The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Oplossingen voor writersblock
#1
Zit me hier dood te irriteren omdat ik gewoon lomp vergeten ben wat ik nou moest doen met een zooi data :oops:
Iemand een idee hoe dit op te lossen (het zit nog wel ergens in mijn halfgare hersenen)?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#2
Waaar hebbie et over :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
Ik heb 90.000 regels aan data waar ik iets mee moest doen, maar wat ben ik totaal kwijt....en nee geen drugs/alcohol gebruikt/gedronken de laatste tijd...
Totale black-out....moet op te lossen zijn met iets anders dan een bak koffie
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#4
Zet gewoon ff die plaat van Ad Visser op.

[Image: 35845.jpg]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#5
Misschien gewoon vragen aan een collega/opdrachtgever? :roll: :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Ad Wim Wrote:Misschien gewoon vragen aan een collega/opdrachtgever? :roll: :|

Als dat zo makkelijk was had ik het niet gepost
Opdrachtgever ligt nog te pitten (US Westcoast)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#7
Zoek dan gewoon even in je mail oid naar de opdrachtomschrijving :| :roll:
Tja, ik wil je graag helpen, maar wat moeten we hier in godsnaam mee?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Niets, dit topic weerspiegelt mijn dag ongeveer...totaal nutteloos, maar moest het ff kwijt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#9
Probeer es: "Select All", dan "Delete".

Geen dank. Prettige avond!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Mukkus Wrote:Probeer es: "Select All", dan "Delete".

Geen dank. Prettige avond!

Gelukt, met nog een FU in het mailtje teruggestuurd....
Career limiting move heet dat geloof ik.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
Als je nu eens begint met alles op datum of op alfabet of zo te zetten...
May The Schwartz Be With You
Reply
#12
dan alle dubbele regels eruit gooien en dan alle even regels..
Reply
#13
Is al opgelost...werk verplaatst naar volgende week en een mail gestuurd met de melding dat ie corrupte data heeft verstuurd.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#14
Depor Wrote:Is al opgelost...werk verplaatst naar volgende week en een mail gestuurd met de melding dat ie corrupte data heeft verstuurd.
Niet de schuld aan een ander geven
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#15
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Misschien gewoon vragen aan een collega/opdrachtgever? :roll: :|

Als dat zo makkelijk was had ik het niet gepost
Opdrachtgever ligt nog te pitten (US Westcoast)

Die Amerikanen staan allemaal om een uurtje of 4/5 op om vervolgens om 6 uur te beginnen met werken!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
Bocaloca Wrote:
Depor Wrote:Is al opgelost...werk verplaatst naar volgende week en een mail gestuurd met de melding dat ie corrupte data heeft verstuurd.
Niet de schuld aan een ander geven

Psies, je zult niet de eerste zijn die daarom wordt ontslagen. En terecht overigens. Beetje anderen naaien om je eigen hachje te redden, bah!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#17
joep Wrote:
Bocaloca Wrote:
Depor Wrote:Is al opgelost...werk verplaatst naar volgende week en een mail gestuurd met de melding dat ie corrupte data heeft verstuurd.
Niet de schuld aan een ander geven

Psies, je zult niet de eerste zijn die daarom wordt ontslagen. En terecht overigens. Beetje anderen naaien om je eigen hachje te redden, bah!

Niet zo hysteries doen, joep.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#18
joep Wrote:
Bocaloca Wrote:
Depor Wrote:Is al opgelost...werk verplaatst naar volgende week en een mail gestuurd met de melding dat ie corrupte data heeft verstuurd.
Niet de schuld aan een ander geven

Psies, je zult niet de eerste zijn die daarom wordt ontslagen. En terecht overigens. Beetje anderen naaien om je eigen hachje te redden, bah!

Haha, hij heeft ook corrupte data gestuurd...5 uur werk voor jan lul....dus degene die ontslagen zou worden is die gekke Amerikaan.
En ik maar denken dat het aan mij lag.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#19
Nou nie terugkrabbelen omdat er paar eerlijk duurt het langst fanatici aan het sloeberen zijn :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#20
Treesong Wrote:Nou nie terugkrabbelen omdat er paar eerlijk duurt het langst fanatici aan het sloeberen zijn :Big Grin

Ow nee hoor, heb genoeg mensen genaaid om uit de shit te komen....
Maar deze keer was de data voor 40% corrupt, inplaats van dat ik de 60% verwerk, heb ik het teruggestuurd met de melding dat ik graag goede data wil omdat er anders niets te analyseren valt.
En wat de rest vind zal me aan me reet roesten, eerlijk duurt misschien wel het langst, maar oneerlijk verdiend nou eenmaal meer.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#21
Depor Wrote:
Treesong Wrote:Nou nie terugkrabbelen omdat er paar eerlijk duurt het langst fanatici aan het sloeberen zijn :Big Grin

Ow nee hoor, heb genoeg mensen genaaid om uit de shit te komen....
Maar deze keer was de data voor 40% corrupt, inplaats van dat ik de 60% verwerk, heb ik het teruggestuurd met de melding dat ik graag goede data wil omdat er anders niets te analyseren valt.
En wat de rest vind zal me aan me reet roesten, eerlijk duurt misschien wel het langst, maar oneerlijk verdiend nou eenmaal meer.

Totdat justitie op je stoep staat Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#22
ben wel benieuwd wat je doet voor a living zeg...
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#23
Frits Wrote:ben wel benieuwd wat je doet voor a living zeg...

Data analist.

Of denk je dat ie rioolinspecteur is?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:ben wel benieuwd wat je doet voor a living zeg...

Data analist.

Of denk je dat ie rioolinspecteur is?

Zoiets als data analist, ik maak rapporten voor marketing/support van HP Europe/Middle East/Afrika.
Na het rapport gefabriceerd te hebben kijk ik of er ongeregeldheden zijn, en dan in een vergadering met het hoofd van de afdeling waar ik het rapport voor heb gemaakt zoeken we waar het probleem ligt (als de cijfers niet goed zijn) Dit schrijf ik mijn analyse die door mijn manager word besproken met het hoger management, en dan gaan we er een oplossing voor zoeken. (afhankelijk van de prioriteit die het krijgt)
Ik zie dus de hele dag heel veel cijfertjes....

Als ze dus data meegeven die gedeeltelijk niet klopt kan ik geen betrouwbaar rapport maken en dan heb ik een probleem...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#25
Beetje suf dat je er dan achter komt dat de data niet klopt als je zelf ineeens niet meer weet wat je moet doen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#26
Bocaloca Wrote:Beetje suf dat je er dan achter komt dat de data niet klopt als je zelf ineeens niet meer weet wat je moet doen

Had deel 1 van het rapport al af, deel 2 was ik totaal kwijt, en aangezien er dus wat fouten inzaten kon ik ook geen aanknopingspunt vinden wat er precies met die data moest gebeuren.
Al met al een goede off-day die redelijk eindigde, enne de bak data die ik krijg zijn excel files van 70MB+ redelijk lastig om uit pak em beet 90.000 regels x 25 rijen een fout te vinden. Maar de nieuwe data is net binnen gekomen met excuses voor de foute data (Big Grin Big Grin Big Grin) dus we hebben weer een weekje werk.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#27
Nu goede data, maar een corrupte medewerker......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#28
Mukkus Wrote:Nu goede data, maar een corrupte medewerker......

Tsja, soms zit het mee en soms zit het tegen Big Grin

Zit tenminste (nog) niet in de ziektewet omdat ik harder wou rennen dan mijn achillespees aankon Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#29
Depor Wrote:Zit tenminste (nog) niet in de ziektewet omdat ik harder wou rennen dan mijn achillespees aankon Big Grin

He, godver! Ik loop alweer 5 weken te strompelen hier op mijn werk! Ziektewet (langer dan 2 weken) is voor sloebers!

Woensdag eindelijk dat gips eraf, ik voel me voet af en toe gewoon soppen in die natte, kleffe, broeierige nep-alabastine met dit warme weer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
Treesong Wrote:terugkrabbelen

[Image: gay.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: