The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
#61
Op sport 1 op alle 8 kanalen een wedstrijd.....dat wordt zappen :8:
Ben nu naar Gonzo - Ginepri aan het kijken...leuke pot...1-1 in sets nu
Reply
#62
Dat is nice. Tot hoe laat tennissen ze ongeveer door vanavond? ( afhankelijk van de regen natuurlijk)
Reply
#63
Kraai Wrote:Op sport 1 op alle 8 kanalen een wedstrijd.....dat wordt zappen :8:

=P~

Ik zal het met hooguit 2 moeten doen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Mr. T Wrote:Wel leuke eerste ronde voor Fedex. gabashvili staat aardig te ballen.

3 keer 6-3?
Bijna! Toch wel de games goed =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
cruijff Wrote:Dat is nice. Tot hoe laat tennissen ze ongeveer door vanavond? ( afhankelijk van de regen natuurlijk)

wil ik ook wel weten. Kan vanaf 6 uur wel wat tennis zien als 't nog is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Ik ben om 7 uur pas thuis Smile Vandaar mijn vraag Smile
Reply
#67
Ze tennissen zeker nog wel tot 2130 uur onze tijd door als het droog blijft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Ad Wim Wrote:Federer heeft het gemakkelijk, waar Roddick het lastiger heeft in de tweede set.

Opmerkelijk: Falla maakt gehakt van Querrey. Ik dacht dat die Querrey vanuit een boom serveerde...
Pey 2-0 voor in sets en Ginepri de 1e set tegen Gonzo is ook opvallend.
Falla heeft absoluut geen hekel aan gras. Weet zich meestal wel te kwalificeren voor Wimbledon en zelfs een toernooi als Surbiton speelt ie. Querrey heeft nog nauwelijks ervaring op gras. Vond het een van de lastigste voor de poll, helaas wel voor Querrey gegaan uiteindelijk.
Reply
#69
Mist Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer heeft het gemakkelijk, waar Roddick het lastiger heeft in de tweede set.

Opmerkelijk: Falla maakt gehakt van Querrey. Ik dacht dat die Querrey vanuit een boom serveerde...
Pey 2-0 voor in sets en Ginepri de 1e set tegen Gonzo is ook opvallend.
Falla heeft absoluut geen hekel aan gras. Weet zich meestal wel te kwalificeren voor Wimbledon en zelfs een toernooi als Surbiton speelt ie. Querrey heeft nog nauwelijks ervaring op gras. Vond het een van de lastigste voor de poll, helaas wel voor Querrey gegaan uiteindelijk.
Was inderdaad geen makkie, maar ik had dus wel wat meer strijd verwacht, dit geen wel heel makkelijk. En zeker omdat Sam zo'n goede service schijnt te hebben, dichtte ik hem toch wel kansen toe.

Er waren best veel lastige potjes voor de poll...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
En het is toch jammer dat er gespeeld wordt. Ik was niet voor Kohlschreiber gegaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Querrey had al tijden geen wedstrijd meer gewonnen, alleen in de VS op hardcourt ging het redelijk, terwijl Falla het gewoon altijd goed doet op gras. Dit was een zekerheidje.
Kohlschreiber valt wel flink tegen, die Serra had ie toch moeten kunnen hebben.
Reply
#72
Heeft Krajicek het koud of is ze vergeten haar trainingsjack uit te doen?
Begint wel goed: 2-0.
Reply
#73
Adje, Jantje Hajek gaat weer heerlijk hoor! Zekerheidje voor mij :wink: :wink:
Reply
#74
Scholten! Wrote:Adje, Jantje Hajek gaat weer heerlijk hoor! Zekerheidje voor mij :wink: :wink:
verliest de derde
Reply
#75
Bedankt Kool
Reply
#76
Scholten! Wrote:Bedankt Kool
nog een tipje..de vierde verliest hij ook
Reply
#77
tjonge krajicek verliest de tweede set gewoon...ze gleed uit bij sp in de tb...heel slecht dit
Reply
#78
Tja, verkoop je Henman...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Ik heb hem dus verkocht, voor Lopez....

Maar nu krijgt hij 15-40...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
heb lopez ook..niet eens over getwijfeld
Reply
#81
rtl doet net of ze het live uitzenden...
Reply
#82
Tering, Tim gaat hem er nog uitslepen, knap hoor.

Maar ik denk niet dat veel mensen voor hem zijn gegaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Tis nog niet beslist, Adje...

Maar sowieso een grandioze pot tot nu toe, kolere..
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#84
raar dat andere banen al gestopt zijn...
Reply
#85
henman-moya 5-5. hup moya. lopez gaat hem zeker pakken. hoeveel stond henman rond de deadline?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
4-4
Reply
#87
4-2 achter dus, daarom heb ik hem gewisseld. Ik had er wel een goed gevoel over en heb nu wel spijt daarom...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
centre court Wrote:henman-moya 5-5. hup moya. lopez gaat hem zeker pakken. hoeveel stond henman rond de deadline?

Zal Tim zijn afscheid krijgen die hij verdient? Een nederlaag tegen notabene Moya, whoehahaha!!!!
Reply
#89
Tuurlijk, het is prima weer nu ze lopen flink achter, maar beginnen toch pas om 13 uur met spelen. Stijve Britten... #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Weet iemand toevallig of er in de vijfde set gewoon doorgespeeld wordt zoals voorafgaande jaren of dat de vijfde set dit jaar met een tiebreak eindigt??
Ik meen zoiets opgevangen te hebben gisteren....
Reply


Forum Jump: