The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Je moet het in de tijd zien. Nadal komt steeds dichterbij Federer op gras.
Federer heeft alleen in Hamburg gewonnen van Nadal.
Reply
Tripplexxx Wrote:Wat een geweldige finale heb ik gezien. Vier uur lang op het puntje van mijn stoel gezeten. =D>

Net als Goa ben ik ook benieuwd hoe lang Nadal dit type tennis kan volhouden. Ik verwacht bij de US-Open veel van Djokovic. Denk dat hij het toernooi gaat winnen, let op mijn woorden.

Iemand gisteren nog de prijsuitreiking bij de dames gezien? Venus bedankte daar Billy Jean King voor haar rol in het gelijktrekken van het prijzengeld bij dames en heren. Is toch te gek voor woorden dat die finale nauwelijks een uur duurde en dat Djokovic en Gasquet door vermoeidheid aan het eind van hun Latijn waren door overbelasting?

ik ben het wel met je eens.

paar kanttekeningn: vrouwen hebben ook een minder fysiek dan mannen. dat venus tegen die bartoli staat kan zij niet helpen. ik zou niet verbaasd zijn als een driesetter voor vrouwen fysiek niet veel verschilt van een 5-setter voor mannen, maar er zijn gewoon veel minder topspeelsters (niet iedereen kan zoveel doping gebruiken als serena en venus).

daar staat weer tegenover dat ik los van mijn dopingverdenkingen uberhaupt mijn bedenkingen heb bij het vrouw zijn van mauresmo, de williams zusjes en platbodem henin. het is echt niet normaal hoe hard die wijven slaan tegenwoordig.
Reply
Ad Wim Wrote:Het feit dat Federer zo goed is op de big points maakt hem zo goed en beter dan Nadal. Hij speelde zijn beste tennis van de vijfde set op de bp's van Nadal en hield dit vast in de volgende games. Dat is een kwaliteit. Er zijn zoveel gasten die leuk kunnen tennissen in de training iedereen wegslaan. Maar het gaat erom dat je er op die momenten staat. Dat heeft hij altijd gehad, en daarom is hij zo goed.
Daarnaast is hij in mijn ogen beter dan Nadal omdat hij gewoon constanter presteert, en dat vind ik ook een kwaliteit. Federer heeft niet zijn beste seizoen, Nadal wel en toch staat Federer nog 2000 punten voor, dat zegt toch genoeg.

:eeeek: ik ben het met je eens.

daarbij vind ik het allemaal zo makkelijk ogen wat federer doet. het schijnt ook dat hij een heel scherp zicht heeft waardoor hij meer tijd heeft dan anderen voor het slaan van een bal. maar zijn techniek vind ik weergaloos, ik heb nog nooit een tennisser gezien waarbij mijn bek zo vaak openvalt van verbazing van de ballen die hij slaat. en dat al 5 jaar lang.

borg, lendl, sampras, ze waren allemaal de onbetwiste nummer 1, maar toch niet zo overheersend als federer.
Reply
andre Wrote:Je moet het in de tijd zien. Nadal komt steeds dichterbij Federer op gras.
Federer heeft alleen in Hamburg gewonnen van Nadal.

Ja of te wel.. Federer komt ook steeds dichterbij Nadal op gravel! Dat is wat ik bedoel.. (zelfs al zo dichtbij dat ie kan winnen)!

Daarnaast gaat Nadal er op queens na 2 rondjes winnen gewoon af tegen Mahut, op wimbledon waar ze best of 5 spelen heeft ie echter meer kans om de finale te halen omdat hij in principe beter is als al zijn tegenstanders en dat er in 5 sets ook wel uit kan trekken. Federer wint over het algemeen gewoon al z'n wedstrijdjes op gravel tot ie een keer tegen de gravelkoning moet..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
andre Wrote:Federer mag dan (waarschijnlijk) wel winnen, maar het mag wel duidelijk zijn dat Nadal inmiddels de betere tennisser is.
Federer wint alleen omdat hij zich formidabel kan focussen op de belangrijke punten.

Wat een bullshit zeg..

Omdat Rafa 1 x in de buurt komt van Federer op de ondergrond van Federer?

Federer heeft al gewonnen van Rafa op de ondergrond van Rafa en is er daarnaast nog enkele keren heel dichtbij geweest. Op hardcourt staat het gewoon 2-2..

Federer won idd vab Rafa op gravel, maar dat was wel een BO 3...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Weet iemand hoe je het beste / makkelijkste kaartjes voor Wimbledon kunt kopen?
Reply
In dit topic http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...f=3&t=9617 kun je wat info vinden Tampie.
Reply
Overdune Wrote:In dit topic http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...f=3&t=9617 kun je wat info vinden Tampie.

Bedankt.
Reply


Forum Jump: