The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
andre Wrote:Cilic en Simon zijn ook weer verder gegaan. Even een lampje gezocht?
Verplaatst naar baan 15, 4-1 Simon nu.
Reply
Toch alle potten uitgespeeld vandaag. Had ik zeker niet verwacht.
Reply
Het is toch ongelofelijk hoe Karlovic het telkens weer niet waarmaakt op WImbledon #-o

Redelijke dag verder, balen van Cilic en vooral Clement.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het is toch ongelofelijk hoe Karlovic het telkens weer niet waarmaakt op WImbledon #-o

Redelijke dag verder, balen van Cilic en vooral Clement.

Hoezo is dat balen? Leek me duidelijk dat Nicolas dat ging winnen zoals in Queens.
Reply
Helaas voor Mahut is het nu afgelopen voor hem.
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is toch ongelofelijk hoe Karlovic het telkens weer niet waarmaakt op WImbledon #-o

Redelijke dag verder, balen van Cilic en vooral Clement.

Hoezo is dat balen? Leek me duidelijk dat Nicolas dat ging winnen zoals in Queens.
Makkelijk praten achteraf. En zo duidelijk was de overwinning ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Helaas voor Mahut is het nu afgelopen voor hem.

Wishful thinking, ik ben niet zo onder de indruk van gasqueet en juist wel van Mahut. Mahut gaat door in 4.
Reply
_Tampie Wrote:Helaas voor Mahut is het nu afgelopen voor hem.
Dat denk ik ook, Gasquet in 4.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eitje voor Mahut natuurlijk. 3 keer 6-4
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mahut verliest alleen van echte toppers. Gasquet beschouw ik niet als echte topper. Ook hij kan het steeds niet waarmaken.
Reply
Falla breakt terug, helaas Serra al wel gebroken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Falla =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
PLay suspended op 5-4 30-30 :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Falla pakt de set en Roddick meteen de break :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Falla pakt de set en Roddick meteen de break :razz:
=D>
Reply
serra moet dit natuurlijk wel even winnen, ondanks dat hij een troef van ad is. :razz: Tipsa nog vaker gekozen.
Falla is goed bezig en roddick krijgt 't pas in de 3e ronde echt moeilijk. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:serra moet dit natuurlijk wel even winnen, ondanks dat hij een troef van ad is. :razz: Tipsa nog vaker gekozen.
Falla is goed bezig en roddick krijgt 't pas in de 3e ronde echt moeilijk. :wink:
tegen seppi?? hahaha
falla nu toch een break achter in de tweede...heb toch nog goede hoop
tipsa alweer keurig op 5-2
Reply
Serra valt wel erg tegen zeg. Was die Kohlschreiber dan zo slecht?!
Tipsa moest verdomme over 5 sets tegen Peya...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Serra valt wel erg tegen zeg. Was die Kohlschreiber dan zo slecht?!
Tipsa moest verdomme over 5 sets tegen Peya...
de eerste twee verloor hij...daarna speelde hij erg sterk...
Reply
tipsa in de derde alweer op 2-0 =D>
Reply
tweede set voor gonzalez jammer genoeg...maar roddick heeft de break in de tweede
en dan de break terug voor serra en een love game 2-2...het zal toch niet
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Serra valt wel erg tegen zeg. Was die Kohlschreiber dan zo slecht?!
Tipsa moest verdomme over 5 sets tegen Peya...
de eerste twee verloor hij...daarna speelde hij erg sterk...

Serra doet het andersom:
hij laat Tips de eerste twee winnen en pakt dan zelf de sets 3, 4 en 5.... :razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
leuke pot op bbc..williams in problemen
Reply
mahut begonnen tegen gasquet...kom op nicolas!!
Reply
en gasquet staat ineens weer goed te serveren..irriteer me al heel het jaar aan dat kind..dus wordt gasquet die wint.

falla gaat ook niet goed tegen gonzo
Reply
tipsa verliest de tb.. :letitallout:
Reply
Jammer van Falla, Serra pakt een strohalm. Hopelijk is Tipsa moe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:en gasquet staat ineens weer goed te serveren..irriteer me al heel het jaar aan dat kind..dus wordt gasquet die wint.
Tja, in zo'n best-of-five krijgt Gasquet toch wat meer ruimte om in zijn ritme te komen. Dat krijg je niet tegen zo'n Qureshi. En wat we moeten denken van het verlies tegen zijn angstgegner Clement vorige week, weet je ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hele matige pot van Roddick, maar het is toch genoeg om Udomchoke kansloos te laten en niet te veel energie te verspillen.

Serra 3-1 en Falla 2-0, maak er een 5e set van jongens!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsa 2 makkelijke setjes, een break voor, en dan weer zo weggeven. :letitallout:
Reply


Forum Jump: