The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2007
Baghdatis-Grosjean nu, hup Marcos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Baghdatis-Grosjean nu, hup Marcos!

Allez Grosjean....... :!: :!: :!:

:razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ferrero zwaar in de problemen.

Hup Verdasco, Almagro en Tursunov!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Chela speelt erg sterk. Matig begin, sterk vervolg. Almagro speelt ook leuk mee Smile..

Mijn troeven zijn Calleri en Gonzalez deze week..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Baghdatis gaat lekker, hopelijk kan hij de oude bok eruit knallen.

Chela speelde de 1e set slecht, maar daarna wel prima. Mag ook wel, tegen Santoro. Vanaf nu wordt het alleen maar moeilijker voor hem.

Ferrero trouwens van 1-3 naar 6-3, was ook wel nodig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andreev ook begonnen, heeft al 3 bp's gemist :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Chela is eindelijk wakker geworden.

Monfils speelt weer ouderwets.

Laf en onberekenbaar bedoel je?
Reply
Baghdatis speelt goed zeg, Grosjean slecht en kansloos.

Andreev al 4 bp's gemist en nu wordt ie zelf gebroken Icon_evil

Almagro gaat prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verkerk gaat nadenken over toekomst
Uitgegeven: 29 mei 2007 14:25
Laatst gewijzigd: 29 mei 2007 14:27

PARIJS - Hij hoopt op een wildcard voor Rosmalen en gaat teamtennis spelen in de Verenigde Staten. Pas in augustus maakt Martin Verkerk de balans op. "Ik ben er nog niet uit of ik verder wil", zei hij dinsdag na zijn snelle uitschakeling tegen de Italiaan Simone Bolelli op Roland Garros.

Verkerk speelde in Parijs zijn laatste partij op basis van een beschermde ranking. Na een periode van tweeënhalf jaar blessureleed was hij verzekerd van acht deelnames in toptoernooien, waarin hij uiteindelijk geen set won. "Ik voel me opgelucht dat die reeks erop zit. Je weet nu waar je staat."



Futurecircuit

Dat is rond plaats 700 op de wereldranglijst, waarmee Verkerk veroordeeld is tot het challenger- of zelfs futurecircuit. "Of ik dat wil? Daar ben ik nog niet uit. Het is leuk om te tennissen, het is niet zo leuk om zo op je broek te krijgen. Ik wil het gevoel hebben dat ik kan terugkeren in de top 50. Ik heb geen zin om straks ergens tussen plaats 80 en 120 te hangen."
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Grosjean wordt weggespeeld voor eigen publiek, vrij sneu.

Roddick breakt ook al in de 2e set, kom op nou Andreev! Zo goed is die Roddick nou ook weer niet.

Massu 2-0 in sets voor tegen Horna, ook wel gunstig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:Chela is eindelijk wakker geworden.

Monfils speelt weer ouderwets.

Laf en onberekenbaar bedoel je?

Slecht bedoelde ik. Ondertussen is dat weer iets bijgetrokken. Laat hem aub verliezen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kohl pakt gelukkig de 3e set. Andreev heeft gelukkig geen kans tegen Andy
Reply
Andreev breakt terug, mooi!

Soderling lijkt er ook af te gaan tegen Montanes, vrij verrassend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de set voor Andreev met 3 games op rij, mocht ook wel een keertje zeg!

Verdasco gaat ook lekker nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Soderling lijkt er ook af te gaan tegen Montanes, vrij verrassend.

Söderling retired......dank je wel zegt Nadal.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Heel gek, moet vroeg in de tweede set zijn geweest. Gunstig voor MV. En Nadal, die lacht echt om SOderling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baghdatis wint, Grosjean exit voor 1 punt Hakkuh

En ook 5-2 Andreev :razz:

Hup Hajek en Verdasco!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zabaleta pakt de 1e set =D>
Vamos Mariano... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Andreev 5-3, 15-40 :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Al 6 opgaves vandaag, opvallend.
Reply
Maar hij werkt ze weg en pakt de set =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verdasco wint ook, uiteindelijk makkelijk =D>

Andreev speelt ook goed :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stepanek gaat stunten tegen Gonzo..... =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:Stepanek gaat stunten tegen Gonzo..... =D>
Dat mag ik toch hopen van niet. Hup Gonzo!

Veel belangrijke potjes bezig nu. Hup Gonzo, Andreev, Mathieu en Hajek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij hebt Verdasco toch niet?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wel bij MV!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar heb jij ook Soderling en Grosjean :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Soderling is inderdaad wel kut, ook compleet onverwacht,, Grosjean was de gok waard.

En ook Gonzo, en die mist 3 bp's Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
steppie-gonzo 5-2 :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hajek wint de eerste set en Mathieu 3-1 :razz:

Gonzo loopt te kloten, maar dat komt nog wel goed, mag ik hopen. Stepanek is al maanden uit vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: