The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
#91
Gewoon doorspelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Het spaanse graan heeft de orkaan doorstaan door door te gaan!
Reply
#93
nog geen regen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#94
Genomico Wrote:
centre court Wrote:henman-moya 5-5. hup moya. lopez gaat hem zeker pakken. hoeveel stond henman rond de deadline?

Zal Tim zijn afscheid krijgen die hij verdient? Een nederlaag tegen notabene Moya, whoehahaha!!!!
Zelfs jij had het een mooie comeback gevonden. Het was een fantastische 5e set. Moya speelde trouwens gewoon echt goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Ziet er goed uit vandaag, mooi dat ik vrij heb :razz:

Tuesday:

Headline:
Mainly dry today. Sunny intervals. Winds decreasing. Showers Wednesday.

Today:
Apart from isolated light showers most places will have a dry day. Some sunny intervals developing but often rather cloudy and cool. Fresh to strong northwesterly winds decreasing. Maximum temperature 17 deg C (63 deg F).

Tonight:
Isolated light showers chiefly at first but most places dry. Turning chilly under clear skies as winds become light west or northwesterly. Minimum temperature 9 deg C (48 deg F).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Hup Lapentti en Reynolds!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
En Clement en Tsonga ook begonnen! Die zijn veel belangrijker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Clement meteen gebroken terwijl hij in Nottingham nauwelijks gebroken werd Icon_evil

Tsonga en Lapentti ook gebroken, lekker begin :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
lapentti ook meteen de break om de oren. niet geheel onlogisch natuurlijk.

hup clement en reynolds.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Clement heeft het nog koud, echt kansloos tot nu toe, Tsonga gelukkig weer terug gebroken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:lapentti ook meteen de break om de oren. niet geheel onlogisch natuurlijk.
Als we toch ons gelijk aan het halen zijn, Reynolds verliest ook de eerste set en meteen een break in de tweede.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://mfile.akamai.com/35492/live/reflector:55848.asx?bkup=56319">http://mfile.akamai.com/35492/live/refl ... bkup=56319</a><!-- m -->
Reply
Mahut eerste set 6-3, maar ik zie Clement nog wel iets doen.

Tsonga van 5-2 naar 5-5 #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Clement alweer gebroken, waar ben je mee bezig joh?! Je bent zo in vorm!

Tsonga wel de set =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Clement alweer gebroken, waar ben je mee bezig joh?! Je bent zo in vorm!

Tsonga wel de set =D>

Clement speelt tegen een top 20 speler op gras....

Die Mahut speelt echt heel sterk...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Mahut is een van de beste grasspelers die er zijn he.
Reply
waar is die mahut mee bezig joh. in de qualies won ie ook alles al zo makkelijk na zijn verrassende finaleplaats op queens. hij heeft echt even de vorm van zijn leven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Elikian Wrote:Mahut is een van de beste grasspelers die er zijn he.

Is dit een cynische opmerking?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ook Junioren winnaar op Wimbledon een aantal jaren geleden, voor hij lang geblesseerd raakte.

en nee, niks cynish. Mahut is gewoon echt heel goed op gras.
Reply
Elikian Wrote:Ook Junioren winnaar op Wimbledon een aantal jaren geleden, voor hij lang geblesseerd raakte.

en nee, niks cynish. Mahut is gewoon echt heel goed op gras.

Die staat gewoon in het rijtje outsiders inderdaad.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik weet dat hij best goed is op gras, maar het zou heel goed kunnen dat Queens een toevalstreffer was aangezien hij daarvoor nooit echt iets had laten zien op gras en dit jaar totaal niet in vorm was voor Queens.
En Clement is eigenlijk gewoon beter in vorm, heeft betere spelers verslagen de afgelopen weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:
Elikian Wrote:Ook Junioren winnaar op Wimbledon een aantal jaren geleden, voor hij lang geblesseerd raakte.

en nee, niks cynish. Mahut is gewoon echt heel goed op gras.

Die staat gewoon in het rijtje outsiders inderdaad.....
Dat is wel cynisch, neem ik aan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Elikian Wrote:Ook Junioren winnaar op Wimbledon een aantal jaren geleden, voor hij lang geblesseerd raakte.

en nee, niks cynish. Mahut is gewoon echt heel goed op gras.

Die staat gewoon in het rijtje outsiders inderdaad.....
Dat is wel cynisch, neem ik aan?

Nee totaal niet. Mahut heeft een ideaal spelletje voor gras. Hij wordt in het circuit ook genoemd als een outsider. Niemand speelt graag tegen hem. En dat hij niet in vorm was voor Queen's, dat zegt natuurlijk helemaal niks. Toen speelden ze namelijk niet op gras.

Clement is gewoon een slechte keus....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Kom op zeg, misschien staat ie ergens op plek 20 om te winnen inderdaad, maar dat noem ik geen outsider meer. Voor Queens had hij niets op gras laten zien en hij is al 25. Of het is een laatbloeier, of gewoon een middelmatige speler en was Queens gewoon een uitschieter (hij versloeg eigenlijk alleen Bjorkman en misschien CLement als echte grasspeler). Bovendien heeft hij nog nooit iets laten zien op een GS, dus om hem nou meteen een outsider te noemen...
En Mahut gaat eraf tegen Gasquet, Clement niet.

Clement heeft ook niet geweldig gepresteerd op gras, maar zijn spel is er wel ideaal voor. En hij is onwijs in vorm met veel indrukwekkende overwinningen op gras (Karlo, Djoko, Gasquet, Bjorkman).
Bovendien denk ik dat de winnaar van deze partij een reeele kans heeft op de kwartfinale dus Clement leek me een logische keuze.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Clement van 1-3 naar 6-3 =D> Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor mij was Mahut de logische keus, omdat ik (ondanks dat hij nu de 2e set verloor) denk dat hij van Clement wint en daarna de weg naar de QF inderdaad open ligt.
Reply
Elikian Wrote:Voor mij was Mahut de logische keus, omdat ik (ondanks dat hij nu de 2e set verloor) denk dat hij van Clement wint en daarna de weg naar de QF inderdaad open ligt.
Mahut is natuurlijk ontegenzeggelijk een goede keus, dat is een must pick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er staat dat Clement de tweede wint met 6-3. Maar eerst stond er 2-0 in sets voor Mahut Icon_question
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tsonga van 2-5 naar *6-5 :razz:

Exit Reynolds in straight, vrij logisch natuurlijk :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Vince =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: