The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
#31
kooltje Wrote:roddick won toch queens?

Natuurlijk, maar fantastisch was t niet wat hij liet zien, to say the least. Had er weinig vertrouwen in voor Wimbledon, totdat ik de loting zag. Murray is definitief weggevallen, Gasquet is niet meer serieus te nemen de laatste tijd. Blijft over Ljubicic. Lastig, maar te doen.
Reply
#32
Roddick zou met elke loting de halve finale halen. Hij heeft pech dat hij bij Federer zit, dat kost hem de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Roddick serveerde echt super op queens....beter dan ooit in mijn ogen. maar ja ljubo is een rare tegenstander...die kan minder spelen en toch winnen.
Reply
#34
roddick kan niet tennissen, alleen serveren. toch haalt ie de halve finale en heeft iedereen hem in z'n team.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
centre court Wrote:roddick kan niet tennissen, alleen serveren. toch haalt ie de halve finale en heeft iedereen hem in z'n team.
kan inderdaad niet tennissen :lol:
Reply
#36
Ad Wim Wrote:Nadal gaat waarschijnlijk weer flink zwijnen met de loting, aangezien Murray en/of Haas nog wel af gaan zeggen en Fish de volgende is die plaatsing krijgt. Nadal komt dan waarschijnlijk tegen een LL...
kevin kim is de ll...maar niet tegen nadal...gewoon tegen lapentti
Reply
#37
hoe is 't weer?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
nu half bewolkt...wel regen voorspeld in de middag maar niet heel erg slecht....hopen dat de helft toch wel gespeeld kan worden
Reply
#39
centre court Wrote:hoe is 't weer?

Hier een donkere lucht Smile

Mijn antwoord voor de bakker is 12
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#40
kooltje Wrote:nu half bewolkt...wel regen voorspeld in de middag maar niet heel erg slecht....hopen dat de helft toch wel gespeeld kan worden
Ik hoop van niet. Hoe minder er vanavond gespeeld is hoe leuker Smile
Reply
#41
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Nadal gaat waarschijnlijk weer flink zwijnen met de loting, aangezien Murray en/of Haas nog wel af gaan zeggen en Fish de volgende is die plaatsing krijgt. Nadal komt dan waarschijnlijk tegen een LL...
kevin kim is de ll...maar niet tegen nadal...gewoon tegen lapentti
Klopt ja, aangezien Murray top 8 geplaatst was. Als Haas zich alsnog terugtrekt, dan ontloopt Nadal Fish wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
En ja hoor, het begin is uitgesteld...

Verwachting voor vandaag is ook niet al te goed, gelukkig moet ik werken:

Quote:Today:
Heavy rain at times in the north and west. Any bright or sunny intervals elsewhere will lead to scattered heavy showers developing, some with thunder and torrential downpours. Showers merging to longer spells of rain later, some heavy. Maximum temperature 19 deg C (66 deg F).

Tonight:
Rain, some heavy and prolonged, gradually clearing eastwards, all areas becoming dry by morning with some cloud breaks developing but becoming very windy. Minimum temperature 11 deg C (52 deg F).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Ik werk hele dagen, dus zal er sowieso weinig van zien. Vind 't wel een keer leuk om een team te maken voor een GS zonder enige kennis van gespeelde wedstrijden. Krijg je toch wat leukere teams. Anders heeft elke manager al voor een aantal duizend euro aan klojo's die al door zijn met kans op meer. Tel dat Federer bij en je hebt een standaard team.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Het is wel leuker inderdaad, maar toch denk ik juist dat je deze Wimbledon meer standaardteams krijgt als er niks gespeeld wordt vandaag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
team met federer is denk ik al vrijs snel standaard. Met team zonder federer zijn er (veel) meer mogelijkheden, maar moet je wel kijken of die een reële kans hebben op minimaal 200 punten..

Afgelopen twee jaar geen Federer genomen en dat betaalde zich niet echt uit (behalve vorig jaar toen SD me redde :8: ) maar dit jaar moet het beter gaan!
Reply
#46
Zelfde verhaal als altijd. Met Federer haal je een (boven)gemiddelde score. Zonder Federer kun je een topscore halen, maar meer kans op een middelmatige score en dus een achterstand op de mensen met Roger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Precies. 90% zeker dat ie weer wint. Dan moet je kijken hoeveel punten je denkt te halen met spelers die je ipv federer neemt. dat zullen er geen 200 zijn in de meeste gevallen. of er moet een verrassende halve finalist bij zitten bijv.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
En het gaat natuurlijk om de gasten die je naast Federer neemt. Daar zijn ook nog heel wat opties voor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Kutregen.. Die reportage die nu op tv is, zie je ook elke jaargang :|
Reply
#50
Dat dak had er al lang op moeten zitten natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Fedex gaat zo de baan op. Hoop niet dat ze straks Hingis gaan uizenden, wat wel op de planning stond :x
Reply
#52
Wel leuke eerste ronde voor Fedex. gabashvili staat aardig te ballen.

3 keer 6-3?
Reply
#53
Mr. T Wrote:Wel leuke eerste ronde voor Fedex. gabashvili staat aardig te ballen.

3 keer 6-3?

Ik denk dat Roger nog wel een setje meepakt.
Reply
#54
Roddick gaat wel hard zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
:Big Grin
Reply
#56
Genomico Wrote:
Mr. T Wrote:Wel leuke eerste ronde voor Fedex. gabashvili staat aardig te ballen.

3 keer 6-3?

Ik denk dat Roger nog wel een setje meepakt.

:wink:
Reply
#57
Roddick 5-0 voor, die is binnen anderhalf uur klaar
Reply
#58
En dat voor iemand die helemaal niet kan tennissen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Haas trekt zich dus niet terug dus Nadal gewoon tegen Fish Icon_twisted

Wel alweer suspended bij Haas...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Federer heeft het gemakkelijk, waar Roddick het lastiger heeft in de tweede set.

Opmerkelijk: Falla maakt gehakt van Querrey. Ik dacht dat die Querrey vanuit een boom serveerde...
Pey 2-0 voor in sets en Ginepri de 1e set tegen Gonzo is ook opvallend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: