The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Gaat dat wijf weer zo overdreven janken cry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
O mijn god Federerm wat ben je toch een koning Notworthy

Kippenvel! Ja, Triplexxx, kippenvel!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:O mijn god Federerm wat ben je toch een koning Notworthy

Kippenvel! Ja, Triplexxx, kippenvel!

Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat ben je toch een goede verliezer :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Petje af ook voor Nadal trouwens, hij speelde erg goed. Jammer van de laatste set, had een mooiere kraker kunnen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Petje af ook voor Nadal trouwens, hij speelde erg goed.

wat ben jij een goede winnaar :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je kent me toch Wink

Nadal gaat het misschien nog wel eens winnen als Roger stopt of geblesseerd raakt, dat had ik een jaar geleden nooit gedacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een mooie wedstrijd! =D>
Jammer dat Nadal het nog net niet kan afmaken, maar ik ben er vrij zeker van dat hij hem volgend jaar gaat pakken.
Reply
Was dit de laatste Grand Slam titel van Federer?
Reply
andre Wrote:Was dit de laatste Grand Slam titel van Federer?
:eeeek: :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Was dit de laatste Grand Slam titel van Federer?
Nou, Nadal zal niet elke keer de finale halen, en die keren kan Federer nog wel winnen. Zie hem alleen niet zo snel meer een finale winnen van Nadal.
Reply
Dat is dus (nog) het probleem van Nadal, hij is nog niet constant/goed genoeg op HC.

En Federer gaat echt nog wel een keer Wimbledon winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nadal verliest doordat hij 4 breakkansen laat liggen begin 5de set..dat was de cruciale fase Sad
Reply
Kraai Wrote:nadal verliest doordat hij 4 breakkansen laat liggen begin 5de set..dat was de cruciale fase Sad

welke heeft ie laten liggen dan? Volgens mij geen enkele rally echt een kans gehad op de breakpoints. Ik kreeg toch weer het idee dat Nadal meer kansen kreeg door de slechte periodes van federer dan doordat hij zelf z'n eigen niveau opkrikte (behalve dan in de 1e set).
Reply
omyaca Wrote:
andre Wrote:Was dit de laatste Grand Slam titel van Federer?
Nou, Nadal zal niet elke keer de finale halen, en die keren kan Federer nog wel winnen. Zie hem alleen niet zo snel meer een finale winnen van Nadal.

Ik zou niet weten waarom niet. Op hardcourt vind ik het verschil eigenlijk groter dan op gras. De US Open gaat volgens mij straks dan ook weer gewoon naar FedEx.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
omyaca Wrote:Wat een mooie wedstrijd! =D>
Jammer dat Nadal het nog net niet kan afmaken, maar ik ben er vrij zeker van dat hij hem volgend jaar gaat pakken.

Ik heb er niet echt van genoten, daar was ik te fanatiek voor :Big Grin

Ik had er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Nadal is niet zozeer qua slagenarsenaal beter dan Federer (integendeel zelfs) maar hij is mentaal echt gruwelijk omdat hij ieder punt speelt alsof het MP is. Van het begin tot het eind. Dat sloopt je op een gegeven moment en toen het de 5e set werd gaf ik dan ook weinig meer voor de kansen van Federer. Maar hoe hij dan toch dat breakpoint pakt zeg, niet te geloven Notworthy

En over volgend jaar, ik denk dat Nadal niet zomaar de finale haalt. Dat energieniveau is onmogelijk seizoen na seizoen vast te houden en met die speelstijl van hem komt er onvermijdelijk een fysieke of mentale dip over enige tijd. Ik vind het toch altijd een beetje een Muster :lol:

En als Federer NIET gewonnen had vandaag, dan was dat natuurlijk toch een beetje geweest als Rome dat ten prooi valt aan de Germanen :wink:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:
omyaca Wrote:Wat een mooie wedstrijd! =D>
Jammer dat Nadal het nog net niet kan afmaken, maar ik ben er vrij zeker van dat hij hem volgend jaar gaat pakken.

Ik heb er niet echt van genoten, daar was ik te fanatiek voor :Big Grin

Ik had er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Nadal is niet zozeer qua slagenarsenaal beter dan Federer (integendeel zelfs) maar hij is mentaal echt gruwelijk omdat hij ieder punt speelt alsof het MP is. Van het begin tot het eind. Dat sloopt je op een gegeven moment en toen het de 5e set werd gaf ik dan ook weinig meer voor de kansen van Federer. Maar hoe hij dan toch dat breakpoint pakt zeg, niet te geloven Notworthy

En over volgend jaar, ik denk dat Nadal niet zomaar de finale haalt. Dat energieniveau is onmogelijk seizoen na seizoen vast te houden en met die speelstijl van hem komt er onvermijdelijk een fysieke of mentale dip over enige tijd. Ik vind het toch altijd een beetje een Muster :lol:

En als Federer NIET gewonnen had vandaag, dan was dat natuurlijk toch een beetje geweest als Rome dat ten prooi valt aan de Germanen :wink:
Ik vind de slagen van Nadal ook ongelooflijk goed, het enige waar hij de mindere is van Federer is de opslag en misschien aan het net. Die mentaliteit komt daar nog eens bovenop en die zal hij volgens mij niet snel verliezen waardoor hij ook de komende jaren zo goed zal kunnen blijven spelen.

Ik zie hem volgend jaar gewoon winnen omdat je bij Nadal gewoon elk jaar een gigantische progressie ziet, vooral op de andere ondergronden dan gravel. Op dit moment speelt Federer de big points nog iets beter, wat ook door ervaring van zoveel grand slam finales komt denk ik, maar als Nadal die punten nog iets beter gaat spelen zal het voor Federer een lastig verhaal worden een wedstrijd van Nadal te winnen. En Muster, daar ben ik te jong voor om die vergelijking te kunnen beoordelen. :Big Grin

Maarja, we zullen het vanzelf wel merken, tegen meer van dit soort fantastische finales zeg ik in elk geval geen nee!
Reply
Mooi om te zien bij de mixed dubbel finale dat de dame veel beter is dan de heer. Bjorkman serveert, Jankovic slaat allemaal winnende returns. Als Murray retourneert is het punt voor Bjorkman.
Reply
Het feit dat Federer zo goed is op de big points maakt hem zo goed en beter dan Nadal. Hij speelde zijn beste tennis van de vijfde set op de bp's van Nadal en hield dit vast in de volgende games. Dat is een kwaliteit. Er zijn zoveel gasten die leuk kunnen tennissen in de training iedereen wegslaan. Maar het gaat erom dat je er op die momenten staat. Dat heeft hij altijd gehad, en daarom is hij zo goed.
Daarnaast is hij in mijn ogen beter dan Nadal omdat hij gewoon constanter presteert, en dat vind ik ook een kwaliteit. Federer heeft niet zijn beste seizoen, Nadal wel en toch staat Federer nog 2000 punten voor, dat zegt toch genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het feit dat Federer zo goed is op de big points maakt hem zo goed en beter dan Nadal. Hij speelde zijn beste tennis van de vijfde set op de bp's van Nadal en hield dit vast in de volgende games. Dat is een kwaliteit. Er zijn zoveel gasten die leuk kunnen tennissen in de training iedereen wegslaan. Maar het gaat erom dat je er op die momenten staat. Dat heeft hij altijd gehad, en daarom is hij zo goed.
Daarnaast is hij in mijn ogen beter dan Nadal omdat hij gewoon constanter presteert, en dat vind ik ook een kwaliteit. Federer heeft niet zijn beste seizoen, Nadal wel en toch staat Federer nog 2000 punten voor, dat zegt toch genoeg.

????

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/3/en/rankings/championsrace/default.asp">http://www.atptennis.com/3/en/rankings/ ... efault.asp</a><!-- m -->

Lijkt me duidelijk...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/3/en/rankings/entrysystem/default.asp">http://www.atptennis.com/3/en/rankings/ ... efault.asp</a><!-- m -->
Reply
Je moet wel goed blijven lezen, ik zeg dat Nadal een beter jaar heeft tot nu toe? En daar is de CR op gebaseerd. Toch jammer voor je dat de ranking, en daaraan gekoppeld de plaatsing in de toernooien, nog steeds op de entry ranking gebaseerd is:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/3/en/rankings/entrysystem/">http://www.atptennis.com/3/en/rankings/entrysystem/</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Was dit de laatste Grand Slam titel van Federer?
Van deze maand in ieder geval wel. :lol:
Reply
Mitch Wrote:
andre Wrote:Was dit de laatste Grand Slam titel van Federer?
Van deze maand in ieder geval wel. :lol:

Haha dat zeker :wink: !

Djoko en Nadal beginnen nu toch wel op de deur te kloppen. Federer is niet meer zo oppermachtig als eerder. Natuurlijk hartstikke mooi, al gun ik Fedex zijn 6e Wimbledon titel op rij nog wel even..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een geweldige finale heb ik gezien. Vier uur lang op het puntje van mijn stoel gezeten. =D>

Net als Goa ben ik ook benieuwd hoe lang Nadal dit type tennis kan volhouden. Ik verwacht bij de US-Open veel van Djokovic. Denk dat hij het toernooi gaat winnen, let op mijn woorden.

Iemand gisteren nog de prijsuitreiking bij de dames gezien? Venus bedankte daar Billy Jean King voor haar rol in het gelijktrekken van het prijzengeld bij dames en heren. Is toch te gek voor woorden dat die finale nauwelijks een uur duurde en dat Djokovic en Gasquet door vermoeidheid aan het eind van hun Latijn waren door overbelasting?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik hoop dat Djoko ook erbij komt. Hoezeer ik ook van deze finale genoten heb, het lijkt me mooi als de top wat breder wordt. Misschien in de iets verdere toekomst ook met Gasquet en Baghdatis erbij.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Baghdatis erbij.

Undecided
Reply
Tripplexxx Wrote:Wat een geweldige finale heb ik gezien. Vier uur lang op het puntje van mijn stoel gezeten. =D>

Net als Goa ben ik ook benieuwd hoe lang Nadal dit type tennis kan volhouden. Ik verwacht bij de US-Open veel van Djokovic. Denk dat hij het toernooi gaat winnen, let op mijn woorden.

Iemand gisteren nog de prijsuitreiking bij de dames gezien? Venus bedankte daar Billy Jean King voor haar rol in het gelijktrekken van het prijzengeld bij dames en heren. Is toch te gek voor woorden dat die finale nauwelijks een uur duurde en dat Djokovic en Gasquet door vermoeidheid aan het eind van hun Latijn waren door overbelasting?

Slaat ook nergens op...die vrouwen verdienen evenveel geld als ze hetzelfde presteren...3 setters dus.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
_Tampie Wrote:
goa Wrote:Baghdatis erbij.

Undecided

Ik ben natuurlijk de laatste om mijn eigen ongelijk te bekennen, maar die post illustreert mooi mijn liederlijke dronkenschap van gisteren! :lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
andre Wrote:Federer mag dan (waarschijnlijk) wel winnen, maar het mag wel duidelijk zijn dat Nadal inmiddels de betere tennisser is.
Federer wint alleen omdat hij zich formidabel kan focussen op de belangrijke punten.

Wat een bullshit zeg..

Omdat Rafa 1 x in de buurt komt van Federer op de ondergrond van Federer?

Federer heeft al gewonnen van Rafa op de ondergrond van Rafa en is er daarnaast nog enkele keren heel dichtbij geweest. Op hardcourt staat het gewoon 2-2..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: