The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2007
#91
Fognini 3-1 voor tegen Monaco :razz:

Canas 5-2 voor :razz:

Verkerk 4-1 achter :|

<!-- m --><a class="postlink" href="http://roland-garros.france2.fr/jeu-par-jeu/">http://roland-garros.france2.fr/jeu-par-jeu/</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
had je anders verwacht dan?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#93
Wel de partij van Fognini en Monaco. Dat is toch een verrassende tussenstand. Fognini mist net wel een 0-40 voor de dubbele break.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Verkerk eerste set 6-1 eraf, sjonge.

Monaco heeft nu een bp om terug te komen in de set :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Er werd gezegd dat ze Verkerk zouden laten zien, iemand gehoord waarom ze nu Vaidisova-Gagliardi uitzenden?
Reply
#96
Overdune Wrote:Er werd gezegd dat ze Verkerk zouden laten zien, iemand gehoord waarom ze nu Vaidisova-Gagliardi uitzenden?
Geen camera's op baan 8, net als gisteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Er werd gezegd dat ze Verkerk zouden laten zien, iemand gehoord waarom ze nu Vaidisova-Gagliardi uitzenden?
Geen camera's op baan 8, net als gisteren.

Ok, raar dat dat vrouwtje van t nieuws dan zegt dat ze Verkerk laten zien.

Verkerk alweer 0-2 achter in de 2de set.
Reply
#98
Fognini wint de 1e set van MOnaco =D>

Hier zal het wel eindigen, maar je weet het nooit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Rubens Ramirez staat lekker te ballen tegen Stanislas: 6-0, 2-0

Verkerk inmiddels 6-1, 3-1* achter en overleeft bp voor 4-1.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Fognini breakt meteen in de tweede set :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
THE MAILMAN Wrote:Rubens Ramirez staat lekker te ballen tegen Stanislas: 6-0, 2-0

Verkerk inmiddels 6-1, 3-1* achter en overleeft bp voor 4-1.

..en Verkerk toch 1-4* achter..wat een drama is t met die vent.
Reply
5-1 Achter bedoel je......dit lijkt einde carriere voor Verkerk.... Icon_evil
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Fognini overleeft 2 bp's en staat nu 2-0 voor :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
THE MAILMAN Wrote:5-1 Achter bedoel je......dit lijkt einde carriere voor Verkerk.... Icon_evil

..en nu heeft hij breekpunt voor 5-5!

Edit: toch 4-6 :cry:
Reply
Verkerk knap terug van 1-5 naar 4-5, krijgt dan een 0-40, maar verliest alsnog de game en de set. Ongelofelijk #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-2 Fognini in de 2e set :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Verkerk knap terug van 1-5 naar 4-5, krijgt dan een 0-40, maar verliest alsnog de game en de set. Ongelofelijk #-o

Dat zit dan ook niet mee idd, maar het leek erop alsof hij toch een opleving had, dan biedt perspectief.
Reply
Overdune Wrote:Dat zit dan ook niet mee idd, maar het leek erop alsof hij toch een opleving had, dan biedt perspectief.
Zit niet mee?! Als je het initiatief hebt en je krijgt een 0-40 op 4-5, moet je die gewoon pakken. Dit is gewoon slecht!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Dat zit dan ook niet mee idd, maar het leek erop alsof hij toch een opleving had, dan biedt perspectief.
Zit niet mee?! Als je het initiatief hebt en je krijgt een 0-40 op 4-5, moet je die gewoon pakken. Dit is gewoon slecht!

Ik probeerde t voor de verandering van de positieve kant te bekijken :wink: .
Reply
Fognini wint de 2e set met 6-2 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klote scoreboard hangt steeds vast.
Reply
Ad Wim Wrote:Fognini wint de 2e set met 6-2 =D>

Heerlijk! Scheelt me weer een hoop frustraties dat ik Monaco niet gekozen heb.
Reply
Overdune Wrote:Heerlijk! Scheelt me weer een hoop frustraties dat ik Monaco niet gekozen heb.
Het is nog niet afgelopen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Heerlijk! Scheelt me weer een hoop frustraties dat ik Monaco niet gekozen heb.
Het is nog niet afgelopen!

Maar dit wordt wel erg lastig voor em zo, tis niet alsof hij de eerste twee sets nipt verloren heeft.
Reply
Verkerk op 3-2*. Hij lijkt er toch iets beter in te komen.
Reply
Nou ja, het was in de 1e set wel close en nu al meteen 15-40.
Voordeel is wel dat hij waarsch vermoeid is van vorige week.

Canas ook lekker bezig trouwens, die moet het ook wel gaan doen deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kijk, 4-1 Monaco. Maar een setje tanken kan nog. Maar volgende set wel weer erbovenop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kijk, 4-1 Monaco. Maar een setje tanken kan nog. Maar volgende set wel weer erbovenop!

Gebruikelijke dipje van een speler die 2-0 in sets voor staat. In de vierde klapt Fognini er weer keihard overheen.
Reply
Laten we het hopen ja. Monaco toch paar keer gekozen.

o.a. Scholten, CC en Kooltje..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Paar keer? In de top 25 door zeker 11 mensen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: