

Wel mooi bij de wedstrijden dat ze aangaven dat van gaal bij AZ alleen maar zeurt. Toen hij bij barca en Ajax zat hoorde je hem nooit

Nou hoorde hem nooit....ik heb nog steeds nachtmerries van deze woorden;


BARCAAA BARCAAAAA
Reply
Erg jammer weer van meneer Huntelaar. Gewoon je voetjes laten spreken. Door deze actie blijft iedereeen het een misselijk mannetje vinden. Zelfde als die Pipo Inzaghi. Maakt prachtige doelpunten maar liep ook weer een partij te rollebollen en janken op het veld. Doodzonde!
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
gittermaster Wrote:
Ekslem Wrote:Ik vond de actie van Huntelaar ook wel kunnen. Die kop van Donk was natuurlijk schitterend om te zien :lol:

pcies, deed mij heel erg denken aan RvN nadat hij gescoord had ging hij ff lachen in het gezicht van die Let?? of Est weet ik veel nadat die hem had uitgelachen toen hij die pingel miste.
Kan het wel begrijpen al is t natuurlijk niet professioneel.
Of goal van Heijtinga buitenspel was kan echt niemand zeggen. Als Huntelaar m raakte wel, als ie m niet raakte niet en die derde was ook gewoon geen buitenspel.
AZ had gewoon eigen spel moeten spelen dan hadden ze het Ajax veel moeilijker gemaakt.

Volgens mij was dat Macedonie. En van Gaal moet niet zeuren. Dat doelpunt van Martens ( tegen Ajax) waarbij de Zeeuw met gestrekt been inkwam heeft hij zeker niet gezien?

En daarnaast was Ajax gewoon beter en had AZ niet zo mieterig moeten spelen.
Reply


Forum Jump: