The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2007
Matig begin van Roger, ik heb hem nog bijna geen 1e service zien slaan :|
Gelukkig begint Rafa ook nerveus.

Het publiek is iig wel op de hand van Roger :Big Grin

Duidelijk te zien ook dat Roger alleen maar naar de backhand van Nadal gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, Roger mist een 15-40 :| Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als alle games zo worden als deze bij 2-1, dan kunnen we een waar spektakel verwachten!!
Reply
Genomico Wrote:Als alle games zo worden als deze bij 2-1, dan kunnen we een waar spektakel verwachten!!
Dat wel, maar geen topwedstrijd. Niveau is er nog niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ai, Roger mist een 15-40 :| Icon_evil

Dat ik nooit zou reageren op jouw berichten heb ik nooit gezegd. Heb alleen gezegd dat ik opgehouden ben met het steeds reageren :wink:

Federer miste geen 2 breakkansen. Rafa werkte ze gewoon goed weg!!
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ai, Roger mist een 15-40 :| Icon_evil

Dat ik nooit zou reageren op jouw berichten heb ik nooit gezegd. Heb alleen gezegd dat ik opgehouden ben met het steeds reageren :wink:

Federer miste geen 2 breakkansen. Rafa werkte ze gewoon goed weg!!
Die tweede wel ja, die eerste had Roger kans.

Als Rafa zo blijft spelen, maakt ROger een goede kans. Al moet ie wel beter gaan serveren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rafa is teveel aan het forceren...
Reply
En weer 15-40, pak dat momentum!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit keer werkt hij ze wel echt weg.

Federer moet wel zijn kansen gaan pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een kans! #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nemmer 6 ook verprutst. Kom op nou eens man :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Behalve op de breakpunten, speelt Roger weergaloos.

Op die punten speelt Rafa weer zijn beste spel (op 1 grote kans van Roger na).
Reply
En nummer 7 ook weg, veel te passief. Roger echt een stuk beter, maar hij moet dit wel pakken.
Niet gewend van hem, op de belangrijke punten het laten afweten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roger duidelijk beter, maar Rafa kan overduidelijk beter. En wat is die tenniswet? Als de één de kansen mist, gaat de tegenstander er de volgende game mee heen?
Reply
Waarom is Federer nu zo gigantisch passief?!?!?!?! 0-30 voor Rafa nu, omdat hij daar natuurlijk wel gebruik van maakt. 0-40 zelfs... Die tenniswet bestaat dus :razz:
Reply
Ja maar die wet zou niet voor Roger moeten gelden. Maar hij lijkt wel een broekie dat zijn eerste GS-finale speelt. Hij is bloednerveus en verkloot nu de set. Echt helemaal niks voor hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Echt heel raar op welke manier Roger deze game weg geeft.
Reply
Miischien heeft Roger setverlies nodig om wakker te worden en te realiseren waar ie mee bezig is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu weer een 0-40 gemist, dit kan echt niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
bp's 0 uit 10 :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb Federer nog nooit zo gezien, hij staat stijf van de zenuwen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roger kan dan wel een setverlies nodig hebben om wakker te worden, maar ik denk dat Rafa dadelijk los gaat (als hij deze set wint).

En daar waar de eerste breakkansen mooi weggewerkt werden daar Rafa; de laatste 6 of zo zijn allemaal missers van Roger. Op breakkansen heeft Rafa gewoon een vastpatroon. Hij houdt Roger gewoon op de backhand en bij de service kan Roger al gewoon klaar staan om omgelopen de forehand te slaan, maar daar doet hij te weinig mee.
Reply
haha en 2 uit 2 Smile =D>
Reply
2/2 rafa.. en 6-3!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Rafa gaat nu pas echt los...
Reply
Verwacht toch eigenlijk dat Federer de volgende set met 6-4 gaat winnen....
Reply
Genomico Wrote:En daar waar de eerste breakkansen mooi weggewerkt werden daar Rafa; de laatste 6 of zo zijn allemaal missers van Roger. Op breakkansen heeft Rafa gewoon een vastpatroon. Hij houdt Roger gewoon op de backhand en bij de service kan Roger al gewoon klaar staan om omgelopen de forehand te slaan, maar daar doet hij te weinig mee.
Roger is juist altijd de man geweest die koel blijft op de breakpunten en zelden een 0-40 mist.
Maar hij lijkt zo ontzettend nerveus en beseft te veel het belang van die bp's dat ie apathisch speelt op die punten. Hij komt mooi op bp, maar daarna is het niks meer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Rafa gaat nu pas echt los...
Ik denk juist dat Federer halverwege de set losgaat. En dan moet ie beginnen met beter te serveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb Federer nog nooit zo gezien, hij staat stijf van de zenuwen :|
ik zie niet dat het zenuwen zijn hoor...hij speelt gewoon erg matig na 3-3. maar weinig echt mooie punten gezien helaas.
wel goed dat je wint rafa!!
Reply
Volgens mij ligt het er nu aan hoe laat het moment komt dat Federer zich bedenkt dat ie vrijuit kan gaan spelen. Zo te zien nog niet bij begin 2e set...
Reply


Forum Jump: