The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2007
en een falende Davy pffff....in elke set break voorsprong...in eerste set 1 van de 11 breakpoints pakken...in set 2 serveren voor de set...in set 3 serveren voor de set en setpoints missen... #-o
Reply
Hij kan gewoon niet omgaan met zenuwen Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar dit keer wel met mooi tennis!

ik vind dat hij altijd mooi tennist. nog nooit zo'n goeie tennisser gezien, jammer dat ik niet kon kijken vandaag, vanvond vast wat beelden te zien...

komt nadal nu of wat later? hoop dat ik daar nog wat van kan meepakken.

volgend jaar wil ik weer naar roland garros, op de eerste maandag.
Helemaal mee eens, maar het gaat wel vaak met vlagen. Vandaag was het eigenlijk wel een constant goed niveau op die dip in de derde set na. Maar Davydenko speelde ook echt super.

Nadal-Djoko net begonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kraai Wrote:en een falende Davy pffff....in elke set break voorsprong...in eerste set 1 van de 11 breakpoints pakken...in set 2 serveren voor de set...in set 3 serveren voor de set en setpoints missen... #-o
Tja, je kunt het ook de klasse van de toppers noemen, want Federer stond er telkens op die punten, het was niet dat Davy een dikke arm kreeg en alleen maar fouten maakte op die belangrijke punten.

Het is de neverending story van de toppers. Djoko zal vandaag ook weer kansen krijgen, maar Nadal wint toch wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Meteen al een lastige game voor Djoko. Hij zal drie sets lang de ballen tegen de lijn moeten slaan om een kans te maken, en daarvoor moet hij een superdag hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is toch ongelofelijk hoe die Nadal met zijn laffe tactiek ook resultaat haalt op hardcourt en zeker op gras?!
Hij staat 5 meter achter de baseline bij de service, tennist in de rally ook nooit naar voren, doet geen enkele poging om naar het net te gaan.

Djokovic is tot nu toe de enige die tennist. En hij snapt gelukkig wel dat je Nadal naar het net moet lokken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, de één noemt het laf, de ander het mooiste spel dat er is...

Ken je het spel van Vladimir Samsonov bij het tafeltennis? Die kan als geen ander 5 meter achter de tafel staan en nog alles terugbrengen terwijl de tegenstander maar smasht en smasht. Heerlijk om te zien en zo probeer ik in de wedstrijden ook vaak te spelen alleen is het bij mij niet zo heel effectief.
Reply
Natuurlijk is het een kwestie van smaak, maar hier is tennis en sport toch niet voor bedoeld?! Je leert op jonge leeftijd toch hoe je punten moet maken en niet hoe je je tegenstander de fout kunt laten maken? Heb je Nadal al een winner zien maken?

Dus je houdt ook van Italiaans en Duits voetbal dan? Ik snap nu wel beter waarom je voor PSV bent iig.

En Samsonov, tafeltennis [Image: gay.gif]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik wist wel dat Djokovic het niet vol zou houden, zoals in de eerste 4 games, maar zijn spel zakt nu wel helemaal in... Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van 5-2 naar 5-5 :razz: =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan toch de break naar 6-5, knap hoor, alles op de lijn.

Ik zag het even gebeuren toen Djoko zo knap naar 30-15 kwam...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JEzus man, meteen een 0-40 missen met twee hele goede mogelijkheden :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
DJokovic verkloot het weliswaar zelf hier, maar het zit hem ook echt niet mee zeg, Nadal slaat alles op de lijn ongeveer. Wel knap hoor van Nadal, die speelt gewoon goed. Maar ik denk niet dat hij al die ballen op de lijn zo bedoelt...

Jammer voor mijn poll, dit wordt gewoon Nadal in 3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:...

Heb je Nadal al een winner zien maken?

Nou, hij heeft i.i.g. al meer (forehand) winners dan Djokovic...
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:...

Heb je Nadal al een winner zien maken?

Nou, hij heeft i.i.g. al meer (forehand) winners dan Djokovic...

Waarom reageer je op dat vreselijk irritante gelul van hem?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:...

Heb je Nadal al een winner zien maken?

Nou, hij heeft i.i.g. al meer (forehand) winners dan Djokovic...
Makkelijk hoor, anderhalve set later...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:...

Heb je Nadal al een winner zien maken?

Nou, hij heeft i.i.g. al meer (forehand) winners dan Djokovic...

Waarom reageer je op dat vreselijk irritante gelul van hem?
Waarom ga jij niet gewoon weg, met altijd dat negatieve gezeik van je?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:...

Heb je Nadal al een winner zien maken?

Nou, hij heeft i.i.g. al meer (forehand) winners dan Djokovic...

Waarom reageer je op dat vreselijk irritante gelul van hem?

Steeds op Adje reageren ben ik al lang afgeleerd, maar zo af en toe even de feiten weer op een rijtje zetten moet kunnen natuurlijk.
Reply
Genomico Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:...

Heb je Nadal al een winner zien maken?

Nou, hij heeft i.i.g. al meer (forehand) winners dan Djokovic...

Waarom reageer je op dat vreselijk irritante gelul van hem?

Steeds op Adje reageren ben ik al lang afgeleerd, maar zo af en toe even de feiten weer op een rijtje zetten moet kunnen natuurlijk.
Daar merk ik anders weinig van...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gezellig hier...geniet toch van het tennis wat nadal laat zien in de derde
Reply
mooie overwinning rafa =D>

nu federer nog en dan doe ik het nog redelijk tov de mensen zonder nadal.
Reply
Mooie pot van Rafa. Toch denk ik dat Roger wint zondag.

Finale Federer-Nadal op RG, ik kreeg al kippenvel als ik eraan denk! Vorig jaar konden we het niet zien door het WK, maar nu ga ik geen punt missen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga er ook eens goed voor zitten straks. Federer zou de tactiek gevonden moeten hebben, en ik ben ook voor Roger vandaag. Grand Slam voor de Meester!
Reply
Heren tennissers, hoe laat begint de finale?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
hij gaat gewoon in drie naar nadal jongens...
Reply
Ekslem Wrote:Heren tennissers, hoe laat begint de finale?

3 uur volgens mij...
Reply
Ekslem Wrote:Heren tennissers, hoe laat begint de finale?
15 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Ik ga er ook eens goed voor zitten straks. Federer zou de tactiek gevonden moeten hebben, en ik ben ook voor Roger vandaag. Grand Slam voor de Meester!
Zijn we het toch eens eens Wink

In alles ben ik voor Roger. Hopelijk wordt het weer zo'n tennisles als in de tweede en derde set in Hamburg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ik ga er ook eens goed voor zitten straks. Federer zou de tactiek gevonden moeten hebben, en ik ben ook voor Roger vandaag. Grand Slam voor de Meester!
Zijn we het toch eens eens Wink

In alles ben ik voor Roger. Hopelijk wordt het weer zo'n tennisles als in de tweede en derde set in Hamburg.

Dat was puur om de extra druk van de winning streak weg te halen. Hij heeft al aangegeven blij te zijn met het verlies en daardoor op Roland Garros beter presteert. De 6-2 eerste set in Hamburg was om te laten zien dat hij de gravelmeester is en daarna kon ie mooi de wedstrijd aan Roger geven. Balletjes voor de servicelijn worden natuurlijk wel afgestraft door Federer. Tegen Djokovic heeft Rafa al laten zien dat hij ze heerlijk achterin kan leggen.

Al met al denk ik dat Roger wel een setje ergens zal afsnoepen, maar dat Rafa de betere zal zijn [-o< Als beide hun topniveau halen, dan moet het geen probleem zijn voor Rafa. De wedstrijd heeft i.i.g. alles in zich om de wedstrijd van het jaar te worden.
Reply
Wat een gelul dat Rafa blij zou zijn met het verlies. Hij heeft gewoon van zijn mediatrainer doorgekregen dat dat het beste is om te zeggen. En Roger was er al regelmatig dichtbij op gravel, maar nu weet hij dat hij Rafa kan verslaan en dat is enorm belangrijk. Dus het is onzin dat die nederlaag/overwinning niets betekend heeft.

Anywho, als ze beiden in topvorm zijn dan wordt het een kraker en is het in mijn ogen echt een coinflip. Ik denk dat Federer zijn topvorm nog niet gehad heeft dit toernooi en hopelijk bewaard heeft voor de finale.
Ik gun het Rafa natuurlijk om 3x op rij te winnen. Maar ik gun het Roger nog meer om zijn career Grand Slam te pakken.
Laten we iig allemaal hopen dat ze ons niet teleurstellen en er een prachtige wedstrijd van maken.

p.s. Ik dacht dat jij niet meer op mij zou reageren :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: