The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TACTICS 2007/2008?????
#1
Beste mede-forummers,

Afgelopen voetbalseizoen heb ik de organisatie van Tactics overgenomen van Triplexxx. Ik heb dit met erg veel plezier gedaan.
Echter, ga ik het voor komend seizoen niet redden om de organisatie op mij te nemen. Op het moment dat het seizoen begint ben ik nog volop festivalletjes aan het doen door europa. Tevens staat het afstuderen in februari voor mij op het programma.

Ik zou dus willen vragen of er iemand bereid is om de organisatie van dit leuke extra spel over te willen nemen (ik zou het jammer vinden als er geen nieuwe editie zou plaatsvinden).

mvg.

Riekki
Make tea, not war
Reply
#2
*hop*
Make tea, not war
Reply
#3
Ik wil het best proberen. Misschien met iemand anders samen?
Reply
#4
Het is op zich alleen ook zeer goed te doen. Kost je een half uurtje werk per ronde
Make tea, not war
Reply
#5
Ik zou het op zich wel willen, maar heb er gewoon geen tijd voor...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#6
Ik zou het opzich wel willen, maar er doen te veel deelnemers mee..
Wie dit leest is gek
Reply
#7
Kleine Jan Wrote:Ik zou het opzich wel willen, maar dan kan ik minder dvd's op mijn werk kijken


:wink:
Bangkok resident.
Reply
#8
Ik wil het wel proberen. Wanneer beginnen we?
Reply
#9
AssyriskaFF Wrote:Ik wil het wel proberen. Wanneer beginnen we?

Ach, en er zijn er genoeg fanatiekelingen aanwezig die de score's al uitrekenen voor je, dus als het spannend is dan krijg je zeker wel hulp van diegenen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#10
Oke geen probleem Big Grin.
Reply
#11
Ik ben van 13 t/m 22 augustus op vakantie. Wellicht dat iemand die ronde wil organiseren? Of we kunnen een week later beginnen. En hoe zit dat met de prijzen? Moet ik daar zelf voor zorgen?
Reply
#12
AssyriskaFF Wrote:Ik ben van 13 t/m 22 augustus op vakantie. Wellicht dat iemand die ronde wil organiseren? Of we kunnen een week later beginnen. En hoe zit dat met de prijzen? Moet ik daar zelf voor zorgen?

Ja.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#13
AssyriskaFF Wrote:Ik ben van 13 t/m 22 augustus op vakantie. Wellicht dat iemand die ronde wil organiseren? Of we kunnen een week later beginnen. En hoe zit dat met de prijzen? Moet ik daar zelf voor zorgen?

Of je zet er een klein bedrag op als deelnemers.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#14
Riekki Wrote:Beste mede-forummers,

Afgelopen voetbalseizoen heb ik de organisatie van Tactics overgenomen van Triplexxx. Ik heb dit met erg veel plezier gedaan.
Echter, ga ik het voor komend seizoen niet redden om de organisatie op mij te nemen. Op het moment dat het seizoen begint ben ik nog volop festivalletjes aan het doen door europa. Tevens staat het afstuderen in februari voor mij op het programma.

Ik zou dus willen vragen of er iemand bereid is om de organisatie van dit leuke extra spel over te willen nemen (ik zou het jammer vinden als er geen nieuwe editie zou plaatsvinden).

mvg.

Riekki

afstuderen? 27?
tot hoe lang mag dat tegenwoordig?!
En dat allemaal van die vele belasting centen die ik dok.....
Waar gaat het toch heen met de wereld.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#15
Adder Wrote:
Riekki Wrote:Beste mede-forummers,

Afgelopen voetbalseizoen heb ik de organisatie van Tactics overgenomen van Triplexxx. Ik heb dit met erg veel plezier gedaan.
Echter, ga ik het voor komend seizoen niet redden om de organisatie op mij te nemen. Op het moment dat het seizoen begint ben ik nog volop festivalletjes aan het doen door europa. Tevens staat het afstuderen in februari voor mij op het programma.

Ik zou dus willen vragen of er iemand bereid is om de organisatie van dit leuke extra spel over te willen nemen (ik zou het jammer vinden als er geen nieuwe editie zou plaatsvinden).

mvg.

Riekki

afstuderen? 27?
tot hoe lang mag dat tegenwoordig?!
En dat allemaal van die vele belasting centen die ik dok.....
Waar gaat het toch heen met de wereld.....

Niet zo zeuren Adder. Ik doe fiscaal recht en zodra ik afgestudeerd ben zal ik hier eens verandering in gaan brengen. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gelanterfant.
Make tea, not war
Reply


Forum Jump: