The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Waarom zegt dat nou in godsnaam weer genoeg? Ik heb Henman altijd een mooie speler gevonden, een van de weinige stilisten. Ik heb met hem te doen dit jaar en dan zo'n partij uberhaupt op zo'n hoog niveau spelen en hem dan ook zo eruit slepen vind ik prachtig.
En blijkbaar heb je het niet gezien, want Moya speelde heel goed en het was een prachtige partij vol spanning en mooie punten. Het was heerlijk tennis en misschien nu al de partij van het toernooi.

En hou alsjeblieft die irritante insinuaties voor je.
Ik zeg toch ook niks tegen jou als je weer eens klaarkomt op een Challengerresultaat van een Nederlander?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eiwit van 5-2 naar 5-5 :eeeek: :eeeek: =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een punt van De Bakker op setpoint tegen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de set, COME ON!

Zo belangrijk dit, die partij niet te lang maken. Echt best wel lastig voor hem trouwens, tegen al dat Australische publiek. Klasse dit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom zegt dat nou in godsnaam weer genoeg? Ik heb Henman altijd een mooie speler gevonden, een van de weinige stilisten. Ik heb met hem te doen dit jaar en dan zo'n partij uberhaupt op zo'n hoog niveau spelen en hem dan ook zo eruit slepen vind ik prachtig.
En blijkbaar heb je het niet gezien, want Moya speelde heel goed en het was een prachtige partij vol spanning en mooie punten. Het was heerlijk tennis en misschien nu al de partij van het toernooi.

En hou alsjeblieft die irritante insinuaties voor je.
Ik zeg toch ook niks tegen jou als je weer eens klaarkomt op een Challengerresultaat van een Nederlander?

Wat kun je toch vreselijk overdrijven man. Waren inderdaad een paar mooie punten bij, maar het was mijns inziens vooral spannend door voornamelijk zwak tennis en het irritante geschreeuw van dat Engelse publiek.

En die laatste opmerking moet je niet maken...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Wel gek dan dat de commentatoren ook euforisch waren over deze pot. De eerste 4 sets waren niet veel, maar die vijfde set had alles. En vooral mooi tennis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zie net dat Mahut wint van Clement. De eerste verrassing is ook een feit :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ad Wim Wrote:Wel gek dan dat de commentatoren ook euforisch waren over deze pot. De eerste 4 sets waren niet veel, maar die vijfde set had alles. En vooral mooi tennis.

Die worden betaald om euforisch te doen bij een partij van Henman.... :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
nadal mag er meteen wel af tegen fish. de dag verloopt teleurstellend tot nu toe dus er moet toch iets positiefs gebeuren. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:nadal mag er meteen wel af tegen fish. de dag verloopt teleurstellend tot nu toe dus er moet toch iets positiefs gebeuren. :8:
=D>

Maar het wordt heel lastig als ik de eerste games zo bekijk.

Thiemo de break in de 3e set :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Arthurs breakt terug, het zou nog heel lastig kunnen worden.
Reply
Beetje slordig inderdaad, die Arthurs leek gebroken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Arthurs breakt terug, het zou nog heel lastig kunnen worden.

Twee sets en een break voor. Arthurs ging een beetje tanken in de servicegame van Thiemo en dan krijg je als 18-jarige het gevoel dat er al bent. Tactisch sterk van Arthurs, die vervolgens breakt met zijn eerste voluit geslagen backhand.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Komt het voor de bakker?
Reply
Ai, De Bakker verliest de TB, onnodig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Massu mist even 4 bp's om voor de set te serveren :|

De Bakker meteen gebroken in de 4e #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je ziet de wedstrijd kantelen bij De Bakker. Arthurs haalt z'n servicegames gemakkelijker binnen terwijl De Bakker moet zwoegen....

Ben geen doemdenker, maar heb er een hard hoofd in...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
kan nog alle kanten op, maar hij moet arthurs breaken om de wedstrijd te pakken. dat gaat erg lastig worden als die ouwe zo blijft schaven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat zijn dat trouwens voor een stelletje idioten op de tribune?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Kutzooi waar is de A-team Icon_evil
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Ai, dat is de beslissing denk ik...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Wat zijn dat trouwens voor een stelletje idioten op de tribune?
jij zou je net zo gedragen...

de bakker slaat hem even twee keer onnodig in het net en klaar is hij
Reply
Kennedy Wrote:Kutzooi waar is de A-team Icon_evil
op rtl 4
Reply
TJonge jonge, goede leerschool dit, maar heel onnodig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Jansoe Wrote:Wat zijn dat trouwens voor een stelletje idioten op de tribune?
jij zou je net zo gedragen...

Hoe weet jij dat nu? Ik kom binnen lopen, zet hem op sport 1 en hoor daar een stelletje idioten schreeuwen... Zelfs tussen de 1e en 2e service van Den Bakker door...

Nee zo zou ik mij niet gedragen..
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
veel belangrijke wedstrijden nu...cilic, berdych, karlo moeten winnen

verder mogen kiefer en grosjean snel naar huis
Reply
Berdych en Kiefer spelen goed. Karlovic breakt Santoro voor de set en grosjean nu een break achter tegen de britse hoop in bange dagen J.Marray.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
je vergeet dat cilic prima gaat... 5-2 =D>
Reply
Wat zit er in dat water in Kroatie, ze zijn allemaal 3 meter groot en serveren als kanonnen.

Karlovic, Ancic, Ivanisevic, Cilic ... alleen Ljubicic dan minder
Reply
Hawk eye gaf de lob van nadal 1 mm in...op 30-30...daarna df fish en nadal kan serveren voor de set.

berdych opweg naar uitstekende overwinning
Reply


Forum Jump: