The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jong Oranje
#1
HUP JONG ORANJE !!!


En nog ff een link van een nieuw uefa.com voorspellings spel

<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.u21predictor.uefa.com/M/home.mc">http://en.u21predictor.uefa.com/M/home.mc</a><!-- m -->
Bangkok resident.
Reply
#2
Predictor? Gaat het om vrouwenvoetbal?
May The Schwartz Be With You
Reply
#3
België en Portugal gaan door in de poule A en Italië gaat er met de cup vandoor! Jong Oranje mag helaas al blij zijn als ze van Israël winnen.
Reply
#4
Peter Wrote:België en Portugal gaan door in de poule A en Italië gaat er met de cup vandoor! Jong Oranje mag helaas al blij zijn als ze van Israël winnen.

Weet het zo net nog niet....

Quote:Jong België heeft pas negen internationals

6/6/2007 16:41

Jean-François de Sart is niet gelukkig. De bondscoach van Jong België mist zoveel spelers dat hij tot heden amper heeft kunnen trainen voor het aanstaande EK onder-21. Vier dagen voor aanvang van de eindronde heeft hij slechts negen jeugdinternationals tot zijn beschikking.
Van de 23 spelers mist De Sart er vier vanwege blessures en studie, terwijl er liefst tien met de A-ploeg zijn afgereisd naar Helsinki, voor het EK-kwalificatieduel met Finland van woensdagavond. 'Met de rest kan ik op training alleen aan de conditie werken. Tactisch trainen gaat niet, op stilstaande fases nog minder', moppert De Sart in Het Belang van Limburg.

'De fout is gemaakt bij de opmaak van de kalender van de EK-kwalificatieduels van De Rode Duivels', wijst De Sart naar Finland-België. 'Ik had mijn spelers toch minstens een week voor de start van het EK samen willen hebben. Door de interland tegen Finland op 6 juni te plannen, kan dat niet.'

De Sart kijkt dan ook met argusogen naar concurrenten Portugal en Nederland, die met België (en Israël) in één poule zitten. 'De Nederlandse coach beschikt al drie weken over zijn voltallige groep en de Portugezen zijn ook al samen sinds vorig weekend.'
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#5
Peter Wrote:België en Portugal gaan door in de poule A en Italië gaat er met de cup vandoor! Jong Oranje mag helaas al blij zijn als ze van Israël winnen.
Grappig man... :roll:

Natuurlijk gaat Nederland gewoon door in de poule, samen met Portugal. Hopen dat ze Italie mijden, dan halen ze de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Hij is een beetje gefrustreerd omdat er te weinig mensen uit Eindhoven meedoen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#7
Legion Wrote:Hij is een beetje gefrustreerd omdat er te weinig mensen uit Eindhoven meedoen.

bakkal, aissati, beerens...

valt wel mee toch? voor het eerst dat er eens wat jeugd uit eindhoven meekomt.
Reply
#8
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:België en Portugal gaan door in de poule A en Italië gaat er met de cup vandoor! Jong Oranje mag helaas al blij zijn als ze van Israël winnen.
Grappig man... :roll:

Natuurlijk gaat Nederland gewoon door in de poule, samen met Portugal. Hopen dat ze Italie mijden, dan halen ze de finale.

Engeland heeft volgens mij ook een aardig team...
Reply
#9
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:België en Portugal gaan door in de poule A en Italië gaat er met de cup vandoor! Jong Oranje mag helaas al blij zijn als ze van Israël winnen.
Grappig man... :roll:

Natuurlijk gaat Nederland gewoon door in de poule, samen met Portugal. Hopen dat ze Italie mijden, dan halen ze de finale.

Is geen grap hoor, let maar op. Als je het van Babel moet hebben weet je dat het niks wordt.

@Depor -> zat jong oranje maar in de positie dat er nog 10 (!) spelers van het echte oranje overkwamen voor het toernooi! België heeft gewoon een heel goed jeugd elftal. Over een paar jaar gaan de Belgen dan ook weer meedoen aan de echte EK's en WK's (met Dembele voorop)!
Reply
#10
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:België en Portugal gaan door in de poule A en Italië gaat er met de cup vandoor! Jong Oranje mag helaas al blij zijn als ze van Israël winnen.
Grappig man... :roll:

Natuurlijk gaat Nederland gewoon door in de poule, samen met Portugal. Hopen dat ze Italie mijden, dan halen ze de finale.

Is geen grap hoor, let maar op. Als je het van Babel moet hebben weet je dat het niks wordt.

@Depor -> zat jong oranje maar in de positie dat er nog 10 (!) spelers van het echte oranje overkwamen voor het toernooi! België heeft gewoon een heel goed jeugd elftal. Over een paar jaar gaan de Belgen dan ook weer meedoen aan de echte EK's en WK's (met Dembele voorop)!


Nederland en Portugal door...Nederland strand in de volgende ronde
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
waf Wrote:
Legion Wrote:Hij is een beetje gefrustreerd omdat er te weinig mensen uit Eindhoven meedoen.

bakkal, aissati, beerens...

valt wel mee toch? voor het eerst dat er eens wat jeugd uit eindhoven meekomt.

Maar die hebben zolang buiten Eindhoven gespeeld, dat Peter ze al niet eens meer kent.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:België en Portugal gaan door in de poule A en Italië gaat er met de cup vandoor! Jong Oranje mag helaas al blij zijn als ze van Israël winnen.
Grappig man... :roll:

Natuurlijk gaat Nederland gewoon door in de poule, samen met Portugal. Hopen dat ze Italie mijden, dan halen ze de finale.

Is geen grap hoor, let maar op. Als je het van Babel moet hebben weet je dat het niks wordt.

@Depor -> zat jong oranje maar in de positie dat er nog 10 (!) spelers van het echte oranje overkwamen voor het toernooi! België heeft gewoon een heel goed jeugd elftal. Over een paar jaar gaan de Belgen dan ook weer meedoen aan de echte EK's en WK's (met Dembele voorop)!
Jezus, je hebt echt je lolbroek aan vandaag!

En wat moet Belgie een fantastisch jeugdelftal hebben als ze zich daarmee zelfs al gaan kwalificeren voor een groot toernooi! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
waf Wrote:
Legion Wrote:Hij is een beetje gefrustreerd omdat er te weinig mensen uit Eindhoven meedoen.

bakkal, aissati, beerens...

valt wel mee toch? voor het eerst dat er eens wat jeugd uit eindhoven meekomt.

Ik vind dat gewoon spelers van Twente
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#14
Eerste ronde doorkomen moet toch te doen zijn en daarna is alles mogelijk...
Bangkok resident.
Reply
#15
Donk, is even naar huis wegens privedingen.
Twijfelachtig of hij zondag mee doet
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
Hoe laat is dat vandaag eigenlijk?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#17
Jansoe Wrote:Hoe laat is dat vandaag eigenlijk?

18.15
Reply
#18
Een mooi excuus voor een zondagmiddag biertje in de kroeg :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Israel kan natuurlijk gewoon jong-Ajax opstellen. :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#20
maduro scoort weer eens
Reply
#21
aisatti blessé
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#22
kooltje Wrote:maduro scoort weer eens
Hij moet het maar doen bij gebrek aan echte afmakers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:maduro scoort weer eens
Hij moet het maar doen bij gebrek aan echte afmakers.

Xtragaap4de
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#24
Peter Wrote:Jong Oranje mag al blij zijn als ze van Israël winnen.
Done!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#25
wat is die babel kut zeg....
Reply
#26
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:Jong Oranje mag al blij zijn als ze van Israël winnen.
Done!

Laten we hopen dat ik verder geen gelijk heb, maar ik ben er bang voor. Hebben nog geluk dat de Belgen Dembele moeten missen.

Gewoon een matige selectie (gelukkig zitten 'we' in de veel zwakkere poule) en vooral schrikbarend weinig spelers met 100% Nederlands bloed. Volgens mij hebben echt maar een paar spelers uit de selectie geen buitenlandse ouder(s) of opa('s)/oma('s). :|

Weet iemand trouwens hoe duur de kaartjes waren? Las dat zelfs voor de potjes van NL nog kaarten te koop zijn en de Euroborg is voor België-Portugal volgens mij voor nog geen 20% gevuld. Liever 20.000 x 5 euro vangen dan 5.000 x 20 euro lijkt mij maar goed. Confused
Reply
#27
Peter Wrote:Hebben nog geluk dat de Belgen Dembele moeten missen.
Die miste ik al. Waarom ook al weer?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#28
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:Hebben nog geluk dat de Belgen Dembele moeten missen.
Die miste ik al. Waarom ook al weer?

Blessé.
Reply
#29
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:Jong Oranje mag al blij zijn als ze van Israël winnen.
Done!

Laten we hopen dat ik verder geen gelijk heb, maar ik ben er bang voor. Hebben nog geluk dat de Belgen Dembele moeten missen.

Gewoon een matige selectie (gelukkig zitten 'we' in de veel zwakkere poule) en vooral schrikbarend weinig spelers met 100% Nederlands bloed. Volgens mij hebben echt maar een paar spelers uit de selectie geen buitenlandse ouder(s) of opa('s)/oma('s). :|

Weet iemand trouwens hoe duur de kaartjes waren? Las dat zelfs voor de potjes van NL nog kaarten te koop zijn en de Euroborg is voor België-Portugal volgens mij voor nog geen 20% gevuld. Liever 20.000 x 5 euro vangen dan 5.000 x 20 euro lijkt mij maar goed. Confused

10´tje de goedkoopste kaarten. Waren bij het stadion nog genoeg kaarten te koop, dus a.s. woensdag kun je gewoon op de gok naar Groningen en daar kaarten kopen. Verwacht trouwens wel dat in de loop van het toernooi het lastiger wordt om nog kaarten bij het stadion te kunnen kopen.

Ik ben trouwens blij dat jij vantevoren al weet hoe sterk elk team is, kleutertje. Want ik neem aan dat jij, door alle spelers van Israel te kennen en te weten hoe goed ze zijn, tot de conclusie bent gekomen dat Israel de zwakke broeder in de poule is... :roll: Toch raar dan dat ze Frankrijk hebben uitgeschakeld in de play-offs. Frankrijk is in de jeugd altijd een van de sterkste Europese landen, dus neem ik aan dat je Frankrijk ook niks voor vind stellen?

Maar goed, wedstrijd zelf was redelijk. Nu nog leren afmaken en dan moet het wel goed komen. Jenner en Medunjanin aan NL'se zijde de minsten vanavond en Drenthe vanavond de uitblinker.
Reply
#30
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:Hebben nog geluk dat de Belgen Dembele moeten missen.
Die miste ik al. Waarom ook al weer?

Blessé.
Dat vermoedde ik al wel jah, maar wat heeft ie?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: