The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2007
#61
Geen geluk met de loting voor Hewitt, vierde ronde tegen Nadal.

Roddick tegen Andreev, dat kan wel es meteen exit worden voor Andy.

Verder wordt het leuk de halve finalist te kiezen in het kwart met Davydenko, Almagro, Chela, Nalbandian, Gasquet, Canas en Gonzalez :eeeek: .
Reply
#62
zoals elk jaar hebben sommige weer mazzel met de loting en sommige niet :roll: djokovic zit erg goed met alleen misschien calleri en ferrer als moeilijke spelers. En ook blake mag niet klagen al moet hij wel 1e ronde tegen een man met een graveltitel :lol: en bij roddick zal een ongeplaatste wel ver komen, dan denk ik aan een horna of andreev.. en ja, het 2e kwart wordt leuk!
Reply
#63
Wat dacht je van Horna-Massu en Del Potro-Nadal in de eerste ronde?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Wat heeft Del Potro eigenlijk gedaan de afgelopen maand? Niet meer gespeeld na z'n opgave in Estoril. Zal niet veel worden met em, zeker niet tegen Nadal.

Ben benieuwd wat Canas gaat doen, normaal zou hij zeker in mn team staan, maar hij heeft t moeilijk de laatste weken en zit in een fucking lastig kwart.
Reply
#65
buurs Wrote:Verkerk in de 1e ronde tegen Bolelli

9e keer exit in R1..........(waarschijnlijk).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#66
Eens even rustig de draw bekeken en ik moet zeggen dat Nalbandian geen slechte loting heeft en mogelijkheden heeft de 4e ronde te halen.
Ik zet hem even in mijn kladlijst (en die is niet zo groot deze keer als anders).
Maar ja, wie weet sneuvelen er nog wel mensen van dit lijstje (al dan niet verrassend) in de 1e ronde. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#67
vierde ronde is nou niet echt rendabel voor nalbandian.

nadal heeft ook zeker geen makkelijk schema. soderling komt hij bijv al snel tegen die deze week erg in vorm is.
djoko of ferrer is ook een erg lastige keuze.
federer heeft het getroffen met de loting...die gaat ver komen..maar daar hebben we niks aan.
Reply
#68
gewoon weer Finale Federer-Nadal...zoals altijd
Reply
#69
..en ze zijn los, Safin op 5-1 tegen Vicente.

Eerste regenpauze al volgens mij, schijnt de komende week slecht weer te worden.

Edit: het scorebord van de RG site werkt niet.
Reply
#70
<!-- m --><a class="postlink" href="http://blogs.sport.be/thegraveyard/">http://blogs.sport.be/thegraveyard/</a><!-- m -->

Tennisblog van Filip Dewulf. Sowieso altijd wel aardig om te lezen, dezer dagen beschrijft hij zijn weg vanaf de kwalificaties naar de halve finale van RG, nu tien jaar geleden.
Reply
#71
Overdune Wrote:..en ze zijn los, Safin op 5-1 tegen Vicente.

Eerste regenpauze al volgens mij, schijnt de komende week slecht weer te worden.

Edit: het scorebord van de RG site werkt niet.

Safin slaat Vicente hard naar huis: 6-1, 6-3, 6-1.
Is Marat weer terug?
2e ronde Vemic / Tipsarevic, 3e ronde mogelijk Robredo, dan Volandri, Clement of Ljubo.
Safin in vorm kan de laatste 8 halen.

Regen bij Minar-Starace (6-4, 1-6, 3-5) en bij
Tipsarevic - Vemic (7-6, 2-1).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#72
Die Vicente is geen atp-waardige speler natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
centre court Wrote:Die Vicente is geen atp-waardige speler natuurlijk.

Zeker vandaag niet. Speelde vreselijk zwak en stond de halve tweede set en derde set te semi-tanken....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#74
Verkerk mag straks na Kirilenko de baan op. Kom op Martje, meer dan een rondje winst zit er niet in, maar win iig deze!
Reply
#75
Het blijft maar regenen...Hebben ze hier al eens gedacht aan een overdekte baan?
Reply
#76
Federer en Russell gaan beginnen.
Volgens de commentator is Federer (naar eigen zeggen) er klaar voor om RG te gaan winnen. :razz: :razz:

Hup Russell :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#77
De quotes van bet365.com: Federer 1,00 - Russell 17,00 :lol:
Reply
#78
Kutregen. Dacht leuk een dagje tennis te kijken en het ook wat makkelijker te krijgen om een team te maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
een keer een GS-team maken zonder info. wel geinig maar een stuk moeilijker. vaak worden er wat q's gekozen die al 10 punten hebben. die vlieger gaat nu niet op. ben benieuwd. hopelijk eens veel verschillende teams na de deadline.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
centre court Wrote:een keer een GS-team maken zonder info. wel geinig maar een stuk moeilijker. vaak worden er wat q's gekozen die al 10 punten hebben. die vlieger gaat nu niet op. ben benieuwd. hopelijk eens veel verschillende teams na de deadline.

Misschien als we het aan de spelleiders van SD vragen:
Mogen we svp alleen de 2e week kiezen en de spelers die er dan nog inzitten? :wink:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#81
oh god daar had ik nog niet eens aan gedacht. GS's en SD zijn niet zo'n goede combi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
Even voor de kenners onder ons:
Tegen wie stond Nadal 2 jaar geleden in de finale?
Reply
#83
Moet je daar een kenner voor zijn? Volgens mij heeft het iets met deur en Spaans te maken Wink
Ik weet wel dat ik hem toen als een van de weinigen had :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
de inmiddels onbekende puerta
Reply
#85
kooltje Wrote:de inmiddels onbekende puerta

Deze zomer loopt z'n schorsing af, neem aan dat we em dan weer zien.
Reply
#86
Het laatste optreden van Puerta was in Shanghai 2005 (masters-cup):
3x kansloos verloren.
Had daar al niets meer te zoeken als je z'n resultaten na die finale op RG tegen Nadal bekijkt.
Nee, Mariano Puerta hoeft van mij niet meer terug te komen op de toer.
Laat-ie maar "apotheker" worden...... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#87
Nog 5 minuten en dan begint Martin Verkerk....... =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#88
3 sets en dan kan ie weer lekker competitie gaan spelen in de states
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#89
Het regent nu nog niet, dus we gaan los!

Hup Verkerk, Canas, Fognini!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Maar het SB werkt niet goed. Ik zie Vaidisova toch echt spelen, maar die is niet terug te vinden op het SB...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: