The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2007
kooltje Wrote:geweldig gespeeld nadal =D>
Vond je?
Ik vond het wel meevallen. De laatste set was wel leuk, maar toen was Moya op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:geweldig gespeeld nadal =D>
Vond je?
Ik vond het wel meevallen. De laatste set was wel leuk, maar toen was Moya op.
nou hij is erg constant hoor...zijn service is flink verbeterd de laatste tijd. en natuurlijk die backhand cross zo vaak zo goed slaan. vond het een sterke partij...al is moya net te traag geworden denk ik voor het topniveau.
Reply
Ik vond inderdaad vooral die backhand heel sterk vandaag. Maar Djokovic was vandaag rete-constant, dat kan nou echt een kraker gaan worden. Ik hoop het...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus wat was dat SAAI zeg vandaag Xtragaap4de
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:geweldig gespeeld nadal =D>
Vond je?
Ik vond het wel meevallen. De laatste set was wel leuk, maar toen was Moya op.

Sorry, daar is maar 1 ding op te zeggen: Undecided Undecided Undecided Undecided
Reply
O god, daar hebben we hem weer. Heb je lang over gedaan, om uit de reet van Nadal te kruipen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:O god, daar hebben we hem weer. Heb je lang over gedaan, om uit de reet van Nadal te kruipen.

En ik heb ervan genoten!! Maar goed, als jij dit niveau mee vindt vallen, dan heeft Roger al helemaal geen schijn van kans als Nadal er nog een schepje bij bovenop zou doen. Nee, prima gespeeld door Rafa. Weinig onnodige fouten en vaak in de rally druk gezet op Moya.
Reply
Ach ja het is wat makkelijker als je maar 1 GS hebt om je het hele jaar op te richten.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Je ziet dat nadal het alleen moeilijk krijgt als hij direct onder druk wordt gezet in de rally. Dat betekent dat je heel erg scherp moet spelen (dat doet Djoko) of een heel hoog tempo moet aanhouden (Federer). Als nadal zijn aantal onnodige fouten ondanks die druk c.q. dat tempo laag houdt, dan pakt hij ze, anders kan hij in de problemen komen. Ik denk dat het twee erg interessante wedstrijden worden, maar dat hij ze allebei (toch) in 4 sets wint.
Reply
ivanovic geeft sharapova tennisles =D> 6-2 5-0
nu jankovic nog even winnen van henin...voor me unibet rekening
Reply
kooltje Wrote:ivanovic geeft sharapova tennisles =D> 6-2 5-0
nu jankovic nog even winnen van henin...voor me unibet rekening
Dat laatste zit er niet in, vrees ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Justine =D>
Reply
Halve finales 6-2 6-1 en 6-2 6-2, leve het wijventennis. En dan wel evenveel willen verdienen. Flikker toch op zeg.
Reply
Ja, maar ze zijn daarna wel 2 uur extra bezig om te zorgen dat het haar goed zit. Dat vergeet jij zo wel eventjes he.
Reply
:lol:

Ok, als ze zorgen dat ze er op de baan ook lekker uitzien kan ik er vrede mee hebben. Dan graag wel alle Henins en Mauresmo's bannen van de tour.
Reply
Overdune Wrote:Halve finales 6-2 6-1 en 6-2 6-2, leve het wijventennis. En dan wel evenveel willen verdienen. Flikker toch op zeg.
Tja, de kwartfinales bij de mannen waren ook geen krakers en dat zullen de halve finales ook wel niet worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt, maar dat is eerder uitzondering dan regel, zeker op gravel. Buiten dat staan mannen relatief langer op de baan omdat het niveauverschil veel kleiner is. Van de 1 t/m 8 geplaatst haalde alleen Mauresmo de kwartfinale niet. Dat werd keurig aangevuld door nr 9 Tsjakvetadze. En dan nog dit soort uitslagen.
Reply
Ik denk dat Djokovic er gewoon in 3 af gaat, maar dat Federer er wel in slaagt om Nadal te pakken. Zijn vorm is uitstekend en hij neemt het momentum mee uit Hamburg. Goed voor het vertrouwen, die zege, en de spelstrategie kan gewoon mee, want door heeft Nadal geen antwoord op denk ik.
Reply
_Tampie Wrote:Ik denk dat Djokovic er gewoon in 3 af gaat, maar dat Federer er wel in slaagt om Nadal te pakken. Zijn vorm is uitstekend en hij neemt het momentum mee uit Hamburg. Goed voor het vertrouwen, die zege, en de spelstrategie kan gewoon mee, want door heeft Nadal geen antwoord op denk ik.

Met het eerste ben ik het eens, hoe graag ik het ook anders zie. Maar Federer moet eerst maar es van Davydenko zien te winnen, dat is al lastig genoeg.
Reply
Federer gaat natuurlijk eenvoudig van Davy winnen. Misschien weer net zo'n offset als tegen Robredo, maar ik denk het niet.
Ik denk dat Nadal het lastiger gaat krijgen. Ik hoop het vooral, laat dat maar een lange vijfsetter worden. 1 voor de leuke partij en 2 voor de vermoeidheid van Nadal. Die Djokovic is retevast gebleken en heeft goede versnellingen in huis. Zijn service loopt ook als een trein dit toernooi. Al heeft hij natuurlijk nog geen tegenstand gehad...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Finale Davydenko -Djokovic maar dat is natuurlijk logisch =;
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Het is gewoon weer helemaal leeg op de tribune, ongelofelijk #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Over een half uur is dat anders.
Die Fransen moeten eerst even stokbrood eten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een heerlijke speler is die Davy toch! Zoveel snelheid, zoveel intensiteit, en dat voetenwerk is ook zo goed.
Ik roep het al jaren, maar ik hoop dat de mensen die hem een saaie tennisser vinden deze pot kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het staat pas 2-0 hoor Wink als het straks ineens 6-2 6-2 6-2 voor federer is, zeg je dat dan nog Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb liever dat Federer wint natuurlijk, maar Davy speelt tot nu toe fantastisch! En dat deed hij ook al tegen Canas, dat mag van mij wel beloond worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen saaie tennisser, maar wel een saaie persoon.
Reply
Dat zal best wel, maar dat is Federer ook. Het gaat er mij voornamelijk om wat ze op de baan laten zien en daarin vind ik het twee van de leuksten die er rond lopen.

Federer is nog niet helemaal wakker trouwens, hij wordt bij vlagen weggespeeld :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het is gewoon weer helemaal leeg op de tribune, ongelofelijk #-o

En als ze er zijn, zijn ze niet uit te staan. Meteen fluiten als iemand met z'n racket smijt of een afdruk nog een keer wil zien. Zo verschrikkelijk vervelend.
Reply
3 fantastische punten van Davy :eeeek: =D> : 0-40
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: