The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Team CM - Finale
#31
Bumme Wrote:Beste Bumme,

Het zal even puzzelen worden. De budgetten zijn op basis van een gemiddelde bepaald. Hoe beter je in de vorige ronden gespeeld hebt hoe groter de kans dat je alle basisspelers van Milan kan kiezen.
Veel succes!

Sportieve groet,
Team Sportdreams
-------------

Ik denk dat zelfs de koploper er niet in zal slagen alle Milan spelers op te kunnen stellen maar we weten dus waar we aan toe zijn.
Evengoed bedankt voor de poging, Bumme!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#32
Heb nog geen favoriet kunnen kiezen, dus voorlopig gekozen voor deze 'laffe' oplossing:

Dida (18.70M)

Jankulovski, Marek (16.50M)
Oddo, Massimo (14.00M)
Riise, John Arne (15.80M)
Agger, Daniel (11.85M)

Seedorf, Clarence (18.10M)
Kaka © (19.95M)
Gerrard, Steven (15.95M)

Crouch, Peter (13.65M)
Inzaghi, Filippo (15.95M)
Kuyt, Dirk (12.85M)

Tegen woensdag ben ik er wel uit. :wink:
Reply
#33
Ik denk dat dit het wordt:

Dida (18.70M)

Oddo, Massimo (14.00M)
Jankulovski, Marek (16.50M)
Nesta, Alessandro (18.00M)
Agger, Daniel (11.85M)

Mascherano, Javier (10.95M)
Kaka © (19.95M)
Gerrard, Steven (15.95M)
Pirlo, Andrea (18.05M)

Inzaghi, Filippo (15.95M)
Crouch, Peter (13.65M)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#34
Ik ga ook voor een team met 7/8 Milan spelers en 4/3 Liverpool spelers.

Nu maar hopen dat Liverpool niet de 0 gaat houden! En dat niet de verkeerde spelers scoren...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#35
Maldini is iig fit dus (helaas) niet de goedkopere Kaladze in de basis wrs.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
Maar de vraag is of Maldini wel speelt.......
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#37
Als ie fit is, speelt hij lijkt me
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Nu is het nog de vraag of Gilardinho of Inzaghi gaat beginnen #-o
Ik neem iig aan dat beide speelminuten gaan krijgen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
nog nergens line up he hmmmmm
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#40
Van UEFA:

Probable teams
Milan: Dida; Massimo Oddo, Alessandro Nesta, Paolo Maldini, Marek Jankulovski; Gennaro Gattuso, Andrea Pirlo, Massimo Ambrosini; Kaká, Clarence Seedorf; Filippo Inzaghi.

Liverpool: Pepe Reina; Steve Finnan, Jamie Carragher, Daniel Agger, John Arne Riise; Steven Gerrard, Javier Mascherano, Xabi Alonso, Boudewijn Zenden/Harry Kewell; Peter Crouch, Dirk Kuyt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#41
Lamme Lennie Wrote:Van UEFA:

Probable teams
Milan: Dida; Massimo Oddo, Alessandro Nesta, Paolo Maldini, Marek Jankulovski; Gennaro Gattuso, Andrea Pirlo, Massimo Ambrosini; Kaká, Clarence Seedorf; Filippo Inzaghi.

Kom ik toch nog een miljoentje of 16 te kort of zo....... :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#42
Ik las toen straks ergens een artikel dat Gerard weleens achter Kuyt kon spelen en dat Pennant hierdoor op rechts komt. Andere mogelijkheid was Bellamy ipv Crouch om zo op de counter te gokken.

Ik heb nu ook Crouch, maar vind het redelijk verleidelijk om Kuyt te nemen....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Nog maar even zeuren : :wink:

-----
Beste medewerker van Sportdreams,

Dank voor jullie reactie.

Ik leg me neer bij jullie beslissing maar hoop dat ook jullie inzien dat het zelfs voor de nummer 1 onmogelijk is om een team van 11 spelende Milanezen op te stellen. De nummer 1 heeft op dit moment 530 punten en dus maximaal 3 miljoen meer te besteden dan ik (met 470 punten). Ook hij/zij zal dus minimaal 10 miljoen tekort komen.

Ik speel al vanaf de eerste jaargang van dit spel mee en dit is echt de eerste keer dat het niet mogelijk is om alle spelers van beide finalisten te kiezen. Alleen een team dat geheel uit Liverpool spelers bestaat is mogelijk (en dan hou je zomaar 20 miljoen over).

Op deze manier is het niet zo spannend als andere jaren. Een “alles of niets” is namelijk niet meer mogelijk. Jammer dat jullie wederom afwijken van een vastigheid zonder dit vooraf aan te kondigen.

Vriendelijke groet,

Bumme
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#44
Bumme Wrote:Nog maar even zeuren : :wink:

-----
Beste medewerker van Sportdreams,

Dank voor jullie reactie.

Ik leg me neer bij jullie beslissing maar hoop dat ook jullie inzien dat het zelfs voor de nummer 1 onmogelijk is om een team van 11 spelende Milanezen op te stellen. De nummer 1 heeft op dit moment 530 punten en dus maximaal 3 miljoen meer te besteden dan ik (met 470 punten). Ook hij/zij zal dus minimaal 10 miljoen tekort komen.

Ik speel al vanaf de eerste jaargang van dit spel mee en dit is echt de eerste keer dat het niet mogelijk is om alle spelers van beide finalisten te kiezen. Alleen een team dat geheel uit Liverpool spelers bestaat is mogelijk (en dan hou je zomaar 20 miljoen over).

Op deze manier is het niet zo spannend als andere jaren. Een “alles of niets” is namelijk niet meer mogelijk. Jammer dat jullie wederom afwijken van een vastigheid zonder dit vooraf aan te kondigen.

Vriendelijke groet,

Bumme

=D> =D>

Met dit budget worden spelers als Peltier en Roque de meest gekozen spelers bij managers die volledig voor Milan willen gaan en dat kan toch nooit de bedoeling zijn..
Reply
#45
Hoe zat het ook alweer met spelers kiezen die er niet meer in zitten, want als ik dan toch een niet spelende speler moet opstellen dan liever Taralidis van Olympiakos (2.90M) dan Peltier of zo. Daar was toch een foefje voor ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#46
de nieuwe Wrote:Hoe zat het ook alweer met spelers kiezen die er niet meer in zitten, want als ik dan toch een niet spelende speler moet opstellen dan liever Taralidis van Olympiakos (2.90M) dan Peltier of zo. Daar was toch een foefje voor ?
`

Als ik buiten de top 30 val, ga ik deze teams aanklagen! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Kweet het inmiddels :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#48
kan je dat trucje dan ff posten als stil protest tegen sportdreams? :-)

Ik ga t overigens niet gebruiken...
Reply
#49
Budget: 0.00M

Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Reply
#50
Maldini showed no ill-effects for the knee injury which has hampered him all season as he trained with his team-mates at the OACA Spyro Louis Stadium on Tuesday, clearing the 38-year-old to equal Real Madrid CF legend Paco Gento's mark of eight final appearances.


=D>
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#51
voe Wrote:kan je dat trucje dan ff posten als stil protest tegen sportdreams? :-)

Ik ga t overigens niet gebruiken...

Trucje gaat inmiddels niet meer. SD heeft die optie waarschijnlijk aangepast.

Gelukkig had ik de 4e keepert van Sofia nog staan! Hakkuh
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#52
EJR Wrote:Gelukkig had ik de 4e keepert van Sofia nog staan! Hakkuh

[Image: gay.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#53
Budget: 1.75M

Dida (18.70M)

Oddo, Massimo (14.00M)
Maldini, Paolo (18.70M)
Nesta, Alessandro (18.00M)
Jankulovski, Marek (16.50M)

Kaka © (19.95M)
Seedorf, Clarence (18.10M)
Guthrie, Daniel (8.70M)
Peltier, Lee (8.50M)

Inzaghi, Filippo (15.95M)
Gilardino, Alberto (15.20M)

Dit is het geworden, met dank aan SD dat geen extra budget geeft. Ik heb er daarom maar voor gekozen in ieder geval wel de hele verdediging van Milan op te stellen omdat verdedigers de meeste punten opleveren bij de 2-0 overwinning van Milan Hakkuh
Reply
#54
EJR Wrote:
voe Wrote:kan je dat trucje dan ff posten als stil protest tegen sportdreams? :-)

Ik ga t overigens niet gebruiken...

Trucje gaat inmiddels niet meer. SD heeft die optie waarschijnlijk aangepast.

Gelukkig had ik de 4e keepert van Sofia nog staan! Hakkuh

Maaar... als ze het hebben aangepast dan zijn "ze" het op het spoor en ben je dan niet bang dat je team ongeldig wordt verklaard.....? Ik wil niet stoken hoor, maaruh................... Firestarter
Reply
#55
Nog steeds nergens duidelijkheid omtrent Inzaghi/Gilardinho Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#56
Ekslem Wrote:Nog steeds nergens duidelijkheid omtrent Inzaghi/Gilardinho Icon_evil

De één staat in de basis en de ander valt in!
Reply
#57
Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:Nog steeds nergens duidelijkheid omtrent Inzaghi/Gilardinho Icon_evil

De één staat in de basis en de ander valt in!

Ander scenario...

1 speelt, Milan komt voor en gooit het na 70 minuten op slot door een extra middenvelder/verdediger te brengen. 1 vd 2 speelt niet en levert helemaal geen punten op terwijl de anders mss wel 6 punten haalt.

Zo heeft Milan dit jaar al eerder gespeeld in de CL
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#58
voe Wrote:
EJR Wrote:
voe Wrote:kan je dat trucje dan ff posten als stil protest tegen sportdreams? :-)

Ik ga t overigens niet gebruiken...

Trucje gaat inmiddels niet meer. SD heeft die optie waarschijnlijk aangepast.

Gelukkig had ik de 4e keepert van Sofia nog staan! Hakkuh

Maaar... als ze het hebben aangepast dan zijn "ze" het op het spoor en ben je dan niet bang dat je team ongeldig wordt verklaard.....? Ik wil niet stoken hoor, maaruh................... Firestarter

Er staat nergens in de regels dat ik geen spelers mag opstellen die al uitgeschakeld zijn. Bovendien heb ik geen voordeel want iedereen kan er gebruik van maken.

Verder staat er onder mijn team geen 'ONGELDIG TEAM'. :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#59
Ekslem Wrote:
Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:Nog steeds nergens duidelijkheid omtrent Inzaghi/Gilardinho Icon_evil

De één staat in de basis en de ander valt in!

Ander scenario...

1 speelt, Milan komt voor en gooit het na 70 minuten op slot door een extra middenvelder/verdediger te brengen. 1 vd 2 speelt niet en levert helemaal geen punten op terwijl de anders mss wel 6 punten haalt.

Zo heeft Milan dit jaar al eerder gespeeld in de CL

Tegen Manchester viel Gilardino ook in bij een 2-0 voorsprong, dus dat gaat nu weer gebeuren [-o<
Reply
#60
Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:
Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:Nog steeds nergens duidelijkheid omtrent Inzaghi/Gilardinho Icon_evil

De één staat in de basis en de ander valt in!

Ander scenario...

1 speelt, Milan komt voor en gooit het na 70 minuten op slot door een extra middenvelder/verdediger te brengen. 1 vd 2 speelt niet en levert helemaal geen punten op terwijl de anders mss wel 6 punten haalt.

Zo heeft Milan dit jaar al eerder gespeeld in de CL

Tegen Manchester viel Gilardino ook in bij een 2-0 voorsprong, dus dat gaat nu weer gebeuren [-o<

Toen was er een meer veilige marge van 2 goals...... en hoefde Milan wat minder zekerheid in te bouwen.... ook waren ze die wedstrijd superieur!

EDIT: het kan trouwens makkelijk dat Gilardinho gewoon begint.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: